Zmiana numeru Telecentrum oraz nowa usługa w Dialogu - komunikat

Newsy
Żródło: Dialog
Opinie: 23

Zmienił się numer telefonu TeleCentrum Dialogu. Nowy numer – 0801 121518 - zastąpi bezpłatną infolinię 0800 424548. 
Zmiana numeru infolinii na numer płatny (cena jednego impulsu niezależnie od czasu trwania rozmowy) – 0801 121518 - podyktowana jest potrzebą usprawnienia telefonicznej obsługi naszych klientów. W ciągu miesiąca pracownicy TeleCentrum przeprowadzają ok. 220 tysięcy rozmów – niekiedy odbierają ponad 9500 telefonów dziennie. Wiele z nich to telefony od osób, które nie mają żadnej sprawy do załatwienia (telefonują np. dla żartu lub by wypełnić swój czas) . Zdarza się, że takie telefony stanowią 80% wszystkich połączeń z TeleCentrum – duża część tych połączeń dokonywana jest z budek telefonicznych. Mamy nadzieję, że wprowadzenie opłat za korzystanie z infolinii wyeliminuje w znacznym stopniu przede wszystkim uciążliwe żarty z budek telefonicznych.
Stwierdzamy, że przeciążenie naszej infolinii, utrudniające połączenie i budzące zrozumiałe zniecierpliwienie naszych abonentów, było spowodowane próbą rozmów na tematy nie mające nic wspólnego z Dialogiem.
„Mamy nadzieję, że zmiana numeru na płatny wyeliminuje jałowy ruch telefoniczny i spowoduje, że osoby dzwoniące dla żartu lub pogaduszki, zastanowią się przed jego wykręceniem”, tłumaczy decyzję Jacek Kasprzak, zastępca dyrektora Departamentu Obsługi Klienta.
„Taka tendencja panuje na całym rynku. Poważne firmy i instytucje, np. finansowe lub ubezpieczeniowe, odchodzą od bezpłatnych infolinii z tych samych co my powodów. DIALOG wybrał opcję najtańszą dla telefonujących: korzystający z taryf PIONIER, PROFIT i EFEKT zapłacą tylko 35 groszy brutto, a z taryfy ATUT 63 grosze brutto”, dodaje Kasprzak.
TeleCentrum obsługuje infolinię codziennie od 7.00 do 23.00 (we wszystkie dni tygodnia). 
Nowy numer – 0801 121518 – już działa. Stary – 800 424548 – będzie czynny jeszcze przez miesiąc – do 7 lutego. Potem – na miesiąc - uruchomiona zostanie zapowiedź informująca o zmianie numeru.

1 stycznia DIALOG wprowadził do swojej oferty nową usługę – WIZJER. Umożliwia ona „podgląd” numeru osoby do nas telefonującej na specjalnym wyświetlaczu. „Dzięki WIZJEROWI nasi abonenci jeszcze przed podjęciem rozmowy wiedzą kto telefonuje. Wystarczy, że spojrzą na wyświetlacz, a potem zdecydują, czy chcą rozmawiać z osobą, która telefonuje” – opowiada o nowej usłudze Jacek Kasprzak. Z każdym dniem rośnie popularność telefonii komórkowej. Ludzie przyzwyczajają się do oferowanych przez nią opcji i możliwości. Z wielu funkcji dostępnych do niedawna tylko dla użytkowników telefonów komórkowych, mogą teraz korzystać również posiadacze zwykłych telefonów analogowych. Tak było z pocztą głosową (którą wprowadziliśmy w październiku 1999 r., jako drugi operator stacjonarny w kraju). Teraz proponujemy kolejną nowość – WIZJER.
Usługa WIZJER kosztuje 3 złote miesięcznie – aby ją aktywować, wystarczy zadzwonić do TeleCentrum (0801 121518). Specjalna przystawka do telefonu analogowego z wyświetlaczem kosztuje około 60 zł – polecane przez DIALOG urządzenie można nabyć we wszystkich Punktach Partnerskich Dialogu.

Opinie:

Opinie archiwalne (23):

Komentuj

Komentarze / 23

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2002-01-09 13:43
    wszyscy zmieniaja na platne infolinie i oni nie mogli byc gorsi
    0
  • Users Avatars Mini
    jokerDM pisze: 2002-01-09 13:46
    Płatne połączenie na pewno wyeliminuje żartownisió. Ale w sumie nie potrafię sobie wyobrazić, kto robi żarty dzowniąc do tego telecentrum.
    0
  • Users Avatars Mini
    czester pisze: 2002-01-09 13:49
    ale lipa - bla lakss aldlsa dsla kdsa;ldkas dkals askdksad
    0
  • Users Avatars Mini
    czester pisze: 2002-01-09 13:49
    nic tylko ich pozabijac... a jakie ceny maja byc
    0
  • Users Avatars Mini
    czester pisze: 2002-01-09 13:51
    drrrrrrroo ooooooooooo ooooooooo ooooooooo oooooooooogo a drogoooo
    0
  • Users Avatars Mini
    hubert pisze: 2002-01-09 14:15
    Ciekawe czy ta przystawka ma opcje ksiazki telefonicznej??? Bo jesli nie, to nie jestem pewien czy warto wydac 63 zl. Oczywiscie w przypadku jesli ktos aktywnie korzysta z telefonu i dzwoni do niego dosc duzo osob, ktorych numerow nie jest sie w stanie zapamietac.
    0
  • Users Avatars Mini
    jokerDM pisze: 2002-01-09 14:23
    Słuszna uwaga. Nie ma żadnych skrzyneczek dodatkowych. Chyba że ktos zyczy sobie ISDN od Dialogu, wtedy jest skrzyneczka i ryczałt połączeń z internetem. Oprócz tego można swobodnie dzwonić.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-01-09 14:24
    Moda na bezpłatne połączenia minęła chcesz gadać płać,ciekawe że w komórkach usługa sprawdż kto dzwoni nic nie kosztuje,a przecież,są już łącza i telefony cyfrowe,czy jest potrzebna specjalna przystawka i to po 60zł.
    0
  • Users Avatars Mini
    em pisze: 2002-01-09 14:30
    Ale żartownisie ale to chyba ściema żeby nie ponosić zbyt dużych kosztów (pracuje u jednego z operatorów GSM i jakoś tutaj tak dużo żartownisiów nie ma), a tak to niezły pomysł z tą przystawką o ile będzie z książką telefoniczną.
    0
  • Users Avatars Mini
    hubert pisze: 2002-01-09 14:31
    Kan: jak kazda nowosc i ta na poczatku bedzie droga. W dodatku konkurencja w tym obszarze spi. A osoby, ktorym zalezy na takiej usludze byliby sklonni wydac nawet duzo wiecej pieniedzy, by ja aktywowac - wiec m.in. dlatego taka cena. Poczekajmy z kilka miesiecy i pewnie ztanieje o 50% P.S. Sa jeszcze taryfy (np. Plus Akcja) gdzie za CLIP trzeba niestety placic - 5zl.
    0
  • Users Avatars Mini
    luk23 pisze: 2002-01-09 14:53
    3 zlote z clipa to zadne pieniadze a dostajesz clipa. kan nie jest potrzebna zadna przystawka wystarczy telefon z clipem w systemie fsk. i bardzo sie chwali dialogowi ze to u niego dziala ja chce zalatwic sobie clipa w telekomunie juz 3 miesiac i nic :(
    0
  • Users Avatars Mini
    misiak_ pisze: 2002-01-09 15:09
    to normalka ze 801 zastepuje 800 :)
    0
  • Users Avatars Mini
    piasek pisze: 2002-01-09 16:44
    obniżając koszty za infolinie zostaje więcej kasy na walke z konkurencją normalna polityka firm jestem zatym aby konkurencja tepsy zebrała siły i staneła do walki
    0
  • Users Avatars Mini
    miko pisze: 2002-01-09 16:57
    Dostalem wczoraj ulotke z tym urzadzeniem. Tam jest ksiazka telefoniczna tylko nie pamietam na ile numerow
    0
  • Users Avatars Mini
    Maras pisze: 2002-01-09 21:32
    Luk23: Z CLIPEM to jest ten problem że ani byłe ministerstwo łączności ani URT nigdy nie wydały decyzji w jakim standardzie ma być prowadzona usługa prezentacji numeru. - FSK czy DTMF. np. większość aparatów PANASONIC robi to w FSK. I tu problem ma klient chcący korzystać z usługi. Ponieważ w TPSA najczęściej wykorzystywane są centrale Lucenta które robią to w DTMF i S12 Alcatela które robią to w FSK. abonent musi wiedzieć do jakiej jest podłaczony. Dlatego głośne reklamowanie tej usługi w tpsa wprowadziłoby więcej zamieszania niż pożytku. Ale jeżeli ktoś chce to w BOKu Tepsy można taką usługę zamówić i jest ona bezpłatna. Świadczona jest od ponad roku. W niektórych miastach włączana jest automatycznie w innych na prośbę abonenta - zależy od decyzji dyrekcji okręgu. Oczywiście nie da się świadczyś tej usługi na starych pentacontach czy strowgerach ale chyba to normalne.
    0
  • Users Avatars Mini
    bob_gr pisze: 2002-01-09 21:35
    Jakos wszystkie firmy przechodza z numerow 0 800 na 0 801 aby choc troche kosztow przerzucic na klinta.
    0
  • Users Avatars Mini
    log pisze: 2002-01-09 22:04
    SZCZYT BEZCZELNOSCI! - tak mozna nazwac dzialania Dialogu, gdy chodzi o nowa infolinie. Bynajmniej nie czepiam sie faktu, ze operator wymienil linie na 0801. 35 groszy to przeciez zadne pieniadze! Jestem jednak, podobnie jak szerokie grono klientow dialogu OBURZONY zabiegiem, ktory czyni z numeru niemalze system audiotele. Aby uzyskac polaczenie najpierw czekamy ok. 3 minut, %#$@$%#@%&% przeroznych informacji operatora (nie ma mozliwosci automatycznego przelaczenia sie do konsultanta). Potem zas slychac komunikat "ze wszyscy operatorzy sa zajeci i nalezy zadzwonic ponownie za kilka minut"!!!!!!! Jezeli chodzi o moje i moich znajomych doswiadczenia na drugim telefonie sie nie konczy. Srednio trzeba dzwonic 10 razy i wiecej aby w koncu zostac polaczonym!!!!!!!!! Wychodzi 3,5zl /rozmowe. Mozna przeciez wprowadzic zwykly komunikat "prosze czekac!"!!! Moim zdaniem to skandaliczne kpienie sobie z klienta. pozdrawiam
    1
  • Users Avatars Mini
    log pisze: 2002-01-09 22:06
    Ciekawe dlaczego GOL ocenzurowal mi slowa: "zmuszeni wysluchiwac"..... Pewnie to system typu AUT (automatycznego udramatyzowywania tekstu).....:)))
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-01-10 03:53
    Log, widać dalej mają obciążenie, może teraz wszyscy "wizjera" zamawiają? ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-01-10 03:55
    Co do samej usługi, nie bardzo mi się podoba, wolałbym nie dodawać sobie jakichś przystawek, lepiej mi z komórką :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-01-10 10:15
    I to jest dopiero bajer! Ze zwyklego stacjonarnego klunkra mozna zrobic cos na wzro pierwotnej komorki! Bardzo fajne rozwiazanie, oby tak dalej to Dialog moze sie barzdo rozrosnac na Dolnym Slasku!
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-01-10 10:16
    Jakis czas temu Dialog przeniosl swoje biuro do samego centrum wroclawia, czyli do rynku! Biuro wyglada o wiele ladniej od biura Tpsa i obsluga stoi naprawde na o wiele wyzszym stopniu niz u tej bandy komunistow!
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-01-11 09:40
    Wilczku i dluzszy tym lepszy, jest co poczytac, a jesli nie lubisz pisac to nikt ci nie kaze lub to samo z czytaniem! ;))
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: