Trwa kampania reklamowa Nokia Intellisync Mobile Suite

Newsy
Żródło: Nokia
Opinie: 2

Do końca czerwca trwa kampania promująca rozwiązanie Nokia Intellisync Mobile Suite (NIMS). Jest ona skierowana do kadry zarządzającej średniego i wyższego szczebla oraz do specjalistów zajmujących się informatyką w przedsiębiorstwach.

Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na oprogramowanie Nokia Intellisync Mobile Suite, które umożliwia pracownikom firmy stały dostęp do emailowej poczty służbowej oraz zasobów sieci firmy za pomocą telefonu komórkowego oraz wypromowanie specjalnej strony www.intellisync.com.pl, gdzie dokładnie można poznać pełen zakres zastosowań tego rozwiązania oraz otrzymać bezpłatną wersję testową oprogramowania.

Do tej chwili trwania kampanii, stronę odwiedzono już 3200 razy. Formularz na uzyskanie wersji testowej wypełniono ponad 500 razy, z czego unikalnych zgłoszeń jest około 300.

Kampania wykorzystuje informacyjne emaile oraz artykuły promujące oprogramowanie , które umieszczone są w branżowych portalach internetowych. Wśród nich znalazły się takie tytuły, jak: cio.cxo.pl, internetstandard.pl, computerworld.pl; idg.pl; tomshardware.pl, crn.pl trademedia.pl, biznesnet.pl; Money.pl, bankier.pl, cire.pl, logistyka.net.pl.

Opinie:

Opinie archiwalne (2):

Komentuj

Komentarze / 2

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: