T-Mobile startuje ze świąteczną ofertą. Będzie to oferta Supernet i smartfony Samsunga.
Operator wprowadza także markę Smartfoneria. Pod tym "szyldem" T-Mobile będzie stale proponował specjalne promocje - także już po świętach.
3 listopada w świątecznej propozycji Smartfonerii, znajdą się Samsungi Galaxy S6 oraz Galaxy A5 i A3.
49,95 | 59,95 | 69,95 | 79,95 | 89,95 | 99,95 | 119,95 | 139,95 | 179,95 | |
Galaxy A3 |
359 | 249 | 99 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
Galaxy A5 |
769 | 599 | 499 | 229 | 199 | 1 | 1 | 1 | 1 |
Galaxy S6 |
1479 | 1359 | 1089 | 719 | 689 | 649 | 549 | 1 | 1 |
Dodatkowo dla Samsunga Galaxy S6 przygotowana została specjalna propozycja, w której smartfon będzie dostępny już od 1 zł w ofercie T2 bez limitu danych, w abonamencie o wysokości 99,95 zł i umowie na 36 miesięcy (199 zł przy umowie na 24 miesiące oraz 649 zł w ofercie T3).
W kampanii świątecznej wystąpią Patricia Kazadi i Piotr Kędzierski. Towarzyszyć im będą laureaci T-Mobile Show – wakacyjnego konkursu operatora. W tej odsłonie kampanii zobaczymy dwa spoty: 30- i 15- sekundowy.
Kampania będzie obecna w ogólnopolskich i tematycznych stacjach TV, radio, w kanałach OOH oraz Internecie i Social Media.
Za zdjęcia do kampanii odpowiedzialny jest Robert Wolański.
Za koncepcję kreatywną oraz realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Bridge2FUN, planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom MediaVest Group. Kreacje w Internecie przygotował SMG LiquidThread, a materiały BTL opracowała agencja G7. Działania w kanałach społecznościowych prowadzi Agencja Warszawa.
Jest szansa że tym razem nie Wham ze swoim #LastChristmas będziemy wszyscy śpiewać od jutrahttps://t.co/qrOd7J4cnKhttps://t.co/6lEZuDYO6X pic.twitter.com/xV6S6IkcPc
— T-Mobile Polska (@TMobilePolska) November 2, 2016