T-Mobile uzupełnił swoje portfolio ofert abonamentowych dla klientów indywidualnych. Operator wprowadza ofertę Superduet.
Oferta bez telefonu
W ramach oferty bez telefonu każdy z użytkowników Superduetu otrzymuje nielimitowane połączenia do wszystkich sieci w kraju, nielimitowane krajowe SMS-y i MMS-y oraz 5GB Supernetu (pakiet można powiększyć). Z pakietu nie korzysta Facebook i Messenger, WhatsApp, Twitter, Tinder, Tidal, radio internetowe, nawigacja i myDysk.Umowa zawierana jest na 24 miesiące, a kwota miesięcznego zobowiązania to 59,90 zł.
Przy porównaniu ze standardową ofertą bez telefonu (2x oferta T2 z 5 GB danych za 49,95 zł) daje to oszczędność w wysokości 960 zł.
Oferta z telefonem
T-Mobile przygotował trzy progi abonamentowe: 39,95 zł, 49,95 zł oraz 59,95 zł. W każdym przypadku użytkownik również otrzymuje nielimitowane połączenia do wszystkich sieci komórkowych i stacjonarnych, nielimitowane krajowe SMS-y i MMS-y oraz 5 GB Supernetu z możliwością powiększenia oraz aplikacjami niekonsumującymi danych.
T-Mobile promował będzie aktywnie dwie konfiguracje urządzeń, każde z nich będzie na start kosztowało 1 zł:
Wysokość miesięcznej opłaty w promowanych zestawach to 99,90 zł, jest to jednocześnie minimalna kwota zobowiązania miesięcznego w opcji z telefonami. Możliwe jest dowolne konfigurowanie zestawu z uwzględnieniem konieczności zachowania kwoty minimalnej.
Zarówno w ofercie bez telefonu, jak i z telefonem, można w razie potrzeby w każdej chwili dodać kolejną osobę i skorzystać z równie atrakcyjnych warunków. Z propozycji mogą skorzystać nowi klienci, migrujący swój numer na kartę oraz przenoszący swój numer do T-Mobile. Podane kwoty zobowiązań obejmują zgody marketingowe.
Kampania reklamowa
Wprowadzeniu nowej oferty towarzyszyć będą intensywne działania promocyjne, których główną bohaterką jest Maja Ostaszewska. Tłem muzycznym kampanii jest przebój Bobby’ego McFerrina - “Don’t Worry Be Happy”, który idealnie ilustruje strategię ofertową T-Mobile.
30-sekundowy spot będzie można zobaczyć w telewizjach ogólnopolskich już 23 stycznia:
Kampanię wspierają także działania w prasie, na nośnikach OOH (w tym digital signage), radiu i mediach społecznościowych, jak też w punktach sprzedaży Operatora. Koncepcję i kreację kampanii stworzyła agencja Bridge2Fun, media zaplanował Starcom, zaś działania w Internecie wspiera Liquid thread.
Za kreacje BTL odpowiada agencja ARC Worldwide, a za media społecznościowe Agencja Warszawa.
Superduet odpowie na potrzebę rynku, która do tej pory nie była właściwie zagospodarowana, co wiemy z rozmów z klientami. Dostosowywaliśmy ofertę bardzo mocno słuchając ich opinii, co zadecydowało np. o tym, że wprowadziliśmy pakiety danych oddzielne dla każdego użytkownika oraz zapewniliśmy większą elastyczność w ofertach z telefonami – mówi Piotr Markowski, odpowiedzialny za marketing B2C w T-Mobile Polska.
#dzieńdobry! Nie wyobrażamy sobie Toma bez Jerrego, Bonnie bez Clyda a od dzisiaj Super bez Duetu. #superduethttps://t.co/Rd93ChSAdP pic.twitter.com/zMtMjalKWR
— T-Mobile Polska (@TMobilePolska) January 20, 2017