T-Mobile wprowadził umowy na 6 i 12 miesięcy

Promocje
Opinie: 24

T-Mobile przygotował dwie nowe propozycje – umowę na 12 miesięcy ze smartfonem lub na 6 miesięcy w opcji bez urządzenia.

Od 1 marca na stronie www-t-mobile.pl klienci mogą skorzystać z oferty z telefonam na 12 miesięcy. Nielimitowane rozmowy i SMS-y/MMS-y do wszystkich oraz 5 GB Internetu w taryfie Jump Comfort od teraz dostępne są już przy podpisaniu umowy na jeden rok. W portfolio urządzeń, które można otrzymać wraz z ofertą, znajduje się m.in. Huawei Y6 czy popularny Samsung Galaxy J5 od 9 zł na start. Telefon można wymienić na nowy już po 8 miesiącach.

Drugą propozycją T-Mobile jest umowa na 6 miesięcy w opcji bez telefonu. W ramach oferty użytkownicy mogą korzystać z nielimitowanych połączeń do wszystkich sieci komórkowych oraz z pakietu 2 GB Internetu, a wszystko za 29,99 zł miesięcznie. Po upływie 6 miesięcy, wystarczy podpisać aneks do umowy, aby utrzymać umowę na promocyjnych warunkach. Osoby, którym zależy na nielimitowanych rozmowach także na numery stacjonarne, mogą wybrać tę opcję za 6 zł miesięcznie, a w przypadku nielimitowanych SMS-ów/MMS-ów – za 10 zł/mies.

Nowe propozycje są skierowane do obecnych i nowych klientów T-Mobile oraz dostępne tylko w sklepie internetowym T-Mobile.

Materiały dodatkowe:

Opinie:

Opinie archiwalne (24):

Komentuj

Komentarze / 24

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    robson pisze: 2016-03-01 10:13
    na stronie t-mobile.pl jeszcze stare oferty, admin zaspał
    4
  • Users Avatars Mini
    barnaba pisze: 2016-03-01 10:18
    Nie zapał tylko czeka na warunki zwolnień grupowych wiec wszystko ma w ...
    11
  • Users Avatars Mini
    numerius pisze: 2016-03-01 11:07
    Ewidentnie chcą wykończyć i tak kulejącą już sieć sprzedaży.
    3
  • Users Avatars Mini
    pabloki pisze: 2016-03-01 11:10
    Więc to prawda. Podwyżka z 29,99 na 45.
    0
  • Users Avatars Mini
    Figa pisze: 2016-03-01 11:11
    Mówcie co chcecie, ale widać przynajmniej że coś się u nich dzieje i że się starają.
    -5
  • Users Avatars Mini
    Sii pisze: 2016-03-01 11:51
    Dlaczego wszyscy rynkowi operatorzy począwszy od gsm, druta po tv mają tylko umowy na 24 miesiące. Powinniśmy mieć wybór, a nie narzucanie z góry warunków.
    2
  • Users Avatars Mini
    Numerius pisze: 2016-03-01 11:54
    Sii .Temat w przypadku gsm jest prosty ./operator musi subsydiować słuchawkę a bez narzuconego okresu się poprostu nie da
    0
  • Users Avatars Mini
    potFUR pisze: 2016-03-01 12:05
    No w końcu!! 2016 i dopiero pierwsza sieć to wprowadziła. No 100 lat za Mudżinami jesteśmy! Może teraz konkurencja też nieco pogłówkuje i zrobi się ciekawiej. Też mi się nie uśmiecha podpisywać kolejny 24 miesięczny cyrograf.
    -2
  • Users Avatars Mini
    Specjalista pisze: 2016-03-01 12:36
    Jaki jest sens umowy bez urządzenia z lojalką i to na tak niekorzystnych warunkach jakie daje ta oferta? Żeby mieć no limit rozmowy wszędzie i smsy/mmsy magenta chce wyjąć z kieszeni nieświadomych sponsorów (klientów) 29,99+6+10=45,99 zł ;) Gdzie bez lojalki mamy to za 30 zł. Ewidentnie łowienie jeleni rozpoczęli po raz kolejny, z zaciekawieniem czekam na wyniki kwartalne i efekty ich zachłanności albo mają u siebie kreta z konkurencji albo dział marketingu to gimbaza. O ofercie z telefonem nie wspomnę bo ceny słuchawek poszybowały w górę, powinszować pomysłu bo konkurencja znów przejmie sporą ilość numerów. A oni będą drapać się po łbach nie wiedząc dlaczego... haha.
    3
  • Users Avatars Mini
    A co na to Plus ? pisze: 2016-03-01 13:24
    Plus ma tylko na 24 mce. Jak ja się cieszę że nie posiadałem z nimi aneksu do umowy ;-). Teraz poczekamy do kwietnia gdzie zmienią się taryfy w Roamingu i znów będą nowe umowy.
    1
  • Users Avatars Mini
    Podoba mi sie pisze: 2016-03-01 14:00
    Bardzo fajna oferta. Czytałem dziś też informację że rezygnują z dodatkowych opłat, opłat za faktury papierowe itp, wiec poza oferta zmieniają tez politykę - dobry ruch!
    -3
  • Users Avatars Mini
    Specjalista pisze: 2016-03-01 14:13
    Do każdej taryfy +5 zł za brak zgody marketingowej ;). Nic tylko brać a takie dobre są, że mają opór wrzucić je na oficjalną stronę.
    2
  • Users Avatars Mini
    Kali pisze: 2016-03-01 15:27
    @specjalista w play i orange taka zgoda jest za 6 zl i jest ona chyba u wszystkich operatorów wiec akurat o to sie nie ma co czepiać bo to standard
    0
  • Users Avatars Mini
    alien202 pisze: 2016-03-01 17:31
    Na stronie T-mobile bałagan trwa dalej. Nowe oferty chaotycznie wrzucone i nic nie działa.
    2
  • Users Avatars Mini
    Goro pisze: 2016-03-01 17:31
    Ta oferta na 12 m-cy to jakaś bzdura. To zwykła lojalka na raty 24 m-ce. http://tlp.is/98l
    1
  • Users Avatars Mini
    Specjalista pisze: 2016-03-01 18:23
    @Kali być może ale nie obchodzi mnie jak jest gdzie indziej bo temat dotyczy t-mobile, pokazali droższą ofertę niż była dotychczasowa i tyle w temacie. Fascynatami mogą być tylko klakierzy czyli pracownicy robiący nagonkę ale to widać od razu. Ani jakość sieci nie jest zadowalająca ani oferta, mit o lepszej jakości jak większość wie to ostatni argument niestety nieprawdziwy.
    -1
  • Users Avatars Mini
    K pisze: 2016-03-01 18:43
    29,90 + 10zl smsy + 6zl stacjonarne + 5zl zgoda marketingowa. Faktycznie proste i bez haczyków... Ale czego spodziewać po srajMobile.
    4
  • Users Avatars Mini
    drukarz pisze: 2016-03-02 00:46
    Jak kazdy operator TM wprowadza oferty jakie chce. Jak widac wolnosc rynku dotyczy i tego aspektu... Niestety wielu klientow funkcjonuje w tzw stanie totalnej nieswiadomosci i kazde skrocenie umowy przyjmuje jako super rozwiazanie wiec z pewnoscia wielu klientow sie na to skusi... Biorac pod uwage, ze TM ma obecnie najmniej klientow sposrod operatorow, szuka sposobu na odwrocenie trendu spadkowego. Balagan na stronie www to zapewne efekt czystki jaka ostatnio przetoczyla sie przez rynek klienta priv w TM. Co do ofert prepaid TM, od czasu zmiany Ery na TM dlawiona jest przez finanse przez tzw maksymalizacje efektywnosci - taka niby ekskluzywna siec. Szkoda, kiedys za czasow Ery jakos mozna bylo miec najlepsze oferty i najlepsze wyniki finansowe:(
    1
  • Users Avatars Mini
    Specjalista pisze: 2016-03-02 09:06
    Efektywność i t-mobile to dwie odległe galaktyki. Gdyby nie GTS to nie wykazaliby żadnego zysku ;). Taka utrata klientów jaką odnotowują oni od 10 kwartałów to ewenement na skalę Europy. Firma oderwana od rzeczywistości, będąca w tyle jeśli chodzi o jakość obsługi, działania sieci i cen. Bazują na niekompetentnych akwizytorach z zerową wiedzą widać, że ceniący się pracownicy z wiedzą i doświadczeniem opuścili szeregi tej korporacji, pozostali Ci majacy problem z logicznym mysleniem ale za to tani w utrzymaniu. I taka jest ta cała sieć, wielka otoczka, szumne wypowiedzi prezesa a w środku partactwo i amatorszczyzna okraszone straganową sprzedażą.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kali pisze: 2016-03-02 13:53
    @Specjalista jest wolny rynek wiec to trochę słabe, ze według Ciebie powinno być tak jak ty chcesz- tobie się nie podoba to nikomu nie powinno a najlepiej zlikwidować od razu. A jednak szok i niedowierzanie bo mają klientów i pewnie kasa Cie w kieszeni boli że kogoś stać żeby zapłacić za coś co uważa za lepsze niż decydować się na najtańszą ofertę z podejściem biorę co dają. A co do jakości według Ciebie jest słabo i znowu złość i tupanie nogami bo jednak według badań jest zupełnie odwrotnie i nie sądzę żeby np play korzysta z romingu w t mobile, który ma zasięg w calej polsce gdy plya ma tylko w miastach i okolicach nadajników. Niezły specjalista......
    1
  • Users Avatars Mini
    Specjalista pisze: 2016-03-03 08:46
    @Kali wolny rynek nie może być usprawiedliwieniem dla samowolki cenowej. Mój związek z tym operatorem to 5 abonamentów z telefonem, jeden blueconnect z laptopem, jeden z modemem oraz 2 mixy. Więc mam doświadczenie od strony użytkownika, staż ponad 10 lat i o ile wcześniej świadomie zgadzałem się na wyższe opłaty niż w konkurencji z racji dużo lepszych standardów obsługi, lepszego zasięgu i praktycznie zerowych awarii to od kilku lat jest inaczej. Jakość obsługi jest dużo gorsza niż w play z racji redukcji etatów i grupowych zwolnień, które prowadzą od kwietnia 2015 r. Zapewne o tym wiesz, że przez ten fakt większość ludzi z doświadczeniem odeszła jest nowy narybek z zerową wiedzą, który znacząco wpływa na poziom obsługi, który jest zerowy. Dział reklamacji ma zakaz rozpatrywania reklamacji na korzyść klienta co wcześniej było nie do pojęcia. Likwidacja punktów stacjonarnych to wisienka na torcie łącząc to z godzinnymi kolejkami na HL. Gdzie Ty widzisz jakąś jakość o poziom? T-mobile Polska ma najgorsze wyniki z całej grupy T-mobile, muszą teraz łatać straty dochodu spowodowane lawinowymi odejściami klientów więc sukcesywnie zwiększają ceny i z tego powodu klient ma doceniać operatora? Ja zostawiałem u nich co miesiąc 700-1000 zł przez długi czas obecnie pozostał mi jeden numer do czerwca a reszta jest w innej sieci gdzie płacę 1/3 tego a nawet mniej posiadając lepsze usługi i nie widząc pogorszenia jakości a wręcz odwrotnie ;). Powiem Ci jeszcze jedną rzecz, mam rodzinę za granicą są to ludzie dużo bardziej majętni niż wielu z nas ale filozofia podejścia do własnego budżetu jest zgoła inna niż w naszym społeczeństwie, skrupulatnie analizują wydatki i tam operator wychodzący z taką ofertą na starcie byłby już spalony, może właśnie dlatego t-mobile nie cieszy się tam uznaniem i ma opinię najdroższego i najgorszego operatora. U nas będzie a może już jest podobnie więc Twoje hymny o jakości to wołanie na puszczy i już raczej nie trafią do nikogo kto miał styczność z t-mobile. Użytkownicy są coraz bardziej świadomi i widzą realia. Jeżeli gdzie indziej jest taniej i lepiej to dlaczego mają świadomie marnotrawić swój budżet? Sponsoring?
    0
  • Users Avatars Mini
    Edyta Łuczak pisze: 2016-03-03 10:20
    T-mobile wielki minus - są nieprofesionalni!, w internecie ogłaszają promocje o tych krótszych ofertach i promocje o 6 m-cach za 1 zl , które są ważne od 1.03.2016 do skorzystania tylko przez zamówienie na ich stronie a ich strona nadal nie ma tych promocji , więc żaden klient z tych promocji nie może skorzystać.(konsultant telefoniczny t-mobile potwiedza je i każe czekac i zaglądać na stronę t-mobile) Więc co to jest? robienie reklamy jednocześnie robiac z klientów durniów każąc im często zaglądać na stronę i sprawdzać czy się pojawiły zmiany, by przenieść numer telefonu? Edyta
    1
  • Users Avatars Mini
    t debile pisze: 2016-03-13 22:02
    T Mobile to zero. Po pierwsze zwalniają ludzi po drugie tandetna oferta po trzecie sami chcą wykończyć siebie. Gratulacje ich oferta siegnęła dna. Total zero !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Gibala pisze: 2016-06-19 00:39
    Sam się od nich wynoszę z abonamentu i nie dlatego, że strzygą więcej niż np. Play, ale za chamską obsługę w punktach (na infolinii spotykam miłych ludzi). Impertynencji, chamstwa i drobnomieszczaństwa nie można nagradzać. Ale jednocześnie po konfiguracjach porównawczych mojej domowej sieci przyznaję, że na starterze T-Mobileowym net zasuwa mi najszybciej. Widocznie nadajnik w moim pobliżu jest T-Mobilowy i priorytetują własny ruch przy użyczaniu innym sieciom. Nad ofertą neta za 6 miesięcy właśnie się zastanawiam. Mam jednak wątpliwości po przeczytaniu regulaminu.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: