Wystartowała pierwsza kampania marki T-Mobile

Newsy
Żródło: T-Mobile
Opinie: 0

23 maja br. wystartowała kampania reklamowa Polskiej Telefonii Cyfrowej, która ma na celu poinformowanie wszystkich konsumentów o rebrandingu oraz budowanie świadomości międzynarodowej marki T-Mobile wśród odbiorców.

W pierwszej części komunikacji sieć Era dziękuje za wspólnie spędzony czas i zapowiada nadchodzące zmiany. W kolejnej odsłonie kampanii T-Mobile przedstawi się klientom w Polsce oraz zaprosi ich do globalnej sieci, z której korzystają miliony użytkowników na całym świecie. "Chwile, które łączą." to hasło towarzyszące marce T-Mobile w Polsce. Właśnie w nim zawarta jest obietnica marki T-Mobile, która umożliwia dzielenie się ważnymi chwilami w życiu.

Kampania została przygotowana przez Departament Komunikacji Rynkowej PTC i będzie realizowana w mediach masowych.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: