15 lipca br. T-Mobile rozpoczyna kampanię reklamową startera „Między Nami”, która będzie prowadzona w mediach ogólnopolskich, tematycznych stacjach telewizyjnych i radiowych oraz obejmie outdoor i Internet. Kampanię przygotował Departament Komunikacji Rynkowej PTC we współpracy z agencją G7, Saatchi&Saatchi i domem mediowym Starcom.
Równocześnie ze startem kampanii, T-Mobile na kartę wprowadza promocję „Kolejny rok bezpłatnych rozmów z osobą wybraną w usłudze ‚Między Nami’”, która pozwoli klientom korzystającym z usługi „Między Nami” na przedłużenie jej warunków o kolejny rok. Zgodnie z jej zasadami nastąpi to automatycznie, gdy suma doładowań na koncie użytkownika wyniecie co najmniej 300 złotych w czasie, w którym korzystał on z usługi „Między Nami”.
O przedłużeniu ważności konta o kolejny rok na połączenia wychodzące oraz na bezpłatne rozmowy z numerem wybranym w usłudze „Między Nami” klient zostanie poinformowany SMSem.