Wystartował Świat Idei - polska wersja Orange World

Newsy
Żródło: Idea
Opinie: 93

Idea 13 czerwca br. uruchomiła portal mobilny Świat Idei, który jest odpowiednikiem usługi Orange World, Vodafone Live! lub polskiego Era Omnix. Portal znajduje się pod adresami wap.idea.pl oraz mobile.idea.pl.

Orange World był dostępny dotychczas tylko we Francji i Wielkiej Brytanii. Serwis Orange, bardzo podobnie jak nowy serwis Idei, składa się z następujących części:

  • channels

  • e-mail

  • games

  • find

  • map and directions

  • downloads

Również grafika nowego serwisu Idei jest niemal identyczna jak w serwisach WAP grupy Orange.

Dla osób chcących często korzystać z nowego serwisu Idea przygotowała ofertę Pakiet Świat Idei. Dzięki tej usłudze co miesiąc użytkownik otrzyma 5 MB do wykorzystania na transmisję GPRS lub pakiet 10 MMS-ów. Dla wszystkich nowych i obecnych klientów pierwszy abonament (pierwszy miesiąc) po aktywacji Pakietu Świat Idei będzie za darmo. Cena abonamentu nie jest jeszcze znana.

Dostawcami treści portalu Świat Idei są:

  • Gazeta.pl

  • TVN24

  • Polskie Książki Telefoniczne

  • TVN meteo

Poprzez serwis Świat Idei użytkownicy usługi mBox będą mieć pełny dostęp do swoich kont pocztowych.

Demo nowej usługi sieci Idea można obejrzeć tutaj.

Opinie:

Opinie archiwalne (93):

Komentuj

Komentarze / 93

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    tomcyk pisze: 2004-06-13 12:19
    No to pięknie!! Niedlugo się przekonamy czy faktycznie gra jest warta świeczki!!
    0
  • Users Avatars Mini
    nautilius pisze: 2004-06-13 12:25
    hmm troszke późno...
    0
  • Users Avatars Mini
    irzin pisze: 2004-06-13 12:34
    No wreszcie jakieśpozytywne zmiany na Idei ! Zobaczymy co to będzie - trzeba przetestować ! A nóż widelec będzie lepsze od Omnixa !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Longman pisze: 2004-06-13 12:50
    Jak bedzie tak dzialac jak strona glowna Idei i mBox to chyba lepiej aby jednak nad tym popracowali...
    0
  • Users Avatars Mini
    irzin pisze: 2004-06-13 12:52
    Działa wam demo na stronie Idei ? Mnie się pokazuje tylko obrazek i koniec !!
    0
  • Users Avatars Mini
    Voyagerek pisze: 2004-06-13 12:58
    Współczuje wszystkim z Ery i Idei że muszą znosić coś takiego jak Omnix i Świat Idei....Plus na szczęście nie ma takiego czegoś i chwała mu za to!
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-06-13 13:00
    *irzin: masz zablokowane pop-up'y w mozilli? cos mi sie laduje javowym okienku w .swf ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    haiper pisze: 2004-06-13 13:07
    Słowa mobile i Idea nie spasują do siebie.
    0
  • Users Avatars Mini
    haiper pisze: 2004-06-13 13:08
    mała korekta nie pasują
    0
  • Users Avatars Mini
    eranet pisze: 2004-06-13 13:08
    tylko patrzeć kiedy Plus coś takiego wprowadzi, przecież z kasy jaka daje taki portal chyba nie zrezygnuja, w końcu tyle sie mówi o usługach nie głosowych...
    0
  • Users Avatars Mini
    me123 pisze: 2004-06-13 13:13
    Kto z tego korzysta? Chyba Wy nie, macie przeciez dostep do internetu, a to nie ma w ogole porownania z dwiema linijkami na malym displayu telefonu. Po co to komu?!
    0
  • Users Avatars Mini
    spawik pisze: 2004-06-13 13:20
    mysle ze jelsi plus bedzie chcial cos takiego wprowadzic to najlepiej zrobi jesli poczeka na wykupienie go przez vodafone (o ile do tego dojdzie) i wtedy moze uruchomic od razu vodafone live, choc generalnie zgadzam sie tu z opinia me123 odnosnie (nie)wygody korzystania z czegos takiego :)
    0
  • Users Avatars Mini
    nobody pisze: 2004-06-13 13:47
    Lepiej późno niż wcale!
    0
  • Users Avatars Mini
    brera pisze: 2004-06-13 14:07
    Bardzo dobra usługa, szczególnie notowania giełdowe on-line :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    abdys pisze: 2004-06-13 14:15
    hahaaaa ok wszystko :) ale w POPie nie ma GPRSu i nie bedziecie mogli ciagnac za GPRS od POPakow :D dobrze wam tak padalce :D
    0
  • Users Avatars Mini
    abdys pisze: 2004-06-13 14:16
    bez obrazy dla tych co korzystaja z tego i Omnixa :) kolejna kicha za ciezka kase :D wole prawdziwego neta a nie taka podrobe :D
    0
  • Users Avatars Mini
    adzik pisze: 2004-06-13 14:21
    Mam nadzieję zę w miarę rozbudowy przebije Eraomnix. Na razie serwis dopiero się rozwija i ma mało opcji. Przynajmniej w tego typu usłudze Idea nie jest ostatnia :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Bart_22 pisze: 2004-06-13 14:57
    a u mnie nie dziala...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-06-13 15:31
    Aktualnie InterOptimaWap czyli pakiet 5 mega na wap kosztuje 10 zł netto , czyli cena za "Świat Idei" nie powinna się za dużo różnić od podanej. Oczywiście Ci którzy korzystają z pakietu 5 mega na wap , nie mogą korzystać z GprsManiak i odwrotnie. Dotyczy to także innych usług z "Promocja Gprs" , która kończy się 30 czerwca. Jeśli będzie można korzystać z dwóch ofert jednocześnie będzie bardzo dobrze.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-06-13 15:36
    No i jestem już na "Świecie Idei" pod adresem mobile.idea.pl. Czarno-biało mi..... ;-) Malutkie obrazeczki ze wschodem słońca i mapą na której zaznaczone jest "Rondo Wsazyngtona" . Ale to sukces , że w ogóle coś działa ! Brawo Ideo ! ;-) Wrzucam w przeglądarkę na"Znajdź w świecie Idei" słowo "Mega", zobaczymy....
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-06-13 15:42
    Przepraszam Panie Prezydencie , oczywiście Waszyngtona.. ;-) A dalej , nie znajduje nic dotyczącego słowa "Mega". Wszedłem więc na serwis sportowy i widzę , że Hiszpania-Rosja 1:0 , dlaej , Scolari prosi o wybaczenie" , "Borer złamał rękę" ."Święto w Atenach po wygranej Greków z Portugalią" itd. Dalej ogólne odnośniki ME2004 , Olimpiada Ateny , Piłka Nożna. Drogie to na pewno nie będzie....
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-06-13 15:56
    Właśnie się zalogowałem na mojego mBoxa , a tam na centralnym miejscu - "Wejdź w świat Idei - dostępny w Twoim telefonie". Pakiet 5 mega się przyda ,bo mi "pociągnęło" 3 paczki po 10 KB. TO zostało stworzone chyba celowo do promocji tego pakietu 5 mega , który tak na marginesie bardzo się opłaca. Zważywszy na wymmienność 5 mega lub pakiet 10 MMS i ich cenę , uśredniając będzie to ok 8 zł, ale raczej stawiam na 10.70
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-06-13 16:06
    Ciekawe czy będzie funkcjonował tak jak strona Ideii ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    kamil200222 pisze: 2004-06-13 16:15
    wreszcie cos zrobili tylko gprs powienien miec stała oplate jak kiedys było
    0
  • Users Avatars Mini
    ponczo pisze: 2004-06-13 16:28
    i po co to komu?
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2004-06-13 16:50
    a jak wasze faktury za internet, co z podatkiem VAT?
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2004-06-13 17:08
    o której godzinie ma to ruszyć?
    0
  • Users Avatars Mini
    ceo pisze: 2004-06-13 17:44
    a gdzie teraz jest idea czat? był kiedys w rozywce potem w kontakt a teraz?
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2004-06-13 19:11
    chce to zobaczyc, a tu nic
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek pisze: 2004-06-13 19:40
    Coś misiem wydaje, że będą zmiany w POPie od 15.06., bo tak coś tu długo cicho. Poza tym czas na wymianę kart po 2 latach. 2 lata temu w czerwcu pojawiły się nowe. Czas na nowości w POPie. Już nie mogę się doczekać. Wymyślcie tylko tanie połączenia i smsy. Tak jak w HEYAH
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek pisze: 2004-06-13 19:40
    Promocja w POPie jest do 14.06. 10% więcej jest do 30.06. Czas na zmiany !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-06-13 20:06
    Aha, będziecie mieli promocje...Żebym się tylko mylił!
    0
  • Users Avatars Mini
    Piotr pisze: 2004-06-13 20:17
    Jak dla mnie juz sie spoznili z ta promocja, wlasnie zamowilem 5x Heyah dla calej rodziny. Nie bede placil 1,7PLN za 2s polaczenie z poczta glosowa ...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-06-13 20:18
    ***AQQ - a co ma ruszyć ? Przecież to już ruszyło. Wystarczy wejść na wap... Poza tym na f-rach internet - vat 0% , wap oczywiście 7%. Również 0% jest na GprsManiak i na mBox.
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-06-13 20:23
    ***issa- smaka ci wysłałem, ale jesteś strasznie chyba zajęty na GOL-u ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    dedorka pisze: 2004-06-13 20:25
    Jeżeli będzie działał tak jak www.idea.pl to...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-06-13 20:36
    ***dedorka - a ile razy w czasie swojej przygody z Ideą odwiedziłaś stronę wap.idea.pl . lub jakąkolwiek inną ? Pytanie na serio. Poza tym nie martw się zawczasu , gprs Idei czy to na wap , czy to do internetu i sama strona domowa (na wap) jest naprawdę O.K. :-) ***pajorro - mam nadzieję , że jesteś już usatysfakcjonowany :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    dedorka pisze: 2004-06-13 20:45
    ***issa, odpowiadam też na serio - przynajmniej dwa. trzy razy w tygodniu jestem na stronie wapowej Idei, i codziennie korzystam z innych stron Wap. Ta nowa strona jest napewno lepsza niż poprzednia ale nie powiem, zeby powalała wyglądem, jest wręcz nudna.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-06-13 20:55
    ***dedorka - no to ładnie. Widzę w takim razie , że masz pakiet 5 mega na wap. Trzeba przyznać , że ten pakiet jest fajny i jeśli będzie można łączyć "Pakiet Świat Idei" z GprsManiak to wezmę. Do pracy będzie jak znalazł ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-06-13 21:15
    ***issa- dzięki za smski :-) W pracy to lepiej pracuj :P ***dedorka- no to dosyć dużo korzystasz z WAPu. Ja np. czasem sprawdzę pocztę przez wap jak jestem poza domem albo wejdę na jakąś stronkę z informacjami ( ostatnio jak byłem na rajdzie sprawdzałem wyniki przez wap)
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2004-06-13 21:16
    Issa: a ja co miesiąc wykorzystuje limit Interoptimy Wap na czytanie ksiązek przez komórke (całe 5MB up/down) :] Jak ten abo będzie niższy to sie przesiądę :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Chris_ pisze: 2004-06-13 21:42
    Dobrze, ze operatorzy wreszcie dostrzegaja korzysci plynace z technologii WAP :-) Oby przelozylo sie to teraz na ceny za WAP ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    kjarzyna pisze: 2004-06-13 21:47
    blobi*** bo to jest WAP a nie www, jak sobie otworzysz stronę wap w jakiejkolwiek przeglądarce stron www to tak będziesz miał za każdym razem
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2004-06-13 21:55
    Ups rzeczywiscie :] niemniej dla mnie Wap jest bardzo uzyteczny - nie ma to jak dobra książka na drogę mieszcząca się w kieszeni :)
    0
  • Users Avatars Mini
    VS pisze: 2004-06-13 22:26
    No to gratulacje i brawa za refleks - prawie 2 lata od startu Omnix`a ;-)))))) Jak ktos madry kiedys powiedzial "nie wazne kto jest pierwszy - ważne jest kto wyznacza nowe kierunki", a w tym przypadku to jednak znowu Era wyznaczyła nowy kierunek, a Idea ponownie tylko poszła wydeptaną przez nich ścieżką...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-06-13 22:37
    ***VS - weź jeszcze pod uwagę dostępność tego typu ofert dla zwykłych śmiertelników. Ci co załapali się w Erze na ryczałt na wap, korzystają pewnie z Omnixa, reszta użytkowników Ery czyta o Omnixie na Gol-u. Taki mają z tego pożytek... Podobnie rozradowani klienci Plusa z EDGE i z (pseudo)pakietów GPRS. ;-DDD Nie żebym atakował Plusa , bo sam go także mam. Tak więc oprócz samego gprs , "edga" i różnych tego typu jak w/w ofert z których można korzystać za ich pośrednictwem potrzebna jest jeszcze odpowiednia cena. A tę jak na razie daje Idea i to już przez długi czas. Przynajmniej się starają. Bo jakoś nie widzę np. masowo ludzi z hostem gprs.era.pl , natomiast tych z gprs.idea.pl więcej...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-06-13 22:41
    Jeszcze co o do "chodzenia wydeptaną ścieżką". Znam taką jedną ofertę Ery , zaraz , zaraz... A! EraMix - nie ma to więc jak chodzić własnymi ścieżkami. ;-) Zaraz pewnie ktoś powie , że Idea ściągnęła od Anglików. A takich wap pomysłów jak Omnix , nie było przed nim za granicą ? Wątpię... A props Anglików , to idę na mecz i troszkę sobie popatrzę. W końcy David Beckham też korzysta z VodafoneLive ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-06-13 22:49
    Zapomniałem dopisać jedną rzecz. ***VS - sumując. Ta oferta to mówiąc krótko próba zainteresowania użytkowników wap-em , i przy okazji wyciągnięcia od nich 10zł , to naprawdę niewiele , a kto zna pewne tricki , wykorzysta możliwość wysyłania "e-maili" z mBox w odpowiedni sposób ;-) Telefony z gprs to już dziś niemal standard. Poza tym wyrażenie "InterOptimaWap" z ust pracownika salonu/konsultanta może spowodować przerażenie , ogólne osłabienie , drżenie rąk , ucisk w dołku , bóle brzucha i wymioty;-DDD A "Świat Idei" , choć być może niekiedy jak "Śwat według kiepskich" , powtarzając za Gol-owymi żartami , będzie jednak zawsze bardziej przystępny i naturalny , choćby i z nazwy. Mi się ta nazwa podoba :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    dedorka pisze: 2004-06-13 22:55
    ***issa - zgadza się, mam 5 mb na wap, ale zwykle nie wykorzystuje, ostatnio miałam kryzys z Neostradą i bałam się, ze jeszcze z www będę musiała korzystać przez GPRS ; ))) Co do tego pakietu, to zależy co tam dokładnie będzie, bo jeżeli tylko 5 mega lub 10 mmsów, to żadna rewelacja, chyba, że 5 zł będzie i 5 mega i mBox Premium t byłoby dobrze, ale jakoś tego nie widzę.
    0
  • Users Avatars Mini
    dedorka pisze: 2004-06-13 22:57
    ***pajorro - ja też często sprawdzam poczte jak jestem poza domem i pracą, często korzystam ze strony ZTMu i zwykle czytam jakies wiadomości, informacje, poteczki... ; )
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-06-13 23:08
    *** dedorka - może Ty jako konsultant biznesowy masz choć możliwość korzystania z Licencji Gprs lub choć super tanich paczek w IdF? W tym pierwszym wariancie mogłabyś się zupełnie nie martwić o chwilowy brak Neostrady ;-) By nie być stronniczym napiszę to "spod" netu Ery - "DROGA Ero i DROGI Plusie" - czas na takie ceny wap-u i internetu via gprs , by mogli z nego korzystać wszyscy , jak to jest w Idei. Tam się wszystko logicznie i cenowo stopniuje - w POP gprs za darmo , bo go w ogóle nie ma ;-DDD , w IdC super InterOptimaWap oraz Maniak , w IdF wspomniane paczki i świetnie taktowane pakiety , oraz dla najpoważniejszych klientów ryczałt za 49 zł/ miesiąc , bo teraz nie ma vat. Do tego Mega i Plan Dzienny. No i kto tu wyznacza nowe kierunki w ofertach i promocjach ? Dla wszystkich , tak , dla wszystkich...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-06-13 23:13
    A ja sobie czytuję niekiedy Biblię na wap , oraz oczywiście strony o tematyce telekomunikacyjnej. A najwięcej to ślę sms-ów przez wap :-))) Dobra naprawdę lecę na mecz, bo już grają...
    0
  • Users Avatars Mini
    mihau pisze: 2004-06-13 23:16
    NIE!!!! Znowu będą na chama wciskać to pod klawisze fukcyjne w telefonach... Tak jak Era robi z Omnixem:(
    0
  • Users Avatars Mini
    VS pisze: 2004-06-13 23:16
    ***issa: 1) nie widzisz z hostem gprs.era.pl bo GPRS-owcy w Erze są inaczej widoczni ;-) i bynajmniej nie oznacza, że ich nie ma. 2) oczywiście, że serwisów na wzór Omnix`a na świecie jest kilka, ale w polsce było to pionierskie i duże przedsiewziecie. Nie zgodzę się jednak ze stwierdzeniem, że Era ściągnęła to wszystko z zagranicy, bo oprócz generalnej koncepcji platformy uslugowo-informacyjnej dostępnej na wielu nałach (a dodam tylko, że Omnix działa na: WWW, WAP cz-b, WAP kolorowy, PDA/MDA, SMS i STK oraz czesciowo na Voice`ie) wiele innowacyjnych pomysłów i usług zostało opracowanych przez ludzi z Ery.
    0
  • Users Avatars Mini
    VS pisze: 2004-06-13 23:17
    3) nie chce sie z Toba spierac kto z operatorów ma tanszy WAP (BTW, czy w POPie jest GPRS?) - chodziło mi o sam fakt pojawienia się podobnego do Omnix`a serwisu. Ale obejrzałem sobie to co Idea zrobiła dokładnie (a znam i na codzien korzystam z Omnix`a) i muszę stwierdzić, że niewiele swojego wnieśli - wręcz zaryzykowałbym stwierdzenie, że nie widzę tam nic nowego, co jest już od lat w Omnix`ie. Dodam więcej zarówno menu jak i nazwy usług bardzo jednoznacznie mi się kojarzą z Omnix`em. Serwis Idei wizulanie nie wygląda najlepiej - mam tel. kolorowy a cały ich serwis jest cz-b...
    0
  • Users Avatars Mini
    VS pisze: 2004-06-13 23:17
    4) nie twierdze, ze tylko Era ma dobre pomysły - stwierdzilem, że w tym przypadku a wontek tego dotyczy Omnix był pierwszy i to dużo wcześniej :) Kończąc temat - nie neguję pojawienia się podobnego serwisu w Idei, dobrze że się taki pojawił (choć akurat ja na codzień nie korzystam z tego operatora). Uważam że dobrze się stało, bo będzie to po pierwsze motywacja dla innych, czyli dla Omnix`a bo plus nie stanął do boju w tej materii, a po drugie jest to kolejna usługa "dla ludzi".
    0
  • Users Avatars Mini
    dedorka pisze: 2004-06-13 23:28
    ***issa - chciałes powiedzieć "były konsultant" ; ))) Ale nawet gdy byłam konsultantem (albo może konsultantką) nie miałam takich praw, bo idea bardzo ogranicza części swoich "pracowników" bezpłatny dostęp do swoich usług.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-06-13 23:43
    Gooooool !!!! ;-DDDD Ach te emocje ;-) ***VS - trzema słowami i w jednym punkcie ;-) 1)Niech obniżą ceny. :-) A dalej i bardziej rozwlekle ;-)) Już widzę Plusa stającego do boju... Pamiętasz może pakiet 1 mega z 5 zł. To były czasy , ale co piękne szybko się kończy. Brrrr , za dużo użytkowników Plusa ma teraz gprs w telefonach. ;-))) Przynajmniej Strefę mają tanią. Co do punktu 3) - nie spieraj się. Nie warto , poza wspomnianymi wyjątkami z ryczałtem. W POP nie ma gprs , to był żart , no chbya , że gprs do mms. Pozdrawiam :-) Mecz trwa i emocje rooosnąąą !!! ;-DDD O , przerwa ;-(
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-06-13 23:46
    ***dedorka - jak to były ? Co się zmieniło jeśli wolno spytać. Przeszłaś do BOK-u Plusa , albo Ery ? ;-) ***VS- Ps. Dziękuję za informacje na temat hosta gprs Ery :-) Na "normalnym" necie zawsze się uajwniacie ;-) To naprawdę dla mnie zaskoczenie. Ile tu się człowiek może nauczyć ciekawych rzeczy. :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    dedorka pisze: 2004-06-13 23:49
    ***issa - po prostu były, nie za takie pieniądze, zmieniłam pracę gdzie kasę mam dwa razy większą a pracy dziesięć razy mniej. Do pracy gdzie nie traktują Cię jak typowego "murzyna" (bez urazy) a jak wartościowego pracownika ; )))
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-06-14 00:04
    A więc najważniejsze , że Ty jesteś zadowolona i pracodawca z Ciebie. O to chodzi :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    simon pisze: 2004-06-14 00:04
    idea musiała wreszcie coś zrobić, mam nadzieję, że ten serwis będzie chodził lepiej niż flagowy produkt idei www.idea.pl, bo to jak czasem chodzi ich strona woła o pomstę do nieba
    0
  • Users Avatars Mini
    bakx pisze: 2004-06-14 00:15
    oby chodziłszybko.. chocuiaz ostatnio mbox chula dobrze...
    0
  • Users Avatars Mini
    gieremcio pisze: 2004-06-14 00:46
    A tam.....!!! : / Jestem ciekawy co z tego wyjdzie...!!! PZDR
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-06-14 02:00
    Ja na chwilę wpadłem.Chciałem tylko powiedzieć,że jestem zły po meczu,który oglądał także **issa.Zły oczywiście ze względu na wynik :-| Dobra kończę bo to nie wortal sportowy...
    0
  • Users Avatars Mini
    morpheus pisze: 2004-06-14 02:44
    kolejny szajs w wykonaniu szajs Idei. HEYAH RULEZZZZZZZ!!!!!!!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    januszX pisze: 2004-06-14 09:15
    Kolejny badziew w wykonaniu nieuków z Idei. Powinni się zdrowo zastanowić, zanim coś zrobią, ot choćby taki drobiazg jak działanie własnej strony www (nie działa często), czy tej ichniej skrzynki. Obsługa klienta też szwankuje, generalnie wszystko jest do ... Ludzie idą do Plusa (ew. do Ery/Huyah) i bardzo dobrze, bo idea to kiepski zasięg, kiepska jakość połączeńa przede wszystkim i co najgorsze - to wspieranie monopolu tpsa.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-06-14 10:32
    VS - no muszę skomentować... To wg Ciebie ew. nowy operator nic tylko pójdzie wydeptanymi ścieżkami przez innych - będzie świadczył usługi głosowe, esemesowe... Zero innowacyjności ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    nobody pisze: 2004-06-14 10:46
    Czy to demo ma polegac tylko i jedynie na obrazku,który sobie jest i nic się z nim nie dzieje?Jeżeli cały serwis bedzie wyglądał podobnie to nie wróżę mu wielkich sukcesów !
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzechu pisze: 2004-06-14 11:10
    nobody: na ten obrazek trzeba kliknąć!! wtedy otworzy sie nowe okno.
    0
  • Users Avatars Mini
    mr13 pisze: 2004-06-14 11:11
    dobrze byłoby gdyby podana strona działała...
    0
  • Users Avatars Mini
    nautilius pisze: 2004-06-14 11:26
    ja z omnixa bardzo czesto korzystam...szególnie wtedy kiedy nei mam dostepu do komputera i internetu i bardzo sobie chwale omixa poniewaz jest tam wszystko czego potrzebuje i szukam
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2004-06-14 11:43
    no zobaczymy... ja z omnixa korzystam i w sumie jest to bardzo wygodne, ale jak sądzę dużo zależy od telefonu. U mnie w motce v300 ta przeglądareczka jest bardzo wygodna. Ale korzystam z umiarem, bez szaleństwa. No skoro Idea pozazdrościła Erze to teraz kolej na Plusa. Nie wypada, żeby inni mieli a Plus nie. Graficznie zdecydowanie mi się bardziej omnix podoba, no ale mnie ogólnie bardziej odpowiada grafika serwisów Ery, np. ich strony netowej.
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-06-14 14:42
    Pozatym mogli nazwać tą usługę Idealny Świat :P ;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-06-14 15:29
    **rollo: no i się zaczyna:))) Ale czego się spodziewać po Idei której główna strona wiecznie niedostępna (chociaż mi odpulkać od jakiegoś czasu działa...)
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2004-06-14 15:31
    Świat idei buehehehehe.... chiba wedle Kiepskich ;-DDD
    0
  • Users Avatars Mini
    abdys pisze: 2004-06-14 15:33
    ***Tomek*** jest wymiana kart w Proficie :) za 3.66 dostaniesz karte :P wystarczy wyslas smsa o tresci KARTA na 7330 :P buhahaha juz lece wysylac bo mi to potrzebne jak cholera :D:D haha :D do tego brak GPRSA w popku i juz mamy SWAT IDEI :D
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2004-06-14 15:34
    A tak szczerze mówiąc, życzę idealnym z całego serca aby ten świat był lepszy niż rzeczywistość wirtualna (szczególnie w piatek o 15-tej) kreowana przez niejakiego mBoxa :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    abdys pisze: 2004-06-14 15:38
    no jak narazie Idea zyje we wlasnym swiecie :D:D nie zauwazajac abonentow i uzytkownikow :P tworzac jakies kretynskie,oderwane od rzeczywistosci uslugi-takie jak ten portal i serwisy sms :D w tym sa najlepsi !!!! :D szkoda ze 3 na 10 MMSow wyslanych do Plusa czy Ery nie dochodzi :P
    0
  • Users Avatars Mini
    vision pisze: 2004-06-14 19:43
    Jesli bedzie to tak chodzilo jak dotychczasowa strona Ideii to ja serdecznie dziekuje i wole nie tracic nerwow na otworzenie takowej strony, tylko po to aby ujrzec komunikat, iz "serwis chwilowo niedostepny"
    0
  • Users Avatars Mini
    tomek pisze: 2004-06-14 19:59
    na moim S 55 działa, ale ta k jakoś dziwnie, nie wiem, za mały ekran moze? nie wiem juz sam, czy szybko chodzi? łączyłem się z idei z numeru 501...... tak srednio , zjadlo mi 3 impulsy :) no narazie to początki, ale pewnie lepsze to bedzie niz ten eraomnix, no to pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2004-06-15 09:42
    Jesli cena pakietu bedzie rozsądna i strona techniczna w porządku to całkiem niezły pomysł.
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2004-06-15 12:39
    Takie interaktywne portale jak Omnix i to tutaj to tylko sposob na wyciaganie kasy (promocje typu dzwonki po 5zl, tapety po 10zl itd.) Nikt powazny z czegos takiego nie korzysta. Jak ktos zna dobrze poczciwa strone plusa wap.plusgsm.pl to wie, ze tak powinna wygladac stronka. Dobrze dzialajaca, wszystko na niej jest co trzeba i ostatnio znakomicie poprawili obsluge kont plusnet via wap_gprs. Poza tym jesli stronka bedzie obladowana to dlugo sie wczytuje, ale wielu ludzi korzysta w takiej sytuacji z gprsu i juz na dzien dobry ma np. 50 gr w d...
    0
  • Users Avatars Mini
    chmiel pisze: 2004-06-15 14:28
    ***tkubon napij się bo już to tobie nic nie pomoże ale humor poprawi !!
    0
  • Users Avatars Mini
    ergonom pisze: 2004-06-15 14:34
    co za genialna usługa podnosząca zadowolenie klienta - nic więcej tylko koleiny sposób na dojenie kasy jak i wywoływania furii u użytkowników
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2004-06-15 14:47
    ***tkubon - wyobraźmy sobie sytuację, że plus gsm jako jedyny operator nie ma strony w internecie tylko na wapie. 99.99 % populacji napisałoby, że to jakiś debilizm. A Ty pewnie skrobnąłbyś, że to zajebiście bo już nie trzeba mieć komputera, modemu, monitora, myszki, prądu 230 V / 50 Hz, żeby oglądać strony plusa! Wystarczy jeden mały telefonik i już ma się plusa w zasięgu ręki ;-DDD
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2004-06-15 18:34
    tak to bedzie leprze niz omnix ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2004-06-15 18:35
    co to takiego jakis error500
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-06-15 20:05
    Idea world - Orange World, no tak, wiadomo, skąd się biora pierwowzory.
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-06-15 20:08
    A propo czy Plus też posiada taki portal mobilny, czy jako jedyny jest w tym wątku w tyle?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-06-15 21:13
    Sądząc po cenie za wap i "promowaniu" tej usługi lus będzie miał niedługo taki portal o nazwie "Drogi świat". A ponieważ sesja wap jest zrywana w Plusie po 10 minutach nieaktywności , druga wersja tej nazwy będzie brzmiała "10 minutowy Świat". Plus wprowadzi coś takiego , ale tylko dla korzystających z EDGE , lub już na UMTS-ie. ;-) To taki mały przytyk dla Plusa w formie żartu.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-06-15 21:22
    *** AQQ - pewnie tak korzystasz z tej oferty Idei i taki jest tam "Error" , jak powyżej pytałeś się kiedy to zacznie działać , a już działało ;-) Daj spokój , nie wygłupiaj się. Napisz wprost "Nie lubię Idei" , zamiast zmyślać jakieś fantastyczne wątki.... To będzie uczciwsze , wymaga mniej finezji i jeszcze mniej niepotrzebnego przyciskania klawiatury... Na marginesie gdyby Ci się nie spodobało to co napisałem powyżej , to informuję , że z Plusa korzystam. I to codziennie, a na dodatek intensywnie... A z chęcią wybrałbym tylko jego , gdyby właśnie nie ten przepraszam za wyrażenie , cholernie !!! , drogi internet i wap.
    0
  • Users Avatars Mini
    Wicherek pisze: 2004-06-16 11:58
    Mam taki mały przypadek: Posiadam telefon w Erze z ryczałtem na wap@gprs (chyba jeszcze tylko to mnie trzyma w Erze) oraz telefon w Plusie z aktywowanym Plusnetem. Niestety okazuje się, że nie mogę sprawdzić poczty z Plusnetu poprzez wap w Erze. Pytałem u obu operatorów co jest tego przyczyną i jeden zganiał na drugiego, czy ktoś wie o co może chodzić?
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: