Virgin podwaja liczbę GB

Promocje
Opinie: 13
GigaGigaNet w Virgin Mobile

Virgin Mobile w ramach promocji "GigaGigaNet" podwaja pakiety internetowe. Koszt promocyjnej usługi wynosi 5 zł miesięcznie

Pakiet #WSZYSTKO Dostępna liczba GB z tytułu promocji:
#PakietyWszystko i Pakiet #Dokładka_3GB
Cena Pakietu #Wszystko Dodatkowa liczba GB z tytułu promocji #GigaGigaNet Opłata Cykliczna za korzystanie z promocji #GigaGigaNet
#PełneLuz 5 GB 19 zł 5 GB 5 zł
#BezLimitu 7 GB 29 zł 7 GB
#Najlepiej 11 GB 39 zł 11 GB
#DlaMnieSuper 13 GB 59 zł 13 GB

Aby dokonać aktywacji usługi należy:

  • jednorazowo wpisać i zatwierdzić kod: *222*559#
  • skorzystać z opcji dostępnych w serwisie samoobsługowym Virgin
  • skontaktować się z konsultantem Obsługi Klienta.

Regulamin promocji w załączniku poniżej.

Materiały dodatkowe:

Opinie:

Opinie archiwalne (13):

Komentuj

Komentarze / 13

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    gość pisze: 2016-11-21 11:12
    Virgin to ciągnie ale do zamknięcia interesu. Przecież to przynosi straty, poza tym na pleju.
    -22
  • Users Avatars Mini
    troip pisze: 2016-11-21 11:23
    29 GB! Dostałem orgazmu!
    61
  • Users Avatars Mini
    werter pisze: 2016-11-21 11:38
    dzień dobry trollom z virgin mobile i icg płatnym minusowaniem komentarzy!
    310
  • Users Avatars Mini
    troip pisze: 2016-11-21 13:07
    Virgin cały czas pokazuje, że ma jedne z najlepszych obecnie ofert, za 21,50 PLN z rabatem topup center, no-limit smsy do wszystkich sieci i rozmowy do sieci P4,100 minut do pozostałych sieci i 10,5 GB neta, a za 30,50 PLN no-limit rozmowy, SMSy i 15 GB Internetu. Jeżeli dołożymy do tego rok ważności konta po każdym doładowaniu, videorozmowy, połączenia oczekujące, połączenia konferencyjne, możliwość przekierowania numeru, wyłączenia kodu pin, automatycznie odnawialne pakiety, darmowe aplikacje, których używanie nie pobiera transferu z pakietu, jest i darmowa transmisja danych poza pakietami ( lejek ), jest też absolutnie darmowa taryfa w której jest 30 min, 30 SMS, i 300 MB, co miesiąc zupełnie za darmo. W standardzie jest też bezpłatna wymiana karty sim jest i darmowy telefon do biura obsługi, jest również możliwość korzystania z nadajników innych sieci ( w roamingu krajowym ), aplikacja mobilna na wysokim poziomie, dużo promocji i rabatów. Wszystko to stawia obecnie stawia Virgin mobile na szczycie.
    1
  • Users Avatars Mini
    Japa pisze: 2016-11-21 13:24
    Gosc, co cie obchodza straty, wazne zebys ty zyskiwal, siec sobie da rade, ma mld-y kapitalu na swiecie. Puki daje sie doic to trzeba doic, sam mam fremium jako drugi numer. Powiem wiecej znam emerytow ktorzy korzystaja z fremium.
    3
  • Users Avatars Mini
    troip pisze: 2016-11-21 13:29
    Japa, no pewnie, że tak ponad 700 firm przynoszących dochód posiada Richard Branson. Jedna firma, która jeszcze nie przynosi zysków jest jak pierdnięcie komara w katedrze.
    -7
  • Users Avatars Mini
    netmen5 pisze: 2016-11-21 15:33
    Przeniosłem numer do Nju. Najpierw 3 razy problemy z aktywacją pakietu na miesiąc (nim chcieli go aktywować to środków brakowało a jak były to się blokował), następnie 5 prób z subskrybcją pay-pal. Ja dziękuje. Nie mam czasu cały czas dzwonić i czekać aż ktoś naprawi niedopracowany system obsługi konta.
    1
  • Users Avatars Mini
    troip pisze: 2016-11-21 18:21
    Hej Redakcjo ZROBILIŚCIE BŁĄD W KODZIE Kod włączenia usługi GIGANET to *222*555# a kod wyłączenia to jest właśnie *222*559# POPRAWCIE TO JAK NAJSZYBCIEJ!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    greg pisze: 2016-11-21 20:47
    a ja opuszczam virgin-powód? Notoryczne okradanie z pakietów internetu które mi sie oficjalnie należą ale jak przychodzi nowy okres rozliczeniowy to sie okazuje że ich nie mam.Muszę czekać po 20 minut na infolinii żeby ktoś sie łaskawie ze mną skontaktował i tłumacząc coś o problemach technicznych włączył je ,, z palca". Mam ich gdzieś.Przenoszenie numeru do innej sieci trwa 1 dzień.W czym problem .By by....
    1
  • Users Avatars Mini
    troip pisze: 2016-11-21 21:08
    Greg, co ty opowiadasz. Jestem już kupę czasu w Virgin mobile i nigdy mi nawet 1 gr, czy 1 kb, nie zginęło zasilam konto 2 x do roku, pakiety odnawiają się samoczynnie, najpierw wpadają te z taryfy, a później dochodzą promocje i do południa wszystko jest na koncie.
    -9
  • Users Avatars Mini
    Japa pisze: 2016-11-21 23:21
    Troip,moze greg wlacza dodatkowy pakiet tuz przed okresem rozliczeniowym i jak glowny pakiet sie konczy to dodatkowy tez znika. Nastepnego dnia ma nowy podstawowy a dokupionego juz nie. Hmm, niewiem jak jest w innych ofertach
    0
  • Users Avatars Mini
    troip pisze: 2016-11-21 23:45
    Japa, we wszystkich planach taryfowych Virgin jest ten mechanizm, który opisałeś. :)
    -4
  • Users Avatars Mini
    greg pisze: 2016-11-22 21:14
    mam (właściwie juz miałem) w virgin BEZ limitu.Od początku miałem tak że od razu przy rozpoczęciu nowego okresu otrzymywałem całe 8 GB (4 gb+1 gb +3 gb).Dwa miesiące temu coś się stało że otrzymywałem te 4 gb a reszty nie. Dopiero interwencja na infolinii pozwalała na przywrócenie tych 1+3 gb danych.Informowali że mieli jakieś problemy techniczne.....żartownisie :)
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: