UPC zaoferuje klientom 4 nowe pakiety z tabletem lub telewizorem. Klienci mogą wybrać 7- calowy Asus Memo Pad HD 173 lub 10-calowy Asus Memo Pad Me102A. Za 86 zł miesięcznie mogą zdecydować się na 7-calowy Asus z Internetem 120 Mb/s. 32-calowy telewizor LED (Toshiba 32W1333 lub Toshiba 40L6351) z telewizją (155 kanałów w tym 32 w jakości HD) można zamówić w cenie 96 zł.
Ofertę wspiera kampania online, która jest obecna m.in. na portalach: Onet.pl, Allegro.pl, Ceneo.pl. Za kreację oraz realizację kampanii odpowiadała agencja Stereokolor. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy Vizeum.
Na koniec trzeciego kwartału 2013 r. z usług UPC Polska korzystało 1 434 500 abonentów, w tym 823 000 z interaktywnej telewizji cyfrowej, 372 200 z telewizji analogowej, 888 400 z szerokopasmowego internetu i 516 200 z telefonii. W zasięgu najnowszej generacji szerokopasmowych sieci UPC w standardzie DOCSIS 3.0 znajduje się ponad 2,5 mln gospodarstw domowych, w ponad 100 miastach w Polsce.