LTE 800 w T-Mobile już jutro

Newsy
Opinie: 14

T-Mobile jutro uruchomi dla swoich klientów dostęp do pierwszych stacji bazowych obsługujących technologię LTE 800.

Na razie nie wiemy, czy będą to te same lokalizacje, co w przypadku sieci Orange i ile ich będzie.

Opinie:

Opinie archiwalne (14):

Komentuj

Komentarze / 14

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Greg pisze: 2016-02-03 19:32
    Całe życie drudzy. Czas było przywyknąć. Ciekawe ile jutro awarii odnotują klienci T ignorantów.
    1
  • Users Avatars Mini
    td pisze: 2016-02-03 20:49
    O ja, o ja, ale się podnieciłem, muszę to przetestować !
    0
  • Users Avatars Mini
    ~ pisze: 2016-02-03 22:52
    a gdzie jest lista dostępnych lokalizacji....?
    1
  • Users Avatars Mini
    maruda pisze: 2016-02-04 11:05
    nigdy nie dogodzisz, zawsze sie trafi maruda he he zamiast sie cieszyc to mentlnosc polaka bierze gore, bosz...bardzo dobrze niech sie tmobile rozwija, a reszta niech bierze przyklad
    3
  • Users Avatars Mini
    lolek pisze: 2016-02-04 11:07
    drugi, czy trzeci co za roznica, ciesze sie ze bedzie smiagalo ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Opek pisze: 2016-02-04 11:34
    Widzę, że mało kto wie, że w PL usługi telekomunikacyjne mają jedną z najniższych cen w europie, a jakość jedną z najwyższych. Zawsze lepiej pomarudzić i "żądać" aby wszystko było za darmo... ech...
    2
  • Users Avatars Mini
    Bjorn Skurvensen pisze: 2016-02-04 11:57
    Ładny "strunobeton" na zdjęciu w tym news-ie :)
    2
  • Users Avatars Mini
    Krk pisze: 2016-02-04 12:59
    @Opek - zgadzam sie w pelni. Obecne ceny w Polsce są śmiesznie niskie, a porównując zasięg sieci, w szczegolnosci lte do innych krajow to jestesmy naprawde wysoko. Nie zgodzę się tylko co do jakości, a zwlaszcza do sieci TMOBILE. Jakosc to nie tylko zasieg, ale tez obsluga i podejscie firmy do klienta. A to u T-szamba jest na zenujaco niskim poziomie.
    2
  • Users Avatars Mini
    Opek pisze: 2016-02-04 13:31
    @Krk - jakość obsługi - no cóż, ciężko kogokolwiek bronić, dodatkowo, że sam aktualnie mam problem z obsługą w TM i wiem jaki jest poziom, ale pamiętajmy, że wszystko regulują ceny, przychody, koszty, zarobki, etc... Dziś dzwoniłem do Play - całość (włączenie z odpowiedzią na pytanie) poniżej MINUTY - normalnie SZOK, za to jakość sieci pozostawia wiele do życzenia.
    0
  • Users Avatars Mini
    Filip pisze: 2016-02-04 15:13
    Ja tam uważam, że wszystko zależy od człowieka. Mam firmę i bywałem w różnych sieciach. W każdej trafi się jakiś niedouczony motłoch, który traktuje cie wylacznie jak mieso armatnie. Od jakiegos czasu jestem w TM i jak na razie mialem szczescie do obslugi, albo raczej do ludzi.
    0
  • Users Avatars Mini
    Igi pisze: 2016-02-04 17:50
    Zobaczymy czy nowa jakość da oczekiwane rezultaty. TM nie zawiedź swoich klientów:)
    0
  • Users Avatars Mini
    ~ pisze: 2016-02-04 23:14
    w t-mobile nie ma jakości ani elastyczności. Została tylko pazerność.
    -1
  • Users Avatars Mini
    gogo pisze: 2016-02-05 10:12
    moze byłeś pazernym klientem i wymagałes wiecej niz zasłuzyłes? hehe ja tam nie narzekam, jakość dobra, chyba jak na dzien dzisiejszy najlepszy zasieg, a jak sie jest kierowcą i duzo jeżdzi i korzysta nop z yanosika to jest to baaaaardzo istotne! dobrze nich sie rozwijaja, inni operatorzy zreszta tez
    -2
  • Users Avatars Mini
    hutt pisze: 2016-02-05 18:32
    wreszcie krok w realne uczynienie życia użytkowników lepszym ;)
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: