UPC Polska we wrześniu

Newsy
Żródło: UPC
Opinie: 0
Opinie: 0

UPC Polska przygotowało promocje, m.in. dla klientów pakietów 2 lub 3 usług, którzy przenoszą numery telefoniczne do UPC od dotychczasowego operatora. Na rabaty mogą również liczyć osoby zainteresowane zamówieniem usługi telewizji cyfrowej.

Klienci nie będący dotychczas abonentami usługi telefonicznej UPC, którzy korzystają już z usługi Internet Turbo (lub chcą ją zakupić) i zdecydują się na zakup taryfy telefonicznej UPC Po godzinach lub UPC Non-stop, wraz z przeniesieniem numeru telefonicznego z sieci dotychczasowego operatora do UPC, mogą liczyć na następujące profity:

- rabat w wysokości 10 zł brutto od ceny abonamentu za taryfę UPC Po godzinach lub taryfę UPC Non-stop przez 12 miesięcy następujących po przystąpieniu do promocji
- rabat w wysokości 10 zł brutto od ceny abonamentu za usługę Internet Turbo 10 Mb/s przez 12 miesięcy następujących po przystąpieniu do promocji

Ceny za powyższe usługi (po uwzględnieniu rabatu w wysokości 10 zł) podlegają dodatkowo upustom 10% w przypadku, gdy klient staje się posiadaczem pakietu 2 usług lub 20% w przypadku
3 usług. Dzięki temu cena np. usługi Internet Turbo może wynieść nawet 63 zł!

Klienci, którzy nie korzystają z usługi Internet Turbo, ale do końca br. zdecydują się na przeniesienie numeru i zakup dowolnie wybranej taryfy telefonicznej w UPC, mogą z niej korzystać bezpłatnie przez pierwszych
30 dni.

Klienci zainteresowani telewizją cyfrową, którzy zdecydują się na zakup do końca 2008 roku przez pierwsze 3 miesiące będą płacić abonament w wysokości 65 zł, niezależnie od pakietu, który wybiorą. W przypadku wyboru np. pakietu Max z nagrywarką i HD oznacza to oszczędność aż 35 zł miesięcznie. O 50% tańsza będzie również instalacja dekodera dla nowych klientów TV cyfrowej UPC. Jej koszt wyniesie w promocji  50 zł za dekoder standardowy lub z nagrywarką bez HD lub 100 zł za dekoder z HD.

Telewizja cyfrowa jest dostępna w pakietach ze wszystkimi innymi usługami oferowanymi przez UPC - również na zasadach promocyjnych. W przypadku zamówienia pakietu trzech usług, klienci otrzymają rabat od sumy cennikowych opłat abonamentowych w wysokości 20%. Zamówienie pakietu dwóch usług wiąże się z obniżeniem opłat abonamentowych o 10%. Rabat przyznawany jest na zawsze i będzie obowiązywał przez cały okres korzystania z pakietu.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: