Do stycznia 2006 roku przedłużona została  kampania przygotowana przez agencję Gruppa66 Ogilvy dla Netii  dotycząca nowych taryf dla biznesu. Kampania, która rozpoczęła się na początku  listopada, objęła telewizję i prasę. 
 
 Grupę docelową obecnej kampanii stanowią małe i średnie przedsiębiorstwa, wśród  których są zarówno obecni klienci Netii, jak również abonenci innych operatorów.  Motywem przewodnim obecnej kampanii jest szklanka wody symbolizująca  przejrzystość taryf Netii oraz rozliczanie rozmów w ramach abonamentu.
 
 30-sekundowy spot TV jest emitowany w następujących stacjach: TVP, Polsat, TV4,  TVN, TVN7, TVN24, pakiet At Media oraz Discovery Polska.
 
 Agencja opracowała także dwa layouty prasowe: ze słuchawką telefoniczną oraz z  symbolem tzw. małpki (@) wykorzystywanym w adresach poczty elektronicznej. Ten  drugi mówi o dodatkowych korzyściach przy zakupie dostępu do Internetu. 
 
 W pierwszym etapie kampania prasowa objęła Rzeczpospolitą, Gazetę Prawną,  Politykę, Puls Biznesu, Newsweek, Wprost, Manager Magazine, Forbes oraz Biznes  Warszawski. W grudniu i styczniu reklamy ukażą się również w Gazecie Wyborczej,  Businessman Magazine, Marketing w Praktyce, PC World Komputer, Computerworld,  Harvard Business Review oraz National Geographic.