W TP działa System Wczesnego Ostrzegania

Newsy
Żródło: iTePe
Opinie: 15

Do 10 stycznia br. około 96%, spośród 235 008 klientów TP, którym na przełomie listopada i grudnia odłączone zostały w ramach akcji windykacyjnej telefony, uregulowało zaległe należności.

Wszystkich pomyłkowo odłączonym klientom został rozesłany list z przeprosinami, informacją o odszkodowaniu oraz upominkiem - kartą telefoniczną. 

Telekomunikacja Polska uruchomi od lutego 2004 w całej Polsce System Wczesnego Ostrzegania, czyli:

  • informowanie o przekroczeniach (odchyleniach) generowanego przez klientów ruchu (kierunki 070x, KOM)

  • ochrona abonentów przed nieoczekiwanym zwiększeniem ruchu w kierunkach powodujących szybkie narastanie wartości połączeń

  • oddziaływanie na klientów w początkowej fazie realizowania usług telekomunikacyjnych, jeszcze przed wystawieniem faktury

Po kilku miesiącach pilotażu tej usługi ponad 90 proc. klientów jest z niej bardzo zadowolonych.

Opinie:

Opinie archiwalne (15):

Komentuj

Komentarze / 15

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-02-10 15:41
    Brawo, to jest niezłe.
    0
  • Users Avatars Mini
    BUCiu pisze: 2004-02-10 15:58
    a o co chodzi z tym "oddziaływanie na klientów w początkowej fazie realizowania usług telekomunikacyjnych, jeszcze przed wystawieniem faktury" ? :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    portal pisze: 2004-02-10 16:01
    hehe dobre pytanie, moze pracownik TP bedzie siedzial kolo telefonu i pytal czy oby na pewno dobrze sie zastanowiles przed wykonaniem połączenia. :-))
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-02-10 16:23
    na wyrost dalem 10 pkt. zobaczymy jak bedzie dzialac...
    0
  • Users Avatars Mini
    fynf pisze: 2004-02-10 16:24
    Ciekawe jak ta "ochrona abonentów" będzie działała??90% klientów bardzo zadowolonych z usługi.Ciekawe jaka była grupa badanych (10 osób :-)) ??
    0
  • Users Avatars Mini
    kenit pisze: 2004-02-10 17:05
    oby tylko znowu nie odłączali przez "przypadek". jak mi tak "pzrypadkowo" odłączyli to trzy miesiące trzeba było walczyć o ponowne podłączenie a karty darmowej nikt mi nie przysłał... ale to wczesne ostrzeganie rzeczywiście by się przydało, szczególnie jak się złapie dialera w necie:(
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2004-02-10 17:39
    ja swoje, we wrzesniu TPSA zerwala ze mna umowe, mimo to dalej przysylaja faktury ostatnio nawet z nota odsetkowa he, he, he ...
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-02-10 20:56
    Taaa ostrzegania, i znów to bedzie tak działać jak Blue Line!
    0
  • Users Avatars Mini
    miernolek pisze: 2004-02-10 22:13
    NIC CIEKAWEGO TA TEPSA ZNOWU NIE WYMYSLIŁA. POWINNI TAM TAK ROBIC ZEBY NIKOGO NIE TRZEBA BYLO PRZEPRASZAC !!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-02-11 00:01
    System Wczesnego Ostrzegania przed namolnymi klientami chyba ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    lukaszkrucz pisze: 2004-02-11 02:50
    WOW :D Telekomunikacja choc raz wpadla na cos pozytecznego... brawo i czekamy na wiecej przejawow inteligencji :P inaczej tego nazwac nie potrafie :D
    0
  • Users Avatars Mini
    mushroom pisze: 2004-02-11 10:24
    Z ta karta to super. Mam w domu telefon ale bede musial zap.... na poczte zeby karte wydzwinic. Niech spadaja na drzewo.
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-02-11 10:34
    dawniej jak mialem taryfe "czasami" w +gsm to nawet bym karta nie pogardzil, ale teraz ? no nic, lepsza niz to co dotychczas od nich dostalem...
    0
  • Users Avatars Mini
    tomekj9 pisze: 2004-02-11 14:06
    no w sumie spoko tylko ceiakwe jak sie sprawdzi w praktyce na terenie calekgo kraju a ja i tak nie mam tepsy :)
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2004-02-13 18:44
    oby tylko to dzialalo bo deklaracje piekne
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: