Wystartowała kampania reklamowa "Plecione weekendy"

Newsy
Żródło: Heyah
Opinie: 11

Z początkiem lipca rozpoczęła się nowa kampania Heyah komunikująca specjalną, wakacyjną ofertę marki Plecione weekendy.

Kreacja nawiązuje stylistyką do sielankowych filmów z lat 60-tych, w których panuje weekendowa beztroska typowa dla wypoczynku nad rzeką oraz na nadmorskiej plaży. Spoty TV, które sprawiają wrażenie filmów znalezionych w archiwum, przypominają paradokumenty z dawnych lat, w których narrator filmowy - Mirosław Utta, charakterystycznym głosem relacjonuje przedstawione w filmach sytuacje. Widzowie obejrzą jedyną w swoim rodzaju kronikę, w której młodzi ludzie zostali umieszczeni w nieistniejącym, aczkolwiek mającym sprawiać wrażenie jak najbardziej realistycznego, świecie wikliny. Kostiumy aktorów, deski surfingowe, okulary a nawet motor zostały wyplecione z wikliny. Kreacja wykorzystuje dwuznaczność słowa „pleciemy”.

Spoty prezentujące ofertę „W soboty i niedziele pleciemy za darmo” będzie można obejrzeć już od 3 lipca w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TV4, TVN, TVN7) oraz stacjach tematycznych (MTV, VIVA, AXN, Extreme Sports, Ale Kino, TVN Turbo). W tym samym czasie rozpocznie się kampania w prasie. Obejmie ona dzienniki ogólnopolskie i lokalne, dodatki do dzienników, a także tygodniki, dwutygodniki (m.in.: motoryzacyjne, sportowe, komputerowe, młodzieżowe) i wydawnictwa bezpłatne rozdawane w miejscowościach wypoczynkowych. W radiu oferta prezentowana będzie w RMF FM, Radiostacji, radiu ZET, sieci ESKA oraz wybranych stacjach lokalnych (Planeta). Outdoor to duże formy oraz ciekawe formy ambientowe. Komunikacja oferty będzie wsparta również kampanią w Internecie oraz działaniami BTL.


Kampanię przygotował zespół marketingu Heyah, przy współpracy agencji G7, agencji Engine, agencji S4 i domu mediowego Optimum Media OMD.

Opinie:

Opinie archiwalne (11):

Komentuj

Komentarze / 11

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: