Samsung Soul - opis kampanii reklamowej

Newsy
Żródło: Samsung
Opinie: 1

Samsung wprowadził na rynek polski swój flagowy model telefonu Samsung Soul. Wprowadzeniu towarzyszy duża kampania reklamowa. Kampania wprowadzająca Samsung Soul na rynek polski opiera się o kampanie telewizyjną i kinową uzupełnioną o kampanie prasową, outdoor i Internet.

Kampania telewizyjna będzie jedną z największych dotychczas przeprowadzonych w Polsce przez Samsung Mobile i obejmuje takie stacje, jak: TVN, Polsat, TVP1, TVP2, TVN24, TVN Style oraz Discovery. Spoty zostały zrealizowane w dwóch wersjach: 15 sekund i 30 sekund. Motywem przewodnim spotu jest dotykowy panel nawigacyjny, który pozwala użytkownikowi intuicyjnie korzystac z wielu funkcji telefonu. Reklama pojawi się także na wielkim ekranie LED Hator Media na budynku Cepeli w centrum Warszawy.

Kampanii telewizyjnej towarzyszyć będzie kampania kinowa w sieci Cinema City.

Layouty prasowe pojawia się w tygodniach społeczno-politycznych: Forum, Polityka, Newsweek, Przekrój, w prase lifestyle: Viva, Party, Pani, Twój Styl, Zwierciadło, Playboy, Top Gear, Logo, Smart, Men's Heath, Avanti czy tez prasie branżowej Forbes, Businessman, Brief, Media i Marketing Style, Twoja komórka czy Mobile Internet.

Kampania outdoor obejmie nośniki 12x3 i 12x4 w całej Polsce jak też kilka dużych formatów.

W Internecie kampania opiera się o portale informacyjne wykorzystujące różne formy reklamy: billboard, brandmark video, expand rectangle, halfpage, double billboard + skyscraper.

Adaptacją kampanii globalnej zajęła się ponownie agencja GonnaBe. Zakupem mediów zajął się Dom Mediowy STARCOM (Marcin Śmiechowicz). Kampania potrwa do połowy lipca.

Opinie:

Opinie archiwalne (1):

Komentuj

Komentarze / 1

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: