Zmiany w bramce internetowej SMS Idei

Newsy
Opinie: 145

Sieć Idea wprowadziła utrudnienia w korzystaniu ze swojej internetowej bramki SMS. Obecnie przed wysłaniem wiadomości należy do odpowiedniego pola w panelu bramki przepisać tekst, który pojawia się obok w postaci graficznej (rysunku). Nowe zabezpieczenie może ograniczyć korzystanie z bramki internetowej SMS operatora, co może zwiekszyć ilość wiadomości wysyłanych z telefonów, a tym samym pozytywnie wpłynąć na przychody Idei z transmisji danych. Operator wprowadzone utrudnienia będzie zapewne tłumaczył chęcią ochrony swych klientów przez niechcianymi wiadomościami SMS (czyli SPAMEM).

Bramka SMS sieci Idea znajduje się tutaj

Opinie:

Opinie archiwalne (145):

Komentuj

Komentarze / 145

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-10-31 20:24
    Zdecydowanie zaczyna się walka z bramkami SMS
    0
  • Users Avatars Mini
    Error pisze: 2002-10-31 20:25
    czy to oznacza ze smsy wysylane z gadugadu nie beda dochodzily?
    0
  • Users Avatars Mini
    arek pisze: 2002-10-31 20:28
    SMS z GG juz ie dochodzą
    0
  • Users Avatars Mini
    arek pisze: 2002-10-31 20:28
    TYLKO TPSA może takie coś wymyslic A rządzi IDEA właśnie TEPSA. Nie nawidze TYCH FIRM!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Error pisze: 2002-10-31 20:30
    e to kicha...chociarz z drugiej strony i tak prawie nikt nie korzysta z tej bramki [opoznienia!!!], wiekszosc korzysta raczej z zagranicznych bramek skad smsy dochodza od razu.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-10-31 20:33
    To już chyba pierwsze powolne zmiany by wogóle uniemoąliwić bezpłatne wysyłanie sms-ów z netu.Chyba dobre czasy się kończą.
    0
  • Users Avatars Mini
    nataniel pisze: 2002-10-31 20:33
    no przeciez my korzystamy z bramki gsmonline bo jest najszybsza nieprawdaz ;-) pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    arek pisze: 2002-10-31 20:35
    Teraz powoli dochodzę do przekonania, że warto umożliwić wprowadzenie na rynek nowych operatorów korzystających z obecnych sieci. MOZE W KOŃCU BĘDZIE JAKAŚ KONKURENCJA
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-10-31 20:36
    A tak nawiasem nie dziwię się operatorom którzy zrobią podobne zabezpieczenia rozmnożyło się w necie pełno darmowych bramek z których operator nie miał żadnych profitów, nawet reklamowych.Więc sięgneli po sposób wysyłanie tak ale tylko bezpośrednio bramki operatora.Ciekawe kiedy userzy sobie poradzą z tymi utrudnieniami.
    0
  • Users Avatars Mini
    aqq66 pisze: 2002-10-31 20:40
    no to chyba koniec darmowych sms-ów....ciekawe co wymyślą następnego?
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-10-31 20:40
    Kan, ja uważam, że te bramki przynosza więcej szkody niż pożytku
    0
  • Users Avatars Mini
    SZ3RYF pisze: 2002-10-31 20:40
    nataniel: ...ktora korzysta z bramki operatora. pokazuje sie komunikat "Błąd bramki operatora..." czyli wszystko jasne :/
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-10-31 20:47
    graffi***zależy z której strony patrzeć,ale kogo stać na komórkę i net,to chyba i powinno stać na sms-y conajmniej.A tak na poważnie darmowe bramki generują dużo ruchu w sieciach i niestety zapychają łącza dla płacacych.Ale szkoda:(
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-10-31 20:50
    regan***chyba masz rację,ale zobaczymy co zrobi konkurencja.
    0
  • Users Avatars Mini
    krystek pisze: 2002-10-31 20:51
    Mam nadzieje ze ERA i PLUS nie pojda w slady IDEI!
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-10-31 20:53
    Zastanawia mnie sytuacja jak bedzie z bramką np. Panoramy Firm z numeru 2002,czy też bedzie podlegała podobnym ograniczeniom.
    0
  • Users Avatars Mini
    maxman pisze: 2002-10-31 21:08
    zeby tylko te tokeny szybciej sie pojawialy :) bo bramka szybka jest narazie kto wie :) bo na pmtg juz ocr-a probuja zastosowac :)
    0
  • Users Avatars Mini
    umbrella pisze: 2002-10-31 21:08
    czy ktoś zna adresy jakiś bezpołatynych i nie tak obwarowanych oraniczeniami bramek internetowych (zagranicznych) z których można wysyłac SMS do -polskich- komórek ??
    0
  • Users Avatars Mini
    mik007 pisze: 2002-10-31 21:09
    nie przejąłem się tą informacją, bo z bramki Idei od dłuzszego czasu nie korzystam...powód bardzo prozaiczny: smsy dochodzą ze sporym opóznieniem, albo (najczesciej) wcale. Jakoś dziwnie nie mam tego problemu z bramkami Ery i Plusa...
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-10-31 21:09
    Znaczy się tak po ostatnich danych z których wynikało,że Portal WP,jest na pierwszym miejscu w ilości kont,a następnie Onet,Interia,GW,i Panorama Firm.Po takich zmianach może nastąpić bum w zakładaniu kont pocztowych na portalach,które mają swoje bramki,czego przykładem jest Panorama Firm ze swoją bramką z numerem 2002.A który jak narazie działa bezproblemów pytanie jak długo?
    0
  • Users Avatars Mini
    louis pisze: 2002-10-31 21:18
    Oj ta Judea:( Powoli konczy sie era darmowych smsow z netu????Mam nadzieje ze nie! Chociaz mi to zwisa-mam i tak pakiet 50smsow z 5Plus i to co miesiac,a wiecej i tak nie wysylam. Tylko wyslac smsa z Eryka T65 to niestety prawdziwy koszmar:-(((
    0
  • Users Avatars Mini
    dober pisze: 2002-10-31 21:21
    a mozecie podac jakies namiary na zagraniczne bramki sms?? dzieki
    0
  • Users Avatars Mini
    Cosmic pisze: 2002-10-31 21:32
    na dodatek nie dziala
    0
  • Users Avatars Mini
    kosio pisze: 2002-10-31 21:46
    chodzi o to, zeby zwykly kazio nie mogl sobie na swoim serverze zrobic wlasnej bramki www, lub wap, która przekierowuje na bramke idei, tylko zeby kazdy musiał zobaczyć pieprzone logo judei!
    0
  • Users Avatars Mini
    michalse pisze: 2002-10-31 22:08
    Dla mnie bramka sms idei to jedyna moziwosc wysylamnia sms do tej sieci, poniewaz z telefonu Vodafone D2 nie dochodza.Natomiast do Plusa i Ery dochodza bez problemu.Idea do bani Ciagle sie dostraj i nie moze sie DOSTROIC!!
    0
  • Users Avatars Mini
    michalse pisze: 2002-10-31 22:09
    Dla mnie bramka sms idei to jedyna moziwosc wysylamnia sms do tej sieci, poniewaz z telefonu Vodafone D2 nie dochodza.Natomiast do Plusa i Ery dochodza bez problemu.Idea do bani Ciagle sie dostraja i nie moda sie DOSTROIC!!
    0
  • Users Avatars Mini
    J pisze: 2002-10-31 22:11
    Trzeba wyegzekwować od Idealnej sieci zadośćuczynienia w postaci dodatkowych darmowych SMSów. A swoją drogą, pierwszy raz widzę, że "CISCO" milczy.
    0
  • Users Avatars Mini
    adminek pisze: 2002-10-31 22:18
    Pczywiście Era też chroni swoich uzytkowników przed spamem dodając rekalmy do każdego SMSa
    0
  • Users Avatars Mini
    djtomek pisze: 2002-10-31 22:21
    Zostalo cdhyba sie cieszyc, ze za kazdym razem, gdy chcemy wyslac SMS'a z internetu nie trzeba pisac PODANIA do Ideii. PLUS - gora! Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    pliers pisze: 2002-10-31 22:25
    panowie panie.....bylem przd chwila na tej bramce zeby zobaczyc o co chodzi i co?smiech blogi mnie ogarnal!!!czytajac to info o utrudnienieach spodziewalem sie ,ze trzeba bedzie rozwiazac jakas zagadke kryminalna za kazdym razem kiedy bedzie sie chcialo wyslac sms.jesli ktos tak jak ja wysyla kilka smsow dziennie to chyba nie jest problem wpisac to jedno slowo.jesli natomiast wysyla duzo wiecej to polecam pakiety tanszych smsow.niestety jestesmy przyzwyczajeni do tego co za darmo....
    0
  • Users Avatars Mini
    Mungo pisze: 2002-10-31 22:43
    brzydko, brzydko... lepiej by się zajeli przepustowością tej swojej bramki a nie głupimi zabezpieczeniami... SMSy przychodzą z 40 minutowym opóźnieniem
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-10-31 22:46
    J@col : ztęskniłeś się czy co ??
    0
  • Users Avatars Mini
    bodopl pisze: 2002-10-31 22:53
    też dzisiaj kilka razy próbowałem wysłać smsa z ich bramki i kiszka totalna nic nie wyszło z gg też wieczorem już nie przechodziły
    0
  • Users Avatars Mini
    bodopl pisze: 2002-10-31 22:53
    a ok 15 te z gg miały po 20 min opóźnienia.
    0
  • Users Avatars Mini
    bodopl pisze: 2002-10-31 22:55
    a może to ma związek z opłatami jakie chce plus pobierać za sms-y przychodzące z innych sieci. Moze chcą trochę opanować tę radosną bezpłatną twórczość.
    0
  • Users Avatars Mini
    marek pisze: 2002-10-31 23:05
    no widac sie ztesknil za Toba:)
    0
  • Users Avatars Mini
    marek pisze: 2002-10-31 23:08
    bodopl*** ajk tylko 15 minut to jeszce spoko ale wiele razy mi sie zdarzalo ze przychodzily z wielogodzinnym opoznieniem
    0
  • Users Avatars Mini
    trekon pisze: 2002-10-31 23:09
    Najgorsze jest to ze wszelkie komunikatory internetowe straciły mozliwosc wysyłania SMSow do Ideii! Ale du... No coż samo ograniczenie jest faktycznie śmieszne, ale skutecznie zmniejszy ilość SMSów. Szkoda.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kaz pisze: 2002-10-31 23:23
    To przykre mówić o swojej sieci, ale kolejny raz działają przeciwko swoim klientom. Ja, jako długoletni klient Idei mam prawo (może nawet konstytucyjne ?) otrzymywać SMSy z bramek i nie życzę sobie blokowania bezpłatnych SMSów na moją komórkę. To jest rodzaj cenzury i ograniczenie swobód obywatelskich! W koncu płacę abonament i życzę sobie otrzymywać wszystkie SMSy !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-10-31 23:29
    Szkoda gadać - kiszka maXymalna
    0
  • Users Avatars Mini
    Maciek pisze: 2002-10-31 23:33
    z nowej bramki nie mozna wyslac smsa pod nr 507****** !!! nie da sie takiego wybrac z rozwijanej listy :-/
    0
  • Users Avatars Mini
    pszczesniak pisze: 2002-10-31 23:34
    No to koniec z SMSami przez WAP via GPRS! :(
    0
  • Users Avatars Mini
    siema pisze: 2002-10-31 23:34
    siema! ziomki co wy tutaj gadacie!! znajdzie mi jakas darmowa bramke oprocz ideii! nie ma takich. bo jesli wysylasz NP. z GOL'a to wysylasz tez przez IDEE!!!! sa ocziwiscie inne bramki ale platne np. WAPSTER! a jesli sie myle to podajcie mi jakis link do free POLISH sms gate , ok?siema!
    0
  • Users Avatars Mini
    BusteR pisze: 2002-11-01 00:05
    Poprzez cala historie bramek smsowych na sieci zawsze za najgorsza mialem bramke ery... Te ich opoznienia, zmiany etc... ale ich zabezpieczenia sa do obejscia (kod sesji). Ale to co zrobila idea... jest zalosne... chociaz nie wiem kto z ich bramki korzystal (czasami lepiej wyslac kartke poczta...szybciej dojdzie i nie ma ogranicznenia do 160 znakow [i mozna cos narysowac!]) no ale to juz jest przesada... Zalosna siec :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Opson6667 pisze: 2002-11-01 00:18
    Taką bramke jak ma idea to niech sobie w dupe wsadzą.I tak nikt z niej nie korzysta bo sms idzie ok. 3 godzin.IDEA najgporsza sieć
    0
  • Users Avatars Mini
    bodopl pisze: 2002-11-01 00:22
    ja tam bramkę idei lubiłem (chociaż plusowa była jeszcze lepsza) Era zawsze miała pod tym wzgledem najwieksze badziewie. Wydawało mi sie ze terz trzeba bedzie w idei brać hasło z rozwijanego banera rekalamowego - co miałoby sens bo my byśmy nadal mieli bezpłatną bramkę a oni większy pozytek z reklamy (do tej pory zawsze udawało mi się wyłączyć to dodatkowe okno zanim się rozwinęło) Mam nadzieję że sytuacja na tej bramce się ustabilizuje i zacznie chodzić normalnie
    0
  • Users Avatars Mini
    bodopl pisze: 2002-11-01 00:24
    dla ludzi jej nie nadużywajacych to było dość wygodne rozwiązanie - ja zawsze wolałem wklopać sms z klawiatury PC niż z komórki (mimo iż posiadanego w abonamencie limitu sms ów nie wykorzystuję nawet w połowie)
    0
  • Users Avatars Mini
    bodopl pisze: 2002-11-01 00:26
    a kaszani się wszystkim - zebyście wiedzieli co się działo dzisiaj na Allegro - jak jego nowa wersja pochodziła kulawo moze ze 3 godziny a potem padła i do chwili obecnej nie mogą jej zreanimować.
    0
  • Users Avatars Mini
    J pisze: 2002-11-01 00:30
    Kto daje i zabiea ten się...
    0
  • Users Avatars Mini
    bodopl pisze: 2002-11-01 00:54
    Allegro podnosi się z kolan - ale wrócili do starej wersji
    0
  • Users Avatars Mini
    Allen3 pisze: 2002-11-01 01:08
    spoczko - wpisanie słowa nie jest trudne - a SMS'ki dochodzą "pierunem", tak więc jest OK PEACE
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2002-11-01 01:09
    Wszyscy 'najezdzaja' bezlitosnie na IDEE, uzywajac epitetow typu judea itp. Ciekawe co wymyslicie na ERE i PLUSa, bo na 95% wprowadza takie same obostrzenia, by 'komunikatory' nie generowaly ruchu w sieci. Skoro SMS z NETu jest za free to chyba mozna 'rzucic okiem' na LOGO operatora... czyz nie?!
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2002-11-01 01:11
    ***bodopl*** z Allegro dzis same problemy... mimo wszystko przyzwyczailem sie do 'starszej wersji'... ;) PZDR
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-11-01 02:34
    Niestety, u nas jest taki zwyczj aby na wszystko narzekać - nie dość, że są smsy za darmo to jeszcze protesty, że trzeba je wysyłać w określony sposób :(
    0
  • Users Avatars Mini
    Misyo pisze: 2002-11-01 03:09
    ale jedno jest pozytywne. Bramka dziala rewelacyjnie. Rzeczywiscie ruch byl przesadzony skoro teraz sms doszedl w 3sek. Zadzialalo ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2002-11-01 04:50
    Heh...I tak korzystam z Wapstera...
    0
  • Users Avatars Mini
    CiepliX pisze: 2002-11-01 07:41
    A z rok temu idea sponsorowala spektakl "Sroka Zlodziejka"....i poszla po "rozum" do glowy. Ja tam sie nie martwie o sms'y do "idealnych" - wysylam je z miasta plusa i jakos dochodza zawsze na czas...bez reklam itd...no i nie musisz miec uruchomionej uslugi internet ...
    0
  • Users Avatars Mini
    Zdzisław Dyrman pisze: 2002-11-01 10:08
    Nie zauważyłem wypowiedzi natchnionego krzyżowca ze stajni PTK Centertel ;-). Prawda jest taka, że zarówno tp sa jak i jej klon idea to firmy horrendalnie drogie, nieuczciwe i skażone partaniną w najgorszym stylu. Tak było, jest i będzie.
    0
  • Users Avatars Mini
    erik pisze: 2002-11-01 11:25
    smsy z gadu rzeczywiscie nie dochodza ale za to z bramki Idei po wpisaniu hasła dochodza natychmiastowo ;)) jak dla mnie to nie jest wielkie utrudnienie.wystarczy skrót na pulpicie i po sprawie...
    0
  • Users Avatars Mini
    bodzio pisze: 2002-11-01 11:32
    qwa, te glupcy to zawsze musza cos namieszac...
    0
  • Users Avatars Mini
    Jacek23 pisze: 2002-11-01 11:37
    IDEA: CIAGLE NOWE POMYSLY!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    bogdan1979 pisze: 2002-11-01 12:13
    Z gadu gadu sms- juz nie dochodzą :(( Jedynym pocieszeniem jest to że po wysłaniu z oryginalnej dochodzą od razu , a nie jak to było kiedys po np 2 godzinach ...
    0
  • Users Avatars Mini
    Mungo pisze: 2002-11-01 12:34
    Nie mogli by się dogadać z ludźmi "z komunikatorów". Mogli by zawrzeć umowę np. z GG, że dzielą się kasą za banery. Co za problem dorzucić w oknie SMS expres nad miejscem do wpisywania treści okno na baner. SMSy z takiego komunikatora mogły by iść specjalnym kanałem. Operator by sobie zliczał ile przyjął takich SMSów i rozliczał się "z komunikatorem". Tylko znając zachłanność ludzką ten pomysł jest nierealny :)
    0
  • Users Avatars Mini
    regan pisze: 2002-11-01 12:52
    ha chyba admin wycial moje komentarze.... trudno widac nie wolno krytykowac JUDEI I TEPSY... KIEDY robi sobie jaja z klientow.
    0
  • Users Avatars Mini
    arek pisze: 2002-11-01 12:58
    OTO adres email do BOK IDEA bok@centertel.pl Ja juz napisałem im kilka słow mi. że od poniedziałku zmieniam POP-a na SIM PLUSA lub TAK TAKA
    0
  • Users Avatars Mini
    skorpion pisze: 2002-11-01 13:06
    Lepsze wpisywanie dodatkowego hasła niż jak do tej pory czekanie az zniknie jakies głupkowate dodatkowe okienko informujące o usłudze zlokalizuj się
    0
  • Users Avatars Mini
    Maras pisze: 2002-11-01 13:40
    ***KAZ*** dobre sobie :-))) a w której umowie z operatorem GSM masz zagwarantowaną mozliwość korzystania bezpłatnego z bramek SMS w internecie (wysyłania i otrzymywania wiadomosci). To że takie bramki istnieją to dobra wola operatora (a własciwie forma reklamy i przyciągania klientów) Ale ta dobra wola zaczyna się kończyć - bo z tego też powoli chcą mieć kasę, a na razie przynajmniej kontrolę nad tym aby smsy były wysyłane tylko z WWW operatora.
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-11-01 14:07
    Buster, Ty porównujesz opóźnienia na bramce ery i idei??? :) Kilkukrotnie korzystałem z bramek każdej z sieci i naprawdę idealna bramka jest najlepsza (no, chyba że ktoś chce aby jego sms z tej bramki dotarł do adresata i to w miarę szybko, np tego samego dnia, wtedy polecam telefon bo "idealan bramka" się nie nadaje)
    0
  • Users Avatars Mini
    regan pisze: 2002-11-01 14:12
    graffi ;
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-11-01 14:13
    Maras, w Polsce jest takie konstytucyjne prawo do tego, że wszystko się nam należy za darmo, nie wiedziałeś? Nie wiem tylko czemu jest ono notorycznie łamane :( Trzeba napisać jakąś skargę konstytucyjną albo co? ;)))
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-11-01 14:23
    Regan :)
    0
  • Users Avatars Mini
    karusak pisze: 2002-11-01 14:56
    Panowie! Opanujcie się! Ta bramka do tej pory była najgorsza ze wszystkich operatorów! SMSy szły około 30 minut!!! :( Obecnie - luzik! Wchodzisz,piszesz, wklepujesz hasło i... telefon już wibruje!!! Poważnie - właśnie sprawdzałem. Jeśli ceną za szybkie dotarcie sesemesa ma być ograniczenie wysyłania z komunikatorów typuGG - to niech tak będzie! Mnie zależy na szybkości i teraz ta bramka jest błyskawiczna jak w +). Szkoda że poza tym plus to nędza! :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    Bialek pisze: 2002-11-01 15:01
    Najważniejsze, że wreszcie smsy dochodzą natychmiast po wysłaniu!!! Odbyło się to pewnym kosztem (gadu- gadu i inne komunikatory oraz inne bramki sms), szkoda. Ale bramka chodzi jak natchniona (może przesadzam) ale to co było ostatnio- czekanie na smsa z sms.idea.pl po 40 minut to skandal! Teraz ma chodzić tak zawsze!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Bialek pisze: 2002-11-01 15:21
    Jest jeszcze jedna kwestia. Chodzi mi ograniczanie w wysyłaniu smsów, tzn. 20 smsów w ciągu 24h na jeden numer. Czy one jeszcze są?! Poczytałem sobie regulamin bramki najczęstesze pytania i nie widze nigdzie ograniczeń! Czyżby je znieśli???!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Bialek pisze: 2002-11-01 15:22
    Sorry za poprzedni post! Jest ograniczenie, punkt 9 w regulaminie. Mogliby chociaż znieść te limity!
    0
  • Users Avatars Mini
    jarpol pisze: 2002-11-01 16:36
    Bravo Idea, zawsze zgadzalem sie z tymi, ktorzy twierdzili ze to swietna siec :-P
    0
  • Users Avatars Mini
    suzi pisze: 2002-11-01 17:38
    sorry! o jakie ograniczenia Wam chodzi? ...wiekszość tylko narzeka i narzeka...a komentarze typu "To jest rodzaj cenzury i ograniczenie swobód obywatelskich!" sa po prostu ŚMIESZNE ...BRAMKA smsOWA ma działać natychmiast a TA DZIAŁA -czyli jest super - czy wpisac 6 lub 7 literek -to dużo w zamian za szybkość działania ?!?!
    0
  • Users Avatars Mini
    trompka pisze: 2002-11-01 17:46
    najgorsze jest to ze padly wszelakie powiadomienia smsem o poczcie. Ja mialem takie rozwiazanie na kilku serwerach , a teraz uzyktkownicy Judei moga sie obejsc smakiem. A w ogoole judea to padaka jak nic, mialem simplusa tak taka , i teraz mam popa gdyby nie to ze moja laska ma takze popa to juz dawno bym tego sima wyp..... ps. Ostatnio od 20:00 do 2 w nocy nie moglem sie nigdzie dodzwonic... siec zajeta... szlag by ich trafil , tepsiarski benkart...
    0
  • Users Avatars Mini
    Bialek pisze: 2002-11-01 17:52
    Chodzi ograniczenia w wysyłaniu wiadomości na jeden numer. Do tej pory (do przedwczoraj) było tak, że można było wysłać do 12 lub 20 smsów (dokładnie nie pamiętaj) w ciągu 24 godzin. I zgadzam się z tezą, że bramka ma działać sprawnie i szybko tzn smsy mają dochodzić natychmiast i bramka ma działać ciągle a nie tak jak już bywało z Ideą, że wchodziło się na sms.idea.pl a tu komunikat o tym, że bramka czasowo nie działa (bądź pojawiał się inny irytujący komunikat). Pzdr
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-11-01 18:12
    Właśnie całe narzekania na bramke Idei wynikały z zapychania się łączy z powodu wysyłania mnóstwa sms-ów poprostu za darmo.I to korzystając z bramek na których operator nawet nie miał swojego loga w celach reklamowych.Właściwie nic się nie zmieniło dopisanie słowa z kilku liter i wysyłanie bezpośrednio z bramki,to niewielkie utrudnienie,bo nadal sms-y są bezpłatne przynajmniej na dzień dzisiejszy.A za to zwiększyła się i to odczuwalnie szybkość,zastanawiam się gdzie tu ograniczenie swobód obywatelskich jak piszą niektórzy userzy,to bramka własna opa do tego darmowa i chyba ma prawo zrobić wszystko co tylko mu się umyśli.Najbardziej chyba protestują właściciele swoich stron,którzy ze względu na umieszczoną u siebie bramkę mieli zwiększone otwarcia swoich stron bez jakich kolwiek swoich kosztów.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-11-01 19:41
    trompka***a ja płacę 5zł.netto miesiecznie i działa powiadamianie,no cóż już portale Onet,WP,Interia zrezygnowały z darmochy,niestety jak się chce należy placić.Ta prawda jeszcze do wielu nie dotarła.I samo wyzywanie tu nie pomoże,mozesz zmienić sieć pytanie tylko czy i inne opy nie pójdą w niedługim czasie tą samą drogą,niestety.
    0
  • Users Avatars Mini
    gulash pisze: 2002-11-01 19:42
    Dla mnie jest to obojętne muszę wam powiedzieć, faktycznie z lewych bramek Idea nie miała żadnych korzyści (choćby reklamowych), nie trzeba było zaglądać na strone operatora żeby wysłać sms-a. Poza tym pięciogodzinne opóźnienia powoduja, że człowiek woli juz wysłać tego sms-a z fonu niż czekać, aż łaskawie operator dostarczy wiadomość.
    0
  • Users Avatars Mini
    grzechu pisze: 2002-11-01 20:56
    Przestancie narzekac, gadac o oplatach i ograniczaniu swobod! Bramka przeciez dziala, z tym ze teraz trzeba bedzie wchodzic bezposrednio na strone IDEI, a to sie chyba temu operatorowi za udostepnianie bezplatnie bramki SMS nalezy!!
    0
  • Users Avatars Mini
    regan pisze: 2002-11-01 21:11
    grzechu: bez sensu. dlaczego judei mialoby sie to nalezec???bo sa darmowe?? a znasz jakies platne smsy wysylane z netu?? zreszta to nie moj problem ja mam ere i póki co bramka dziala normalnie. a jakie to utrudnienie z ta bramka wprowadzila judea swoim uzytkownikom poczytaj soebie pare postow wyzej.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2002-11-01 21:22
    I dobrze. Lepiej żeby dobrze działała tylko ze strony WWW operatora niż słabo albo wcale z innych. Zdenerwują się Ci, którzy powiadomień o poczcie już nie będą otrzymywać (chyba, że dostawca ma komercyjną bramkę, ale tego na darmowych serwerach e-mail, oprócz pf.pl, nie oferują). Osobiście jeśli miałem wysłać esemesa do Idei męczyłem się z telefonu, albo jeśli miałem dostęp do komputera - z bramki WWW-SMS Idei. Z Erą i Plusem raczej nie miałem przykrych doświadczeń. Zresztą do Plusa raczej korzystam z e-mail-SMS niż z bramek - pewne i są wysokie limity.
    0
  • Users Avatars Mini
    ghostdog pisze: 2002-11-01 21:22
    bodopl***No nowe alllegro szlak trafil.Czulem ze tak bedzie!
    0
  • Users Avatars Mini
    ghostdog pisze: 2002-11-01 21:37
    No troche bedzie liptonowo bo nie mozna wysylac z komunikatorow ale za to chodza jak maselko.POdoba mi sie pomysl Mungo**** goscia z krakowa jak ja ;) zeby zrobic cos takiego.Bylo by swietnie bo i chodzilo by szybciej bo tylko z gg i nie trzeba by hasla podawac.Piszecie ze to nie jest utrudnienie,a ja sadze ze wrecz przeciwnie.Teraz stronka ideii bedzie wolno chodzic i trzeba jednak sie nameczyc.Ale p[ozyjemy zobaczymy.Pewnie niektorzy juzostro pracuja zeby zdjac ta blokade i umozliwia wysylanie smsow z inych bramek.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2002-11-01 21:39
    Korzystając z bramki internetowej Plus GSM (www.text.plusgsm.pl/sms) można wysyłać następujące ilości wiadomości SMS: - 25 SMSów na 12 godzin na jednego nadawcę; - 10 SMSów na 12 godzin na jednego odbiorcę; - 200 SMSów na 12 godzin na serwer E-mail; Maksymalna długość wysyłanej wiadomości to 620 znaków (4 wiadomości SMS). Jak widzicie, do Plusa najbardziej opłaca (chociaż trudno mówić o opłacaniu się - i tak jest za darmo) wysyłać esemesy na e-mail :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    ghostdog pisze: 2002-11-01 21:43
    A jak jest z wysylaniem smsow przez wap do ideii.I podajcie mi jakies adresy takich bramek bo ta z kttroej kozystam czesto siedupcy!PLS.Pozdro!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2002-11-01 21:44
    I nic dziwnego - z WAP-owymi (darmowymi) bramkami jest pewnie tak samo jak z WWW :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    pszczesniak pisze: 2002-11-01 22:50
    Bramki WAPowe dzialaja juz tylko przy wysylaniu SMSow do Ery. Do Plusa juz od dawna nie dochodza, teraz jeszcze Idea. :(
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2002-11-01 23:17
    nie zgadzam się - wysyłam z wap-a do plusa i dochodzą. może wykorzystałeś limit?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2002-11-01 23:20
    Pablos_ - przepraszam - wysyłam z plusnetu przez wap - a to zawsze działa :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    taray pisze: 2002-11-02 11:03
    Dokładnie ja nie korzystam z tej bramki bo sms dochodzi po min 10 min.od wyslania,Wysyłam najczęsiej sms na idee z ICQ dochodzi w 2 sek,tak pozatym to nie cieszy mnie takie rozwiązanie ideiii szmacianej tpsy.Buuuuuuuuuuuuuuuuu
    0
  • Users Avatars Mini
    Buziaczek pisze: 2002-11-02 00:34
    Idea jest kochanaaaaa! Robia wszystko zeby bylo lepiej. Wreszciiie bede mogl wysylac smsy i szybko dochodza. CMOK CMOK! Idea jest najlepsza. Idea!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    bodopl pisze: 2002-11-02 01:24
    już bardziej denerwują mnie reklamy dołączane do smsów Ery
    0
  • Users Avatars Mini
    CYPIS pisze: 2002-11-02 02:01
    juz tylko patrzec jak wogle zablokuja smsy z netu :( CHAMY
    0
  • Users Avatars Mini
    pyroo pisze: 2002-11-02 02:01
    Miałem kiedyś "przyjemność" należeć do sieci IDEA. Aby wysłać sms_a przez internet musiałem co miesiąc aktywować usłgę przez wysłanie z mojego telefonu sms na jakis tam nr IDea co oczywiscie coś kosztowało. Zrezygnowałem w końcu z sms_ów przesyłanych przez internet i oczywiście zrezygnowałem z usług IDEI
    0
  • Users Avatars Mini
    bodopl pisze: 2002-11-02 13:30
    kto by się spodziewał że to już sto pierwszy komentarz - toż tu zainteresowanie większe jak tym płatnym taktowaniem 1/1
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2002-11-02 13:44
    ja się spodziewałem - zauważyłem, ze zawsze kiedy jest informacja o zmianach w usługach operatorów mająca wpływ na "kasę" zwiększa się ilość dyskutantów, szkoda tylko, że nie ma takich ożywionych dyskusji na inne tematy :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    grzechu pisze: 2002-11-02 14:00
    Regan: znam platna bramke sms, chociazby www.supersms.pl. Jesli Idea dostarcza bezplatne sms-y to ma prawo do tego, aby byly one wysylane z jej stron, bo dzieki temu moze reklamowac swoje uslugi!
    0
  • Users Avatars Mini
    Czerstwy pisze: 2002-11-02 14:15
    ale za to zniknely te nieznosne pop-upy na ktore trzeba bylo kliknąć lub ogladać przez 5 sekund zanim sie wpisze smsa
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-11-02 15:56
    Jak to zazwyczaj bywa najgłosniej płaczą ci co z bramki Idei nie korzystają :P
    0
  • Users Avatars Mini
    jkac pisze: 2002-11-02 19:50
    No niby tak, ale przyznacie sami, ze to malo wygodne. Sam korzystam z powiadamiania o mailach (na szczescie w Erze) i nie usmiecha mi sie usmiercanie tego typu uslug. Chyba, ze wprowadzi sie jakas oplate np. 5 PLN miesiecznie od odbiorcy, zeby nie trzeba bylo do niego wpisywac hasla i zeby mozna bylo korzystac z innych bramek.
    0
  • Users Avatars Mini
    jkac pisze: 2002-11-02 19:51
    A swoja droga, rowniez polecam do SMSow ICQ (rozwiazana kwestia darmowych SMSow z netu), pytanie co w WAPie? Gdyby ktos znal jakas zagraniczna bramke w WAPie, niech sie podzieli informacjami...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2002-11-02 21:40
    ICQ jest też na PalmOS i PocketPC. Na Palmie szczerze powiem miałem duże trudności z konfiguracją, ale się udało - działa. Może twórcy icka pomyśla o javie?
    0
  • Users Avatars Mini
    kmc pisze: 2002-11-02 21:45
    jak dla mnie nie ma problemu. rzadko wysyłam SMS'y z sieci, a nawet gdybym wysyłał to i tak prawie żaden kłopot.
    0
  • Users Avatars Mini
    Marcin pisze: 2002-11-03 13:48
    A mi to nie przeszkadza ze trzeba wpisac haslo z obrazka oczywiscie jezeli dzialanie bramki sie nie zmieni tzn sms beda szly blyskawicznie. Moim zdaniem to jest o wiele lepsze rozwiazanie niz bramka PLUSA z ktorej wogole nie mozna prawie korzystac przynajmnie w przypadku sieci lan z serwerem proxy lub jednym ip na bramie a tak wpisuje haslo z obrazka i spoko a plus wiedac leci ostro na kase
    0
  • Users Avatars Mini
    mumin79 pisze: 2002-11-03 14:19
    Smsy z bramki IDEII ida w zawrotna szybkoscia , to mi sie podoba. tak ma byc i ERA i PLUS zrobia to samo.
    0
  • Users Avatars Mini
    Voytec pisze: 2002-11-03 15:24
    Wygląda na to że Idea wbija sobie kolejny gwóźdź do trumny. Jej działania marketingowe powodują, że mają najwyższą sprzedaż szkoda tylko, że specjaliści od marketingu nie wzieli poprawki na wydajność sieci. Już teraz trudno z niej korzystać. Nie należy się dziwić, że starają się ograniczyć ruch w sieci utrudniając wysyłanie darmowych SMS'ów, ale czy to nie zrazi potencjalnych klientów.
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-11-03 16:42
    Niestety bramka idei dzialala tylko na samym poczatku jakies kilka lat temu, potem juz bylo tylko gorzej, a szkoda! Teraz bedzie juz najgozej jak sie da! Mzoe tu chodzic o rozliczanie sie za wyslane sms-y, miedzy sieciami!
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-11-03 16:47
    Po sprawdzeniu dzialania bramiki, predkosc wysylania wiadomosci zostala poprawiona o jakies kilka tysiecy procent, zas dzis slowo klucz to "knedle"! ;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    sęda pisze: 2002-11-03 17:28
    a niedawno bylo info o tym ze w czechach cos powymyslali platnego z bramkami i nie trzeba dlugo czekac i oto pierwsza oznaka naszych opow ze sie bedzie u nas tez zle dzialo :-(((((
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-11-03 19:04
    Qba***każde otwarcie to nowe hasło więc pomyśl zanim coś napiszesz;)
    0
  • Users Avatars Mini
    jarko19 pisze: 2002-11-03 20:23
    Ta ideoska bramka to wogole jakies nieporozumienie. !!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    bodopl pisze: 2002-11-03 20:34
    qurcze nie zdążyłem cofnąć kursora z klawisza wyślij jak już sms był w komórce - właśnie ją testowałem REWELACJA.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-11-03 21:11
    bodopl***jak widać są pozytywy takiego rozwiązania,ale zawsze znajdzie się ktoś,któremu nic nie wygodzi,a pisanie bezpośrednio z bramki uważa za ograniczenia swoich praw obywatelskich,bo i takie komentarze się zdażają.
    0
  • Users Avatars Mini
    sruba pisze: 2002-11-03 23:03
    Jedyny na razie minus to ten ze trzeba wysylac bezposrednio z bramki Idei a wiec nie dzialaja komunikatory, aha trzeba za kazdym razem wpisac numer odbiorcy, a tak poza tym to same plusy: oszalamiajaca szybkosc dzialania, brak doklejanych reklam (patrz Era), SMS do 640 znakow (w Erze tylko 160). Jesli chodzi o powiadamianie o nowych e-mailach z wykorzystaniem bramki to nie chodzilo to zadowalajaco, dochodzilo srednio co drugie powiadomienie, a bawilem sie w to ponad pol roku temu jak bramka Idei chodzila poprawnie (tak jak znowu teraz). Osobiscie mam Idea E-mail (w Meritum bezplatnie ;-) ) i przekierowuje tam poczte z WP (latwiejszy do zapamietania adres) i chodzi bezblednie: 4 SMSy z poczatkiem maila z numeru 874, powiadomienie dochodzi zawsze i od razu po dostaniu maila. Pozdrawiam wszystkich marudzacych i niemarudzacych :)
    0
  • Users Avatars Mini
    MaSch pisze: 2002-11-03 23:15
    !!!!!! !!!!!! !!!!!! !!!!!! !!!!!! !!!!!! !!!!!! !!!!!! !!!!!! !!!!!! !!!!!! !!!!!! !!!!!! !!!!!! !!!!!! Właśnie złamałem zabezpieczenie dla tej bramki (szczerze mówiac nie było to takie trudne) Wszelkie pytania slijcie na priva: masch(at)o2.pl :)
    0
  • Users Avatars Mini
    MaSch pisze: 2002-11-03 23:21
    sorki ... pomyłka :)
    0
  • Users Avatars Mini
    doradca komórkowy pisze: 2002-11-03 23:33
    Dla wszystkich niezadowolonych użytkowników idei mam dobrą wiadomość, jak odegrać się na operatorze za takie kapitalistyczne zagrania. Wystarczy rozsądnie korzystać z terminala. Pamiętajcie opłaty z tytułu używania sieci nie mogą przekroczyć 30 złotych (brutto) i wtedy już jesteśmy nierentownymi klientami. Koszty utrzymania sieci, tzw *22, zapewnienia nam łączności pokrywa wtedy nasz ukochana TP alas Idea. Postarajmy się, razem możemy więcej. Namawiam gorąco do oszczędności ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Bialek pisze: 2002-11-03 23:54
    Nie wiem czy zauważyliście, że w top 5 news na pierwszych czterech miejscach są newsy dotyczące Idei. Jeżeli chodzi o bramkę sms.idea.pl- na razie działa bardzo szybko, mam nadzieję, że będzie działać także niezawodnie!
    0
  • Users Avatars Mini
    create pisze: 2002-11-04 00:12
    niewiem ale juz cos przestaje dzialac. Jesli mialo byc szybko - to jest jedynie gowno. Daja tu o sobie znac dwa aspekty - mala konkurencja i zle wplywy (nie dbanie o klienta i jego zdanie) TPS.A. ktora jest przeciez glownym akcionariuszem Ideii a dokladnie PTK
    0
  • Users Avatars Mini
    ghostdog pisze: 2002-11-04 00:40
    To w koncu co z tymi bramkami przez wap dzialaja czy nie?A jak tak to pls podajcie jakies adresy!
    0
  • Users Avatars Mini
    wpe pisze: 2002-11-04 01:32
    To już jestem za rozwiązaniem bramki sms ERY,gdzie do każdego smsa z sieci dołączana jest reklama. Owszem mam wtedy mniej znakow do wykorzystania, ale za to mogę smsy wysyłać z gg itd. Poza tym,te "ukradzione" przez reklame znaki mozna odzyskać pozbywając się w tekście spacji PISZĄCnaPRZYKŁADwTENsposób. Jak się człowiek przyjży - to przeczyta i zrozumie,chociaż na pierwszy rzut oka może wydawać się nieczytelne.
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-11-04 08:24
    Kan ***** ******* ******* mysle i wiem, ze tak jest ze kazda odslona strony to inne slowo, bo wysylajac kilka smsow, ani razu nie bylo tego samego slowa! Poprostu mi bardzo spodobalo sie to slowo, a inne to juz naprawde wysokie loty polskiego slownictwa! W sumie maja jakis caly tom slownika polskiego jezyka do wykozystania! ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    GAGA pisze: 2002-11-04 09:44
    Dziwne, bo i tak jak ktoś chce korzystać z bramki to wysle, a tłumaczenia że będzie bezpieczniej to tylko uspokojenie sumienia.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-11-04 09:51
    doradca komórkowy****Pamiętajcie opłaty z tytułu używania sieci nie mogą przekroczyć 30 złotych (brutto) i wtedy już jesteśmy nierentownymi klientami.To jak potraktować nowe hasło reklamowe Plusa "Inni podwyższają abonament my obniżamy,teraz 17zł".Czy Plus zbiera klientów do których będzie dopłacał.Coś z Ciebie nie bardzo doradca,a jeżeli to ciekawe jakiej firmy.;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Piotr pisze: 2002-11-04 10:03
    Bardzo dobrze! Nareszcie!!!! Czekałem na to od dawna- szczególnie po masie spamu który dostawałem od sex-serwisów a przede wszystkim Nationale - Nederlanden... Pozdrwiam! P.
    0
  • Users Avatars Mini
    PZ pisze: 2002-11-04 10:07
    Dobre, dobre ... Oczywiście mnie najbardziej rozbawiło stwierdzenie, iż to dla ochrony klientów przed spamem ... ;-) Inna sprawa, że takie zdanie ładnie wygląda w sprawozdaniu dla zarządu (PR, image itp.) ... , ale my wszyscy mamy ubaw po pachy ... BICIE PIANY !!!! Od dłuższego już czasu bramka Idei była najgorsza, sprzęt im "padał" i coś z tym trzeba było zrobić. Teraz jest OK - błyskawicznie ... i oto chodziło !!!!!!! Pozdrawiam ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    ter_mi pisze: 2002-11-04 10:13
    Ochrona?........ ale kicha
    0
  • Users Avatars Mini
    bartmal pisze: 2002-11-04 10:18
    chcialbym dodac, ze SMS'y wysylane poprzez bramki wcale nie obciazaja zbytnio ruchu wewnatrz sieci. Dzieje sie tak, poniewaz te SMS'y maja nizszy priorytet, od np. wysylanych przez abonantow.
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-11-04 12:10
    Wpe, to już lepiej wysłać 2 SMSy :)
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-11-04 12:13
    Kan, akurat to jest trochę racja z tą nierentownością - plus liczy głównie na to, że ludzie będą dzwonić ponad abonament.
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-11-04 12:16
    Z drugiej strony, nie wiem czy nie większe zyski (zwłaszcza patrząc na stawki interconnect) czerpie operator z rozmów przychodzących do abonenta? (wiem, przesadzam że większe, ale raczej dość istotne)
    0
  • Users Avatars Mini
    pykson pisze: 2002-11-04 13:38
    Ludzie! Przeciez Idea wlasnie zablokowala darmowe SMS via wap. I gowno mnie obchodzi, ze teraz to bramka smiga, skoro z wapa ani rusz. Jestem w Idei od 2 miesiecy, ale mam juz tego serdecznie dosyc. CIAGLE NOWE POMYSLY! Ja tez nienawidze TPsy, a od niedawna serdeczniej nienawidze Idei. I pomyslec ze bede sie jeszce meczyl 2 lata!
    0
  • Users Avatars Mini
    ghostdog pisze: 2002-11-04 20:02
    LIpa s tym ze nie mozna wysylac przez wap a mialo byc tak pieknie.Poczekajmy az era tez zobaczy ze glownie chodza przez bramke i tez zablokuje!
    0
  • Users Avatars Mini
    rudolfix pisze: 2002-11-08 19:56
    gowno mnie obchodzi los skryptersow ktorym ich ukochany pehap przestal dzialac. wiem tylko tyle ze jak wysylam sms to dochodzi po sekundzie a nie po tygodniu,
    0
  • Users Avatars Mini
    Czak pisze: 2002-11-10 01:17
    problem rozwiazany :)
    0
  • Users Avatars Mini
    CYPIS pisze: 2002-11-10 01:40
    a moim zdanie to idea jest do dupy i sie strasznie zeszmaciła wprowadzajac ten drobny problemik
    0
  • Users Avatars Mini
    Pawel pisze: 2002-11-11 17:00
    No a z TLENU można spbie dalej bez problemu sms\'y przez bramkę Idei wysyłać. Po prostu przy wysyłaniu sms\'a wyskakuje okienko z \"cudownym zabezpieczeniem idei\", czyli z odpowiednią grafiką. No i teraz to już tylko wpisać hasło i DZIAŁĄ!!!! Wystarczy ściągnąć nową wersję komunikatora. Dla ludzi zakochanych w GG: TLEN obsługuje konta GG :)) h t t p : / / t l e n . p l
    0
  • Users Avatars Mini
    GAGA pisze: 2002-11-13 11:00
    Już po kilku dniach po zmianie zabezpieczeń bramki zostały opracowane nowe procedury, które bardzo sprytnie omijają to zabezpieczenie. Znowu bez ograniczen można korzystać z bramki. Może i coś zyskali, ale trzeba pamiętać, że zabezpieczenia powstają i zawsze znajdzie się ktoś, kto je złamie. Pozdrowienia dla HACKERÓW!
    0
  • Users Avatars Mini
    KIERDA pisze: 2002-11-14 11:26
    TAK GENERALNIE RZECZ NBIORAC TO TA STRONA JEST DO NICZEGO
    0
  • Users Avatars Mini
    waldi pisze: 2004-02-08 23:08
    calkiem spoko ale za malo smsow do jednego numeru w ciagu doby
    0
  • Users Avatars Mini
    SAMOS pisze: 2006-02-02 22:51
    A CZY KTOS WIE JAK WYSYLAC SMSY DO NIEMIECKIEJ SIECI D2?ZA DARMO OCZYWIŚCIE
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: