Tele2 Polska szuka partnera do MVNO

Newsy
Żródło: PAP
Opinie: 19

Tele2 Polska prowadzi rozmowy na temat wejścia na rynek jako MVNO - poinformował rzecznik prasowy Tele2 Polska Karol Wieczorek. Nie wykluczył też, że Tele2 Polska złoży ofertę w przetargu na wolne częstotliwości telefonii komórkowej GSM 1800. Wieczorek nie wykluczył, że Tele2 Polska złoży ofertę w przetargu na wolne częstotliwości telefonii komórkowej GSM 1800. "Wszystko zależy od efektów prowadzonych przez nas rozmów o współpracy z operatorami komórkowymi" - wyjaśnił Wieczorek. Nie powiedział, z którymi operatorami komórkowymi Tele2 Polska rozmawia.

Opinie:

Opinie archiwalne (19):

Komentuj

Komentarze / 19

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2006-01-06 01:33
    Życzmy szczęścia Tele2 i innym MVNO! To może nieźle ruszyc nasz rynek jesli wejda MVNO z duzo bardziej konkurencyjnymi cenami. Szczegolnie rozmowy i smsy sa najbardziej brane pod uwage. Wezmy przyklad z Europy Zachodniej, tam to się sprawdziło
    0
  • Users Avatars Mini
    alix pisze: 2006-01-06 01:41
    po doswiadczeniach z klamcami akwizytorami nie chce widziec tego shitu. pewnie beda gorsi niz orange, o ile to mozliwe. marketing oszustwa.
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2006-01-06 01:45
    **alix: jeszcze nawet nie rozpoczeli dzialalnosci a Ty juz narzekasz. A jesli bedzie MVNO i do tego tanie, a nawet bardzo tanie dzwonienie z prefiksu 1061 na komorki w Tele2 to co tez nie bedziesz korzystal bo to Tele2? A takie cos moga zaproponowac i to juz w niedalekiej przyszlosci
    0
  • Users Avatars Mini
    mikmar pisze: 2006-01-06 01:48
    Co to za firmy? Naszym rynkiem powinny zajac sie konkretne firmy a nie jakis male, prawie upadajace... !!! Tylko tak mozna ozywic rynek telekomunikacjii. Aby cos osiagnac to trzeba miec finanse... a nie pozniej oszczedzac na czym sie da...
    0
  • Users Avatars Mini
    rollo pisze: 2006-01-06 01:55
    dla mnie tele2 jest jak huba , jemiola albo inny pasozyt !!! zeruje na innych wzbogacajac sie na infrastrukturze juz istniejacej i istniejacych przy okazji anty monopolowych przepisach - to taka forma wydmuszkujaca inne :)
    0
  • Users Avatars Mini
    alix pisze: 2006-01-06 02:16
    ***tkubon: masz racje, zyczylbym sobie zeby tak bylo. a narzekam bo mialem stycznosc z tymi panami, chyba wiesz o co chodzi, zalosny akwizytor podajacy sie za ankietera i ukrywajacy identyfikator. nie robie interesow z panami o takich zasadach, stad moje wnioski, raczej pesymistyczne. ja zostalem zrazony, nie raz i nie tylko ja. pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    nn pisze: 2006-01-06 08:58
    tele2 to mala firma?pierwsze slysze. przeciez to wielka miedzynarodowa korporacja!pol skandynawii i reszty europy na tym jedzie!!wiec nie mow ze to niszowa firma
    0
  • Users Avatars Mini
    maras pisze: 2006-01-06 09:31
    tak nn ;-) poza rynkami z których Tele2 musiało się wycofać z nietęgą miną bo w niektórych krajach trzeźwo myslą i pasożytom nic nie wnoszącym do rozwoju telekomunikacyjnego nie pomagają.
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2006-01-06 10:41
    ***Rollo Matołku - ale dzięki temu "Wielcy" nie dymają swoich abonentów bo nie mają możliwości !!! kiedy wy wreszcie to zrozumiec ie ,że jak jest więcej firm i konkurencja większa to nie ma miejsca na monopole czy oligopole :/
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2006-01-06 10:43
    najwazniejasze,że My użytkownicy na tym skorzystamy .ja sie mam martwić tym zę TELE2 pasożytuje na Telekomunii??? a niby dlaczego ?? przecież to złodzieje i oszuśc!!!i
    0
  • Users Avatars Mini
    Karol pisze: 2006-01-06 10:44
    alix: chyba troszkę przesadzasz...sam byłem akwizytorem Tele2 (jakieś 2 miesiące) i wiem, że Tele2 współpracuje z firmami, które to dopiero zatrudniają pracowników. Po jakimś więc czasie sam zrezygnowałem bo na szkoleniu owa firemka (nie samo Tele2) kazała nam prosić jedynie o dowód osobisty i podsuwać zdezorientowanym ludziom umowę do podpisania. Mówili też by nie tracić na jednego klienta więcej niż 10min. Ja tak nie potrafiłem: zawsze siadałem, tłumaczyłem ile się oszczędzi jeśli ktoś dużo dzwoni itd. Jeśli ktoś mało dzwonił to mówiłem wprost, że nie za bardzo mu się to będzie opłacać, życzyłem miłego dnia i wychodziłem.
    0
  • Users Avatars Mini
    Karol pisze: 2006-01-06 10:45
    Nawet za kilkanaście podpisanych umów nie wziąłem od tej firemki pieniędzy-po prostu się wycofałem bo nie podobała mi się polityka owej firemki, która zatrudniała akwizytorów dla Tele2. Problem w tym, że obrotna polska młodzież nie ma w większości takiego podejścia jak ja. Liczy się dla niej jedynie zarobek (a to żeby było na fajki albo piwo) i to w dodatku zarobek dość skąpy (8zł od umowy). Więc nie oceniaj: a) akwizytorów (bo nie wszyscy stosują się do pseudo-szkoleń), b) Tele2 (która tak na prawdę nie zatrudnia akwizytorów bo robi to pośrednik). Ja korzystałem z Tele2 i byłem bardzo zadowolony - do momentu aż nie zrezygnowaliśmy z telefonu Tepsy żeby im pustego haraczu nie płacić. Mam nadzieję, że wreszcie wejdzie WLR i Tele2 będzie mogło bezpośrednio oferować ludziom swój abonament z darmowymi rozmowami. Wtedy być może w naszym domu znów będzie telefon stacjonarny. Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    rollo pisze: 2006-01-06 11:21
    Olo - Koziolku - a nie rozumiesz w swojej umyslowosci ze Tele 2 nic nie wnosi do konkurencji ??? jezeli nie zbuduje sie wlasnej infrastruktury nie mozna tak naprawde dyktowac cen i innych opcji na prawdziwych rynkowych warunkach - prawo moze zmuszac istniejacych opow do uleglosci ale ZAWSZE znajda sie koszty techniczne ktore nie pozwola byc takiej firmie konkurencyjna - rozumiem ze oligopol przez Ciebie opisywany - ktory rzeczywiscie istnieje - rozwali sie po pojawieniu sie kolejnych 3 pasozytow ktore te oligopole wyssaja jak wydmuszki !! - na poczatku zawsze jest milo jak w programie ekosystem - lisy sie mnoza kosztem zajecy az do czasu !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2006-01-06 11:34
    No to będzie masakra ... Jakoś wszędzie Tele2 się wycofuje, a u nas chce być wirtualnym opem...
    0
  • Users Avatars Mini
    alix pisze: 2006-01-06 11:53
    ***Karol - to bardzo ciekawe co piszesz o swoim doswiadczeniu no i naturalnie podejsciu wlasnym, ktore mozna tylko chwalic :) Co do Twoich punktow: A) tez chce wierzyc, ze nie wszyscy sa tacy, ale 3 ktorych spotkalem byli, plus mnostwo przypadkow opisanych na listach B) Tu sie absolutnie nie zgadzam. Za rowno w swietle prawnym jak i zdroworozsadkowym nie interesuje mnie czy dany akwizytor jest z firmy zewnetrznej czy nie. Dopoki posluguje sie pelnomocnictwem i ID, Tele2 mam pretensje do tej firmy. Posrednik to jest problem Tele2 a nie moj. Problem, jak sam pokazales etyczny i oczywiscie wizerunkowy. Ludzi sie oodrynarnie oszukuje i to jest Polska w UE? Tak czy owak dobrze wiedziec, ze nie wszyscy akwizytorzy Tele2 sa tacy :) A co do nowych uslug no to mam nadzieje, ze sie nam oplaci i to bez takich kompromisow i kantow ;) Pozdrawiam i dziekuje za ciekawa dyskusje.
    0
  • Users Avatars Mini
    tompoloz pisze: 2006-01-06 12:51
    Trochę późno na MVNO w Polsce. W tamtym roku wyrosło wirtualnych w Niemczech jak grzybów po deszczu, ale po pierwsze dlatego że było z czego obniżać ceny, a po drugie operator z najmniejszą liczbą użytkowników i najgorszym zasięgiem chciał przyciągnąć klientów i udostępnił swoją sieć dla kilku marek prepaid. Ceny połączeń spadły średnio z 79 ct za minutę do 16 centów i smsa z 19 do 11. Poczta głosowa w większości przypadków jest już darmowa, ale jeszcze nie ma naliczania 1/1. Na tamtym rynku można jeszcze wiele zmienić, ale w Polsce nie liczyłbym już na jakieś wielkie obniżki.
    0
  • Users Avatars Mini
    HawkEye pisze: 2006-01-06 15:25
    Tomek_19*** Popieram to co napisales. Taka prawda, ze jesli nawet uda sie wepchnac kilku opow wirtualnych, to obnizki beda znikome... Jedyna kozysc to taka, ze moze beda nizsze oplaty wewnatrz sieciowe i/lub jak w przypadku tele2 oplaty uslugi skonsolidowane beda tansze... Na wielka rewolte jednak nie liczmy. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2006-01-06 17:08
    **alix: Ja powiem szczerze nie mialem nigdy takich przykrych doswiadczen z Tele2. Na swojej linii mam prefiksy NOM, Tele2 (preselekcja), Plus-1069. Jak tylko w mojej miejscowosci TP wymienila centrale (jakis stary rzęch chyba Strowger jeszcze) na nowiuśkiego cyfrowego Siemensa od razu tego samego dnia zadzwonilem na infolinie po druki do umowy. Podpisalem i juz pare lat hula, teraz dali nawet za lojalnosci billing darmowy, znajomego namowilem to przez 2 miesiace dzwonilem lokalanie za darmo, on tez. Do mnie nie dzwonia. Raz tylko zadzwonili zapytac dlaczego nie wykonuje polaczen dial-up, odpowiedzialem kulturalnie ze zalozylem sobie stale lacze i nie potrzebuje sie dodzwaniac do inetrnetu.
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2006-01-06 17:08
    W telefonie jak sobie zaprogramujesz do lokalnych przez Tele2 (jesli nie mieszkasz w strefie 32 i 22), a do pozostalych Plusa, albo czasmi przez NOM jak daja jakies promocje to mozesz miec naprawde znaczne oszczedznosci. U mnie ceny spadly za rachunki o ok. 30%, to w koncu moje pieniadze, wiec mnie sie oplaca.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: