Siemens C60 w Idei

Newsy
Żródło: Idea
Opinie: 104

W dniu 8.12.2003 r. obie oferty abonamentowe sieci Idea zostaną wzbogacone o nowy model telefonu - Siemens C60 - dostępny od 1,22 PLN z VAT, w promocyjnych cenach przy podpisaniu umowy. Cena detaliczna telefonu Siemens C60 - 850 zł (1.037 zł z VAT).

Podstawowe dane techniczne telefonu Siemens C60:

  • Wysokość - 110 mm

  • Szerokość - 47 mm

  • Grubość - 23 mm

  • Waga - 85 g.

  • Rodzaj i pojemność baterii - 700 mAh, litowo-jonowa

  • Czas czuwania - do 250 godz.

  • Czas rozmowy - do 5 godz.

Wybrane funkcje: trzyzakresowy telefon GSM (900/1800/1900), wyposażony w MMS i GPRS, Javę, dzwonki polifoniczne (16-głosowe), profile użytkownika, wymienne obudowy, tryb głośnomówiący, możliwość dołączenia aparatu fotograficznego (opcja), kolorowy ekran.

Siemens C60 będzie dostępny w ofercie sieci Idea w cenach promocyjnych, odpowiednio dla planów taryfowych:

  • IdeaMIX19,99 - 99 PLN bez VAT (120,78 PLN z VAT)

  • IdeaMIX49,99 - 19 PLN bez VAT (23,18 PLN z VAT)

  • Nowa Idea Optima15 - 49 PLN bez VAT (59,78 PLN z VAT)

  • Nowa Idea Optima 30-60 + PDM - 1 PLN bez VAT (1,22 PLN z VAT)

  • Nowa Idea Optima 90-240 - 1 PLN bez VAT (1,22 PLN z VAT)

Zmiana dotyczy następujących promocji: Świąteczny Czas dla Ciebie, Oferta promocyjna Idea, Zmiennicy 2, Umowa na czas nieokreślony, Pracownicy firm, Pracownicy Grupy TP, Razem Taniej, Kombatant, Oferta BP, Episkopat, PZG, Campus SGH.

Natomiast w ofercie biznesowej Idea dla Firm nowy model telefonu Siemens C60 dostępny będzie w cenach promocyjnych odpowiednio dla planów taryfowych:

  • Abonament Limitowany 19,99 - 49 zł bez VAT (59,78 PLN z VAT)

  • Firma 25 - 1 PLN bez VAT (1,22 PLN z VAT)

  • Firma 50-100 - 1 PLN bez VAT (1,22 PLN z VAT)

  • Top Firma 200-400 1 PLN bez VAT (1,22 PLN z VAT)

Opłata aktywacyjna w planie taryfowym Idea Firma 25 i w planie Idea Firm 50 wynosi 50 zł (61,00 zł z VAT), a w pozostałych planach taryfowych Idea Firma 100 i Top Firma 200-400 wynosi 15 zł (18,30 zl z VAT). W przypadku zmiany planu taryfowego na Idea Firma 25 lub na Idea Firma 50, klient ponosi koszt opłaty specjalnej - 35 zł (42,70 zł z VAT), chyba że zmiana nastąpiła z Idea Firma 50 na Idea Firma 25- wówczas brak opłaty.

Opinie:

Opinie archiwalne (104):

Komentuj

Komentarze / 104

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    adzik pisze: 2003-12-06 09:50
    No no w końcu zawitał na naszym rynku MC 60 bez kamery. Może trafi do POP-a?
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-12-06 10:08
    Pewnie tak, bo to low-end aż miło.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2003-12-06 10:15
    Dobra propozycja dla niezbyt wymagających abonentów :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Celeronik pisze: 2003-12-06 11:15
    Hehe cena naprawde dobra - takiego złoma jeszcze nie widziałem - a W erze za 99 zł heh
    0
  • Users Avatars Mini
    yar pisze: 2003-12-06 11:25
    Złoma???? Niezbyt udane wyrazenie padlo z twoich ust - sa rozni uzytkownicy - ktorzy nie potrzebuja np. aparatu foto w telefonach - a chca miec kolorowy wyswietlacz i polifoniczne dzwonki za przyzwoita cene. Siemens udowadnia ze potrafi wejsc na juz bardzo duzy rynek z udanymi modelami i trafiajacymi w gusta uzytkownikow. Tak na marginesie moejmu bratu sie on podoba i idzie sobie go kupic - i rozumiem go - marka ok - i podstawowe funcje - a wiem ze bedzie go uzywal glownie do dzwonienia i sms'owania.. Pozdrawiam..
    0
  • Users Avatars Mini
    Voyagerek pisze: 2003-12-06 11:54
    Niestety Siemens ostatnio nie wsadził do oferty udanych modeli, o czym świadczy m.in. niedopracowany ST55. Siemens ostatnio przeżywa niezbyt sensowny okres wypuszczając podobne w funkcje telefony - MC60, M55 i świeży C60. Różnice są naprawdę minimalne. Może seria 65 będzie bardziej udana...
    0
  • Users Avatars Mini
    mihau pisze: 2003-12-06 12:29
    A w teście na mobile-review napisali, że on nie ma javy. Aż się zdziwiłem...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-12-06 14:37
    Doprawdy nie wiem czego Wam w nim brakuje.Java,mms, gprs, polifonia,można dołączyć aprat itd. I to jest złom ? Podstawowe funkcje? Podstawowe funkcje i złom to może jest moja motorola t192 a i tak hula świetnie, albo Motorola T260 na którą większośc z Was by nawet nie spojrzała , a na której gprs hula aż miło.Ehhhh... Naprawdę nie dogodzi się nikomu w tym kraju.Moim zdaniem jest świetny , jak za taką cenę i jedyną wadą jak dla mnie mogłby być brak wbudowanego modemu, bo mi się to bardzo przydaje w T300. A teraz proszę by wszyscy od góry do dołu napisali jakie mają telefony , ile wydają na "podstawowe" usługi typu gprs , wap via gprs , mms , sms i połączenia głosowe ha,ha,ha...Pozdrawiam Wszystkich i lecę dalej...Pożartowałem sobie...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-12-06 14:43
    Jeszcze...Po przeczytaniu tego uświadomiłem sobie ,że nie jestem jednak notorycznym krytykantem :-))) 1. Chodzą mms-y przynajmniej u mnie na tej części dolnego śląska w Idea Mix. 2. Wszyscy abonenci Idea Mix pamiętajcie ,że od 1 grudnia można zgłaszać się do programu Idea Profit. 3.Zgłoszenie realizują błyskawiczne , wysłałem 29 listopada, od wczoraj jestem w programie, do tego punkty za mBox Premium i za polecenie zapłaty (warto). 3 Do Idea Profit liczy się także kwota wydana na Zestaw Startowy to jest 61 zł. 4. No i w ogóle Idea ruszyła ostro ,jest super i z telefonami i usługami , a myślę ,że już niedługo znowy coś extra będzie. 10 punktów dla Idei za ten telefon i za wzięcie się ostro do roboty na wszystkich "frontach" :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2003-12-06 14:48
    issa: Czyż nie jest tak, że jak mamy telefon to wydaje nam się że nasz jest najlepszy itd. Napisałeś o Motoroli T260, chciałem ją kupić, ze względu na GPRS, ale sklep internetowy mnie zawiódł i zrezygnowałem z zakupu. Kupiłem sobie Nokię 6310i i jestem zadowolony :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Celeronik pisze: 2003-12-06 14:59
    yer ***: no złom - wyświetlacz jest duzo gorszy od wyswietlacza np t300 - jest jakis mdły - obraz z kamerki mocno skacze i nic nie da sie zobaczyć na ekranie no i ta skrzypiąca obudowa i przyciski ...
    0
  • Users Avatars Mini
    szymon_ pisze: 2003-12-06 17:39
    Celeronik ee jak za taka kase to nie az taki zlom, jezeli wyswietlacz jest taki sam jak w MC60?? to nie jest tak zle, plus za normlane rozwiazanie klawiatury;)tak wiec jak na swoja klase telefon warty zastanowienia sie nad nim....
    0
  • Users Avatars Mini
    McPiteroS pisze: 2003-12-06 17:39
    Fajny i niedrogi! W sam raz dla mniej wymagających ludzi!
    0
  • Users Avatars Mini
    Sharky pisze: 2003-12-06 17:46
    kofffany Siemensik ^-^
    0
  • Users Avatars Mini
    jkac pisze: 2003-12-06 18:28
    pytanie jakie zlacze... takie jak w mc60? to kiedy na rynku bedzie aparacik? kabelek? znowu oczekiwania...
    0
  • Users Avatars Mini
    ArekN pisze: 2003-12-06 18:37
    Witam Aparat w dobrej cenie, ale ta firma.... Miałem różne telefony- M 45, S 45, C 45, S 25, C 35 no i teraz mam S 55 - wysoka wadliwość, z telefonów serii 45 na 6 kupionych przez dwa lata działają dwa (s 55 i C 45 ) Pozostałe siadły końcówki mocy. Miałem różne tel - także komunikatora 9110i i 9210i , a potem MDA Ery, i teraz mam zestaw IPAQ 1940 + nokia 6310i - ten telefon nie ma bajerów ale świetnie działa , bateria trzyma do 10 dni, w ciągu których przeprowadziłem 2 godz rozmów. Generalnie jeśli chodzi o trwałość i niezawodność nie polecam Siemensów ( zreztą podejrzewam że wszystkie firmy się zepsuły bo przeszły na masówkę ) POZDRAWIAM
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-12-06 18:51
    A moja matka miała Siemensa S40 bardzo ,bardzo długo i gdyby go nie zgubiła miałaby go pewnie do tej pory.Mamy też jednego A50 , działa, koleżanka ma Siemensa C35 z Idei i także nie narzeka a ma go już ponad trzy lata! Kolega kupił żonce Siemsa st55 w Erze ,niedawno ,będę się pytał jak im tam działa.Jak pisałem każde telefony się psują , ja kupiłem Nokię 5510 (pisałem o tym) i okazało się po 40 dniach ,że padł procesor i wymienili na nową a i wiele o awaryjności 5510 także słyszałem (nie wiem czy to prawda).Dopóki jest gwarancja i tak nie ma to znaczenia.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-12-06 19:15
    ***Arek - jesteś w takim razie wielkim pechowcem. Ja miałem S10, S11, S25, S35, ME 45, SL45i i dopiero ten ostatni okazał się niewypałem. Co do masowości - zgadzam się zupełnie. Moja Nokia 5110 i 6150 z lat 1996-1997 przeżyły większość tzw. hi-endów, których używałem.
    0
  • Users Avatars Mini
    sagem-mobile pisze: 2003-12-06 19:19
    Celeronik: No juz nie przesadzaj!!! Takim zlomem to on az nie jest. Co ty bys chcial za taka kase??
    0
  • Users Avatars Mini
    sagem-mobile pisze: 2003-12-06 19:23
    issa: Dziwne. W takim razie moja rodzina nie ma szczescia do Siemensow. Moj dziadek ma S40 i prawie co miesiac chodzi do serwisu bo mu sie cigale cos psuje. Przedtem mial Nokie 5110 przez trzy lata i ani razu nie byl w serwisie!!! Ja mialem C35i i obchodzilem sie z nim w miare ostroznie a gdy poszedlem do serwisu zeby mi wymienili klawiature to sie okazalo ze jest zalany!!! Jedynym Siemensem jaki dobrze dzialal to byl tylko S45!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-12-06 19:24
    O tak Nokia 5110 to już legendarny telefon, mój kuzyn używa takiej Nokii którą kupił sobie x lat temu w Erze.Chyba nawet on nie pamięta kiedy :-))) Zgadzam się ,że im mniej bajerów tym lepiej chodzi.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-12-06 19:27
    sagem-mobile - daję słowo ,że tak było.To był telefon kupiony za ponad 500 zł na samym początku Plusa na dolnym śląsku.A jak Twój dziadek chodzi do serwisu?Bo ten telefon był w promocji bardzo,bardzo dawno temu. Do tej pory ma gwarancję ??? Dziwne.Bo jak nie ma to szkoda inwestować w naprawy,lepiej kupić nowego jakiegokolwiek-niekoniecznie siemensa.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-12-06 19:31
    ***Hansen-jest śnieg i ostro wieje.Polecam Wam dziś srtronę 9 i 10 z dodatku turystycznego do "Gazet Wyborzcej" ha,ha,ha...Normalnie się uśmiałem , jakie to szczęście ,że jestem jednak czarną owcą. **dupa zbita-nie mówiłem ,że lepiej nie zapczepiać.Nie ,najarałem się jak mówi **hansen ,ale i większośc komentarzy to dziś mnie rozśmiesza , i to jeszcze bardziej.Lecę do domu.Hej.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-12-06 19:41
    ***issa: ponieważ S40 [chociaż wiekowo należy do generacji starszych Siemensów] to tak naprawdę BOSCH, na którego Siemens kupił licencję. Natomiast z C35i to nie pierwsza taka historia - podobną opisali kiedyś w Twojej Komórce [kiedy jeszcze prezentowała przyzwoity poziom]. Natomiast w czasach panowania Nokii seri 61** i 51** sagemy były telefonami, które psuły się leżąc w szufladzie.
    0
  • Users Avatars Mini
    KOJJO pisze: 2003-12-06 20:51
    Dobry telefon
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-12-06 21:32
    ***gonzales- ale dobrze ogólnie powiedziałem ,że S40 to już antyk i że był w "prmocjach" na saaaamym początku Plusa , i że znalezienie tego modelu tj.S40 na gwarancji jest jak szukanie życia na Jowiszu? A jeśli chodzi Wam o tego C35i to macie na myśli mikrokorozję ,która w jakiś soposób go "zjadła" , czyli nie przez zalanie i dlatego serwis odrzucił prośbę o naprawę? Tak? Słyszałem (czytałem ) właśnie tu historię ,jeśli chodzi o Sagemy myx5-m ,że ktoś korzystał chyba z kabelka i tego telefonu. Potem , przy jakiejś wizycie w seriwsie okazało się jakoby nastąpiła "nieautoryzowana" ingerencja w telefon i tak samo prośba o naprawę została odrzucona...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-12-06 21:39
    ...Tak więc takie historie, troszkę tylko w innej wersji zdarzają się dla każdego telefonu.Ale wracając do meritum i tego C60 to mi się on podoba . Z drugiej strony namiętnym fanom firmy Siemens i jej wyrobów trudno odmówić doświadczenia i generalnie jeśli chodzi o C35i sagem-mobile może mieć rację (lub na 100% ją ma) tym bardziej ,że ***gonzales ją potwierdza.Ja bym mógł coś powiedzieć o SE.Sumując jest dużo fajnych telefonów teraz na rynku, jak dla mnie ten jest kolejnym i chętnych na niego na pewno nie zabraknie zważając właśnie chpćby i na funkcje z opisu pod zdjęciem. W końcu jednak podobno z tego co czytałem Siemens sprzedał ponad 10 milonów sztuk swoich telefonów w Europie i zwiększył swój udział w rynku.Gdyby się ciągnęła za nim jakaś zła sława tak by z pewnością nie było.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-12-06 21:51
    Jeszcze co do tego "zalania". O ile sagem-mobile raczej wie ,że trzeba uważać na telefon i chronić przed wilgocią , o tyle widziałem kiedyś jedną Panią ,padał deszcz a ona bez parasola, z telefonem włożonym do kieszonki, jak to są teraz modne takie plecaczki z jednym paskiem przewiszone na skos przez ramię.To była Nokia 3510i, nie muszę chyba mówic ,kiszonka właśnie otwarta a telefon oczywiście bez etui.Co tu się teraz dziwić ,że serwisy nie robią.Pójdzie taka osoba do serwisu a potem się dziwi -zalany ?! Jak to możliwe i jeszcze zrobi awanturę i będzie miała pretensję tylko nie dos iebie oczywiście.A myślę ,że takich "agentów" jest dobrych kilka milionów...
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2003-12-06 21:57
    issa*** teraz zimą powinno się uważać szczególnie na telefon, jak wiemy telefony nie lubią zmiany temperatury, to jest tak jak z okularami w zimie, wchodzi się z dworu do domu i już parują, tak samo może być z telefonem, nagła zmiana temperatury i już wilgoć się pokaże. A potem zdziwienie że telefon jest zamoczony...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-12-06 22:07
    ***bartplus-no właśnie,masz rację ,podałeś jeszcze jeden przykład.Masz fajny telefon-Nokia 6310i jest extra.Mój kolega ma ją w IdF,pokazywał mi.Nie dziwię się , że wziąłeś ją a nie T260.W tym wypadku nie ma porównania nawet.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2003-12-06 22:13
    ***issa - Dzięki. Z 6310i jestem bardzo zadowolony i cieszę się że mam ją zamiast T260.
    0
  • Users Avatars Mini
    walwil pisze: 2003-12-06 22:13
    Potwierdzam opinię że w Siemensach szybko padają łącza radiowe, w mojej firmie z 15 użytkowanych S35i po 1,5 roku w trzech padły łącza radiowe przy małej intensywnosci uzytkowania w niskich abonamentach. Natomiast Nokia 5110 chodzi 6 rok z oryginalną baterią
    0
  • Users Avatars Mini
    Kamil vel Kunio pisze: 2003-12-06 22:46
    a na www.siemensinfo.pl można zobaczyc test tego telefonu
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-12-07 00:06
    issa - nie przesadzajcie z tym szykaniem antyków na gwarancji bo to żaden problem... Nie dalej jak dwa tygodnie temu pośredniczyłem w transacji kupna/sprzedaży (jeden mój kolega sprzedawał drugi mój kolega kupował, przy czym obaj się wzajemnie nie znali :-)) Nokii 6210 na gwarancji - jeszcze chyba 4 miesiące.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-12-07 00:24
    Ale chyba Siemensa S40 na gwarancji to już nie uświadczysz... Nie mam pojęcia kiedy w promocji były Nokia 6210 ale chyba ten Siemes był duuużo wcześniej.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-12-07 00:28
    Tak o ile pamiętam ,to Nokia 5110 pojawiła się w Plusie w promocji "Wiosna" około 18 miesięcy po zakupie Siemensa S40.A chyba 6210 to bardziej zaawansowany model od 5110, tak mi się zdaje.Ale my tu gadu-gadu o antykach i dinozaurach , a od poniedziałku ten Siemesik będzie schodził aż miło w salonach na pewno.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-12-07 08:34
    Oj chyb jednak nie. Nokia 5110 to model z przełomu lat 1997/1998 [jak ktoś ma dostep to polecam stare numery Polityki i Wprost właśnie z tamtego okresu], natomiast Siemens S40 to model z roku 2000. natomiast 6210 to rok 2001.
    0
  • Users Avatars Mini
    k-a-d-i pisze: 2003-12-07 11:52
    Ten siemens za tą kase jest ciekawy, ale nie wiem jaki ma wyświetlacz bo większość kolorowych siemensów to 256 kolorów, a to jednak troche mało.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2003-12-07 12:07
    ***k-a-d-i : Wyświetlacz tego Siemensa może pokazać 4096 kolorów (informacje z gsmarena.com)
    0
  • Users Avatars Mini
    janex pisze: 2003-12-07 12:34
    wlasnie ten wyswietlacz jest na bank lepszy niz w t300 czy t310 bo ma wieksza palete kolorow wydaje sie to byc ciekawa propozycja za atrakcyjna cene coraz wiecej ostatnio takich aparatow na rynku i szczerze mowiac nie spodziewalem sie takiego boomu na kolorowe wyswietlacze a to ruszylo z kopyta w tym roku...
    0
  • Users Avatars Mini
    dean pisze: 2003-12-07 13:48
    Bawilem sie kilka dni wczesniej MC60 czyli modelem z wbudowanym aparatem fot. Telefonik OK ten wyglada na model podobny, no coz, jesli moglbym powiedziec zle slowo to przyczepie sie do cichych dzwonkow polifonicznych (wogole nie slychac sygnalow). Zastanawiam sie ktory z telefonow uzyska 65 tys. kol., widzialem Samsunga C100 i ma niesamowity ekran =) C60 posiada tylko 4 tys. no coz :] Wiem, czepiam sie szczegolow, wiec potraktujcie moj post z przymrozeniem oka ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-12-07 14:01
    Ale daję słowo ,że kupiliśmy tego S 40 w Plusie na saaammiutkim początku jak pisałem.A dopiero potem Nokie 5110.Na 100% , pamiętam doskonale.Ale tak czy innaczej raczej S40 na gwarancji już się raczej nie znajdzie...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-12-07 14:09
    Jak zwykle oczywiście namieszałem.***gonzales i sagem-mobile macie rację. Nie chodzi o S 40, pomyliło mi się po raz kolejny.To był taki super płaski telefonik,dosyć dużych rozmiarów ,ale bardzo,bardzo płaski i to nawet bardziej niż wiele dzisiejszych telefonów.To nie jest S40 oczywiście , ale był to Siemens na 100% i jescze raz to napiszę , że kosztował ponad 500 (co najmniej) w "promocji".Muszę sobie koniecznie przypomnieć o jakiego mi chodziło...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-12-07 14:13
    S10?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-12-07 14:15
    Albo S6? Sam nie pamiętam... Był taki rzeczywiście - nawet w zeszłym roku chyba ze 20 ich widziałem, kiedy jeden z moich klientów wymieniał telefony - pozbywali się właśnie tych płaskich... Nawet kolorowe wyświetlacze miałay!! Jak S25 :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-12-07 14:16
    Może się komuś z Was przypomni, ale potem Siemens wypuścił taki model "pancerny" , były reklamy w Gazecie Wyborczej , ale to były naprawdę dawne czasy.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-12-07 14:17
    ***wlo-były jeszcze na gwarancji -naprawdę ????
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-12-07 14:19
    No ale wiecie przynajmniej teraz ,że mówię prawdę.Nie pamiętam symbolu , może taki jak pisze ***wlo, na stronie siemensa ich już nie ma ,chyba ,że źle szukałem.Ale gdybym go zobaczył to bym poznał na pewno.To był telefon!Ale miał czarno biały wyświetlacz oczywiście.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-12-07 14:22
    Na stronie siemensa historia serii s zaczyna się od S35i.Kiedyś to życie było piękne ,mimo monochromatycznego wyświetlacza..
    0
  • Users Avatars Mini
    Poke pisze: 2003-12-07 14:34
    Wyglada na strzal w 10-tke ze strony Siemensa. Swietny telefon low-end!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-12-07 14:41
    issa - Przed S35 był S25 z trójkolorowym wyświetlaczem - oststnio (latem) szwagier mi przysłał taki zabytek z Niemiec :-) Miałem go trzymać, ale ponieważ działał (polskiego menu niestety nie ma) oddałem koledze - jest bardzo zadowolony. Bateria czuwa 2-3 dni, pewnie już nową kupił i tak, ale telefon całkiem poczciwy - ma dość zaawansowane opcje nawet jak na dzisiejsze czasu. Ma port podczerwieni!!! Działający jak najbardziej i komunikującyc się z komputerem - zatem to już coś - dzisiejsze niektóre telefony tego nie mają :-) Natomiast tamte siemensy, o których mówiłem w innej firmie służą do wewnętrznej komunikacji zamiast bezprzewodowych telefonów. Duże są, ale bardziej uniwersalne niż zwykłe bezprzewodowe - dect-y byłyby lepsze ale koszty m.in. inwestycyjne byłyby zbyt duże w stosunku do obecnego rozwiązania (niestety nie wiem na jakiej zasadzie - pewnie jakaś sieć firmowa... mają u siebie w każdym razie mini bts).
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2003-12-07 15:36
    issa - myślę że chodzi Ci o Siemensa S10 i S11 :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Voyagerek pisze: 2003-12-07 16:04
    Pewnie większość ludzi kupi C60 nie zważając na znacznie lepszego S55.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-12-07 20:01
    Pancerny model Siemensa to był E10 - przeróbka S10. Nie był co prawda taki pancerny jakby chcielii tego jeszcze konstruktorzy, niemniej jednak ulewa nie była mu straszna. Natomiast S25 - to fakt, był dopiero model. W dodatku jako jeden z pierwszych telefonów na rynku miał w swoim czasie przeglądarkę WAP - opartą na smsach. Swego czasu go używałem i powiem, że i dzisiaj nie wstyd byłoby się z nim pokazać. natomiast niski model Siemensa z kolorowym wyświetlaczem - nad którym się zastanawiacie - to był S4 - i niski numer, i mały i płaski. Też był ciekawym egzemplarzem. Natomiast S6 to niezłe "kolumbryny".
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-12-07 20:04
    ***Voyagerek - C60 a S55 to zupełnie dwa różne światy. i segmenty klientowskie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Voyagerek pisze: 2003-12-07 20:19
    Ale i tak raczej większość ludzi nie zna się za bardzo no i mówi: "Jaki telefon kupić??" a sprzedawca mówi: "A mamy nowego Siemensa C60, taki fajny telefonik", jakiś nieobeznany klient albo się decyduje raczej zważywszy na nieco niższą cenę C60 w porównaniu do S55 + aparat. Ludzie bardziej obeznani tego błędu nie popełniają.
    0
  • Users Avatars Mini
    Voyagerek pisze: 2003-12-07 20:23
    Właściwie ludzie nie znający się na komórkach nie dostrzegliby większej różnicy między S55 i C60 w funkcjach bo i tak chyba używaliby go tylko do dzwonienia, SMS.
    0
  • Users Avatars Mini
    Voyagerek pisze: 2003-12-07 20:25
    Tak poza tematem: Istnieje Siemens S3?? Bo na strychu u szwagra doszukałem się baterii do takiego czegoś, nawet nieodpakowanej z pudełka...
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2003-12-07 20:36
    ***Voyagerek - jest Siemens S3, jest jeszcze S3 Com :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2003-12-07 20:39
    Był jeszcze S3+. Telefon są z 1995 roku :) Wg. danych producenta bateria ma czas czuwania 18 godzin :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Voyagerek pisze: 2003-12-07 20:48
    18 godzin czuwania a jest strasznie duża! Ale takie były kilka lat temu, technika idzie naprzód i mamy teraz małe i lekkie akumulatory :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2003-12-07 20:53
    Jeszcze dodam że jej pojemność to 550 mAh :)
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2003-12-07 21:00
    ***issa dzieki za maila,dopiero wrocilem doo domu,bylem w Twoich rejonach, na czyli Dolnym Slasku ;-) Zaraz sie biore do czytania komentarzy.Z tego co pzreczytalem do tej pory,to ciekawy telefonik.Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    young pisze: 2003-12-07 21:22
    A ja nadal przypominam o 6600 który miał pojawić się w promocji w Ideii (w listopadzie). Kiedy się w koncu doczekam!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    zyczliwy pisze: 2003-12-08 00:53
    UWAGA !!!!!!!!!!!! W związku ze zmianą dotychczasowego regulaminu w sieci IDEA który wjedzie w życie 1.01.2004 wszyscy abonenci którzy podpisali umowę przed 28 paźdźiernika 2003 roku i w umowie nie ma nic powiedzanego o nowym regulaminie. Zgodnie z Art. 384(1) Kodeksu Cywilnego mają prawo wypowiedzieć umowę przed 31.12.2003 bez jakichkolwiek kar za przedterminowe zerwanie umowy. Czyli zostawiamy sobie telefonik, rezygnujemy z umowy i w styczniu podpisujemy nową umowę niekoniecznie w Idei.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-12-08 01:13
    Nie do końca. Otóż, wypowiedzieć umowę można z pewnością wtedy, gdy regulamin skutkuje podwyższeniem dotychczas uiszczanych opłat. Ostatecznie zakupując telefon w promocji zobowiązujemy się do nierozwiązywania umowy przez jakiś tam okres. Zatem nie można rozwiązać umowy tylko z powodu zmiany regulaminu, która to [zmiana] wprowadza zapewne kosmetyczne poprawki.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-12-08 01:15
    Oczywiście rozwiązanie umowy z powodu nawet kosmetycznej zmiany regulaminu jest możliwe, ale wtedy i tylko wtedy, gdy udowodnimy ponad wszelką wątpliwość, że nabywając telefon w danej sieci kierowaliśmy się konkretnymi, wybitnie korzystnymi dla nas, postanowieniami starego regulaminu, a zmiana postanowień godzi w nasze interesy.
    0
  • Users Avatars Mini
    danlis pisze: 2003-12-08 02:27
    Hmm - a skad to Gonzales wziales??? Czytales 384 KC??? Nie ma tam slowa o tym, o czym piszesz. Niestety dla IDEI umowe zawarta na czas okreslony MOZNA wypowiedziec teraz BEZ nakladania przez operatora kary umownej. Taka prawda. I nie trzeba udowadniac ze zmiana cos waznego dla mnie wniosla. Po prostu nie zgadzasz sie na postanowienia NOWEGO regulaminu i masz prawo do rozwiazania umowy przed czasem. Ot - taki prezent od ustawodawcow.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-12-08 08:29
    Rozwiązuję umowę na Mix-a i biorę nowego Mix-a,plan Turbo,IdF i Start Optimę a do tego jeszcze Pop, bo chciałbym mieć wszystko co jest w Idei ! Oczywiście żartuję bo po pierwsze nie byłoby mnie stać na wszystko razem. Jeśli macie rację to jednak ładny "numer" i na pewno ktoś to wykorzysta , ale kilka milonów abonentów abonamentowych będzie żylo dalej w nieświadomości.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-12-08 09:06
    W takim razie poproszę ***danlis o szczegółowe odesłanie do teorii, którą prezentujesz.
    0
  • Users Avatars Mini
    BUCiu pisze: 2003-12-08 09:49
    ***Gonzales: potwierdzilem w BOKu u 3 konsultantow, ze mozna tak zrobic. Ja zaraz ide do salonu to zalatwic to bedzie wszystko jasne. Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-12-08 09:59
    Dziękuję bardzo za informacje. Być może nowy regulamin [o który w gruncie rzeczy się rozchodzi] zmienił uregulowania w sposób na tyle istotny, że można wypowiedzieć umowę operatorowi. Zresztą jest jeszcze artykuł 385[1] znowelizowanego Kodeksu Cywilnego, gdzie jest wyraźna mowa o znaczącym naruszaniu interesów strony.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-12-08 10:16
    Co takiego jest zatem w tym nowym regulaminie, że powoduje to niekorzystne konsekwencje dla konsumenta? Bo sam fakt jego zmiany, nie jest podstawą do wypowiedzenia umowy przecież. Czytam te przepisy KC i jakoś nie widzę podstawy :-) No i dlaczego akurat te daty?
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-12-08 10:40
    Nie wiem skąd oni wzięli i konkretne daty, i artykuły na które się powołują. Być może mają jakiś inny Kodeks Cywilny, niż ten, który ściągnąłęm ze stron sejmowych.
    0
  • Users Avatars Mini
    voytk pisze: 2003-12-08 11:15
    Nie jestem na 100% pewny ale wg mnie ta zmiana regulaminu jest związana z wprowadzeniem "Czarnych list" kradzionych telefonów od 1.01.2003r, więc kllienci Idei nie stracą na tej zmianie. Ale jezeli **danlis ma racje to Idea może mieć poważny kłopot. Ciekawe czy Era i Plus zmienili lub czy będą zmieniać regulamin. Chyba za "gruba" sprawa dla opów zeby to puścić płazem..
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-12-08 11:55
    ***Voytk - nie wiem jak Era, ale Plus zmienił Regulamin, w którym pojawiły się dwie dosyć istotne zmiany: skrócenie terminu płatności z 21 dni do 14, oraz skrócenie czasu rozptarywania reklamacji - z 30 do 14. Pierwszą zmianę można było uznać za istotne naruszenie wcześniejszych postanowień - ale trudno mówić tutaj o niekorzystnych konsekwencjach dla konsumenta.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-12-08 11:58
    Natomiast sam fakt, iż nie było żadnych głośnych protestów ze strony operatorów, dotyczących nowelizacji KC - a przecież ta zmiana funkcjonuje od końca września i na ewentualne protesty było sporo czasu - dowodzi, że zmiana ta nie stanowi dla nich żadnego problemu. Co więcej - rzeczona nowelizacja porządkuje wręcz relacje pomiędzy konsumentami a przedsiębiorstwami, ponieważ rozstrzyga wcześniej nieuregulowane kwestie [jak chociażby niedopuszczalne zapisy w umowach].
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-12-08 12:01
    Po przeczytaniu starej wersji KC, jak i wersji znowelizowanej, można stwierdzić, że zmiany w regulaminie Idei mogą być przede wszytskim kosmetyczne. w "nowym" KC pojawiła się na przykład klauzula, że niejasne sformułowania rozstrzyga się na korzyść konsumenta - i PTK może po prostu "rozjaśnić" regulamin. Ale jest to gdybanie z mojej strony [aczkolwiek myślę, że dryfuję w dobrymkierunku], ponieważ nie widziałem starej i nowej wersji Regulaminu.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-12-08 12:07
    No i powstaje pytanie o praktyczne korzyści płynące z rozwiązania zaproponowanego przez ***Życzliwego? Moim zdaniem korzyści są żadne. Regulaminy to przeważnie stabilne rozwiązania, które nowelizowane są przeważnie raz na dwa-trzy lata. I jakoś nie widać wielkich migracji abonentów pomiędzy sieciami, ponieważ regulaminy są i tak do siebie podobne. Oczywiście, mogą znaleźć się osoby, które są bardzo niezadowolone z operatora a związane są cyrografem [przykładem może być chociażby brak zasięgu w miejscu, gdzie miał on - według zapewnień sprzedawcy - być]. Wtedy taka gruntowna zmiana regulaminu jest prawdziwym dobrodziejstwem. Ale jak pisałem - są to sporadyczne wyjątki.
    0
  • Users Avatars Mini
    raven pisze: 2003-12-08 13:21
    OT - Idea Regulamin - to prawda. potwierdzone w dniu dzisiejszym w dwoch salonach firmowych, Idei of kors! [bokistow nawet nie licze]
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-12-08 13:40
    Ok - czyli zmiany e regulaminie są "głębokie". Ale pytanie zasadnicze: czy są one niekorzystne dla Abonentów? Przypuszczam, że nie, bo już podniosłoby sie larum obrońców uciśnionych konsumentów. Już pomijam fakt, że to co zaproponował ***Życzliwy z telefonem to zwykłe kombinatorstwo, typowe dla Polaków.
    0
  • Users Avatars Mini
    BUCiu pisze: 2003-12-08 13:46
    Bylem w salonie firmowym w Krakowie na Pilsudskiego i po rozmowie z 2 pracownikami BOP odnioslem wrazenie, ze albo cos kreca bo rzeczywiscie mozna w tyn sposob rozwiazac umowe albo sami nie wiedza co "gora" z tym zrobi. Pani w salonie poinformowala mnie, ze zostane obciazony kara wynikajaca z cyrografu. Kiedy jej powiedzialem, ze 3 konsultantow *22 poinformowalo mnie inaczej powiedziala, ze moge sobie rozwiazac umowe tylko musze podac nazwisko konsultanta, ktory mi takich informacji udzielil (jakby co bedzie na niego).
    0
  • Users Avatars Mini
    BUCiu pisze: 2003-12-08 13:53
    Gdy ju mialem nazwisko trafilem do innej pani, ktora wziela ode mnie nazwisko i sprawe zalatwilismy. Poinformowala mnie, ze bede musial wplacic "zabezpieczenie" jezeli bede bral kolejna aktywacje w Idei. Niedlugo po mnie z ta sama pania rozmawial moj kolega. Nie zostal poproszony o nazwisko konsultanta ani poinformowany o ewentualnym "zabezpieczeniu" w razie zakupu nowej aktywacji. Gdy zapytal co Idea ma zamiar z tym zrobic uslyszal: "Sama jestem ciekawa". Gdy bylem w salonie widzialem jeszcze 2 osoby rozwiazujace umowe w ten sposob. Ja mam dzwonic za pare dni doo BOKu, wtedy bede wiedzial jak moja sprawa wyglada. "Sama jestem ciekawa" :-) Pozdroofka.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-12-08 13:59
    ***Buciu - ale powiedz, szczerze, jakie korzyści odniosłeś z rozwiązania umowy?? Jestem na 100% przekonany, że o dotowanym aparacie [i umowie - bez zabezpieczenia] możesz już zapomnieć - i to być może nawet w innej sieci. Poza tym, to wzięcie nazwiska konsultanta to manewr pozorowany, ponieważ konsultant może się wyprzeć udzielonej informacji - tym bardziej, że z operatorem obowiązuje pisemna wersja umowy, a nie ustna informacja od - de facto "Hansa Klossa". W tej sytuacji Idea zażądać od Ciebie kary umownej, a jeżeli jej nie uiścisz może Cię wpisać na czarną listę dłużników - a to skutecznie zamyka drogę do innych umów. Ty oczywiście możesz odwołać się do sądu, ale nawet jeżeli udowodnisz swoje racje - co może być trudne, to i tak wyrok wydadzą za 2-3 lata.
    0
  • Users Avatars Mini
    BUCiu pisze: 2003-12-08 14:20
    ***Gonzales: masz racje, nie kazdy skorzysta na takim rozwiazaniu sprawy. Tak sie sklada, ze mam aktywacje u konkurencji bo Idea miala slabiuuuutki zasieg w mojej miejscowosci (na mapce zasiegu wygladalo pieknie), wkoncu sie wqrzylem i qpilem aktywacje gdzie indziej. Zrobilem to (rozwiazanie cyro z Idea) bo nie chcialem juz placici 2 abo, nawet jezeli to tylko NIO15 byla. Co do "czarnej listy" to zrobilem kiedys blad i wzialem na siebie tel. dla kolegi - domyslasz sie jak to sie skonczylo. W tej sytuacji to bede na minusie tylko jezeli dowala mi ta kara, wydaje mi sie, ze nie powinni tego robic skoro 89% konsultantow mowi, ze nie bede musial placic.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-12-08 14:28
    ***Buciu: i właśnie o takich przypadkach jak Twój pisałem. To jest akurat bardzo charakterystyczny problem Idei - wirtualny zasięg; wiele osób najzwyczajniej w świecie nacięto, wmawiając im, że będą mieli full w miejscu - powiedzmy - zamieszkania. I oni skorzystają tak jak Ty :). Co do telefonu dla kolegi - domyślam się finału. W każdym razie na tej liście jest masa "dobrych wujków" i "dobrych kolegów". No nic, ja i tak mam wątpliwości co do dopuszczalności "bezkarnej" zmiany umowy z Ideą. Czas pokaże jak to będzie wyglądać w perspektywie miesiąca. A swoją drogą, dobrze by było, gdyby wypowiedział się któryś z abonentów Idei co do zakresu zmian w Regulaminie.
    0
  • Users Avatars Mini
    BUCiu pisze: 2003-12-08 14:34
    ***Gonzales: jezeli chodzi o zmiany w regulaminie to ja uwazam je za kosmetyczne. Nie bede sypal konkretami bo nie mam starego reulaminu przed soba. Ale cos w tym wszystkim musi byc skoro, naprawde wszyscy konsultanci pod *22 mowia, ze kary nie bedzie.
    0
  • Users Avatars Mini
    spiro pisze: 2003-12-09 15:20
    calkiemfajny, i bez dżoja :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-12-10 09:52
    Gonzales - żebyś wiedział... Znam to z doświadczenia. Niejednokrotnie mówiłem o przypadku mojej siostry i szagra... Wyprowadzili się na "przedmieście" (6 km od miasta z okien widać gołym okiem anteny BTS-a Idei na wieży Tepsy) i mają... Dali się namówić Idei na telefon - Najpierw szwagier, na próbę z Siemensem C25 - działa, przerywa, ale dziala. Za chwilę siostra z C35i (szwagier wkurzony bo po poł roku nie widać cyferek klawiszy na jego C25) - działa chodziaż przerywa czasem... Po roku w domu telefony nie "widziały" sieci - tylko na parapetach okien na piętrze od południowej strony udawało się logować do sieci :-) Rozmowa? Tylko przy otwartym oknie, albo na podwórku (polecam szczególnie zimą). Świetne rozwiązanie szczególnie, że większośc czasu jednak spędza się poza pracą, w domu właśnie :-) W końcu, razem z ich przyjaciółmi namówiliśmy ich na zmianę operatora.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-12-10 09:59
    Idea kusiła ich nawet 6-miesięcznym darmowym abonamentem (przy wymianie telefonu oczywiscie i jakichś darmowych minutach) - ciekawe podejście, w sytuacji, kiedy im zależało tylko na jednym - "polu" ;-))) Ale na pytania o "pole" wszyscy mówili, że przecież na mapie "pole" jest!!! Zmienili - najpierw siostra (wiadomo - kobiety szybciej podejmują decyzje) - zaraz po upłynięciu umowy terminowej w Idei wypowiedziała i nie odpowiadała nawet na oferty - już ponad rok jest Plusie, płaci mniej i ma więcej... Szwgier dopiero w lutym chyba dał się przekonać - po testach na żonie (której telefon loguje się w trzech różnych komórkach). Dzisiaj zastanawia się dlaczego, kiedy kupował telefon wszyscy mu odradzali Plusa bo rzekomo to najdroższa sieć dla "elit" (ponieważ z racji wykonywanego zawodu można powiedzieć, że do tych elit się zalicza wytłumaczyłem mu, że to z zawiści ludzie robili :-) uwierzył :-)).
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-12-10 10:13
    Siostra już czeka na kolejną obniżkę abonamentu - niedługo skorzysta z pierwszego pakietu Plus Tobie - zrezygnuje wówczas z jednego "małego" pakietu za 10 złotych... Szwagra (nie lubi wydawać kasy na inne rzeczy niż własne przyjemności) trochę to wkurzy, ale jak się nie słucha to się ma... ;-))) Mają tam rewelacujną Strefę Plus z racji lokalizacji. Jeśli się aktuwują w strefie w miejscu zamieszkania, strefa rozciąga się w promieniu nawet do 10-15 km wokół!!! Są w tak idealnej sytuacji, że są w środku kwadratu (właściwie lekkiego rombu) tworzonego przez 4 BTS-y Plusa. Przy czym najdalszy jest w odległości 10 km, dwa ok. 6 km i jeden jakieś 7 km. Ponieważ sprzyjające jest również ukształtowanie terenu, są w zasięgu wszystkich czterech. Nigdy nie miałem czasu sprawdzić netmonitorem jak to wygląda, ale kiedyś to zrobię. Gdyby każdy z BTS-ów inaczej się "przedstawiał" na wyświetlaczu byłoby łatwiej, ale dwa z nich mają standardową nazwę Lodzkie...
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-12-10 10:18
    No coż, skoro już piszemy o nieucziwych sprzedawcach - to wklejam artykuł z Rzeczpospolitej.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-12-10 10:19
    Reklamy Media Marktu naruszyły zbiorowe interesy konsumentów, gdyż wprowadzały ich w błąd - uznał Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Postępowanie dotyczyło reklam "Zamykamy", publikowanych na początku września w prasie lokalnej w Lublinie i Szczecinie. Reklamy informowały o zamknięciu 13 września sklepów Media Markt i prowadzonej w związku z tym wyprzedaży towarów. Tymczasem w sklepach przeprowadzano inwentaryzację i od 15 września w prasie pojawiły się kolejne reklamy, tym razem z hasłem "Otwieramy". Zdaniem UOKiK działania firmy naruszyły zbiorowe interesy konsumenta. Dopingowały klientów do zakupów, sugerując, że sklepu już nie będzie - mówi Ewa Wiszniowska, dyrektor lubelskiej delegatury UOKiK. Urząd nakazał spółce zaprzestanie tego typu praktyk oraz zamieszczenie w ogólnopolskiej "Gazecie Wyborczej" oświadczenia, w którym przyzna się do bezprawnych praktyk. Media Markt ma dwa tygodnie na odwołanie się. Spółka nie chce komentować decyzji UOKiK.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-12-10 10:20
    Ciekawe, czy podobne postępowanie czeka Polkomtela za reklamy 0 PLN?
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-12-10 10:23
    Oczywiście chodzi o abonament 0 złotych.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-12-10 10:41
    Gonzales - nadinterpretujesz... Taka jest moja opinia :-) O ile reklama mówi o 0 abonamentu, to jednak instrukcja wg której sprzedawcy mają prezentować ofertę klientom, jasno mówi na co maja położyć nacisk - na uświadomieniu klientowi faktu, że mimo przedpłaty (abonamentu) całość kwoty jest wykorzystywana na usługi po cenach wg cennika. W końcu musisz przyznać, że akurat ta oferta Plusa od pre-paida różni się tylko i wyłącznie tym, że masz umowę i zobowiązujesz się do ponoszenia minimalnych miesięcznych kosztów korzystania z telefonu, któe są opłacane z góry. Jeśli więcej skorzystasz - płacisz z dołu - nawet lepsze rozwiązanie niż pre-paid moim zdaniem. Czekam na wprowadzenie na stałe do cennika (dobrze byłoby gdyby zaczęli od 15 zł - 30, 45, 60, 90, 120, 180, 240, 300 - może te 300 to przesada, ale nie do końca przecież :-)).
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-12-10 10:45
    BTW. Ktoś wie jak jest wykorzystywany pakiet minut "na konto" z 5Plus? Przed minutami abonamentowymi, czy po? Szkoda, że nie ożna kupić pakietu kwotowego "na konto" jak jest w dla firm z większą ilości aktywacji...
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-12-10 10:59
    Ja uważam, że pakiet kwotowy to rozwiązanie rewelacyjne i czekam na moment, kiedy będę mógł dokonać konwersji z abonamentu. Nie zmienia to faktu, że abonament to de facto stała, okresowa opłata, której uiszczenie umożliwia korzystanie z usług sieci. I możemy polemizować, czy opłata ta jest abonamentem [tylko inaczej nazwanym], czy opłatą noszącą [tylko] pewne cechy abonamentu - ale tutaj każdy prawnik znajdzie swoją interpretację :-). No i mi chodzi o reklamę wprowadzającą w błąd - ponieważ fakt, że wprowadza, nie ulega wątpliwości :-).
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-12-10 12:19
    ***KRK: i to jest bardzo ważny aspekt - podpisanie umowy [wraz z sankcją za jej rozwiązanie]. To de facto przesądza o zasadniczej różnicy pomiędzy "abonamentem" a Simplusem.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-12-10 16:54
    ***KRK: no nie, w tym momencie zaczynamy dryfować. W moim poście chodziło mi o to, że istnieją pewne istotne różnice w umowach pomiędzy prepaidem i postpaidem i na tle tych różnic tekst "bez abonamentu" można uznać za bezzasadny i oczywiście mylny. Natomiast mnie interesuje tylko i wyłącznie abonament; i dla mnie takie rozwiązanie umowy jest bez sensu.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-12-10 19:09
    kRk - mylisz się - korzystam z różnych pakietów i są wykorzystywane PRZED minutam/esemesami abonamentowymi :-) Zresztą co tu mówić że wiem to z praktyki, skoro w cenniku o tym piszą ;-))) Dowiedziałem się również o to, o co pytałem - pakiet minut NA KONTO z 5Plus - wykorzystywany jeszt także PRZED minutami abonamentowymi - zatem w przypadku kilku telefonów na koncie, wykorzysta te minuty ten, kto więcej dzwoni... Takie rozwiązanie niestety nie jest dla mnie, bo mam dobrane swoje zasoby, raczej dziecku i żonie czasem brakuje mniut. Gdybym zamówił, jako pierwszy bym je wykorzystał i własne zasoby abonamentow miałbym niewykorzystane... No to w takim razie jest to dobre w przypadku posiadania podobnych taryf albo rzeczywiście jeśli jeden z użytkowników potrzebuje więcej minut a ma zapas punktów na koncie 5Plus.
    0
  • Users Avatars Mini
    netron pisze: 2003-12-14 13:27
    Ta komórka jest beznadziejna za tom cene jest wiele lepszych od niej . Nie Polecam .
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2003-12-17 09:42
    Calkiem mily telefon i w dobrej cenie dla mas! Nawet nie ma zbytnio co zkrytykowac tak jak to miejsce w Plusie!
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2003-12-20 00:40
    Ciekawy aparacik! To taka okrojona wersja MC60! I to jescze za 1zł netto w promocji w Ideii.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: