Rzecznik Play twierdzi, że kampania jego sieci jest wyłącznie informacyjna

Newsy
Żródło: PLAY
Opinie: 22

Rzecznik prasowy Play, Marcin Gruszka, odpowiedział dziś na zarzuty Plusa wobec aktywnej kampanii Play skierowanej przeciwko Polkomtelowi. "Nasza kampania informacyjna nie jest nieetyczna, dla niektórych może być agresywna, ale zdecydowanie jest etyczna. Opowiada o sytuacji, która może spotkać każdego klienta Ery, Orange i co ważne również PLAY. To kampania uniwersalna, która jest odpowiedzią na pytania klientów zadawane w naszych salonach. Informujemy, nie zachęcamy." - napisał Marcin Gruszka. Rzecznik P4 ustosunkował się także do zarzutów, że pracownicy Play biegają i zaczepiają klientów na ulicy wręczając im druki do wypowiedzenia umowy. "Mam nadzieję, że prezes Polkomtela mówi o udokumentowanych, konkretnych przypadkach, bo nasza firma wyraźnie zakazała stosowania takich praktyk swoim sprzedawcom" - dodał Gruszka - "Pytanie czy etyczne są ciągłe awarie systemu, drukarek i promocja dla sprzedawców sieci PLUS "Licencja na zatrzymanie" itd. Wszystko po to aby klienta zatrzymać."

Opinie:

Opinie archiwalne (22):

Komentuj

Komentarze / 22

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    mattulko pisze: 2009-06-09 01:20
    No proszą się po prostu żeby ich odłączyć. A wraz z całym Playem zostanę odłączony również i ja- ich zadowolony klient. Mam mieszane uczucia co do tej kampanii- powiem szczerze że dziwna wydaje mi się taka sytuacja że jak zmienia się regulamin, nawet na korzyść klienta, to ten klient może dać dyla. Chyba ja bym tego dyla nie dał bo pachnie to jakąś taką nadmierną chciwością.
    0
  • Users Avatars Mini
    spiro pisze: 2009-06-09 02:03
    i dlatego w nowym PT w przypadku zmian na korzysc klienta NIE BEDZIE mozliwosci rozwiazania umowy bez kary - orange, era i play wiedza co robily odmawiajac jakis czas temu usuniecia klauzul zakazanych.
    0
  • Users Avatars Mini
    TrustNoOne pisze: 2009-06-09 02:29
    Moim zdaniem Play ma racje w tej potyczce. W szczegolnosci ostatnie zdanie w tym artykule mi sie bardzo podoba. :) Prawdziwe. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Mirekb pisze: 2009-06-09 02:29
    Czas na lepsza reklame niz informowanie?najwyzszy widac..juz mam wizje:teatralna wizja sprawnego mnp i dobrego abo,play
    0
  • Users Avatars Mini
    roqo pisze: 2009-06-09 03:02
    Dawno temu , kiedy Idea miała tylko DCS1800 , na stoisku Plusa , widziałem taki plakat reklamowy :"Oni mają Ideę , a my mamy zasięg",Niech mi ktoś powie , czy to było fair?
    0
  • Users Avatars Mini
    sq pisze: 2009-06-09 11:04
    Fair Czy nie Fair napewno plus dostanie w d... ale wezmy to pod uwage ilu klientow robi tak ze rezygnuje a jednak w polkomtelu podpisuje nowe umowy. nie zapominajcie ze plus jednak ma najlepszy zasieg. a tak jak mozna przeczytac w jednym z artykulow co do sluchawek :) nie dlugo i tak nie bedzie dofinansowania do nich :) i bedziecie patrzec na umowy 12m :)
    0
  • Users Avatars Mini
    pelikan pisze: 2009-06-09 11:33
    Cala akcja ze zmiana regulaminu w Plusie to jedna wielka WTOPA i na nic tu tlumaczenia prezesa Plusa oraz stawiane zarzuty co do pewnych dzialan.
    0
  • Users Avatars Mini
    xyz pisze: 2009-06-09 15:11
    Plus sam wlazł w kupę, którą zrobił podwyższając opłaty za rachunki i BOK. Pazerni czasami tracą kasę, ale to co wyrabia Plus z klientami woła o pomstę.
    0
  • Users Avatars Mini
    sprzedawca pisze: 2009-06-09 19:32
    Ludzie... sami poczytajcie, co Wy tu wypisujecie... Jeśli dojdzie do tego, że padnie PLUS-padnie i PLAY... większość sygnału idzie z nadajników Polkomtela, w momencie kiedy one zostaną wyłączone - Play nie poradzi sobie z zakupieniem wszystkich nowych i wszyscy powoli będziecie żałować, że odeszliście... Drugą sprawą jest to, iż każdy wie, że PLAY nie mogąc się już zadłużyć w Polsce wziął kredyt u Koreańczyków... ciekawe z czego im oddadzą. Zostało PLAYowi pół roku okresu ochronnego...
    0
  • Users Avatars Mini
    sprzedawca pisze: 2009-06-09 19:35
    czekam tylko na to jak wszyscy zaczniecie żałować... i szukać ucieczki do innych operatorów. POLKOMTEL nie jest głupi. Zawyża ceny aparatów bo wszędzie one wzrastają. A PLAY zaniża i ceny i jednoznacznie swoje zyski.. a długi rosną. Trzecia sprawa - kto wie, czy za rok czasu POLKOMTEL nie wykupi sieci PLAY .. lub czy obecne działania obu sieci nie są zamierzone.... jak to się mówi - za pomyłki płac... - za pomyłki P(L)AY
    0
  • Users Avatars Mini
    xyz pisze: 2009-06-09 20:35
    Plus ma paść sprzedawco? To ten najlepszy taki słaby jest? A jak traktujesz klientów? System się "psuje"?
    0
  • Users Avatars Mini
    xyz pisze: 2009-06-09 20:38
    I jeszcze jedno. jak widzisz sprzedawco Minusa my klienci też nie jesteśmy głupi i KORZYSTAMY z pazerności tej sieci olewającej nas konkursem Licencja na zatrzymanie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Irmelin pisze: 2009-06-09 22:32
    mam tylko jedno pytanie...kto tu jest pazerny? większość z Was jedzie na Plusa, a prawda jest taka, że większość tych klientów którzy rezygnują z powodu rzekomych niekorzystnych zmian w regulaminie podpisuje z Plusem kolejną umowę - to jest pazerność i naciaganie. Plus postąpił uczciwie...a jego klienci???
    0
  • Users Avatars Mini
    desperados pisze: 2009-06-10 03:34
    chytry dwa razy taci i tyle w temacie... chcieli nabic klientow w balona niezgodnie z prawem to teraz klienci ich nabija Plus postapil uczciwie???? Zostal do tego zmuszony przez uke, sam by palcem nie kiwnal
    0
  • Users Avatars Mini
    sprzedawca pisze: 2009-06-10 11:19
    tak.. zgadza się. Klienci zrywają jedną umowę żeby zaraz podpisać drugą,... to jest pazerność... a jeżeli chodzi o awarie systemów, to niestety ale walczymy z tym problemem od ponad roku. Servery nie są w stanie ogarnąć ilości pracujących na nich konsultantach. bardzo często nas to drażni. dla nas to nie jest fajne, kiedy musimy odesłać klienta z kwitkiem. nie podoba nam się siedzenie z nogami na stole, bo im mniejsza sprzedaż, tym my mniej zarabiamy.. więc nie w naszym to celu
    0
  • Users Avatars Mini
    freedom pisze: 2009-06-10 12:06
    pazerność hahaha dobre sobie pazerny jest raczej plus który jak piszesz walczy z serwerami od roku i nie daje sobie z nimi rade, nie zainwestuje wiecej pieniedzy jezeli jest najwieksza siecia w polsce, co do playa- dzieki niemu ceny rozmow spadly i ruszyl rynek telekomunikacyjny... sorka za interpunkcje :)
    0
  • Users Avatars Mini
    marek pisze: 2009-06-10 21:16
    Sprzedawco NIE OŚMIESZAJ SIĘ takimi tłumaczeniami. Bo tym bardziej źle świadczy to o firmie. Pisano o psuciu systemu z PREMEDYTACJĄ i wysyłaniu klientów na pocztę. Ale system do PRZYJMOWANIA umów się nie psuł! Policz sobie ile Minus zyska na płatnych rachunkach i obsłudze BOK? Ta podwyżka już nie jest pazerna? Nie traktujcie nas jak umysłowo ograniczonych. Działamy zgodnie z PRAWEM i to nie zmieniamy regulamin i robimy podwyżki.
    0
  • Users Avatars Mini
    Znudzony pisze: 2009-06-11 20:22
    Kiedy kończyła mi się umowa na promocyjny abo w Plusie to nikt do mnie nie zadzwonił tylko lekką ręką podnieśli abo do normalnej stawki. Teraz kiedy rezygnuję z dwóch telefonów to proponują mi abo 27PLN i 115min (12mieś). Widać z tego, że jak się chce to można. Ale jeśli klient jest głupi i siedzi cicho to NIC nie dostanie albo i kopa w d..ę.
    0
  • Users Avatars Mini
    playisking pisze: 2009-06-12 12:45
    Znowu dałeś się Plusowi wy..(tu piiii) U nas w Play za 30,5 zł z VAT dostał byś 170 min do wszystkich i 2000 min do Play co miesiąc! Pozdrawiam tych co zostali w Plusie:)))
    0
  • Users Avatars Mini
    konsultant pisze: 2009-06-12 20:30
    Dla przypomnienia!!! Plus to Marka a nie fundacja charytatywna firma świadczy usługi dla kilku grup społecznych i tego się żelaznie trzyma dlatego jest tak dużo abonentów, no przez ten RSUT troszkę bedzie mniej. Jak Ci pasuje Play bądź w Play jak Era to Era jak Orange to Orange, ale proszę was Biznez is biznes czy ja mam komuś jeszcze wytłumaczyć o co chodzi w rynku telekomunikacyjnym??? Klient ma wybór dziś jak ma to niech nienażeka, że plus mu nie dał nic- jak nie dał droga wolna prawda???
    0
  • Users Avatars Mini
    TrustNoOne pisze: 2009-06-13 18:08
    @ konsultant - co sie tak denerwujesz? brak kontrargumentow? ;p Poza tym jak jestesc z CC+ a ponoc obsluga tam jest idealna jak ich jakosc (przeciez te ostatnie awarie w Plusie to nie ich wina tylko Play... ;) ) to prosze cie - idz na kilka lekcji jezyna angielskiego... "Biznez is biznes" albo piszesz w PL albo w ANG... :) A tak wracajac do sprawy to Plus nie ma juz nic do zaoferowania oprocz pakietow do wybranej osoby. Taka jest prawda. No ale kazdy ma wybor. Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    nice pisze: 2009-06-14 22:18
    ja mam zamiar odejsc z plusa z 2 numerami jeden od 8 lat drugi od 12. Pani z infolinii zaproponowala mi przedluzenie umowy jedynie z nowa taryfa - np. elastyczna 50 za 61 pln + 75 min gratis i do tego koszt rozmowy 0,61 pln. Do tejpory przedluzalem umowy mimo ze czasem byly troche mniej korzystne niz w innych sieciach ale teraz juz troche przesadzili
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: