Wystartowała kampania reklamowa nowych Samsungów

Newsy
Żródło: Samsung
Opinie: 0
Opinie: 0

Samsung rozpoczął w Polsce kampanię wprowadzającą modele Samsung U800 oraz Samsung L700. Kampania wprowadzająca opiera się głownie o kampanie telewizyjną uzupełnioną o kampanie prasową, a także internet.

Kampania telewizyjna obejmuje takie stacje, jak: TVP, Polsat, TVN, Polsat Sport + Extra, TVN 24, TVN Turbo, Discovery Pakiet, Atmedia Pakiet, TVN CNBC, Nsport. Spoty zostały zrealizowane w dwóch wersjach: 15 sekund i 30 sekund. Reklama ukaże się także na wielkim ekranie LED Hator Media na budynku Cepeli w centrum Warszawy.

Layouty prasowe pojawią się w tygodniach społeczno-politycznych: Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Newsweek, Wprost, Polityka, Angora, Przekrój, Focus, Men’s Heath, Manager magazyn, Polska – Dodatek Męska Rzecz, czy tez prasie branżowej Forbes, Twoja komórka, czy Mobility.

W Internecie kampania obejmuje portale biznesowe.

Adaptacją kampanii globalnej zajęła się agencja Stargraphics. Zakupem mediów zajął się Dom Mediowy STARCOM (Marcin Śmiechowicz). Kampania potrwa do 25 sierpnia.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: