TP rozdzieli neostradę i usługi głosowe od 15 lutego 2007r.

Newsy
Żródło: UKE
Opinie: 48

W związku z prowadzoną przez UKE sprawą rozdzielenia usługi neostrada tp od abonamentu telefonicznego, opublikowano pismo skierowane przez Prezesa TP do Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej.

Prezes Telekomunikacji Polskiej Pan Maciej Witucki poinformował w nim o planowanym rozdzieleniu neostrady tp od abonamentu telefonicznego na początku nowego roku, tj. rozpoczęcie przyjmowania zamówień na rozdzielone usługi z dniem 15 stycznia 2007 r. (co jest równoznaczne z zaoferowaniem takiej usługi użytkownikom). Natomiast od 15 lutego 2007 r. ma nastąpić faktyczne, techniczne rozpoczęcie świadczenia „samej” usługi szerokopasmowego dostępu do Internetu.

Jednocześnie pismo to jednoznacznie określa stanowisko Spółki, będące przedmiotem zarzutu Rzecznika Grupy TP co do podania nieprawdziwej informacji przez Rzecznika Prezesa UKE.

Opinie:

Opinie archiwalne (48):

Komentuj

Komentarze / 48

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Tomasz pisze: 2006-11-29 12:53
    Well done
    0
  • Users Avatars Mini
    man pisze: 2006-11-29 12:55
    No to ciekawe ile stracą abonentów telefonii stacjonarnej ...
    0
  • Users Avatars Mini
    dewuu pisze: 2006-11-29 12:57
    fajnie fajnie... poczekajcie na cennik neo bez telefonu, bedzie pewnie 128 za 99 miesiecznie przy umowie na 100 lat :-) Telekompromotacja Polska s.a. nie da nic za darmo...
    0
  • Users Avatars Mini
    Banditos pisze: 2006-11-29 12:58
    Hmmmmmm... Ciekawe ile będzie wynosić opłata za utrzymanie lini telefonicznej bez której Neostrada pracować przecież nie może.
    0
  • Users Avatars Mini
    Ja pisze: 2006-11-29 13:01
    Dla mnie bardziej ciekawe jest ilu uzytkowinkow samego neta zyskaja bo w cholere ludzi o to pyta !!.
    0
  • Users Avatars Mini
    rookie pisze: 2006-11-29 13:08
    Czy to oznacza możliwość wypowiedzenia umowy? Zmiana warunków świadczenia usług to chyba dobry pretekst?
    0
  • Users Avatars Mini
    Banditos pisze: 2006-11-29 13:17
    rookie: Tak. Bardzo możliwe, że jeśli w przeciągu 30 dni jak ktoś nie odpisze na pismo, które przyśle TP, to będzie automatycznie oznaczało zawarcie umowy na nowych warunkach.
    0
  • Users Avatars Mini
    reegis pisze: 2006-11-29 13:22
    A ja podpisałem niedawno z radiówką umowę na 2 lata.. :/
    0
  • Users Avatars Mini
    rollo pisze: 2006-11-29 13:29
    jak mowili na roznych portalach - do abo neo bedzie doliczana prawdopodobnie oplata za stale zawieszenie polaczen glosowych ktora rowna jest tak naprawde oplacie za utrzymanie linii - to okolo 21 zl.
    0
  • Users Avatars Mini
    reegis pisze: 2006-11-29 13:29
    A ja podpisałem niedawno z radiówką umowę na 2 lata.. :/
    0
  • Users Avatars Mini
    mirekb pisze: 2006-11-29 13:31
    czasem korzystam z neo ale iplusa i tak nie zostawie.pc.ale w domu u rodzicow..jak juz pisalem:jak mi dadza w socjalnym planie neo z 144kb/s za 30pln na miesiac z limitem 500MB/miesiac TO PODPISZE NA 2LATA..zobaczymy cenik,to przesądzi.wreszcie to zrobia..15lat informatyzacji w Polsce i dopiero rozdzail abo od neo..masakra
    0
  • Users Avatars Mini
    reegis pisze: 2006-11-29 13:37
    sorry za podwojony komentarz..
    0
  • Users Avatars Mini
    CbR-1 pisze: 2006-11-29 14:12
    super!!!!era domowa i tel stacjonarny w plusie maja ogromną przyszłosc:)
    0
  • Users Avatars Mini
    Nitty pisze: 2006-11-29 14:41
    Super wkoncu pozbede sie stacjonarki ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Ktos pisze: 2006-11-29 14:51
    Zebyscie sie tylko nie przeliczyli ze ceny beda mega atrakcyjne :) Oj naprawde zycze Wam tego. 144 kb/s za 30 zl ? heheheh wez sobie neostrade na godziny masz 128 za 20 zl z lojalka na 1 ROK !!! i z limitem 7 GB !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    jass pisze: 2006-11-29 14:54
    No to od 15 lutego mamy podwyżkę cen internetu dostarczanego przez TP:)
    0
  • Users Avatars Mini
    Skorupa pisze: 2006-11-29 15:55
    no tak, ja niedawno podpisałem umowę na NEO, na czas określony(2 lata), wiec jak będę chciał zrezygnować z telefonu a zostawić NEO to chyba nie mogą mi podnieść opłaty za NEO
    0
  • Users Avatars Mini
    adas pisze: 2006-11-29 16:01
    WIECIE CO TO OZNACZA??? KOLEJNą ZMIANę REGULAMINU - CZYLI ZNOWU MOZLIWOSC ODEJSCIA Z TP BEZ PłACENIA KAR ZA ZERWANIE UMOWY NEOSTRADY..
    0
  • Users Avatars Mini
    krs pisze: 2006-11-29 16:23
    Pobudka po takim czasie ? Trzeba im skuteczniejszy budzik kupic bo ten w postaci Chello oraz lokalnych providerow nie dzialal wyjatkowo dobrze. Ja sobie rowniez podtarlem pewna czesc ciala ich oferta gdy szukajac providera dowiedzialem, sie ze bede musial miec stacjonarke.
    0
  • Users Avatars Mini
    Pietras pisze: 2006-11-29 17:31
    lepiej ze zainteresowali sie ludzmi mieszkającymi na wsi
    0
  • Users Avatars Mini
    aniechmnie pisze: 2006-11-29 17:37
    neo bez obowiazku placenia za abonament telefoniczny, ale z obowiazkiem placenia za dzierzawe laczy... to jest przeciez zart... niedlugo tepsa wymysli opcje neostrada za 0 zl kazdy pakiet ale z abonamentem za dzierzawe lacza 300pln i bedzie na billboardach noe za 0zl :)
    0
  • Users Avatars Mini
    quert pisze: 2006-11-29 17:50
    zobaczymy ta neo ;-) www taniodzwon republika pl
    0
  • Users Avatars Mini
    rcicho pisze: 2006-11-29 18:36
    Poczekamy kilka tygodni i zobaczymy jaka bedzie ostateczna cena, prędkość i limity. Jesli cena będzie do 70 zł to rezygnuje ze swojego łącza 512/512 kbps (ale od dłuższego czasu chodzi średnio 120/512 kbps) z kablówki. Jesli bedzie drożej to zobaczę i się zastanowię.
    0
  • Users Avatars Mini
    aniechmnie pisze: 2006-11-29 18:43
    neo bez obowiazku placenia za abonament telefoniczny, ale z obowiazkiem placenia za dzierzawe laczy... to jest przeciez zart... niedlugo tepsa wymysli opcje neostrada za 0 zl kazdy pakiet ale z abonamentem za dzierzawe lacza 300pln i bedzie na billboardach noe za 0zl :)
    0
  • Users Avatars Mini
    nigga pisze: 2006-11-29 20:35
    A niech mnie: A umiesz liczyc? Dzis masz Neo i plan telefoniczny. W ktorej usludze pokryte sa koszty utrzymania kabelka od centrali do Ciebie do domu? Jezeli w planie telefonicznym, to swiadczenie Neo po obecnej cenie ale bez planu telefonicznego byloby swiadczeniem uslugi ponizej kosztow i zaraz bys krzyczal ze TP nieuczciwie konkuruje hehe
    0
  • Users Avatars Mini
    wers pisze: 2006-11-29 20:37
    Poczekamy - zobaczymy nie ma co gdybac!
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2006-11-29 21:00
    czyli za miesiąc poznamy cennik ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    rcicho pisze: 2006-11-29 21:08
    TPsa dzieki temu może stracić sporo klientów którzy dziś trzymają telefon stacjonarny tylko po to aby mieć internet ale mogą zyskać bardzo wielu klientów, którzy obecnie nie mają linii TPsa i czekają na samą Neostradę bo ich obecny dostawca jest kiepściutki.
    0
  • Users Avatars Mini
    rcicho pisze: 2006-11-29 21:10
    Wszystko zalezy jak TPsa ustawi cenę. Jesli będzie to cena Neostrady plus ponad 30 zł to w zasadzie nic się nie zmieni. Jeśli cena rozdzielonej Neo wyższa o 10-20 zł to ruch może być spory.
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2006-11-29 22:30
    Obawiam sie ze nagle okaze sie iz w cenie abonamentu telefonicznego w TP 90% zamieszczone jest 80% kosztow obslugi lacza a w cenie NEO pozostala czesc... tym samym pojawi sie uzasadnienie dla 'sporej' podwyzki 'czystej NEO'.
    0
  • Users Avatars Mini
    robbi pisze: 2006-11-29 22:32
    po pierwsze - nie bedzie mozna zerwac umowy gdyz zmiana umowy dotyczy zmiany obowiazujacego prawa a nie checia ingierowania w umowe z winy operatora po drugie - oplata za utrzymanie laczy moim zdaniem jest co najmniej naciaganiem klienta na koszty. infrastruktura wiina byc utrzymywana z zyskow a nie z dodatkowych oplat. panstwo tak dlugo pozwalalo na okradanie nas poprzez sztuczne napedzanie klienteli dla monopolisty. dlaczego mam placic za cos co nie bedzie moja wlasnosci?
    0
  • Users Avatars Mini
    robbi pisze: 2006-11-29 22:36
    cdn... wlasnoscia?? moze czas juz skonczyc z budowaniem infrastruktury elektrycznej wodnej gazowej za pieniadze odbiorcow. bo w sklepie powinny byc tez dwie oplaty za towar.pierwsza za wlasciwy towar a druga to cegielka na budowe nastepnego sklepu badz utrzymanie juz istniejacego. to jest chory kraj - przepraszam - moze nie kraj a ludzie ktorzy nami rzadza
    0
  • Users Avatars Mini
    fad pisze: 2006-11-29 22:39
    256 napewno będzie kosztowała nie mniej jak 60zł brutto (znając ich nie będzie rewelacji). Obecnie za sam internet 256 w kablówce Multimedia Polska umowa na 12 mies płacę 44,99zł/mies.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-11-29 23:12
    robbi - a zyski to z czego niby są? z Marsa?
    0
  • Users Avatars Mini
    kowi pisze: 2006-11-29 23:41
    każdy by chcial mieć z darmo ale tak nie jest!!! jak komus nie pasuje tp to niech zrezygnuje i da spokuj z dziwnymi tekstami !!!!!! Ja jestem zadowolony z TP wiec popieram ta firme ....w sprawach szerokopasmowych...
    0
  • Users Avatars Mini
    remi pisze: 2006-11-30 00:00
    a ja nie popieram bo mam easy za 28 zł i telepies tu nie podskoczy
    0
  • Users Avatars Mini
    maly pisze: 2006-11-30 00:48
    yupiii :) zobaczymy po ile bedzie sama neo.... pewnie i tak sie nie bedzie oplacac
    0
  • Users Avatars Mini
    rcicho pisze: 2006-11-30 07:39
    kowi - dlaczego ma zrezygnowac z pisania jak to nazwałes "dziwnych tekstow"? Przecież od tego są własnie tego typu strony aby wyrazać swoje opinie o przeróznych ofertach i informacjach.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-11-30 09:03
    maly - co to znaczy "nie opłacać się"?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-11-30 09:04
    Wg mnie jeśli komuś się nie opłaca, po prostu nie korzysta. A jeśli ma alternatywę, korzysta z oferty konkurencji. Proste. Ty pewnie używasz łącza, za które sam nie płacisz, bo jak widzę mimo tego, że się nie opłaca, jednak korzystasz?
    0
  • Users Avatars Mini
    Jackson pisze: 2006-11-30 13:27
    Mnie ciekawi jedna sprawa: czy po 15 lutym bede mogl np miec swoje neo z liveboxem i miec jednoczesnie telefonie internetowa gdzie jak wiadomo za 60zl mozna rozmawiac dowoli z numerami tpsy rezygnujac jednoczesnie z normalnego abonamentu no albo w najgorszym wypadku oplacac tylko ten socjany, bo jak mowicie i tak bedzie trzeba placic za utrzymanie lini ok 20zl wiec prawie na to samo by wyszlo przy socjalnym! Jest ktos w stanie powiedziec czy mozliwe bedzie takie zestawienie ???
    0
  • Users Avatars Mini
    rcicho pisze: 2006-11-30 14:03
    Jackson - polecam ci Voipdiscount gdzie po wpłaceniu na konto 5 euro (na Allegro są już gotowe kody zasilajace w cenie ok 27 zł) masz co tydzień 300 minut na telefony stacjonarne zupełnie gratis a na polskie komórki po ok 23 gr/minute. Te 5 euro wpłacasz raz na 4 miesiace (dokładnie na 120 dni).
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2006-11-30 14:39
    Tepsa chce 44 zł za utrzymanie linii, ale Streżyńska na maksa zgadza się na 27 zł
    0
  • Users Avatars Mini
    dayton pisze: 2006-11-30 16:11
    44zł to praktycznie cena abonamentu w TP :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-11-30 17:58
    Dlatego uważam, że abonament standardowy za 35 netto z aktywnymi prefiksami (i może preselekcją gdzieś) za utrzymanie linii, możliwość neostrady i odbieranie połączeń/faksów oraz oczywiście wg potrzeby dzwonienie, to jest... dobra cena ;-) Ja nie zmieniłem, nie zalecałem zmieniać znajomym. Kto zmienił... Niech nie ma do mnie pretensji ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Edi pisze: 2006-11-30 23:07
    To rozdzielenie dotyczy umów zawartych od 15 stycznia 2007 r. Więc jak macie umowę na Neosradę to nie liczcie, że TP zrezygnuje z abo za telefon albo zmieni regulamin obecnym użytkownikom.
    0
  • Users Avatars Mini
    scorpion pisze: 2006-12-07 04:20
    edi: WHY?
    0
  • Users Avatars Mini
    kuyk pisze: 2006-12-08 10:36
    ja tam w lutym robie cesje , i sie pozbede tego kurw.a telefonu , po kiego mi on
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: