Tele2 zareagowało na materiały TVN i działania UKE

Newsy
Żródło: Tele 2
Opinie: 26

W reakcji na wszczęcie przez Prezesa UKE postępowania przeciwko Tele2 Polska, spółka zdecydowała się na wprowadzenie mechanizmów kontrolnych w procesie pozyskiwania klientów.

Spółka Tele2 Polska systematycznie wprowadza narzędzia, które eliminują pojawiające się oraz dające się przewidzieć nadużycia i nieprawidłowości, będące przedmiotem postępowania prowadzonego przez Prezesa UKE. Ponieważ jednak stosowane dotychczas rozwiązania okazały się wciąż niewystarczające, Tele2 zdecydowała się na wprowadzenie do procesu sprzedaży kolejnych mechanizmów, zapobiegających klientów przez ewentualnym, nieświadomym zawieraniem umów na świadczenie usług telekomunikacyjnych.
Spośród wielu mechanizmów, które są właśnie wdrażane najważniejsze to nagrywanie całych rozmów sprzedażowych, prowadzonych przez telemarketerów z klientami oraz zwielokrotnienie liczby specjalistów ds. kontroli jakości, którzy na bieżąco kontrolują rozmowy sprzedażowe. Tele2 będzie również dążyć do telefonicznej weryfikacji 100 proc. docierających do firmy umów (dotychczas Tele2 podejmowało 5 prób dodzwonienia się do nowego klienta w ciągu 4 dni, co skutkowało średnią skutecznością na poziomie 85 proc.).
Ponadto Tele2 - w porozumieniu z UKE oraz UOKiK – pracuje nad taką zmianą wyglądu dokumentów przesyłanych klientom, aby jeszcze bardziej zmniejszyć prawdopodobieństwo nieumyślnego zawarcia umowy.

- W interesie Tele2 jest uczciwe i niebudzące kontrowersji pozyskiwanie klientów. Dotychczasowe, systematycznie udoskonalane procedury kontrolne, jakim poddany był proces sprzedaży, okazały się niestety nie dość doskonałe, w efekcie czego zdarzają się przypadki wprowadzania klientów w błąd. Działania tego typu są absolutnie sprzeczne z polityką Tele2 i są niczym innym jak oszukiwaniem zarówno klientów, jak i Tele2 – powiedział Piotr Nesterowicz, Dyrektor Generalny Tele2 Polska.

Osoby pokrzywdzone przez nieuczciwych pracowników, działających w imieniu Tele2, chcielibyśmy serdecznie przeprosić.

Ponieważ Tele2 bardzo zależy na uzyskaniu informacji o ewentualnych nieprawidłowościach bezpośrednio od poszkodowanych, firma uruchomiła specjalną infolinię (0801 80 50 80), na której konsultanci będą przyjmować doniesienia o nieprawidłowościach oraz udzielać wszelkich niezbędnych informacji.

Opinie:

Opinie archiwalne (26):

Komentuj

Komentarze / 26

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Fafa pisze: 2006-09-15 15:07
    Niby ok, pożyjemy zobaczymy Panie Nesterowicz! Brawo TVN!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    sir-galant pisze: 2006-09-15 15:14
    Ciekawe co na to szwedzi? To niby tacy prawi ludzie! A jak na razie żaden prezes czy dyrektor nie został zwolniony;)
    0
  • Users Avatars Mini
    judo pisze: 2006-09-15 15:58
    i tak będą robić nadal ludzi w jedno wielki h..... a na miejscu pana N.... sam bym powiedział co on a robił inaczej jak wszyscy w polsce
    0
  • Users Avatars Mini
    judo pisze: 2006-09-15 16:00
    brawo brawo brawo jak zawsze TVN i programowi UWAGA
    0
  • Users Avatars Mini
    galliano78 pisze: 2006-09-15 16:06
    Bede z uwaga obserwowal czy na Slowacji w Slovak T-com zwiekszyla sie przynajmniej o jedna osobe liczba pracownikow od kontroli jakosci. Podobnie z nagrywaniem calych rozmow telefonicznych. Na dzien dzisiejszy w Presovie i Zylinie nie nagrywaja calych rozmow. Przez kilka dni nagrywala jedna grupa cale rozmowy (1,5 miesiaca temu), ale pozniej zrezygnowali z tej opcji poniewaz mniej umow bylo zawieranych, co potwierdza ciagle co dla tej firmy jest najwazniejsze - tylko umowy,a nie dobro klienta.
    0
  • Users Avatars Mini
    KenyBDG pisze: 2006-09-15 16:27
    Bylem dzisaj na poczcie i stala przedmna starsza pani widzialem ze przyszla z awizo,.. po chwili otrzymala do podpisu kartke z tele2 na ktorej bylo napisane... umowa o preselekcja ...... ja stalem tylko po znaczek wiec udalo mi sie zlapac ta pania na ulicy i zapytac czy wiedziala co podpisuje ..na to Pani odparla ze podpisala odbior listu poleconego...poprosilem zeby wrocila i jeszcze raz to zobaczyla na to ona po co... powiedzialem jej oczywisice ze podpisala umowe preselekcji ...i co mi pani o
    0
  • Users Avatars Mini
    galliano78 pisze: 2006-09-15 16:41
    aktualizacja - od wczoraj czyli od 14 wrzesnia nagrywane sa w Presovie wszystkie rozmowy, nie wiem jak w Zilinie.
    0
  • Users Avatars Mini
    ajp pisze: 2006-09-15 17:26
    wirtualni szwedzcy oszusci znow sciemniaja - oszustwo nie przejdzie tym razem!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-09-15 17:35
    No zobaczymy tylko jak bardzo o to zadbają ;-) Szczególnie, że polityka firmy to oszczędności na zbędnych inwestycjach, żebyśmy tylko my klienci mieli o 8 zł taniej niż w tepsie ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    ZONIK pisze: 2006-09-15 17:52
    BRAWO TELE 2 ZA POLEPSHANIE JAKOSCI USLUG PRZYPOMINAM ZE DZISIAJ W TVN KOLEJNY ODCINEK UWAGI POSWIECONY TELE 2
    0
  • Users Avatars Mini
    kuslawy pisze: 2006-09-15 17:56
    jakoś nie chce mi się w to wierzyć jak firma chce się teraz starać to powinna oddać pieniądze wszystkim oszukanym osobą jak moi rodzice się na to nacieli to osoba ktura przyszła i podpisywała umowę to mówiła całkiem inne żeczy a co innego było póżniej
    0
  • Users Avatars Mini
    judo pisze: 2006-09-15 18:05
    brawo brawo brawo jak zawsze TVN i programowi UWAGA
    0
  • Users Avatars Mini
    BN pisze: 2006-09-15 18:22
    Nie wiem jak do was, ale do mnie z ofertą raz dzwonili tydzień przez kilka razy na dzień. Moją babcie niestety na tym złapali, podpisała "jakieś papiery", ciekawe co będzie dalej.
    0
  • Users Avatars Mini
    ma pisze: 2006-09-15 18:42
    infolinia 0801 80 50 80 ok, tyko żeby dodzwonić sie mozna było
    0
  • Users Avatars Mini
    rollo pisze: 2006-09-15 20:48
    A do mojej babci tez dzwonili ale poniewaz ma slaby sluch to nie wiedziala o co chodzi - potem mnie czyli wnuczkowi powiedziala ze ktos oferowal chyba tansze telefonowanie ale wiecej nie uslyszala :D
    0
  • Users Avatars Mini
    Kazio pisze: 2006-09-15 22:00
    Jacy oszucsci? Placicie mniej to chyba jest ok? Jak chcecie placic wiecej to won do tele-psa.
    0
  • Users Avatars Mini
    Darkman pisze: 2006-09-16 01:36
    @Kazio, tylko sek w tym, ze nie wszyscy (wiekszosc?) podpisala umowe nieswiadomnie...
    0
  • Users Avatars Mini
    RobiG pisze: 2006-09-16 01:48
    *Darkman - Wprawdzie nie widzialem komentowanego programu - nie lubię uwagi, głównie za brak obiektywizmu, szukanie sensacji i jednostronne traktowanie omawianych problemów - ale zastanawiam się, jak u licha można podpisać coś - a zwłaszcza umowę - nieświadomie??? Nie twierdzę wcale, że takie sytuacje nie mają miejsca - pracując w urzędzie, sam widzę, że klienci podpisują wszystko, co im pod nos podetknąć. Czytają jednostki. A czy rozumieją, to co przeczytali to jeszcze inna historia...
    0
  • Users Avatars Mini
    RobiG pisze: 2006-09-16 01:53
    ...cd. Ale nie potrafię pojąć jak można podpisać nie wiedząc co się podpisuje. Myślę, że - pomijając stare babcie, którym i tak można wcisnąć wszystko - ludzie ci sami są sobie winni. Było czytać - i to ze zrozumieniem.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-09-16 12:00
    Kazio - nie zawsze taniej znaczy lepiej ;-) Dla mnie to śmiesznie taniej jest. Wolę "przepłacać" tepsie. RobiG - można bez najmniejszego problemu.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-09-16 12:03
    Poza tym... Nie chodzi o to, że ktoś nie wie co podpisuje, ale pytanie dotyczy, dlaczego stosuje się takie metody, które wykorzystują różne zachowania, żeby tylko uzyskać taki podpis? Ja akutrat mam od zawsze stanowisko w podobnych przypadkach - widziały gały... I sam nie stosuję takich podchodów. No ale obiektywnie - uczciwość nie na tym polega właśnie, żeby w ten sposób zdobywać kasę.
    0
  • Users Avatars Mini
    rolls pisze: 2006-09-16 13:38
    hehe i tak znajda obejście i dalej będą kombinować! bo jak nie będą kombiniować to nie będą mieli klientów i padną!
    0
  • Users Avatars Mini
    stasiu_j pisze: 2006-09-16 17:24
    żenada... !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    ENDRIU pisze: 2006-09-16 18:50
    Pracowałem jako telemarketer i sprzedawałem usługi Tele2, dane klientów do których dzwoniliśmy (bazę danych) tele 2 zakupiło od TVN. Wiem o tym, bo musieliśmy informować klientów skąd mamy ich dane. Dodam, że nie stosowaliśmy sprzedaży na siłę. jak ktoś nie chciał to nie są inni, ktłórzy się zdecydują. Przyznam że nie lubiłem sprzedawać ich usług bo nie miałem do nich przekonania...
    0
  • Users Avatars Mini
    tmc.masterb pisze: 2006-09-17 12:11
    Gdyby nie telewizja dalej robili by ludzi w konia.Tele 2 to według mnie lipna firma.
    0
  • Users Avatars Mini
    reader pisze: 2006-09-18 21:15
    Ciekawe, że nagle zaczeli się interesować klientami. W tv pokazali jak szwedzi nie chcieli rozmawiać z dziennikarzami. Było też jak klientka dzwoniła do ich BOA i panienka kazała jej dzwonić za trzy godziny.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: