UPC Biznes udostępnia usługę telefonii stacjonarnej  na łączach SIP TRUNK. SIP TRUNK jest następcą stosowanej dziś technologii  ISDN PRA, wykorzystywanej przez właścicieli, głównie średnich i dużych firm, do  podłączenia własnych centrali telefonicznych. 
 
 Łącze telefoniczne SIP TRUNK pozwala na dowolną liczbę połączeń jednorazowych w  ramach pojedynczego łącza, dzięki czemu skalowalność rozwiązania, w tym także  kosztów udostępnienia łączy SIP TRUNK, jest na tyle szeroka, że mogą  wykorzystywać je wszystkie firmy, bez względu na wielkość i rodzaj prowadzonej  działalności.
 
 UPC Biznes udostępnia łącza SIP TRUNK zarówno na sieci światłowodowej, jak i  koncentrycznej, dzięki czemu zasięg usługi jest bardzo szeroki. Koszty połączeń  telefonicznych oraz ich elastyczne dopasowanie do potrzeb firmy uzgadniane jest  indywidualnie z opiekunem klienta.
SIP TRUNK (Session Initiation Protocol) jest protokołem komunikacyjnym stosowanym w sieciach IP wykorzystywanym do transmisji głosu. Stosowany jest głównie do celów połączeń central telefonicznych obsługujących interfejs SIP TRUNK (PABX) klientów z siecią operatora, a także w połączeniach sieci między operatorami telekomunikacyjnymi.