soundcore oficjalnym partnerem Męskiego Grania

Newsy
Opinie: 0
soundcore oficjalnym partnerem Męskiego Grania

Soundcore (marka chińskiego koncernu Anker) dołącza do trasy Żywiec Męskie Granie 2025 jako partner technologiczny, odpowiadając za bezpłatne stacje ładowania oraz mobilne strefy testowe sprzętu audio.

Uczestnicy koncertów w siedmiu miastach – Żywcu, Poznaniu, Gdańsku, Szczecinie, Wrocławiu, Krakowie i Warszawie – będą mogli zostawić rozładowany telefon w zamykanych szafkach indukcyjnych, a w międzyczasie sprawdzić najnowsze słuchawki i głośniki marki.

Pierwszy sprawdzian odbył się podczas inauguracji w Żywcu. Na terenie wydarzenia stanęły namioty wyposażone w szafki, które jednorazowo potrafią naładować do 256 urządzeń. Według danych organizatorów już pierwszego wieczoru skorzystało z nich blisko dwieście osób. Obok strefy ładowania działał tzw. truck soundcore – mobilna ekspozycja, w której można było przetestować słuchawki open-ear AeroClip i AeroFit, dokanałowe Liberty 4 Pro czy nauszne Space One Pro, a także porównać przenośne głośniki Boom 3i i Select 4 Go. Producent zapowiada, że truck będzie pojawiał się w centralnych punktach każdego festiwalowego miasta, a aktualne lokalizacje będą publikowane w mediach społecznościowych.

W kolejnych miastach scenariusz współpracy ma wyglądać podobnie: mobilny truck w centrum, strefa ładowania i sprzętowa na terenie koncertu, a lokalne szczegóły ogłaszane na bieżąco w sieci. Organizatorzy będą monitorować wykorzystanie szafek, by w razie potrzeby zwiększyć liczbę punktów zasilania. Jeśli projekt okaże się frekwencyjnym sukcesem, soundcore rozważy podobny format obecności na innych dużych imprezach kulturalnych w Polsce.

Tegoroczna edycja Żywiec Męskie Granie potrwa od lipca do sierpnia.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: