To Telekomunikacja Polska nieuczciwie konkuruje z Tele2 - komunikat Tele2 Polska

Newsy
Żródło: Tele 2
Opinie: 67

Informacja prasowa firmy Tele2 Polska odnoszącą się do wczorajszego komunikatu TP.

To Telekomunikacja Polska nieuczciwie konkuruje z Tele2

Posługując się incydentalnymi przypadkami naruszenia zasad uczciwej konkurencji przez pojedynczych przedstawicieli handlowych nie będących nawet pracownikami Tele2, TP stara się oczernić swojego konkurenta. Niestety TP zapomina o popełnionej przez siebie całej serii czynów nieuczciwej konkurencji wobec Tele2, w tym blokowania dostępu do rynku oraz rozpowszechnia wśród klientów nieprawdziwych informacji, że oferta Tele2 jest dla nich niekorzystna, czego zabronił jej Sąd Okręgowy w Warszawie decyzją z 12 lutego 2004 roku. 

W nawiązaniu do wczorajszej informacji prasowej TP "Tele2 Polska nieuczciwie konkuruje z Telekomunikacją Polską", Tele2 informuje, że w pełni zgadza się z rozstrzygnięciem zarządzenia tymczasowego Sądu Okręgowego w Warszawie, choć nie czuje się jego adresatem. Praktyki będące przedmiotem roszczenia TP były efektem jednostkowych działań nieuczciwych przedstawicieli handlowych, nie będących pracownikami Tele2, lecz zatrudnionych przez niezależne firmy współpracujące ze spółką. Praktyki takie stoją w oczywistej sprzeczności ze strategią Tele2 i firma dokłada wszelkich starań aby takie przypadki wykrywać i z całą stanowczością eliminować.

- Niedorzecznością jest sądzić, że Tele2 zależy na podszywaniu się pod markę TP, której reputacja wśród klientów jest wątpliwa. Ostatnią rzeczą, jakiej sobie życzymy, to kojarzenie naszej marki z TP - powiedział Piotr Nesterowicz, dyrektor generalny Tele2 Polska.
Jednak najbardziej kuriozalny - w świetle serii czynów nieuczciwej konkurencji popełnianych przez TP względem Tele2 - jest fragment komunikatu prasowego, w którym TP (…) przypomina iż dobra praktyka kupiecka wymaga by w grze rynkowej zawsze i wszędzie stosować zasady uczciwej konkurencji (…). 

Telekomunikacja Polska sama już wielokrotnie wykazywała brak poszanowania dla zasad uczciwej konkurencji. Przejawem tego było np. blokowanie przez TP konkurencji z zakresie połączeń z telefonami komórkowymi (F2M). W 2003 roku TP przez 6 miesięcy odmawiała wykonania decyzji Prezesa URTiP, umożliwiającej Tele2 oferowanie abonentom TP usług połączeń z krajowymi sieciami komórkowymi, mimo że decyzja miała rygor natychmiastowej wykonalności. 

Kolejnym przykładem braku poszanowania dla prawa i interesów klientów jest blokowanie dostępu konkurencji do rynku połączeń lokalnych poprzez prefiks i preselekcję, który to rynek zliberalizowany został 1 stycznia br. Niestety do tej pory TP nie podjęła nawet rozmów z Tele2 na temat działań niezbędnych do uruchomienia tych usług. 

Ponadto od rozpoczęcia akcji marketingowej Tele2 (marzec 2003 roku) do dnia dzisiejszego, sądy już kilkukrotnie zakazywały TP dopuszczania się czynów nieuczciwej konkurencji wobec Tele2. Czyny te polegały m.in. na odmawianiu przyjmowania zleceń preselekcji dostarczanych przez Tele2 w imieniu klientów, nierealizowania w wyznaczonym prawem terminie zleceń preselekcji, podawanie przez TP nieprawdziwych informacji w reklamach oraz podejmowanie niezgodnych z prawem działań mających na celu odzyskiwanie klientów, którzy zrezygnowali z części usług TP na rzecz Tele2. Starając się za wszelką cenę odzyskać klientów, TP posuwała się do podawania klientów nieprawdziwych informacji m.in., że oferta Tele2 jest dla nich niekorzystna.

Poniżej szczegółowe informacje o zakazanych przez sądy czynach nieuczciwej konkurencji podejmowanych przez TP wobec Tele2: 

1. Już od rozpoczęcia przez Tele2 pozyskiwania klientów, TP m.in. odmawiała przyjmowania dokumentów zleceń preselekcji podpisanych przez klientów i doręczanych jej przez Tele2, twierdząc iż zlecenia takie… składać musi abonent osobiście. TP zaniechała tych praktyk dopiero wskutek wydania przez Sąd Rejonowy w Warszawie zarządzenia tymczasowego, nakazującego TP przyjęcie zleceń preselekcji doręczonych jej przez Tele2 (postanowienie z dn. 15.04.2003, sygn. akt: XIV GC 747/03). 

2. Pod koniec 2003 roku, TP była już w posiadaniu kilkuset tysięcy zleceń preselekcji złożonych przez klientów Tele2 (i doręczonych TP przez Tele2), z realizacją których TP dopuszczała się masowych, znacznych opóźnień. Praktyka ta została napiętnowana zarządzeniem tymczasowym wydanym przez Sąd Okręgowy w Warszawie (dn. 13.08.2004r. sygn. XX GC 871/04), w którym TP została zobowiązana do realizacji zleceń preselekcji w terminie.

3. W reakcji na masowy odpływ klientów do Tele2, TP podjęła aktywne działania zmierzające do odzyskania klientów (z ang. "win-back activity"), którzy zrezygnowali z części świadczonych przez nią usług na rzecz Tele2. W szczególności TP nakłaniała klientów Tele2 do podpisania podsuwanych im formularzy wniosku o wycofanie preselekcji Tele2, co było równoznaczne z nakłanianiem ich do niewykonywania zawartej z Tele2 "umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych poprzez preselekcję". TP informowała również, iż umowa z Tele2 jest dla klientów niekorzystna. Powyższe działania TP zakazane zostały zarządzeniem tymczasowym Sądu Okręgowego w Warszawie (dn. 12 lutego 2004r. sygn. akt XX GCo 23/04), utrzymanym w mocy przez Sąd Apelacyjny w Warszawie (postanowienie z dnia 30.06.2004r, sygn. VI Acz 466/04).

4. Kolejną reakcją TP na utratę klientów na rzecz Tele2 była agresywna kampania reklamowa TP w środkach masowego przekazu, w toku której firma uciekała się do stosowania reklamy wprowadzającej klientów w błąd - zachwalającej rzekome korzyści nowych planów taryfowych TP, z pominięciem informacji o wiążących się z nimi dodatkowych kosztach. Zostało to zakazane zarządzeniem tymczasowym Sądu Okręgowego w Warszawie z dnia 19.04.2004 r. (sygn. akt XX GC 64/04).

Opinie:

Opinie archiwalne (67):

Komentuj

Komentarze / 67

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    bartae pisze: 2004-10-14 18:05
    Ping Pong
    0
  • Users Avatars Mini
    pio__bal pisze: 2004-10-14 18:06
    jednym słowem ręka rekę myja!!! oczernianie dobre hihihihii ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    CITER pisze: 2004-10-14 18:06
    No ładnie ładnie :) ktoś w końcu napisał coś na TP oficjalnie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    piwo pisze: 2004-10-14 18:10
    Brawo dla Tele2 !!! Nie korzystam co prawda z jej uslug ale w koncu odwaznie napisala prawde!! Niech tylko dostanie mozliwosc wejscia w GSM i nareszcie rozbije ten kartel.
    0
  • Users Avatars Mini
    Greg0rek pisze: 2004-10-14 18:15
    ja juz jestem w tele2 ijestem zadowolony. Pozatym telekompromitacja to relikt komuny i teraz za wszelka cenę pragnie zatrzymać jak najwięcej abonentow chciarz robi ich w bambuko. Najlepiej gdyby zrobić stronke poświęconą jej przekrętom i matactwom. telekomuno żegnaj....
    0
  • Users Avatars Mini
    Greg0rek pisze: 2004-10-14 18:17
    ja juz jestem w tele2 ijestem zadowolony. Pozatym telekompromitacja to relikt komuny i teraz za wszelka cenę pragnie zatrzymać jak najwięcej abonentow chciarz robi ich w bambuko. Najlepiej gdyby zrobić stronke poświęconą jej przekrętom i matactwom. telekomuno żegnaj.... a co do gsm to już nie moge sie doczekac bo konkurencja jeszcze nigdy Klientowi nie zaszkodziła
    0
  • Users Avatars Mini
    Lutek pisze: 2004-10-14 18:20
    "Kolejną reakcją TP na utratę klientów na rzecz Tele2 była agresywna kampania reklamowa TP w środkach masowego przekazu" To kto uprawia taka kampanie.... czyz nie Tele2 uzywa znakow konkurencyjnej firmy poslugujac sie antyreklama???? Panowie i Panie z Tele2 jestescie oszusatmi zerujacymi na ludzkiej łatwowierności i takich jak wy powinno się eliminowac operacyjnie z rynku i jesteście skaza na ciele kapitalizmu.... widzialem jak oszkanczych chwytow sie czepiacie.... i oswiadczam wam ze jesli jeszcze raz pojawia sie w moich drzwiach wasi nachalni domokrążcy to zrzuce ze schodów lub poszczuję psem!
    0
  • Users Avatars Mini
    pablo pisze: 2004-10-14 18:24
    jestem uzytkownikiem tele2 i jestem b b b zadowolony bo jest po prostu taniej a jeśli ktoś pier.... ze nie , to kłamie pzdr dla wszystkich normalnych
    0
  • Users Avatars Mini
    Soul Calibur pisze: 2004-10-14 18:28
    Oj, widzę że będzie ostra jazda...!
    0
  • Users Avatars Mini
    antylutek pisze: 2004-10-14 18:34
    Lutek, chyba na głowę upadłeś człowieku!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-10-14 18:36
    Jeden drugiego w tym sporze wart. TPSA to wiadomo, ze stary ściemniacz, monopolista i złodziej. Ale Tele2 też nie święte. Rodzice sobie to wzięli, ale jakość połączenia jak z puszki i faktury mętne wielce...
    0
  • Users Avatars Mini
    Popint pisze: 2004-10-14 18:39
    Tele2 wcale nie jest tanie, a w każdej reklamie można sie dopatrzeć niezłej manipulacji. Jeśli chodzi natomiast o połączenia lokalne przez Tele2 - nie kapuję, płacę abonament jednej firmie a korzystam z usług innej??? Bezsensu, Tele2 niech zakłada własną infrastrukturę a nie korzysta łapczywie z tego co inni wybudowali, uważam iż połączenia lokalne winny być domeną operatora u którego mamy telefon.
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-10-14 18:41
    ***Lutek: wyluzuj:) Co do reklamy to podoba mi się ta porównawcza. W Stanach to normalka, np. możesz reklamować dwa szampony antyłupieżowe i pokazać dwa produkty i porównać, że np. Head and Shoulders lepiej usuwa łupież niż dajmy na to Fructis antyłupieżowy. I to jest całkiem legalne i fajne. Można ich zaskarżyć jeśli się udowodni, że pokazali nieprawde w reklamie.
    0
  • Users Avatars Mini
    KORPORACJA pisze: 2004-10-14 18:50
    Lutek częściowo ma rację. Reklama porównawcza jest stosowana tylko przez TELE2, T2 to marka niszowa. Jeżeli ktoś porusza się po rynku telekomunikacyjnym to wie, że jest klika pakietów oferowanych przez TP, które deklasują t2
    0
  • Users Avatars Mini
    KORPORACJA pisze: 2004-10-14 18:53
    T2 w zestawieniu z Netią, NOM, Telefonią Pilicką, Dialogiem, Sferią i pozostałymi graczami rynku telefoni stacjonarnej jest źle postrzegana. Tandetny brand żywcem ściągany z francji i bulwersujące praktyki sprzedaży nie poprawią wizerunku tz "złodziej"
    0
  • Users Avatars Mini
    sitek pisze: 2004-10-14 18:57
    Jakość połączeń Tele2 pozostawia wiele do życzenia. Możliwość uzyskania połączenia w godzinach szczytu graniczy z cudem. Być może Tele2 w porównaniu z pewnymi pakietami tepsy jest tańsze, ale przecież to nie jest jedyne kryterium. Ja tam zostaje w TP.
    0
  • Users Avatars Mini
    antylutek pisze: 2004-10-14 19:03
    Sitek. Skąd wiesz, że jakość połączeń Tele2 pozostawia wiele do życzenia, skoro mówisz, że zostajesz w TP??? Powiem Ci jedno, opowiadasz głupoty. Jakość w Tele2 jest taka sama jak u każdego innego opa
    0
  • Users Avatars Mini
    LynMan pisze: 2004-10-14 19:37
    TELE2 wiecej kradnie o TPsa - wiedza ci ktozy uzywaja (ostrzegli mnie znajomi) - nie dajcie sie im wciaganc!
    0
  • Users Avatars Mini
    abdys pisze: 2004-10-14 19:41
    Jestem bardzo zadowolony z rozmowy przez Skype ;-) a z polaczen glosowych w TP i Tele2 nie korzystam- drogo :-) ;););)
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-10-14 19:47
    ***abdys: no SKYPE jest de best:) DARMO:)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-14 19:47
    "Posługując się incydentalnymi przypadkami naruszenia zasad uczciwej konkurencji przez pojedynczych przedstawicieli handlowych nie będących nawet pracownikami Tele2, TP stara się oczernić swojego konkurenta." A kogo obchodzi, kto jest czyim pracownikiem? Niech Tele2 zleca porządnym firmom, zatrudniającym porządnych domokrążców a nie śmieci... Gość nie powiedział mi, że pracuje w firmie x a poleca usługi Tele2, tylko że jest przedstawicielem Tele2! "były efektem jednostkowych działań nieuczciwych przedstawicieli handlowych, nie będących pracownikami Tele2, lecz zatrudnionych przez niezależne firmy współpracujące ze spółką" - nawet czytać się tego nie chce... "Niedorzecznością jest sądzić, że Tele2 zależy na podszywaniu się pod markę TP" - ile razy u mnie goście z Tele2 byli (a bywają często bo mam numer na firmę) ZAWSZE mówili, że są z "telekomunikacji"!! Że nie polskiej? No żarty na bok...
    0
  • Users Avatars Mini
    Max pisze: 2004-10-14 19:48
    Juz dawno podziękowałem Tele 2 za ich usługi a burdel to oni mają niesamowity w tej firmie. Gdyby oni mieli tyle abonentów co TP i własną infrastrukture to by w swoich odchodach się utopili. Boszeeee jakie miałem z nimi problemy które zaczeły sie od podpisania z nimi umowy do samego zerwania. A jakoś połączeń to fakt znacznie gorszy lecz nie zawsze.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-14 19:53
    "na odmawianiu przyjmowania zleceń preselekcji dostarczanych przez Tele2" - śmiech pusty mnie ogarnia... Już wcześniej mówiłem, jakie moi znajomi w swojej firmie mieli problemy - zamówili usługi NOM-u, jednak tepsa odmówiła ustanowienia preselekcji bo... Tele2 w imieniu klienta wystąpił o preselekcję, podczas gdy przedstawiciel Tele2 został z firmy WYRZUCONY za brak podstawowej kultury i żadnej umowy nie podpisano!!! Rzeczywiście znaleźć przedstawiciela nie można było, bo... już nie pracował dla Tele2 :-) Reasumując... Niech Tele2 nie będzie takim niewiniątkiem, bo wizerunek nie oni sobie budują a ich przedstawiciele. Niestety ja osobiście na kilkanaście kontaktów jakie z nimi miałem żadnego nie mogę nazwać miłym, konkretnym, uczciwym. Brak podstawowej kultury - na hasło -jestem z telekomunikacji, wejdę i powiem panu jak mniej płacić za telefon, na pytanie - a kim pan jest?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-14 19:55
    Nigdy nie odpowaidają Jestem Jan Kowalski przedstawiciel firmy takiej a takiej... Prosto: mówiłem - jestem z telekomunikacji... Jedynie kobiety, ale to z natury wynika, są milsze, ale tylko nieco milsze. Ogólnie, szkolenie przecież jest takie samo. Ja z tego powodu chociażby nigdy nie skorzystam z usług Tele2. Nawet za cenę płacenia więcej konkurencji. Niestety.
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-10-14 19:59
    To się teraz będą przebijać kto więcej kręci. A przedstawiciele tele2 nie są święci. Moją babcię, dobrze po 70, wkręcili w tele2. Powiedzieli jej że są z tpsa i ze będzie taniej dzwonić jak podpisze papier. Podpisała i się do tele2 "zapisała", łącznie z preselekcją. Jako że mało dzwoni poza miasto to dostała rachunek na kilkanaście złotych z tele2. Wyszło na to że to co zaoszczędziła to straci na prowizję. Już to po części ma odkręcone, wycofana jest preselekcja na tele2 i po sprawie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-10-14 20:29
    Drogie Tele 2 - jesteś zerem ;-) Zamiast uderzyć się w piersi i ładnie sprawę ugłaskać zacierając cały niesmak to wybielanie ... Jak dla mnie ta firma jest totalnie pogrążona - w życiu ani złotówki.
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2004-10-15 02:51
    hehe to widzę dalej tele2 się pogrąża i traci resztki godności... a nie, przepraszam już je straciła kiedy przegrała w sądzie z Tepsą :)
    0
  • Users Avatars Mini
    doreklam pisze: 2004-10-15 02:54
    Z jednej strony nie rozumiem, dlaczego niektorzy tak zaciekle bronia Tele2. Jakosc, niestety, jest gorsza. Pojawiaja sie problemy z polaczeniami. do tego balagan. Mysle jednak, ze nowy prezes szybko dokupi troche serwerow i bedzie ok. Nie bredzmy jednak, ze TPSA jest tansza, bo kazdy madry czlowiek, ktory choc troche zna rynek teleomunikacyjny wie, ze TP jest najdrozsza i kazdy konkurent tanszy. Gdyby nawet utrzymac te same stawki co TPSA, a zrobic naliczanie jak np. w Tele2 (30/6)- to juz jest taniej o 18%.
    0
  • Users Avatars Mini
    adam pisze: 2004-10-14 21:07
    no coz to nie dziwi
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2004-10-14 21:08
    oj czlowieku głowa boli teraz jeden drugiemu będzie udowadnial kto jest bardziej be...
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-10-14 21:14
    witam z domeczku:) Już mi neo działa na szczęście. na temat tele2 - rodzicom przysłali wezwanie do zapłaty mimo że mieli zapłacone, więc mama zadzwoniłą do nich wyjaśniać. a dzisiaj dostałą oficjalne pisemko z tele 2 z przeprosinami, że winny był bank, ale oni się bardzo poczuwają, jest im przykro i w ramach przzeprosin dają rabat na 60 minut darmowych na połączenia międzymiastowe. no i to się nazywa dobre traktowanie klienta! od dziś na nich złego słowa nie powiem:) a teraz do gierek się zabieram!
    0
  • Users Avatars Mini
    kuba pisze: 2004-10-14 21:51
    z tego co widzialem to najtanszy jest NOM a co do Tele 2 to jakos nie mam do nich przekonania - ceny malo sie roznia od TP
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-10-14 22:54
    Duzi chłopcy się kopią, a prawda leży pośrodku. Tylko kiedy zyskają na tym klienci - czyli umowa zostanie podpisana za pośrednictwem rzeczowego a nie chamskiego akwizytora, a po podpisaniu będzie realizowana bez zbędnej zwłoki?
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2004-10-14 23:19
    i tu jest prawda prawdziwa
    0
  • Users Avatars Mini
    doreklam pisze: 2004-10-15 02:54
    A madrale, co gadaja, ze inne plany TP sa korzystniejsze, blaznia sie. Jak nawet ktos chce miec darmowe wieczory i weekendy, to wcale nie jest powiedziane, ze nie moze miec Tele2. Moze w dzien dzwonic na miedzymiastowe i zawsze na komorki i miedzynarodowe przez Tele2- duuuuuzo taniej. A jak wieczorem ma darmowe miedzymiastowe, wykreci 1033 i ma za darmo. Sam tak korzystam i jest super. A jesli juz mowic o operatorach, to najlepsza jest Realia Telekomunikacja (0801 801 880). Stawki jak w tele2, naliczanie sekundowe i masz stalego konsultanta, ktory zawsze jest do dyspozycji. 0 balaganu, wysoka jakosc polaczen. Nie ma lepszej firmy dla klienta indywidualnego. Polecam. Ps Jedyny problem, ze infolinia nie jest jeszcze czynna cala dobe, ale lepiej zadzwonic w godzinach pracy i byc dobrze obsluzoym, niz przez cala dobe i w ogole. Powtarzam 0801 801 880
    0
  • Users Avatars Mini
    basket pisze: 2004-10-15 10:35
    pierd......nie !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    kamil200222 pisze: 2004-10-15 10:58
    ja mam tele2 i jest duzo taniej TELE2 to potega :)
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2004-10-15 11:20
    mój kumpel był 2 miesiące akwizytorem Tele2 - nie stosowal bandyckich numerow i dlatego kiepsko mu szło i zrezygnował mimo relatywnie wysokich stawek za pozyskanie klienta - mówil, że T2 ma tak paskudną opinie wśród ludzi, że bardzo często był przeganiany, gdy tylko mówil skąd jest...
    0
  • Users Avatars Mini
    HeJdUk pisze: 2004-10-15 12:18
    Tele2 jest bardzo dobra opcją i jestem z niej zadowolony, a denerwuje mnie tpsa bo to oni cały czas mi się pakują do domu i namawiają żebym zmienił połączenia na kom. znów na TP, przy tym gadają że Tele2 się nie opłaca itd. natręty j***e
    0
  • Users Avatars Mini
    Karol pisze: 2004-10-15 12:51
    Też byłem akwizytorem Tele2. Zgadzam się z mardall-em. Faktycznie kto chce być w tej pracy uczciwy i chce w sposób właściwy przedstawić ofertę klientowi, ten dużo nie zarobi. Dlatego ja też po pewnym czasie zrezygnowałem bo mimo iż byłem przekonany, że oferuję dobry (bo tańszy) produkt to jednak bez wprowadzania klientów w błąd (np. słowami: "ja z telekomunikacji") nie może być mowy o wielu podpisywanych umowach (a działałem na lokalnym rynku gdzie wszyscy się znają). Na szkoleniach organizowanych przez firmę współpracującą z Tele2 mówiono nam, że na klienta mamy poświęcać nie więcej niż 10-15min no i podsuwano właśnie regułki w stylu: "ja z telekomunikacji". Oczywiście Tele2 może teraz umyć rączki bo to nie oni zatrudniają przedstawicieli ale naiwnością jest twierdzenie, że nie wie w jaki sposób się to odbywa. Przecież firma z nimi współpracująca musi się wykazać dobrymi wynikami.
    0
  • Users Avatars Mini
    Karol pisze: 2004-10-15 12:55
    poza tym NOM w rozmowach międzymiastowych zwłaszcza po godzinach szczytu jest jeszcze tańszy od Tele2:)
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2004-10-15 13:22
    Swoja droga, kazdej z tych firm mozna 'cos' zarzucic...
    0
  • Users Avatars Mini
    przemek pisze: 2004-10-15 13:32
    Panowie i Panie na tym rynku jest wielu graczy a słychać tylko o tele 2 mam wrazenie ze czasami jest to celowe działanie . Moim zdaniem jest wielu innych operatorów którzy mają lepsze ceny . Po analizie ofert wynika ze warto rozmawiac z NOM-em i energisem tele2 i netia mają jedne z gorszych stawek za min. połączenia ( dotego netaia podobnie jak tpsa pobiera opłatę z inicjacje połączenia , tele 2 podobnie tylko jest to ukryte w ofercie bo nie mają sekundowego naliczania od początku połączenia ) nie analizowałem jeszcze Dialogu ( moze ktoś to zrobi i opisze )
    0
  • Users Avatars Mini
    miczu pisze: 2004-10-15 15:03
    wszyscy wiedza ze tele2 jest lepsze :-))) ta tpsa juz niedlugo skonczy swoja dominacje na rynku!!!!!! i dobrze bo nic nie robia tylko oszukuja pożądnych obywateli!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2004-10-15 15:09
    *miczu - taa, tele2 jest lepsze w robieniu klientów w balona, a potem mówieniu "przecież to nie my, tylko ta zła firma która dla nas pracuje", a lepsze stawki to oni mają między 23 a 6 przy rozmowie międzymiastowej trwającej minutę :D
    0
  • Users Avatars Mini
    antylutek pisze: 2004-10-15 15:56
    lennox, sprawdź sobie najpierw cennik Tele2 a potem się wypowiadaj, bo wypisujesz brednie totalne!
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2004-10-15 18:22
    ok, to był żart (tyczący się reklamy w tv, tam jest że to samo połączenie w TP 35gr, a Tele2 15gr, tylko że na dole ekranu małym druczkiem jest napisane "cena za połączenie międzymiastowe w godz. 22-6 trwające ileś tam czasu, bla bla itd...", chodzi o to że ładnie muszą namotać żeby tańsze wyszło, jak naprawde jest takie tańsze to poco robią test w tak ściśle określonych godzinach i z tak ściśle określonym czasem rozmowy ???) a do cennika T2 nawet nie chce mi się zaglądać, bo nie chce mieć nic wspólnego z firmą która stosuje metody rodem z dzikiego zachodu (byle by podpisać umowę, można kłamać, oszukiwać, naciągać, łamać prawo, BYLE WIĘCEJ NABIĆ KLIENTÓW) a pozatym w TP są darmowe wieczory i weekendy, więc zależy w jakiej taryfie jest tańsze T2, mało tego jak już ktoś chce dwonić przez niezależnego opa, to niech sobie weźmie NOM, albo coś innego, bo T2 jest z nich wszystkich najdroższe !
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2004-10-15 18:24
    a teraz to "wykłucanie" się z wyrokiem sądowym, jest poprostu kompromitacją tej firmy...
    0
  • Users Avatars Mini
    pablo pisze: 2004-10-15 18:59
    LENNOX idz się leczyć nic o tej firmie nie wiesz tylko z opowiadań ciemniaków którzy nie potrafia czytac umów z tele 2 .... tam jest wszystko jasne i przejrzyste ale jak ktos nie potrafi czytac ..no cóż trzeba było się uczyc , poraz kolejny powtarzam tele2 jest naprawde oka firmą tylko trzeba wiedzieć co ona oferuje a to jest w ofercie i umowie pzdr dla normalnych ciemnocie stop
    0
  • Users Avatars Mini
    peter pisze: 2004-10-15 22:04
    Ciekawe, lennox, czy korzystasz z tych bezplatnych polaczen w TPSA, czy tylko wiesz, ze cos takiego jest, i piszesz, aby jakos uzasadnic swa opinie powstala wskutek braku wiedzy. Darmowe polaczenia sa tylko po 20 i to jak zaplacisz 85zl abonamentu. A nawet jak chcesz miec darmowe wieczory i weekendy, mozesz miec tez tele2 czy iinego opa, jak to zauwazyl doreklam. Nie myl oferty abonamentowej z oferta konkurencyjnej firmy na polaczenia DLD, ILD i F2M, bo to jest cos niezaleznego. Zgadzam sie rowniez, ze najlepsza pod wzgledem obslugi jest Realia Telekomunikacja. Moj ojciec korzysta i jest super. Ja niestety nie moglem podpisac umowy z nimi, bo wlasciciel tela- ma zona, wyjechala, ale jak wroci, to na pewno przepisze sie z Tele2 do Realii, choc Tele2 tez lubie, ale Realia jest lepsza. Za przykladem doreklam, powtarzam nr do Realii: 0801 801 880.
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2004-10-16 00:51
    Ja korzystam z uslug tele2 i nom od prawie 2 lat i bardzo sobie chwale. Czasami byly przeciazenia przez 1061 i nie mozna bylo uzyskac polaczenia przez ten prefiks wtedy korzystalem z 1044. Zasada jest jedna. Jak najmniej dac zarobic zlodziejskiemu monopoliscie. Jakosc polaczen w T2 jest identyczna jak w TP, jak ktos pisze inaczej to strasznie sciemnia. Stawki to 35gr w szczycie za min w tp 49gr, wiec sobie sami policzcie. Jesli wykonam kilkanascie takich polaczen w miesiacu trwajacych ok kilku minut to juz jakas oszczednosc, a do tego jeszcze dialup, komorkowe i miedzynarodowe na kom, bo do stacjonarnych wole tanifon. Kto pisze ze tele2 jest do d.... jest zwyklym glabem i z takimi nie rozmawiam. Darmowe wieczory i weekendy to po 20 i tylko do abonentow TP!!!!! A ja dzwonie czesto na netie w krakowie i dialog we wroclawiu
    0
  • Users Avatars Mini
    Prezydent pisze: 2004-10-16 15:49
    Ja w domu mam Tele2 i NOM. Obie fimy sa dobre, lecz w T2 jest troche balaganu organizacyjnego. Mimo to w zaden sposob nie przeszkadza mi to, by dzwonic taniej. Co do dialupa- NOM owszem, ale tele2 mogloby sie bardziej wysilic i dac inne naliczanie, chocby takie jak w polaceniach telefonicznych. Oby jak najwiecej konkurentow.
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2004-10-16 21:03
    ***Prezydent: Masz racje z tym ze NOM jest troche bardziej poukladany od tele2 i teraz przynajmniej minimalnie tanszy, choc znajac rynek tele2 tez jeszcze opusci ceny. to bardziej niz pewne. A dialup w t2 i nom chodzi swietnie, lepsze pingi niz w TP, ale tele2 to rzeczywiscie powinno byc bardziej konkurencyjne gdy chodzi o naliczanie oplat od nomu.
    0
  • Users Avatars Mini
    Prezydent pisze: 2004-10-16 22:03
    ***tkubon: To w sumie zgadzamy sie. Rynek na pewno dopiero sie rozwija i jeszcze duzo obnizek przed nami. Szkoda, ze te psy blokuja konkuentom dostep do szerokopasmowego internetu.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-17 00:10
    pablo - podobnie można powiedzieć o ciemniakach niepotrafiących czytać umów z jakimkolwiek innym operatorem... Wg mnie w każdej umowie jest wszystko jasne... jeśli tylko się ją przeczyta (zrozumienie treści umowy pomijam :-))
    0
  • Users Avatars Mini
    Dziku pisze: 2004-10-17 03:08
    ale gadacie.. zeby nie tpsa to nikt by nie mogl z pieprzonego tele2 skorzystac!! a takie uslugi to mam w d***.. mam dwiw i gadam za free po 20.. czemu tele2 tego nie ma..?? bo to firma krzak.. calkiem wirtualna.. jedno biuro w polsce...... buahahahahahaha..
    0
  • Users Avatars Mini
    jurekrek pisze: 2004-10-17 13:50
    TP to banda zlodziei
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2004-10-17 20:48
    ***Dziku: To nie dzieki TP korzystamy z Tele2, a dzieki madrej ustawie liberalizujacej rynek telekomunikacyjny. Powiadasz ze korzystasz z dwiw w TP i dzwonisz po 20 za darmo. A ja Ci powiem, ze mam gdzies taki interes w postaci darmowych rozmow po 20. Ja chce gadac za darmo o kazdej porze dnia i nocy i nie tylko z tp a takze z netia i dialogiem, bo placac 85zl abonamentu w zaden sposob nie nalezy traktowac tych rozmow jako darmowych przeciez. A co jesli jest firma ktora wykonuje duzo polaczen tylko w szczycie??? To ma dzwonic za 49gr za min czy 33gr w tele2??? Pomysl sam zanim zaczniesz opowiadac glupoty. Mowisz firma wirtualna???? To chyba nigdy poza miejsce swojego zamieszkania nie wyjechales. Tele2 ma oddzialy w calej Europie (Francja, Czechy, Niemcy, Austria, Węgry, Ukraina), wiec przemysl to co piszesz
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-17 22:37
    tkubon - jeśli nie dzięki tepsie... to poroś tele2 o podłączenie telefonu ;-) może abonament nawet o połowę mniejszy zażądają??? Też pomyśl... To, że przepisy nakazały dostęp do abonenta, żeby od niego ściągać kasę za połączenia międzystrefowe (nawet tańsze) to tylko parę procent tego wszystkiego, reszta to fizyczny punkt na ścianie z pozłacanymi stykami :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2004-10-18 01:04
    ***drogi wlo: Przypomnij sobie czyim kosztem zostaly wybudowane studzienki, polozone kable nie od czasow gdy z PPTT wyodrebnil sie twor o nazwie Telekomunikacja Polska, ale duzo wczesniej, kosztem calego narodu. Po roku 1989, gdy powstawala tp przejela sobie to wszystko jako swoja wlasnosc. Bardzo dlugi czas spolka tp miala wylacznosc na wszystkie rodzaje polaczen. To, ze podlaczaja telefon łaski nie robia, w koncu za cos dostaja ode mnie te 42,70zl bez zadnych minut itd., wiec niech glupot nie gadaja, ze to drogo czy cos w tym stylu. Musza ponadto to remontowac, bo za instalacje linii zaplacilem ponad 500zl (8 lat temu) jak wszyscy, ktorzy wtedy podlaczali. Pomysl rowniez, ze takie tele2 ma swoje pierscienie w calym kraju,swiatlowody itp. infrasturkture.
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2004-10-18 01:05
    TP zapewnia tylko polaczenie z linii abonenta do punktu styku, dalej laczy inny operator. Wlo zyjemy juz w innych czasach, a sadzac po powyzszej wypowiedzi moge wnioskowac, ze mentalnie stanales jeszcze przed rokie 89 - bez obrazy oczywiscie ;) Zatem po 8 latach placenia miesiecznych niemalych rachunkow mam chyba prawo zadac nowej cyfrowej centrali (co juz tp wykonala) oraz tego, ze nie musze korzystac wylaczenie z uslug jednej firmy
    0
  • Users Avatars Mini
    Prezydent pisze: 2004-10-18 03:04
    Wlasnie wlo. Zakonczenie linii jest Twoje, bo zaplaciles za instalacje a teraz placisz miesieczny haracz. Tak wiec placisz za dostep do punktu styku. Reszte juz mozesz wybrac. jesli laczysz sie przez tpsa, jestes frajer, bo glupota jest placic drozej, gdy mozna taniej. Moi rodzice tez maja dwiw, bo duzo dzwonimy po 20. Mimo to mamy umowy z 2 niezaleznymi operatorami (Tele2 i NOM). Zawsze dzwonimy przez nich, a jak jest miedzymiastowa to sieci TP po 20, to wykrecamy 1033 i tez jest za darmo. Za to nie przeplacamy za miedzymiastowe w dzien i do innych sieci, za komorki i miedzynarodowe. jezeli chlep kupujesz w 1 sklepie, to nie znaczy, ze nie mozesz kupic w innym mleka, gdy jest tansze.
    0
  • Users Avatars Mini
    bułeczka pisze: 2004-10-18 13:03
    tele2 jest super. ostatnio otrzymalam telefom z tele2 ze od pewnego czasu nie mam zadnych połążceń, a dzwonie tak jak zawsze. tpsa porządziła sie moim łączem i wyłączla preselekcję nie informując mnie o tym. te połaczenia które miała tańsze w tele2 o 40 % są droższe, a tpsa nie chce mi zwrócić róznicy w cenie. jak tak można. to jest demokracja?
    0
  • Users Avatars Mini
    dnl pisze: 2004-10-18 14:01
    do tkubon. Nowy cennik TP dla biznesu to 14 gr za minutę międzymiastową a nie jak napisałeś 49. A do tego jest sekundowe naliczanie. nie wprowadzaj ludzi w błąd.
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2004-10-18 23:51
    **dnl: W ktorym planie masz w godzinach szczytu (bo wtedy sie najwiecej dzwoni) masz miedzymiastowa za 14gr. W tp biznes masz 29gr brutto + 10gr brutto za nawiazanie? A korzystanei z jakis zlodziejskich telepakietow czy czegos innego co przy ogromnych oplatahc abonamentowych i da mi jakies znikome oszczednosci to sobie tp moze w d.... wsadzic. Ja chce miec tanio i bez zadnych dodatkowych oplat, a taka oferte ma nom, tele2 i pozostali alternatywni
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2004-10-18 23:54
    **bułeczka: Mi zwrocili za to, ze za pozno wlaczyli preselekcje, ogolnei podzwonilem sobie na miedzynarodowe za 200zl, bo sprawdzalem. maja czas 14 dni, a oni mieli poslizg ponad 2 miesiace. Wszystko elegancko zwrocili, przeprosili. Tylko w reklamacji postraszylem ich postepowaniem sądowym
    0
  • Users Avatars Mini
    dnl pisze: 2004-10-21 14:07
    tkubon - nowy plan TP Biznes od listopada, jest kilka opcji i między innymi taka (14 gr z naliczaniem sekundowym). A co do firm nie posiadających swojej infrastruktury to poczekaj. Zobaczymy co teraz zrobią bo przy stawkach interkonektowych aby mieć nadal tanią ofertę będę musieli sprzedawać właściwie poniżej kosztów - ciekawe czy mają na tyle środków aby dopłacać do interesu. Klient Indywidualny to zupełnie oddzielna kwestia - ja mówię w tej chwili o biznesie.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: