Ruszył serwis internetowy P4

Newsy
Opinie: 48

P4 uruchomiło swoją witrynę internetową. Operator zamierza uruchomić swoje usługi po podpisaniu umowy na roaming wewnętrzny oraz uruchomieniu pierwszych stacji UMTS. Start P4 jest planowany na drugą połowę bieżącego roku. Serwis internetowy operatora znajduje się pod adresem www.project4.pl.

Udziałowcami P4 są firmy:

  • Novator Telecom Poland S.a.r.l. z siedzibą w Wielkim Księstwie Luxemburga (70% udziałów)

  • Netia Ventures Sp.z.o.o. z siedzibą w Warszawie (30% udziałów)

Novator to firma zarządzająca funduszami typu private equity, należąca do islandzkiego biznesmena Thora Bjorgolffsona. Głównymi branżami, w jakie inwestuje firma to telekomunikacja, usługi finansowe oraz przemysł farmaceutyczny i ochrona zdrowia.

W zarządzie spółki zasiadają:

  • Christopher Bannister - Członek Zarządu

  • Hans Axel Cronberg - Członek Zarządu

  • Serdar Cetin - Członek Zarządu

  • Jacek Jakub Niewęgłowski - Członek Zarządu

  • i od marca także Jon Eastick.

P4 szuka obecnie partnerów handlowych oraz działek pod budowę stacji bazowych.

Opinie:

Opinie archiwalne (48):

Komentuj

Komentarze / 48

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-02-27 16:30
    Przesyłanie pliku tekstowego (300 KB) GSM - 4 min, 16 s GPRS - 21 s UMTS - 1,2 s. Ciekawe, ciekawe... Jaką zatem prędkość transmisji danych oferować będzie P4?
    0
  • Users Avatars Mini
    Twix pisze: 2006-02-27 16:33
    oby wreszcie uruchomili...
    0
  • Users Avatars Mini
    MEDIUM123 pisze: 2006-02-27 16:35
    czekamy na ciekawe oferty
    0
  • Users Avatars Mini
    Kalasanty pisze: 2006-02-27 16:40
    skromna stronka...
    0
  • Users Avatars Mini
    Major Bień pisze: 2006-02-27 16:46
    Wielkie Księstwo Luxemburga :) Tak wielkie jak Łódź ze Zgierzem i Pabianicami :)
    0
  • Users Avatars Mini
    sebastiank pisze: 2006-02-27 17:16
    czekam ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    sebek pisze: 2006-02-27 17:21
    kiedy start?
    0
  • Users Avatars Mini
    mooby pisze: 2006-02-27 17:34
    wg mnie duzo sie spodziewamy a co do czego przyjdzie bedzie jedna wielka klapa
    0
  • Users Avatars Mini
    rafcyk pisze: 2006-02-27 17:45
    Stronka dość przejrzysta i czytelna.
    0
  • Users Avatars Mini
    zapinator pisze: 2006-02-27 18:25
    stronka dziala tez pod www.projekt4.pl bo przez pomylke wlasnie tak wpisalem:)
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2006-02-27 18:38
    Wow... może napisze że oferuje miejsce na budowe BTS'a... ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    sebastiank pisze: 2006-02-27 18:57
    właśnie ... ciekawe co z tego będzie. Wielu z nas (w tym i ja) oczelkiwało duuużo po wejściu orange do Polski, a jest to co każdy widzi, więc może nie ma co się tak ekscytować? A wiecie może jakie będą mięli strefy numeracyjne?
    0
  • Users Avatars Mini
    vod pisze: 2006-02-27 19:03
    nareszczcie!niech konkurencja wkracza moze cos na lepsze w tym segmecie ruszy na wieksza skale!
    0
  • Users Avatars Mini
    tgapl pisze: 2006-02-27 19:03
    Przynajmniej uruchomili witryne www;) Nie licze na wielkie wejscie, tym niemniej fajnie byloby zobaczyc jak dziala od podstawa budowana nowa siec, tym bardziej tylko umts-owa.
    0
  • Users Avatars Mini
    tgapl pisze: 2006-02-27 19:08
    Adam: spojrzalem na strone huawei, nie widze nic rewelacyjnego w tych sluchawkach.
    0
  • Users Avatars Mini
    lokop12 pisze: 2006-02-27 19:50
    No na to czekałem, ciekawie jak z zasiegiem ale na razie pewnie kiepsko....
    0
  • Users Avatars Mini
    lokop12 pisze: 2006-02-27 19:52
    Barwy takie zielone, że na razie to samych-swoich przypomina ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2006-02-27 19:53
    Ciekawe czy bedą tak NIEZALEŻNI jak piszą :]
    0
  • Users Avatars Mini
    Szalony-1 pisze: 2006-02-27 21:03
    Jeśli nie uruchomią roamingu krajowego w sieci umts z Plusem lub Erą to nie widzę różowo startu P4 :/
    0
  • Users Avatars Mini
    JACKO pisze: 2006-02-27 21:04
    BEDZIE KLAPA - BO TO TYLKO UMTS - A NAM TRZEBA KONKURENCJI W GSM... JUZ NA WCZORAJ!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    RADEK25 pisze: 2006-02-27 21:24
    ---jacko---transmisja danych to przyszłość,na gsm to już mało kto zarabia,pomyśl sobie ile zysku przynosi BE,bluekonect i iplus 100% zostaje w sieci nie ma interconect, niech netia rozbuduję sieć nadajników tam gdzie neo,wlan i ups nie sięga to zobaczysz jak bedą zarabiać,a takich miejsc jest full - do tego mobilność !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Marek. pisze: 2006-02-27 21:49
    Zgadzam się z przedmówcą UMTS ma przyszłość do transmisji danych do internetu jest strzałem w 10 i taką widzę przyszłość póki co dla tek technologi
    0
  • Users Avatars Mini
    rr67 pisze: 2006-02-27 22:10
    *RADEK25: "nie poluje" na Twoje wypowiedzi, tak wychodzi ;-) Opy już od jakiegoś czasu ubolewały, że dochody z transmisji danych są poniżej 10%, potem jak któryś w swoim sprawozdaniu finansowym osiagnął chyba 20% to był powód do dumy. Co do wartości to nie upieram się. Możłiwe, że padł wtedy termin "usługi niegłosowe" więc oprócz transmisji danych również SMS-y Premium. Opy chcą mieć duże dochody z transmisji danych ale jak najmniejszym kosztem czyli jakby się dało to jeden NodeB na miasto ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    rr67 pisze: 2006-02-27 22:12
    Powyższe nie dotyczy Łodzi i okolic gdzie Plus ignoruje obecność *Szalonego ;-))) *Szalony, mam nadzieję, że oczywiście się z tego uśmiejesz ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-02-27 22:31
    Hmm , z tym gruntem pod stację bazowa to ciekawa sprawa. Jakies 900 metrów kwadratowych by się znalazło , a z tego co widziałem na ulicy Muzelanej w Szklarskiej , taka stacja bazowa (piękna i smukła stacja Orange a wkrótce i Ery) ogrodzona płotem z drutem kolczastym zajmuje dużo mniej metrów kwadratowych. Ciekawe ile za to płaca właścicelowi gruntu...
    0
  • Users Avatars Mini
    RADEK25 pisze: 2006-02-27 22:39
    ---tymis---nie chodzi mi o 100% udziału w usługach, lecz 100% zysku w danej usłudze,czyli jeśli statystyczny Kowalski kupi BE EDGE to ile kasy z abonamentu ma orange - oczywiście odliczając wkład kart pcmcia? czyż nie 100% przecież przy użyciu własnego apn to kosztuje tyle co prąd...
    0
  • Users Avatars Mini
    RADEK25 pisze: 2006-02-27 22:43
    moim zdaniem transmisja danych to przyszłość i ten kto bedzie miał lepiej zbudowaną sieć UMTS ten bedzię miał wiekszy portfel...jeszcze jak netia duże limity da np. 5 GB i cenę z 70 zł to będzie ostra jazda na rynku.
    0
  • Users Avatars Mini
    rr67 pisze: 2006-02-27 22:49
    *RADEK25: oprócz wkładu w postaci kart PCMCIA to jeszcze koszt upgrade'u istniejących nadajników do EDGE lub wymiana tych starych, których po prostu nie da się zmodernizować. Reszta czyli umowne 100% minus nakłady dla nich ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    RADEK25 pisze: 2006-02-27 22:53
    jeszcze pare miesięcy temu każdy pukał się w czoło jak netia dostała koncesję na UMTS pytając co do za sieć bez gsm, jeszcze pare miesięcy temu walczyłem o możliwości neo - bo nie mogłem mieć netu w domu bo TP nie opłacała sie inwestycja na mojej ulicy, używałam gprs-a przez gd96 w optimie w taryfie liniowej a teraz proszę i neo mam i wlana lokalnego mogę mieć i licencje u opów się pojawiły - super to sie wszystko zmienia, jeszcze przydałby się bezabonamentowy plan w TP extra do neo !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    tgapl pisze: 2006-02-27 22:59
    tak wszystko sie zmienia, troche powoli, choc lepiej powoli niz wcale. Kwestia jest zasadnicza: jakie zostana wprowadzone rozwiazania techniczne i jaki bedzie zasieg w przeciagu najblizszego roku.
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2006-02-27 23:01
    Radek25 - absolutnie nie zgadzam się ,że na gsm już się nie zarabia...to ciągle podstawa zysku operatorów i uwierz, zarabiają na tym wiele.
    0
  • Users Avatars Mini
    adr pisze: 2006-02-28 00:11
    NARRRRRESZCIE!!!!!!!!!!!!!! DRŻYJCIE PLUSY ORANGUTANY I PINGWINY:)))))))))))))))))))))))))))
    0
  • Users Avatars Mini
    RADEK25 pisze: 2006-02-28 00:26
    ---alexander25---wyobraź sobie powstanie nowego operatora zapewniającego tylko połączenia głosowe, bez pakietowej transmisji,bez umts - ile taki utrzymałby sie na rynku z zyskiem dla siebie? prawdą jest że Ci co mają abonentów to i zarabiają na gsm,powody:dużo prepaid nie wymagającego wkładu,wielu użytkowników starych taryf nieświadomych zmian jakie zaistniały na rynku, wielu nieświadomych swoich potrzeb,wiele źle dobranych ofert...
    0
  • Users Avatars Mini
    RADEK25 pisze: 2006-02-28 00:32
    ---ilu jest klientów NIDF którzy mają plan 100 nie dzwonią a wysyłają esy po 20 gr nie mając ich w abo, ilu klientów mojej 20 którzy płacą 150 zł bo nie wiedzą że mały abonament to nie zawsze korzystny, nikt im tego nie powie tylko zarabia...zysk jest wielki ale z miesiąca na miesiąc mniejszy,gsm się już tak nie rozwija,klient jest coraz bardziej obeznany,częściej liczy i wnioskuje,mamy darmowe rozmowy w taryfach i voip w necie,dzwonimy taniej i wiecej...
    0
  • Users Avatars Mini
    RADEK25 pisze: 2006-02-28 00:36
    ---jeszcze dwa lata temu mając usługę przyjaciel w idei byłem happy ale marzyłem o darmowych rozmowach,byłem w stanie dać i 100 zł za tą usługę-ale mogłem o niej tylko marzyć,teraz mam ją za 15,ja nie potrzebuję nic więcej,może nie wszyscy to doceniają,ale dla mnie jest super---z rachunków 400 zł spadłem do 100 w ciagu 15 miesiecy zmian jakie zachodziły.
    0
  • Users Avatars Mini
    RADEK25 pisze: 2006-02-28 00:41
    ---transmisja to to na co sie opy nastawiają---orange world się rozwija(coraz większy streaming,serwisy,newsy itd...),era prawy przycisk fona kierunkuje na omnix---myślicie że to tak z ułatwienia? wydaje mi się że jednak dla czystego zarobku...choćby kogoś wap nie interesował to i tak z ciekawości poserfuje sobie troszkę---a nóż mu się spodoba a kolorowe serwisy kuszą i pieniążki lecą (:
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2006-02-28 01:07
    Radek25 - zgodzę się do gprs ,ale i tak przeceniasz jego rangę. Wiekszość klientów ma kontakt z gprs ( jakikolwiek) przy okazji mms i na tym się kończy. Bez żadnych problemów operator utrzyma sie bez umts...na dobrą sprawę kto z tego korzysta? Ceny słuchawek i ich wybór to raz, zasięg to dwa..zainteresowanie jest nikłe. Zainteresowanie przeciętnego abonenta przekraczającego próg salonu: 1. telefon za 1 zł z aparatem ( najlepiej Nokia) , 2.tani abonament,
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2006-02-28 01:13
    3. tanie połączenia i sms za grosz najlepiej do wszystkich operatorów krajowych. O koszt mmsa-a czy o ceny gprs lub jakieś promocje dotyczące tych usług pyta moze 1 na 50-u... no i najlepiej,żeby umowa była na rok lub bez zobowiązań ;) To tradycyjny zestaw pytań i zainteresowań dotyczących usug operatora..
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2006-02-28 01:21
    Nie wiem też czy aż tak bardzo operatorzy nastawiają się na transmisję danych.. Spojrz na taryfy... mało ltóry ich segment zawiera wymienność jednostek/ pakietów kwotowych właśnie na usługi transmisyjne... a to byłoby standardem.. wymienność minut na smsy jest już właściwie standardem tylko dlatego, że operatorzy ujrzeli prawdę oczywistą , na smsach można dobrze zarobić. Jakoś z usługami internetowymi nie do końca się tak dzieje.
    0
  • Users Avatars Mini
    michalyogi pisze: 2006-02-28 01:39
    czy ktos wie jak zostac partnerem handlowym P4 . Chetnie nawiaze wspolprace michal_kempinski@wp.pl
    0
  • Users Avatars Mini
    bcs pisze: 2006-02-28 06:01
    Strona na razie uboga, no ale przeciez dopiero zaczynaja. Ja osobiscie mam nadzieje ze wystartuja z dzilalnoscia w miare szybko. Ale jesli chca oferowac oprocz transmisji danych takze rozmowy, nie wyobrazam sobie tego bez roamingu z ktoryms opem GSM. Chyba ze bedzie to tylko alternatywa dostepu do netu i ewentualnie telefon na zasadzie stacjonarnego, tyle ze bez kabla. Pozyjemy zobaczymy...
    0
  • Users Avatars Mini
    Szalony-1 pisze: 2006-02-28 08:09
    Zgodzę się z osobami co uważają że u nas ciągle transmisjia danych jest czymś "nowym" na co 95% użytkowników wogóle nie zwraca uwagi ! Ich tylko interesuje by sms był za grosza a minuta rozmowy max 30gr !!! I to jest chore , bo taki np mms nawet za 40gr może pomieścić treść jaką w tysiacach sms nie zmieścimy :) ludzie u nas są zacofani i taka jest prawda - sporą część jakby spytać to nie widzą nawet co to gprs :/
    0
  • Users Avatars Mini
    Szalony-1 pisze: 2006-02-28 08:12
    Miało być - nie wiedzą co to gprs :) inna sprawa to taka że operatorzy nie promują gprs i dlatego społeczeństwo nie wie jakie możliwości ma gprs w telefonach :/
    0
  • Users Avatars Mini
    Szalony-1 pisze: 2006-02-28 08:17
    A właśnie teraz piszę te komentarze z telefonu i wap Plusa :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Szalony-1 pisze: 2006-02-28 11:36
    O chyba sie zglosze by u mnie na dzialce P4 postawil nodeB ;] bo Plus juz nerwowo z umts mnie wykancza :/
    0
  • Users Avatars Mini
    miliard pisze: 2006-03-01 12:12
    W ciągu 8 lat kariery klienta GSM tyle się zmieniło, że głowa boli. Za kilkanaście lat kiedy moi synowie będą nastolatkami wszystko chyba będzie sterowane falami mózgowymi. Pomyślisz i masz :)
    0
  • Users Avatars Mini
    msmoll pisze: 2006-03-03 23:44
    nadzieje jak zwykle wielkiem, teraz już nic tylko czekać na kolejny po orange zawód, a może tym razem będzie inaczej ?
    0
  • Users Avatars Mini
    itchy pisze: 2007-01-18 22:20
    a co Wy na to? najciekawszy punkt regulaminu testów p4: "2) W razie utraty Telefonu Komórkowego, niezwrócenia na zadanie P4 lub jego uszkodzenia, P4 ma prawo obciazyç Testujacego kara umowna w wysokosci 2. 000 (dwa tysiace) zlotych polskich." to chore jest MSZ... jak takie zasady na testach, to ja nie wierzę w nich zbytnio...
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: