Startuje MasOrange Advertising - Grupa Orange chce powalczyć o tort reklamy internetowej

Newsy
Opinie: 0
Startuje MasOrange Advertising - Grupa Orange chce powalczyć o tort reklamy internetowej

MasOrange uruchomił Advertising: własną platformę reklamową.

Ambicją MasOrange Advertising jest stanie się doskonałą alternatywą dla gigantów internetowych na rynku reklamowym.

Celem tej nowej linii biznesowej MasOrange jest połączenie marek z ich odbiorcami w bardziej efektywny, spersonalizowany i innowacyjny sposób, wykorzystując anonimowe informacje od ponad 30 milionów klientów w Hiszpanii.

W celu wykorzystania tej bazy danych MasOrange gwarantuje ścisłe przestrzeganie polityki prywatności – w tym uzyskanie uprzedniej zgody – oraz ochronę tożsamości swoich klientów.

Działalność telekomunikacyjna pozwala MasOrange Advertising na spersonalizowane segmentowanie kampanii w oparciu o zainteresowania, nawyki konsumpcyjne lub styl życia oraz dotarcie do rzeczywistych użytkowników, a nie botów.

Nowy model nie generuje spamu i zapewnia, że reklama reklamodawcy dociera do odpowiedniej grupy docelowej, za pośrednictwem odpowiedniego kanału, zawsze szanując anonimowość i prywatność klienta końcowego.

„Jesteśmy przekonani, że ta nowa linia biznesowa będzie źródłem rentownego wzrostu dla Grupy, z potencjałem generowania w perspektywie średnioterminowej wartości przekraczającej 500 mln euro.” – powiedział Alberto Galaso, zastępca dyrektora ds. nowych przedsięwzięć w MasOrange.

MasOrange dysponuje nową, własną platformą technologiczną.

„MasOrange Advertising” będzie zarządzać aktywacją kampanii swoich klientów od początku do końca i maksymalizować ich wydajność dzięki zakupom programowym, własnym odbiorcom i ciągłej analizie z wykorzystaniem bardzo istotnych informacji.

W tym celu będzie opierać się na własnych zasobach mediów online i offline, wspieranych przez wielokanałowość swojej działalności, a także będzie łączyć się z zewnętrznymi mediami i platformami.

Wreszcie, technologia ta dostarczy dane dotyczące zasięgu, aby w sposób rzeczywisty, wiarygodny i przejrzysty mierzyć wpływ na odbiorców.

W ciągu ostatnich miesięcy MasOrange Advertising przeprowadziło pilotażowe projekty z tak znanymi markami, jak Samsung, Loewe, Cetelem, Legalitas, Beta Fiction, ByD, Abanca, Unir i Adams, a także z partnerami takimi jak JC Decaux.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: