Sony Ericsson - konkurs dla sprzedawców detalicznych

Newsy
Żródło: Sony Ericsson
Opinie: 1

Sony Ericsson organizuje konkurs dla sprzedawców swoich telefonów. Konkurs „Przekraczanie granic” otwarty jest wyłącznie dla sprzedawców detalicznych prowadzących sprzedaż artykułów związanych z telefonią komórkową. Rejestracja udziału będzie trwała do 1 grudnia 2008. Konkurs „Przekraczanie granic” to seria codziennych wyzwań, których zwieńczeniem będzie szansa wygrania podróży życia - do Maroko i Marrakeszu.

Sony Ericsson wzywa zatem sprzedawców detalicznych, którzy lubią wyzwania, aby zarejestrowali się za pośrednictwem specjalnie dedykowanej strony www.sonyericsson.com/insider. Portal wypełniony jest informacjami o produktach Sony Ericsson. Użytkownicy strony mogą wziąć udział w różnych konkursach, a także wymienić się doświadczeniami z innymi sprzedawcami detalicznymi z całego świata. Sprzedawcy detaliczni mogą zarejestrować się w każdej chwili, do dnia 1 grudnia 2008, kiedy to rozpocznie się seria wyzwań. Wszystkie wyzwania będą przebiegały online, przez portal Insider.

Konkurs będzie trwał przez 29 dni i będzie obejmował 29 osobnych wyzwań – a ponadto, zaoferuje on sprzedawcom detalicznym szansę na wygranie aż 290 nagród. Konkursy i wyzwania będą interaktywne i dynamiczne – a motywem przewodnim konkursu „Przekraczanie granic” będzie temat: „Jestem w podróży”. Wśród wyzwań znajdzie się, między innymi, sposobność zaprojektowania samochodu marzeń – dostosowanego do potrzeb odbiorcy przy użyciu licznych innowacyjnych rozwiązań wzornictwa.

Mariusz Adamowicz, szef firmy Sony Ericsson w Polsce, skomentował: „To już drugi rok z rzędu, w którym Sony Ericsson prowadzi taką kampanię. W roku 2008 ośmioro szczęśliwych zwycięzców wzięło udział w ekscytującej podróży wiodącej przez trzy miasta: Dubaj, Oslo i Berlin. W tym roku czekają zwycięzców jeszcze większe i wspanialsze przeżycia! Konkurs pokazuje nasze zaangażowanie dla społeczności sprzedawców detalicznych w całym regionie - grupy ludzi, która jest dla nas niezwykle ważna.”

Opinie:

Opinie archiwalne (1):

Komentuj

Komentarze / 1

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: