Sony Ericsson korzysta z usług Jet Line

Newsy
Żródło: Jet Line
Opinie: 9

Sony Ericsson zlecił Jet Line przygotowanie dużej kampanii reklamowej na nośnikach Airboard (12x8m) oraz MobiJetach (6x3m). Kampania telefonu W810i pod hasłem Mój telefon, Moja Muzyka w miejscowościach nadmorskich potrwa od 18 lipca do 16 sierpnia. To pierwsza mobilna kampania tego typu produktu, do tej pory z wakacyjnej oferty airboardowej korzystali producenci z branży FMCG oraz operatorzy sieci komórkowych.

Kampania obejmuje całe wybrzeże, m.in. miejscowości, takie jak: Sopot, Kołobrzeg, Międzyzdroje, Mielno, Łeba, Hel. W każdej z nich Airboardy stoją przez trzy dni, są usytuowane w najbardziej uczęszczanych przez turystów miejscach, takich jak plaże czy nadmorskie promenady. Równolegle prowadzona jest kampania na MobiJetach - samochodach reklamowych, poruszających się na trasach między wybranymi miejscowościami.

Mobilna kampania na Airboardach ze wsparciem MobiJetów ma wzbudzić zainteresowanie nowym produktem oraz dotrzeć z reklamą do grupy docelowej przemieszczającej się w okresie wakacyjnym. Jet Line odpowiada za przygotowanie miejsc ekspozycji, zapewnia obsługę techniczną oraz ochronę na miejscu.

Opinie:

Opinie archiwalne (9):

Komentuj

Komentarze / 9

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: