24 kwietnia T-Mobile wprowadzi nową ofertę MIX.
W ramach nowej promocji otrzymujemy smartfony w promocyjnej cenie, Internet bez limitu danych i kolekcjonerską figurkę bohaterów filmu Marvela „Strażnicy Galaktyki vol. 2” w zestawie Superbox.
Dodatkowe bonusy czekają na tych, którzy zdecydują się przenieść swój numer od innego operatora, ponieważ przez pierwsze 4 miesiące za pełną ofertę MIX będą płacić 5 zł.
Szczegóły nowego MIX-a przedstawia poniższa tabela:
MIX 30 ZŁ | MIX 40 ZŁ | MIX 50 ZŁ |
kwota minimalnego doładowania | kwota minimalnego doładowania | kwota minimalnego doładowania |
Bonus dla przenoszących numer 4x doładowania tylko po 5 zł |
||
ROZMOWY BEZ LIMITU w T-Mobile i Heyah |
ROZMOWY BEZ LIMITU w T-Mobile i Heyah |
ROZMOWY BEZ LIMITU do wszystkich sieci |
200 MINUT do wszystkich sieci |
400 MINUT do wszystkich sieci |
|
SMS-Y I MMS-Y BEZ LIMITU do wszystkich sieci |
SMS-Y I MMS-Y BEZ LIMITU do wszystkich sieci |
SMS-Y I MMS-Y BEZ LIMITU do wszystkich sieci |
INTERNET BEZ LIMITU DANYCH do pierwszych 2 doładowań 2 GB do kolejnych doładowań |
INTERNET BEZ LIMITU DANYCH do pierwszych 4 doładowań 4 GB do kolejnych doładowań |
INTERNET BEZ LIMITU DANYCH do pierwszych 6 doładowań 6 GB do kolejnych doładowań |
Klienci przedłużający umowę również będą mogli skorzystać z nowej oferty.
W ramach Smartfonerii możemy wybrać jeden ze smartfonów za 1 zł. Huawei P8 Lite, który w Mix 50 będzie dostępny już za 1 zł oraz Lenovo K5 i Samsung Galaxy J3, które także za 1 zł dostępne będą w Mix 40. Dla przenoszących numer operator proponuje, także za 1 zł, najnowszy Alcatel Shine Lite w Mix 50.
T-Mobile przygotował zestawy kolekcjonerskie zawierające oficjalne figurki z filmu Strażnicy Galaktyki vol. 2. Zabawki przedstawiające Star Lorda, Rocketa oraz Baby Groota są limitowane i dostępne w zestawie z Lenovo K5 lub Huawei P8 Lite.
Wprowadzeniu nowej oferty MIX towarzyszyć będzie start kampanii reklamowej, w której udział weźmie Piotr Kędzierski. 30-sekundowe spoty reklamowe można będzie zobaczyć w ogólnopolskich telewizjach od poniedziałku, 24 kwietnia.
Kampania będzie obecna w ogólnopolskich i tematycznych stacjach TV, kinach, OOH oraz Internecie i Social Media.
Za koncepcję kreatywną oraz realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Bridge2FUN, planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom MediaVest Group. Kreacje w Internecie przygotował SMG LiquidThread, a materiały BTL opracowała agencja ARC. Działania w kanałach społecznościowych prowadzi Agencja Warszawa. Za koordynację merytoryczną z Marvel Studios oraz udostępnienie materiałów promocyjnych odpowiadała firma Disney.