T-Mobile zaprezentował dziś swoją nową strategię dotyczącą rynku małych firm (segment SOHO/SME). Wiadomość jest AKTUALIZOWANA!
Pełny zapis konferencji prasowej i nowe reklamy:
Operator nie przestawił dziś nowej oferty (taryf) dla biznesu, a jedynie zaprezentował swoje nowe podejście do klientów. Głównym celem na być zmniejszenie CHURNu w tym nadal lukratywnym segmencie rynku.
Targetem komunikacji T-Mobile mają być "fachowcy" oraz "aktywni optymiści - polska klasa twórcza". W reklamach ma nadal występować Tomasz Kot.
Zaprezentowane zmiany składają się z dwóch głównych elementów - polepszenie obsługi w salonach i call center oraz prezenty przy przedłużaniu umowy.
Zmiany w jakości obsługi w salonie:
Zmiany w jakości obsługi klienta poprzez infolinię:
Program z prezentami - Stali klienci mają lepiej:
T-Mobile pokazał także nowe oferty promocyjne, które są dostępna także dla nowych klientów. Oferty te będą wykorzystywane w komunikacji:
Z regulaminem oferty Stali mają lepiej można się zapoznać poniżej (do pobrania).
Chcemy zmienić nasze postrzeganie i zaprezentować nowe podejście. Planujemy zmiany we wszystkich obszarach funkcjonowania firmy patrząc na nie z perspektywy oczekiwań Klientów, począwszy od uproszczenia portfela produktów i usług, skończywszy na przearanżowaniu procesów wewnętrznych- mówi Adam Sawicki, prezes T-Mobile Polska.
Prezentacja z konferencji:
Zdjęcia z konferencji:
Kampania reklamowa:
Zmianom będzie towarzyszyła duża kampania reklamowa.
Hit od T-Mobile to hasło przewodnie nowej kampanii reklamowej operatora, która rozpocznie się 24 października. Kampanię otworzy umieszczone we wszystkich głównych dziennikach i tygodnikach oświadczenie podpisane przez prezesa T-Mobile Polska – Adama Sawickiego. W skierowanych do klientów słowach zapowiedziane zostaną pierwsze proklienckie inicjatywy operatora, ale przede wszystkim obietnica koncentracji na zadowoleniu i satysfakcji klienta.
Nową kampanię teasuje 10-sekundowy spot emitowany w TV i mediach online od 17-go października. Przygotowujący się do wyjścia na scenę Tomasz Kot i słyszalne w tle odgłosy rozemocjonowanej publiczności stanowią dobrą zapowiedź tego, co aktor zaprezentuje w kolejnych filmach reklamowych.
Dwa nowe spoty pojawią się w TV i online już od 24 października. Adresowane do małych i średnich firm, będą uwypuklać zmianę standardu obsługi i ofertę dopasowaną do ich potrzeb.
Teledysk do pierwszego „Hitu od T-Mobile” zatytułowanego Przywileje dla stałych klientów, rozgrywa się w scenerii nowoczesnej pracowni stolarsko-tapicerskiej. Występujący w roli właściciela Tomasz Kot śpiewająco komunikuje zalety nowej oferty dla stałych klientów i informuje, że od teraz stali klienci T-Mobile otrzymają zawsze lepszą propozycję niż nowi.
W tej samej konwencji utrzymano drugi „Hit od T-Mobile”: Wszystkie sprawy od ręki. Występujący w roli mechanika samochodowego Tomasz Kot, wspólnie z pozostałymi pracownikami zakładu podkreśla nowe standardy obsługi w T-Mobile. Dzięki dostępnemu i skutecznemu serwisowi (9 na 10 spraw załatwionych w pierwszym kontakcie) właściciele mogą skoncentrować się na tym, co naprawdę ważne, a więc prowadzeniu swojego biznesu.
Kampanię wspierają dodatkowe działania, które obejmują prasę, radio, kanały społecznościowe, owned media, reklamę wielkoformatową OOH oraz materiały POS w salonach operatora.
Kreację przygotowała agencja Bridge2Fun, która oprócz reklam telewizyjnych przygotowała komunikację outdoorową oraz spoty radiowe. Za planowanie i zakup mediów oraz kreacje internetowe odpowiadał Starcom Mediavest Group (SMG). Przygotowanie materiałów BTL powierzone zostało agencji G7, a działania w mediach społecznościowych agencji Blueberry.