Kampania TIDAL w Play - Suchar Codzienny, Ekskluzywny Menel i Abstrachuje

Newsy
Opinie: 1

PLAY we współpracy z agencjami Isobar oraz artegence prowadzi kampanię bezpłatnej usługi TIDAL.

Guilty pleasures znanych to nowa odsłona kampanii TIDAL – muzycznej usługi od Play – przygotowana przez agencję artegence.

17 influencerów zdradziło publicznie swoje muzyczne guilty pleasures, wśród nich m.in. Patricia Kazadi, Suchar Codzienny, Honorata Skarbek, Niekryty Kryty, Ekskluzywny Menel, Make Life Harder, Marta Wierzbicka, Pezet, LemOn, Abstrachuje, Jankes i The Dumplings. Na swoich kontach w serwisach społecznościowych wyjawili, jakie są ich ulubione, ale skrywane,  utwory muzyczne. Ich filmy można znaleźć po hasztagu #PlayTIDAL.

W ramach kampanii artegence przygotowała koncepcję kreatywną oraz stronę konkursową http://muzykaprzeszladoplay.pl. Za współpracę z influencerami i komunikację kampanii w social mediach odpowiada agencja Isobar Polska. 

Zgadując, który z podanych celebrytów przyznaje się do konkretnych utworów oraz opisując własne guilty pleasures, uczestnicy konkursu mogą wygrać: iPhone 6 Gold, słuchawki JABRA Sport Wireless i głośniki X-mini. Konkurs potrwa 2 tygodnie. 

Do akcji zaproszone zostały osoby cieszące się popularnością w polskim internecie – blogerzy i artyści, którzy nie boją się przyznać, czego słuchają, gdy nikt nie patrzy. Publicznym wyznaniem guilty pleasures celebryci pokazują swoim fanom ludzką, niewystylizowaną twarz.

 

 

Opinie:

Opinie archiwalne (1):

Komentuj

Komentarze / 1

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: