UPC Polska startuje dziś z promocją, w której klienci mogą przez miesiąc testować pojedyncze usługi i pakiety, w tym pakiet telewizji z kanałami sportowymi, dekoderem Horizon i aplikacją Horizon Go.
Każdy nowy klient UPC Polska może zamówić wybrany przez siebie pakiet usług lub pojedynczą usługę do testowania na 30-dniowy okres.
W ramach promocji Pakiet Optimum TV, którego cena wynosi normalnie 139 zł miesięcznie, w okresie testowania oferowany jest klientowi za 1 zł. Zawiera on internet o prędkości do 30 Mb/s, telewizję z dostępem do nawet 144 kanałów, w tym 69 w jakości HD, aplikację Horizon Go, dekoder Horizon z nagrywarką, dostęp do biblioteki MyPrime i usługę telefoniczną z nielimitowanym połączeniami wewnątrz sieci UPC. Jeśli w okresie 30 dni od instalacji klient postanowi nie przedłużać umowy, nie zostanie obciążony z tego tytułu jakąkolwiek dodatkową opłatą.
W nowej ofercie klient może wybrać do testowania także dowolną usługę: telewizję, internet lub telefon. Jednak dla nowych klientów, którzy zdecydują się na testowanie pakietów, operator przygotował dodatkowe promocje:
Klienci decydujący się na testowanie usług w pakietach mają możliwość samodzielnego konfigurowania pakietu. W promocjach istnieje możliwość wyboru internetu z prędkością do 250 Mb/s, telewizji z dostępem do nawet 144 kanałów, w tym 69 w jakości HD oraz telefonu w cenie abonamentu. Dodatkowo przygotowanych zostało także pięć najpopularniejszych opcji, których cena zaczyna się od 79 zł miesięcznie.
Nowa promocja wspierana jest przez kampanię, wykorzystującej format MegaRodzinki. Tym razem głównym bohaterem jest MegaTata, który nie jest w stanie oprzeć się wielkim, sportowym emocjom. Kampania prowadzona jest w najważniejszych mediach, w tym w ogólnopolskiej telewizji, online i social mediach. Za kreację kampanii odpowiada agencja Heart & Brain, media kupuje dom mediowy OMD, za działania BTL odpowiada Hi.Advertising.