Zakończyła się akcja promocyjna firmy YellowTel

Newsy
Żródło: Yellowtel Polska
Opinie: 3

30 czerwca br. zakończyła się kampania promująca informację telefoniczno-internetową, Żółty Telefon 9494. Celem akcji "Nie czytam grubych książek, wybieram człowieka z informacją" było propagowanie oraz uświadamianie zmian w sposobie komunikacji i wymiany informacji między ludźmi. Podczas happeningów organizowanych w centrach handlowych zebrano ponad 2 tony książek telefonicznych. 67% warszawiaków stwierdziło, że warto wymienić książkę na telefon, ponieważ telefon jest zawsze pod ręką. Ankietowani docenili również pomoc profesjonalnych konsultantów oraz możliwość otrzymywania szczegółowych informacji w wygodny sposób, poprzez sms lub e-mail.

Założeniem kampanii "Nie czytam grubych książek, wybieram człowieka z informacją" było budowanie nowej kategorii reklamy głosowej tworzącej nową wartość w porównaniu z książkami telefonicznymi, traktowanymi jako mało przejrzyste i wygodne źródło informacji. Od 14 kwietnia do 30 czerwca, w wybranych mediach oraz tytułach prasowych ukazały się informacje nt. usługi Żółty Telefon 9494. Przekaz reklamowy kampanii dotarł do co najmniej 500 000 czytelników prasy i słuchaczy radia. Ponad 50 000 mieszkańców stolicy miało okazję spotkać się z przedstawicielami firmy oraz wymienić książkę telefoniczną na firmowy prezent. Zebrano ponad 2 tony książek i rozdano niemal 2 tysiące prezentów.

W ramach ankiety przeprowadzonej podczas akcji,1 warszawiacy podawali powody, dla których warto zamienić książkę na telefon:

  • 67% - telefon mam zawsze pod ręką

  • 53% - w sytuacjach awaryjnych nigdy nie ma książki pod ręką

  • 42% - mogę otrzymać dodatkowe szczegółowe informacje

  • 38% - informacji szuka za mnie profesjonalny konsultant

  • 36% - wyszukane dla mnie informacje mogę otrzymać tak, jak lubię: sms-em lub e-mailem.

Opinie:

Opinie archiwalne (3):

Komentuj

Komentarze / 3

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: