Zmiany w promocji "Jedyna" w sieci Era

Newsy
Żródło: Era
Opinie: 101

Warunki Oferty Promocyjnej "Jedyna" w sieci Era:

I. Opis oferty 

1. W okresie od 28.01.2005 r. do wyczerpania zapasów zestawów objętych niniejsza promocją lub jej odwołania, jednakże nie dłużej niż do 02.02.2005 r. (włącznie), PTC, operator sieci Era oferuje: 

PROMOCYJNE ZESTAWY 

LP MODEL TELEFONU JEDYNA
cena z VAT
1 LG C1200   1
2 LG G7050  199 
3 LG L5100  869 
4 Motorola C650   99
5 Motorola V300  229 
6 Motorola E398  299 
7 Motorola V80  549 
8 Nokia 3410 
9 Nokia 3510i   1
10 Nokia 3100   1
11 Nokia 3120   19
12 Nokia 3200  69
13 Nokia 3220  159
14 Nokia 6610i  159 
15 Nokia 6230   699
16 Sagem my C-4   1
17 Sagem MyX5-2   29
18 Samsung SGH-C100   1
19 Samsung SGH- X450   99
20 Samsung SGH-X600  199 
21 Samsung SGH- E700   699
22 Samsung SGH- E820  869 
23 Siemens C62   1
24 Siemens C65/CT65   1
25 Siemens CXT 65   129
26 Siemens CXT70   129
27 Siemens M65  299 
28 Siemens SX1  399
29 Siemens S65  599 
30 Sony Ericsson T230 
31 Sony Ericsson T630  149 
32 Sony Ericsson K700i  599

* Opłata za zestawy podana jest w złotych. Podana cena zestawu nie uwzględnia opłaty za przyłączenie do sieci Era. Opłata za przyłączenie w niniejszej promocji wynosi 49 zł netto (59,78 zł brutto). Opłata ta jest doliczana do pierwszego rachunku. 

PROMOCYJNA TARYFA 

  Taryfa Jedyna 
Abonament telefoniczny  40 zł netto 
(48,80 zł brutto)
Pakiet bezpłatnych minut (wliczonych w Abonament) 70
  lub
Pakiet bezpłatnych SMS-ów (wliczonych w Abonament)  280 
Połączenia krajowe do wszystkich operatorów przez całą dobę 0,60 zł netto
(0,73 zł brutto)
SMS 0,15 zł netto
(0,18 zł brutto)
Naliczanie na połączenia krajowe  1s/1s 

a. Abonent podpisując Umowę o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych w ramach niniejszej promocji zobowiązany jest jednocześnie bezwarunkowo do pozostania przy taryfie "Jedyna" w ciągu pierwszych 24 pełnych Cykli rozliczeniowych licząc od dnia aktywacji karty SIM. W okresie trwania Umowy Abonent nie ma prawa zmienić taryfy "Jedyna" na inną. 
b. Minuty wliczone w Abonament są wymieniane na SMS-y i rozliczane zgodnie z Cennikiem Usług Telekomunikacyjnych w sieci Era - taryfy Nowa Era Moja. 
c. Abonent korzystający z promocyjnej taryfy "Jedyna" nie ma możliwości uruchomienia usług Taniej w sieci Era, Taniej po godzinach oraz usług Naliczania podanych w Cenniku. 
d. Usługi Rozmowy lokalne oraz Między nami mogą zostać na życzenie Abonenta uruchomione do taryfy "Jedyna" według stawek opisanych w Cenniku Usług Telekomunikacyjnych dla taryfy Moja 80 Medium. 
e. Opłaty za dostępne dla Abonenta usługi, które nie zostały wymienione powyżej, są taryfikowane według stawki dla taryfy Moja 80 Medium opisanej w Cenniku Usług Telekomunikacyjnych w sieci Era - taryfy Nowa Era Moja. 
f. Promocyjna taryfa może być aktywowana tylko w momencie podpisywania Umowy (w salonach i sklepach firmowych sieci Era oraz autoryzowanych punktach sprzedaży). Nie ma możliwości migrowania z innych taryf na taryfę "Jedyna". 
2. Abonent nie może zawiesić świadczenia usług na własne życzenie w trakcie trwania Umowy. 
3. Cesja nie powoduje utraty przywilejów promocyjnej taryfy "Jedyna". Operator zastrzega sobie prawo do określenia warunków koniecznych do przeprowadzenia cesji.

Z oferty może skorzystać każdy, kto jednocześnie z nabyciem aparatu telefonicznego wraz z przyłączeniem do sieci Era (aktywacją), w autoryzowanym punkcie sprzedaży sieci Era, w salonie lub sklepie firmowym sieci Era: 

  • przedstawi dwa dokumenty ze zdjęciem stwierdzające tożsamość i dokument potwierdzający wiarygodność płatniczą, taki jak np. zaświadczenie o zatrudnieniu, karta kredytowa, dokumenty poświadczające fakt otrzymywania emerytury lub renty itp. (szczegółowy wykaz honorowanych dokumentów dostępny jest w punktach sprzedaży i obsługi sieci Era, a także na stronach internetowych Hwww.era.plH)

  • oraz zawrze z PTC Umowę o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych na czas oznaczony 24 pełnych Cykli rozliczeniowych.

II. Promocyjna taryfikacja danych

1. Przedmiot promocji 
1.1. Promocyjna taryfikacja danych, czyli możliwość wyboru promocyjnego sposobu naliczania opłaty za każde 500kB przesyłanych danych w usługach WAP (APN:erawap) i Internet (APN:erainternet). 
1.2. Usługi objęte niniejszą Promocją mogą być wykorzystane jedynie na terenie Polski. 
1.3. Usługi świadczone w oparciu o technologię pakietowej transmisji danych (GPRS) dostępne są z telefonów i urządzeń z funkcją pakietowej transmisji danych GPRS.
2. Czas trwania promocji 
2.1. Promocja obowiązuje od dnia 12.01.2005 r. do 31.01.2005 r. (włącznie). 
2.2. Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o. zastrzega sobie możliwość zarówno przedłużenia czasu trwania promocji, jak i wcześniejszego jej zakończenia. 
2.3. Przedłużenie czasu promocji zostanie zakomunikowane uczestnikom promocji najpóźniej w dniu kończącym okres promocji poprzez zamieszczenie komunikatu w magazynie abonenckim "Twoja Era" lub przesłanie komunikatu SMS o przedłużeniu promocji, lub w inny dostępny sposób. 
2.4. Wcześniejsze zakończenie promocji zostanie zakomunikowane uczestnikom promocji najpóźniej na miesiąc przed planowanym zakończeniem promocji poprzez zamieszczenie komunikatu w magazynie abonenckim "Twoja Era" oraz przesłanie komunikatu SMS o zakończeniu promocji, lub w inny dostępny sposób.
3. Opłaty za korzystanie z usługi 
3.1. Opłaty w ramach Promocyjnej taryfikacji danych będą naliczane z dołu i wyszczególnione na fakturze za usługi telekomunikacyjne. 
3.2. Ceny netto zwiększane są o podatek VAT. Podatek VAT od usług telekomunikacyjnych wynosi 22%, z tym, że zwolnione z VAT są: 
3.2.1. Usługi na dostęp wdzwaniany i szerokopasmowy do Internetu dla użytkowników indywidualnych nieprowadzących działalności gospodarczej na dostęp szerokopasmowy, 
3.2.2. Usługi transmisji danych i wiadomości - wyłącznie usługi dostępu do sieci Internet świadczone na rzecz uczniów, studentów, szkół, zakładów kształcenia nauczycieli, placówek oświatowych, szkół wyższych, wyższych szkół zawodowych i placówek naukowych Polskiej Akademii Nauk oraz na rzecz państwowych i samorządowych instytucji kultury.
3.3. Abonent za przesyłanie danych w usługach WAP (APN:erawap) i Internet (APN:erainternet) ponosi opłatę 0,59 PLN netto za każde rozpoczęte 500kB, oddzielnie za dane wysyłane i odebrane na poziomie protokołu internetowego (IP); 1kB=1024B. 
3.4. W okresie trwania Promocji Abonent nie ma możliwości rezygnacji z wyboru nowego sposobu naliczania opłaty za przesyłane dane w usługach WAP (APN:erawap) i Internet (APN:erainternet) i powrotu do standardowego sposobu naliczania i opłat, zgodnego z aktualnym planem taryfowym Abonenta.
4. Inne postanowienia 
4.1. Po zakończeniu okresu promocji, promocyjna taryfikacja danych będzie obowiązywać uczestników promocji aż do czasu dezaktywacji. W takim przypadku dezaktywacja usługi oznaczać będzie powrót do standardowego sposobu naliczania i opłat za wykorzystanie usługi WAP (APN:erawap) i Internet (APN:erainternet), zgodnego z aktualnym planem taryfowym Abonenta. 
4.2. W związku z niniejszą ofertą Abonent nie ma prawa świadczyć usług będących przedmiotem niniejszej promocji bezpośrednio lub pośrednio osobom trzecim.
4.3. W zakresie nieuregulowanym niniejszymi Warunkami zastosowanie mają postanowienia Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polską Telefonię Cyfrową Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ważnego od dnia 1 października 2003 roku, oraz obowiązującego Cennika Usług Telekomunikacyjnych.

III. Postanowienia ogólne

1. PTC, operator sieci Era informuje, iż podstawą nabycia aparatów telefonicznych objętych niniejszą promocją w autoryzowanym punkcie sprzedaży sieci Era jest umowa sprzedaży zawarta pomiędzy osobą korzystającą z promocji a autoryzowanym punktem sprzedaży sieci Era.
2. PTC, operator sieci Era informuje, że oferowane aparaty telefoniczne posiadają system zabezpieczenia SIM LOCK, umożliwiający korzystanie z tych aparatów tylko z kartą SIM sieci Era.
3. Promocyjna cena przyłączenia do sieci (aktywacji) dotyczy tylko niniejszej oferty promocyjnej i obowiązuje pod warunkiem zawarcia z PTC Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych na czas oznaczony. Cena przyłączenia do sieci w sytuacjach nieobjętych niniejszą ofertą promocyjną wynosi 99 zł netto (120,78 zł brutto).
4. PTC, operator sieci Era informuje, iż autoryzowane punkty sprzedaży sieci Era nie mają prawa do pobierania żadnych opłat z tytułu usług telekomunikacyjnych w imieniu PTC, ze szczególnym uwzględnieniem opłaty za przyłączenie do sieci (aktywację) lub kaucji. Opłatę za przyłączenie do sieci wraz z pierwszym Abonamentem należy uiścić w ciągu 14 dni od daty wystawienia faktury, którą PTC prześle pocztą.
5. Usługi telekomunikacyjne są świadczone przez PTC zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych w sieci Era przez PTC oraz z warunkami Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych, dostępnymi w każdym autoryzowanym punkcie sprzedaży, w salonach lub sklepach firmowych sieci Era.
6. Ze względu na uwarunkowania techniczne związane z przyłączeniem (aktywacją) do sieci Era aparatów telefonicznych zakupionych w ramach niniejszej promocji, PTC zastrzega sobie prawo przedłużenia okresu pomiędzy zawarciem Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych a aktywacją karty SIM do 5 dni roboczych.
7. Zgodnie z postanowieniami Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych oraz Cennika Usług Telekomunikacyjnych ustala się wysokość limitu kredytowego w czterech pierwszych Cyklach rozliczeniowych na 200 zł. W pozostałych Cyklach rozliczeniowych wysokość limitu kredytowego wynosi 500 zł.
8. Warunków niniejszej promocji nie można łączyć z warunkami innych akcji promocyjnych, prowadzonych przez PTC, w tym także akcji promocyjnych, które PTC będzie prowadziła w przyszłości, w zakresie określonym przez Operatora.
9. W przypadku kolizji pomiędzy postanowieniami zawartymi w Regulaminie Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez Operatora z postanowieniami niniejszych Warunków Oferty Promocyjnej, pierwszeństwo będą miały postanowienia Warunków Oferty Promocyjnej. 

IV. Czas trwania Umowy

1. W przypadku zawarcia Umowy w ramach niniejszej promocji, zgodnym zamiarem Stron jest, aby świadczenie usług telekomunikacyjnych na podstawie Umowy trwało co najmniej przez okres 24 pełnych Cykli rozliczeniowych, licząc od dnia aktywacji. Po upływie tego okresu Umowa ulega przedłużeniu na czas nieoznaczony, chyba że jedna ze Stron złoży na 30 dni przed jego upływem pisemne oświadczenie o nie przedłużaniu czasu Umowy.
2. Abonent przyjmuje na siebie:
2.1 zobowiązanie niepieniężne do utrzymania aktywnej karty SIM w sieci Era przez okres 24 pełnych Cykli rozliczeniowych; 
2.2 zobowiązanie pieniężne do uiszczania opłaty abonamentowej oraz do uiszczania opłat za usługi telekomunikacyjne i inne usługi świadczone przez PTC zgodnie z Cennikiem. 
3. W przypadku naruszenia przez Abonenta zobowiązania, o którym mowa w pkt IV ppkt 2.1, Abonent będzie zobowiązany na pisemne żądanie PTC do naprawienia szkody poprzez zapłatę na jej rzecz kary umownej. Kara umowna dla Abonenta, który zakupił w niniejszej promocji aparat telefoniczny oraz aktywację wynosi 900 zł dla wszystkich taryf. Kara umowna będzie pomniejszana w zależności od czasu, w jakim Abonent wykonywał zobowiązanie. Jeżeli naruszenie zobowiązania nastąpi do 12 miesiąca od daty aktywacji Abonent zapłaci 100% kary umownej. Jeżeli naruszenie zobowiązania nastąpi pomiędzy początkiem 13 a końcem 18 miesiąca od daty aktywacji abonent zostanie obciążony kwotą w wysokości 80% kary umownej. Jeżeli naruszenie zobowiązania nastąpi pomiędzy początkiem 19 miesiąca a końcem okresu obowiązywania umowy abonent zostanie obciążony kwotą w wysokości 60% kary umownej. Obowiązek naprawienia szkody wynika ze zgodnego zamiaru Stron, o którym mowa w pkt IV ppkt 1 i celu Umowy, która na zasadach promocyjnych przyznaje Abonentowi specjalne warunki zakupu telefonu i usług.
4. Obowiązek naprawienia szkody poprzez zapłatę powyższej kary umownej będzie dotyczył również przypadków, w których niemożliwość utrzymania aktywnej karty SIM w sieci Era nastąpi wskutek jednej z poniższych przyczyn: 

  • złożenia przez Abonenta w PTC oświadczenia o rozwiązaniu Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych przed końcem okresu jej obowiązywania

  • rozwiązania przez PTC Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych w przypadkach, o których mowa w § 17 ust. 7, 8, 9 i 10 Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez Polską Telefonię Cyfrową

  • utracenia przez Abonenta karty SIM oraz niewykonywania związanych z tym obowiązków określonych w pkt IV ppkt 5 i ppkt 5.1.

5. W przypadku utraty karty SIM, nabytej w ramach niniejszej promocji, przed upływem 24 pełnych Cykli rozliczeniowych od dnia aktywacji karty, Abonent zobowiązany jest powiadomić PTC o tym fakcie w terminie 3 dni od dnia ujawnienia utraty, a w przypadku kradzieży przedstawić dowód jej zgłoszenia organom ścigania.
5.1 Abonent ma obowiązek wystąpić do PTC o aktywowanie następnej karty SIM w sieci Era w ciągu 7 dni od zgłoszenia do PTC. Wydanie i aktywowanie nowej karty SIM podlega opłacie zgodnej z Cennikiem. 


Informacja o zasadach usunięcia blokady karty SIM (tzw. SIM LOCK) w telefonie:

Jeśli usunięcie blokady nastąpi w ciągu 24 pełnych Cykli rozliczeniowych, licząc od dnia aktywacji karty SIM, jednorazowa opłata wynosi 500 zł netto (610 zł brutto). Jeśli usunięcie blokady nastąpi po upływie 24 pełnych Cykli rozliczeniowych, licząc od dnia aktywacji karty SIM, PTC nie pobiera żadnych opłat. Cena jest taka sama dla wszystkich rodzajów aparatów telefonicznych nabytych w związku z niniejszą promocją.

Opinie:

Opinie archiwalne (101):

Komentuj

Komentarze / 101

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    wet pisze: 2005-01-28 13:40
    Telefony nie za drogie...
    0
  • Users Avatars Mini
    weber pisze: 2005-01-28 13:40
    Kto chce w Erze mieć jeszcze sensowną oferte ma szanse na Jedyną.
    0
  • Users Avatars Mini
    yankq pisze: 2005-01-28 13:43
    własnie zeby słuchawki były tansze to było by ok .........a tak wałek :)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-28 13:43
    I ta właśnie oferta Ery podoba mi się zdecydowanie najbardziej. Wszystko jasne jak słońce czyli proste zasady i fajne telefony.
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2005-01-28 13:45
    buuuahahaha to się uśmiałem, oczywiście "1", *wet gratuluję finansów, chyba jesteś bardzo zamożnym człowiekiem, ale jak takie ceny Ci odpowiadają, to zapraszam na allegro, tam są takie same/podobne za nowe telefony i nie trzeba na dwa lata umowy podpisywać :P a i rozmowy ma się nie droższe/tańsze w pre-paid :PPP
    0
  • Users Avatars Mini
    wet pisze: 2005-01-28 13:45
    *yankq: ...albo powinni dopłacać...
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-01-28 13:49
    mozna pochwalic jedynie taryfe "jedyna", bo ceny sluchawek sa srednie (patrzac na ceny rynkowe) lub dobre (patrzac na to, co obecnie oferuje konkurencja i sama era).. np. n6230 kosztuje tu 850 brutto + 50 aktywacja co daje 900 pln.. gdy w komisie nowka z papierami kosztuje okolo 1200, a jak sie poszuka to i mozna znalezc za 1100.. to samo np. z m65 -- nowka ze sklepu kosztuje 850, a tutaj (wraz z aktywacja) 410.. roznica niby spora, ale gdyby dobrze skalkulowac to i owo.. :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-01-28 13:49
    widze ze cena Siemens SX1 spadla i nie jest najgorsza teraz ale na 24 miesiace cyro teraz zdecydowanie mnie to nie interesuje z idei chyba wezme bez aparatu 50% i na 12 miesiecy
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-01-28 13:52
    ***issa zajrzyj na swoja poczte na onecie ...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-28 13:53
    Co tu ukrywać generalnie ***lennox MA RACJĘ. K700i chodzi na Allegro już za ok.700 zł. Nówka. A tu cenna brutto to ... 732zł. Dokupując do tego Tak-taka , mamy to o czym pisze ***lennox.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-28 13:59
    ***fazafm.com - niestety ta poczta jest nieaktualna. Jakby co to ten sam login , ale domena tlen.pl Zresztą powinienieś pamiętać mój adres na plusnecie ;-) ***lennox - ale T630 się nie kupi za 149 zł! ;-)) Pozdrawiam:-))
    0
  • Users Avatars Mini
    kkozo pisze: 2005-01-28 13:59
    *issa* w tym cenniku to juz sa ceny brutto
    0
  • Users Avatars Mini
    Killer! pisze: 2005-01-28 14:01
    Sx1 jest w dobrej cenie np w idei dla firm dostepny jest za 120zl w abonamencie za 263zl lub za 242zl i abonament 136zl w nizych juz cena jest kosmiczna
    0
  • Users Avatars Mini
    7acus pisze: 2005-01-28 14:02
    jak ja się cieszę, że nie namawialem kumpla żeby poczekał na nowe oferty ery. Wziął Jedyną z T630 za 60 zł a teraz pewnie i tak brałby Jedyną a za taki sam telefon musiałby zapłacić o 90 zł więcej..
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-01-28 14:04
    *issa wyslalem na tlen mam nadzieje ze dojdzie...
    0
  • Users Avatars Mini
    zaboni pisze: 2005-01-28 14:11
    to era chyba nie odkryła wszystkich kart, no niezle czekam co jeszcze dzień przyniesie
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2005-01-28 14:12
    *issa - no niby tak, ale t630 to wg. mnie powienien być za 49 :) w końcu już chyba z rok jest w erze, generalnie ceny w idei są w porównaniu z tymi lepsze (i co dla idei nietypowe, od niedawna jest duży wybór słuchawek) k700i za chyba 430zł w idea 100, ale z moimi punktami profit jest za 300zł, jak będę go miał za 200zł, albo za 300zł ale w idea 75 to biorę i będe zadowolony, serio :) a ta rewolucja ery to taka rewolucja chyba tylko z nazwy :) zobaczymy jeszcze classik, ale nie spodziewałbym się żadnych kokosów
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-01-28 14:17
    ***lennox a nie wiesz czy w idei przy przedluzaniu umowy ceny aparatow roznia sie czyms od tych ktore sa w cenniku jak bierzesz nowa aktywacje??np jaki ma wplyw wysokosc rachunkow jakie placisz itd...interesuje mnie w tej opcji n6600 lub n6230 ktora polecacie??
    0
  • Users Avatars Mini
    Bodek pisze: 2005-01-28 14:21
    Czy ktoś może mi powiedzieć te darmowe minuty obejmują wszystkie sieci ERA IDEA PLUS i TP.SA ?! i czy darmowe jest dzwonienie pod numer gdzie sprawdzam ilość minut ?! pozdrawiam, Bogdan
    0
  • Users Avatars Mini
    ciekaw pisze: 2005-01-28 14:21
    hehehe 3220 była za niespełna 60 zł a teraz o 100 drożej
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-01-28 14:25
    Bodek *** wieczory i wekendy za pakietm 2000 minut na kazdy sa tylko do ery i na stacjionarne po 21 od poniedzialku do piatku i w soboty i niedziele - nie sa to polaczenia na plusa i na idee i nie mozna sprawdzic ile zostalo minut
    0
  • Users Avatars Mini
    ciekaw pisze: 2005-01-28 14:26
    do *** Bodek darmowe minuty jak najbardziej do wszystkich sieci. A po co chcesz sprawdzac ilość minut jaka Ci pozostała? Przeciez w każdym telefonie masz licznik minut, a skoro w tej taryfie naliczanie jest 1s to nie ma problemu - sprawdza sie świetnie bez żadnego dzwonienia
    0
  • Users Avatars Mini
    Ramirez pisze: 2005-01-28 14:33
    To jest fajna promo. Od początku mi się podobała. Także nowi czemu nie? Będą mieć teraz orzech do zgryzienia, które z nowych taryf wybrać.
    0
  • Users Avatars Mini
    netdragon pisze: 2005-01-28 14:39
    Szkoda, ze nie mam wolnych 300 zl pod reka na Motke E398... Bo podejrzewam, ze w Classiku ceny beda kosmiczne, w nizszych abo... A moze Idea obnizy cene SX1?? :) Poczekamy, zobaczymy...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-28 14:50
    ***fazafm.com - nie daj się. Redaktorowi Piechockiemu życze z dobrego serca , by wrzucił na luz i przestał uważać siebie i swoje dzieło za pępek świata , bo o obliczu tego portalu stanowią nie tylko newsy , ale i ludzie którzy tu zaglądają. ***kozo - przepraszam , mój błąd. Zmykam.
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2005-01-28 14:50
    *www.fazafm.com - niestety ceny telefonów są takie jak dla nowych, ale jak masz punkty profit to cena telefonu jest niższa... 6230 jest ładniejszy, ale oba te telefony są super, kwestia gustu.
    0
  • Users Avatars Mini
    zaboni pisze: 2005-01-28 15:01
    ***ramirez, prawda teraz ludzie sie beda głowić
    0
  • Users Avatars Mini
    youzyczka pisze: 2005-01-28 15:12
    w poprzedniej odsłonie telefony były tańsze... przede wszystkim gwiazda oferty- SE T630, czy nawet sagem my X5-2
    0
  • Users Avatars Mini
    wadazet1 pisze: 2005-01-28 15:17
    Oferta Ery jest bardzo rozbudowana - z jednej strony to bardzo dobrze a z drugiej to straszny misz masz dla osoby szukającej optymalnej oferty.
    0
  • Users Avatars Mini
    PL-Paweł pisze: 2005-01-28 15:20
    O! A T630 zdrożał... Dobrze że kumpel i brat wzięli go sobie w Jedynej pod choinkę za 59 zł...
    0
  • Users Avatars Mini
    Skiz.. pisze: 2005-01-28 15:27
    Nie dosyc ze nie było szumnie zapowiadanej rewolucji to teraz jeszcze musza sie osmieszyc jedyną przez 4 dni podwyzszajac ceny, nie rozumiem takiej polityki, zastepowac cos lepszego czyms gorszym, chyba przestane lubic ere, bo to juz przegiecie, albo faktycznie chca stracic miano lidera, albo za dobrze schodzila jedna, nadal na rynku najlepszy jest max profit i chyba nic narazie sie nie zmieni niestety, a mialo byc tak kolorowo :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wojtas_81 pisze: 2005-01-28 15:50
    nie no Era przegieła...miała byc taka rewolucja u tu klops,a ja debil zamiast wziąść SE t630 tak jak siorka w jedynej za 60 zł czekałem na te rewolucje no i sie doczekałem tego że teraz ta sama słuchawka kosztuje 100zł więcej..niesamowita ta rewolucja
    0
  • Users Avatars Mini
    zenek pisze: 2005-01-28 15:56
    Jakoś nie mogę się zgodzić z moim szanownym przedmówcą,że"nadal na rynku najlepszy jest max profit" uważam,że oferta Idea dla firm jest bardziej korzystna
    0
  • Users Avatars Mini
    tik pisze: 2005-01-28 16:04
    Czemu nie ma juz nokii ngage?
    0
  • Users Avatars Mini
    Skiz.. pisze: 2005-01-28 16:09
    ***zenek nie zgodze sie czy masz w idei za 36 zl 300 min do wybranych numerow plusa i stacjonarnych w cenie abonamentu (min 12 gr)??? Albo 10 kb w GPRS za 1grosz ? Szczeze mowiac nie sprawdzalem oferty idei dla firm ale z tego co wiem nie oferuje lepszych warunkow od plusa, ale podobno w poniedzialek ma sie to zmienic wiec zobaczymy...
    0
  • Users Avatars Mini
    SepecaT pisze: 2005-01-28 16:21
    Skiz* Widei dla firm jest 10kb gpre za 1gr , za 36zl masz 50 min do wszystkich a za dodatkowe 2.44zl masz minute na stacjonarki i do idei za 31 gr. Dla mnie to bombowa oferta, a maja byc jeszcze od poniedzialku znizki.
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2005-01-28 16:35
    Ceny fonow-conajmniej duze!
    0
  • Users Avatars Mini
    Skiz.. pisze: 2005-01-28 16:58
    SepecaT** za gprs taka sama stawka, jednak 12 gr a 31 to duza roznica, narazie na kozysc plusa, a ceny telefonow rowniez w max profit sa lepsze.Zobaczymy co zaprezentuja w poniedzialek, wcale nie watpie ze bedzie to cos kozystnego szczegolnie po zapowiedziach,
    0
  • Users Avatars Mini
    zaboni pisze: 2005-01-28 17:06
    ***wadazet1, tu jest lekki problem, rozbudowana oferta jest i dobra i zła, ale mysle ze w erze ten problem rozwiążą.
    0
  • Users Avatars Mini
    artureq pisze: 2005-01-28 17:52
    SE T630 PODROŻAŁ ??? CZY MI SIE TYLKO ZDAJE
    0
  • Users Avatars Mini
    basted pisze: 2005-01-28 17:53
    a mialem sobie w zeszly poniedzialek wziac se t630 za 49pln neto... moim zdaniem wiekszosc cen telefonow to pomylka :/
    0
  • Users Avatars Mini
    K3 pisze: 2005-01-28 18:05
    dlaczego tak dramatyzujecie, że kończy sie "Jedyna".... z dniem 03.02 bedą juz taryfu "Classic" i jedyną zastąpi taryfa "Classic 70" .... abonament 50 zl, też 70 minut + nieco tańsze stawki po przekropczeniu.....
    0
  • Users Avatars Mini
    mazak pisze: 2005-01-28 18:10
    tez nie rozumiem tego jakas dziwna histeria
    0
  • Users Avatars Mini
    :) pisze: 2005-01-28 18:43
    Era w nowych taryfach podniosła poprzeczkę abonamentową do góry i straci na tym bo nie każdego stać na 60 zł miesiącznie, wiem że jest mix ale fany sa tam straszne. Era podzieliła ludzi na lepszych i gorszych. Idea i PLus sa pod względem dostosowania do różnej grubości portfela klienta barzdziej dopasowane.
    0
  • Users Avatars Mini
    K3 pisze: 2005-01-28 18:56
    primo: najniższy abonamet to 50 zł na miesiąc... (Classic70) a taki podział kiedyś musiał nastepić, po prostu dotowanie aparatu dla człowiek płacą cego 30-40 zł miesięcznie jest dla operatora nieopłacalne (to nie instytucja charytatywna) .... a jak się okazuje Ci 30-40 złotowcy mają największe wymagania....
    0
  • Users Avatars Mini
    Maciej pisze: 2005-01-28 19:24
    Badziewie, podnieśli ceny fonów, pewnie im za dobrze żarło. Widac wyraźnie, że wszystkie opy umawiają się co do poziomu cen i tyle. Te rewolucje cenowe to opium dla mas
    0
  • Users Avatars Mini
    :) pisze: 2005-01-28 20:04
    Jak na razie to sie im to opłacało ostatnio obniżono ceny za minute a jakoś ceny telefonów nie sa az tak wysokie a Ci którtzy płacą 30- 40 zł stanowią dużą cześć społeczeństwa i to właśnie Ci którzy nie mają jeszcze telefonów są w stanie tylko tyle zapłacic.
    0
  • Users Avatars Mini
    Emf pisze: 2005-01-28 20:08
    No nie ta siec juz pogielo. Zamiast obnizac albo utrzymywac ceny na jednym poziomie bo te telefony nie zyskuja na wartosci tylko traca to podniesli ceny dwoch najbardziej rozreklamowanych fonow (T630 i N3220) o 200%. Tym posunieciem wystawili opinie swoim taryfom, ktore sa tak "atrakcyjne" ze nie mialyby szans z Jedyna wiec podniesli ceny fonow. Brawo chyba ci pozwalniani z Tepsy marketingowcy zostali przyjeci do PTC bo ja tu logiki nie widze. Porownanie ofert "Zimowy Plus" abo za 60 zl. K500i = 49 zl. "Jedyna" Abo 50 zl. T630 = 150zl. Brawo dla Ery za tak przemyslane rozwiazania bo niedlugo wprowadzona ceny aparatow w abo takie jak w pre-paid tylko ciekawe jaki idiota bedzie wtedy korzystal z abo???
    0
  • Users Avatars Mini
    :) pisze: 2005-01-28 20:12
    Jako klient mam prawo miec wymagania !! :]
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-28 20:57
    *** K3 (17.56) - a jakim cudem do tej pory się opłacało?
    0
  • Users Avatars Mini
    MobileFan pisze: 2005-01-28 21:51
    Słuchawki droższe niż w święta
    0
  • Users Avatars Mini
    boska224 pisze: 2005-01-28 22:11
    Ceny kosmiczne!!!!i ja to musze sprzedawać tylko jak?:(
    0
  • Users Avatars Mini
    tunesquad pisze: 2005-01-28 22:12
    Kończy się czas dotowania aparatów dla klientów, którzy płacą 30zł m-c. I wcale sie nie dziwię. Kiedyś widziałem wyliczenia i taki co płaci 30zł zwraca się sieci średnio po 3 LATACH! A umowa na 2 lata więc zwykle sieć umoczyła na takim kliencie. Teraz przesuwaja tych klientów do mix-a, żeby do nich nie dopłacać ale w zamian dają tanie usługi i o to chyba chodzi. I zgadzam się z opinią, że największe wymagania mają ci, co najmnmiej płacą, bo za 30zł na m-c nie można żądać SX1 albo 6230 za 1zł.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-28 22:20
    Naprawdę chodzi o to , żeby płacić jak najwięcej? Czy chodzi o to , żeby płacic jak najmniej za jak najwięcej?
    0
  • Users Avatars Mini
    tunesquad pisze: 2005-01-28 22:32
    W komfort 120 minuta w abo kosztuje 50gr, w Moja 40 Medium minuta w abo kosztuje 1,43zł a cena abo podobna (Komfort-60zł, Moja 40-57,33zł) Sieci świadczą usługi telekomunikacyjne i to właśnie sprzedaż usług jest głównym celem sieci a nie sprzedaż dotowanych aparatów. Jeśłi chcesz telefon to owszem, dopłacą do niego ale coś za coś.
    0
  • Users Avatars Mini
    Natan Z - Salon IDEA pisze: 2005-01-28 22:53
    Mam pierwsze info o promocji Idei. W Idei dla Firm bedzię można wybrać 5 numerów w sieci, pod którę bedzie można dzwonić za 0,00zł (free). Opłata mięsięczna 1zł za jeden numer. Rozmowy z wybranymi numerami schodzą z puli bezpłatnych minut , po wykorzystaniu w.w. puli, minuta rozmowy z wybranymi numerami jest darmowa.
    0
  • Users Avatars Mini
    tunesquad pisze: 2005-01-28 23:11
    numery pewnie z Idei albo stacjonarne i to z TP?
    0
  • Users Avatars Mini
    GonzoG pisze: 2005-01-28 23:12
    Ludzie... narzekacie, że te gów***ne telefony zdrożały, a popatrzcie się na ceny K700i, SX1, M65... To sa telefony, które większość normalnych osób by chciała. Poza tym też jestem za zlikwidowaniem dopłat do telefonów. Niech producenci się tym zajmą, to w ich interesie jest sprzedać telefon... Sieć ma świadczyć usługi i koniec.... Czy TP sprzedaje telefony za 1zł czy nawet za 49zł ??... Nie, i nawet ja coś ma w ofercie, to w tej samej cenie co w sklepie. Poza tym, po co wam, w większości tylko dzwoniącym i wysyłającym SMS/MMS'y, np nokia 6230 czy siemens SX1, jak nawet w 1% nie wykorzystacie jego możliwości... A... wiem, dla szpanu....
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-28 23:26
    Ciekawe jakim cudem Plus zarabia na MaxProfit!15 i MaxProfit!30 , sprzedając je razem z telefonami.... To chyba ostatni operator , którego można by posądzić o jakąś formę rozdawnictwa ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    tunesquad pisze: 2005-01-28 23:28
    GonzoG - zgadzam się z Tobą, jeśli nie stać mnie na rachunki za telefon to dlaczego chcę mieć super aparat? TP SA sprzedaje drogie usługi i nie dotuje telefonów a jednak ma klientów. To pewnie wynika z faktu, że jak ktoś czekał zna telefon stacjonarny 20 lat, to tak prędko się go nie pozbędzie. A ja jednak wolę Komfort 120 zamiast stacjonarki z której właśnie zrezygnowałem. A że inni dzwoniąc do mnie płacą więcej? To co? O czyje finanse mam się martwić, innych czy swoje?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-28 23:29
    Ja wykorzystuję wszystkie możliwości moich telefonów bez trudu. ***tunesqad - numery w TP pewnie nie. Znów by Era zaprotestowała jak było w przypadku "Tyi Ja".
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-28 23:33
    Aplikacje Java , pliki sis. , mms-y , sms-y , rozmowy głosowe , klient pocztowy , wap PlusMega , lub pakiet biznes , internet - pakiet mega , pakiet biznes , aplikacje TVP - pakiet Ateny. Bułka z masłem... ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-28 23:34
    Na e-boku pojawiła się już opcja "Simplus Doładowanie"...
    0
  • Users Avatars Mini
    tunesquad pisze: 2005-01-28 23:36
    issa - Ale przyznasz, że trochę racji Era ma. Idea wykorzystuje wielką siostrę TP SA do nieuczciwej konkurencji. Stosowali dumping i tyle...
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2005-01-28 23:46
    **issa - w którym miejscu w e-boku jest ta nowa pozycja?Nie widzę.Hmm,może jest jeszcze coś nowego czego nie zauważyłem ostatnio?
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2005-01-28 23:51
    **cos o Plusie - niestety znamy to już :( Niestety - bo lepiej byłoby tego nie wiedzieć,a tak pozostaje tylko rwanie włosów z głowy...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-28 23:57
    ***cos o Plusie - zaskoczy:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-28 23:59
    ***windu - teraz nie ma! Właśnie spojrzałem na e-bok... A dziś ok.13.30 było wczęści "Nawigacja" , daję słowo honoru.
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2005-01-29 00:05
    **Issa - ok,wierzę ;),choć zacząłem się bać,że nie widzę tego co powinienem ;))
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-29 00:16
    **windu - na 100%. Jak tylko uda mi się to raz jeszcze zobaczyć , zrobię "zrzutkę" z e-boku i Ci prześlę.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-29 00:19
    Ha , ale numer! Mam , wysyłam Ci! Na koncie firmowym nie mamy tej opcji , na moim indywidualnym jest!
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-29 00:22
    Konto - (Nawigacja) Simplus Doładowanie I dalej takie info:Aktywne cykliczne zasilenia konta: numer telefonu Simplus kwota doładowania brutto data pierwszego doładowania Simplus Doładowanie , numer telefonu Simplus , kwota doładowania brutto 30.00 50.00 100.00 zł , typ pojedyncze cykliczne ZASIL "
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-29 00:26
    Proszę bardzo , poszło:-) Jest pomiędzy "Lista zleceń dla konta" a "Lista numerów"
    0
  • Users Avatars Mini
    Emf pisze: 2005-01-29 01:43
    GonzoG tym haslem blysnales "Poza tym, po co wam, w większości tylko dzwoniącym i wysyłającym SMS/MMS'y, np nokia 6230 czy siemens SX1, jak nawet w 1% nie wykorzystacie jego możliwości... A... wiem, dla szpanu...." Powiem ci ze nawet idiota wybierajac numer telefonu lub wysylajac sms-a wykorzysta znacznie wiecej niz 1% funkcji tych aparatow ktore wymieniles. Chyba ze mnie oswiecisz jakiez to suuuuuper dodatkowe funkcje ma N6230 lub SX1?? Jesli tobie sprawia trudnosc obsluzenie lub wykorzystanie funkcji tych aparatow to moge ci tylko wspolczuc. O niewykorzystanych funkcjach moglbys napisac przy SE P910i ale nie N6230 :P Litosci!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    GregPepe pisze: 2005-01-29 03:38
    ***tunesquad [28-01-2005 22:28] - też bym wywalił chętnie stacjonarkę do śmieci, ale niestety pozostawienie tylko komórki nie dla każdego jest kłopoten dla innych, bo to potem jednak problem dla niektórych ludzi że muszą dzwonić ka komórkę, inni znowu się cieszą bo np. rodzice nie wydzwaniają i nie marudzą, znam takich ludzi którzy właśnie dlatego nigdy nie założyli stacjonarki. Tak jak mówisz duże znaczenie ma siła przyzwyczajenia i niechęć do zmian. Jak zostaną odblokowane węzły lokalne dla Tele2 w większości stref numeracyjnych to może wtedy się tepsa obudzi, ale pewnie pujdą w tą strone co właściciel FT, podniosą jeszcze abonament i obniżą ceny rozmów, bo na razie to podnieśli ceny rozmów, u mnie wszyscy znajomi i rodzina są w Dialogu(do mnie im się nie chce druta ciągnąć :[ ) i promocja darmowe wieczory wew tepsy to dla mnie tylko wyższy abonament i nic więcej.
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2005-01-29 10:36
    ***issa*** - nie ma doładowan Sim+ w e-bok plusa ;-(
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-29 11:31
    ***ICEWIND - jest na 100%. I ja mam na to dowody w postaci "zrzutek" z e-boku , ***windu może potwierdzić , bo je widział:-))
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-29 11:48
    ***ICEWIND - spójrz na swoją pocztę wirt23 , masz tam odpowiedni dowód :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-29 11:50
    Na wirt23 odrzuciło , podaj mi swój aktualny e-mail , a przkonasz się sam. Ponieważ jesteś osobą godną zaufania , mogę Ci też podesłać skan trzeciej strony umowy z PWA , gdzie jest cena K700i:-) Hej:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-29 11:51
    Sam się przekonasz , jaka cena , jaka taryfa i jaki telefon :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2005-01-29 12:05
    Ja chetnie przeszedlbym na Jedyna ale nie ma takiej mozliwosci. Wczoraj dzwonilem do BOA aby przejsc na nowe tatyfy i dowiedzialem sie ze moge przejsc z Moja 40 na Komfort z 2 pakietami za 120 zl. Czyli Era bedzie nie zamiarza umozliwisc bez przeszkod przejsc swoim obecnym abonentom jak to ma miejsce w Ideii .
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2005-01-29 12:07
    *tunesquad 28-01-2005 21:32 - no to muszę Cie zmartwić, jak chcesz przejść z moja 40 to musisz wziąć obowiązkowy pakiet komfort 60 i jeszcze DRUGI PAKIET, czyli zamiast 57zł będziesz płacił 120zł... *GonzoG 28-01-2005 22:12 - co wolisz mieć droższe telefony, mimo że te telefony MOGĄ być tańsze przy obecnych cenach za minutę (ok 70gr) ?! dlaczego tak cie to boli że biedne opy sprzedają i dotują telefony (ostatnio słabo, ale zaczną, jak im nikt tego nie będzie brał) A co do TP, to nie, nie mają telefonów za 1zł, ale Orange, Vodafone, T-mobile, Huthkinson, O2, E-plus i większość operatorów europejskich i z usa MAJĄ, tylko nie za 1zł, tylko 1euro, albo 1$, a nawet za DARMO, więc przestań tu płakać nad biednymi polskimi operatorami (vel złodziejami, oligopolem) że oni tylko są od sprzedarzy usług, a nie telefonów, a ci źli Polacy to by tylko chcieli płacić 10zł i SX1 za 1zł, trzeba być kretynem żeby tak spłycać naród Polski
    0
  • Users Avatars Mini
    JA pisze: 2005-01-29 12:09
    Sam jestem uzytkownikiem ERY - oczywiscie w abo, i to co teraz ta siec wyprawia to jest normalnie parodia!!Nie sadzilem ze to powiem kiedykolwiek, ale idea jest lepsz!Zaluje ze nie podpisalem cyro wlasnie w tej sieci.ERA szmaci sie strasznie, pewnego dnia moga sie szacowni panowie z PTC obudzic z reka w nocniku,kiedy wiekszosc bedzie uciekac do plusa i idei
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2005-01-29 12:10
    **ICEWIND - potwierdzam,widziałem i uwierzyłem ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2005-01-29 12:16
    i na całym świecie jest tak że operator żeby sprzedawać usługi musi rozdawać, albo dużo dopłacać do sprzedawnych NOWOCZESNYCH telefonów, pozwalających na sprzedaż usług przez operatorów, czemu uważasz/uważacie że Polacy są jakimiś debilami "Poza tym, po co wam, w większości tylko dzwoniącym i wysyłającym SMS/MMS'y, np nokia 6230 czy siemens SX1, jak nawet w 1% nie wykorzystacie jego możliwości..." dlaczego Niemiec może wykorzystywać taki telefon, a Polak wg. ciebie nie ?????? no i ten tekst "A... wiem, dla szpanu...." świadczy już jakim matołem jesteś, poprostu TY byś potrafił wykorzystać taki telefon tylko w 1% (mimo że nie jest on w ogóle skomplikowany, obsługa intuicyjna, funkcje proste - kamera, dyktafon, radio - to jest takie skomplikowane ??? a instrukcja zapewne po polsku) a jak byś już miał taki telefon, to tylko dla szpanu :DDD nie oceniaj ludzi po sobie, to że ty jesteś skończonym idiotą, nie znaczy że wszyscy w Polsce mają problem z obsługą telefonu :D
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2005-01-29 12:22
    *tunesqad - "Idea wykorzystuje wielką siostrę TP SA do nieuczciwej konkurencji. Stosowali dumping i tyle..." oj my biedni, biedni klienci, dobrze że już teraz nikt nie stosuje dumpingu i dzięki temu w końcu mamy drożej :/
    0
  • Users Avatars Mini
    Cube pisze: 2005-01-29 12:56
    Ja po prozbie do szanownych kolegow;) , nie wiecie czy jak teraz podpisze umowe na Nowy plus 55 to bede mogl pozniej zmienic taryfe na te nowe ktore w przyszlosci Plus ma wprowadzic czy jest jak z Jedyna ze przez 2 lata nie mozna z tym nic zrobic:/ Z gory WIELKIE DZIEKI ZA ODPOWIEDZ , pozdro
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2005-01-29 12:59
    *Cube - w regulaminie pisze, że można zmieniać taryfy w czsie trwania umowy, ale z zastrzeżeniem że przez pierwsze 12 miesięcy tylko na taryfę o wyższym abonamencie, a po 12miesiącach nawet na niższe, za opłatą bodajże 30zł...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-29 13:58
    ***cube - Na pewno będziesz mógł zmienić , zastanawia mnie tylko jedno. Jeśli Nowy Plus i MaxProfit! , które wyszły już poza fazę promocyjną ze względu na to , że można je brać przy PWA lub przedłużaniu umowy na 12 miesięcy, nie będa tymi właściwymi nowymi taryfami , to jest to nielogiczne i co w takim razie nimi będzie ?
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2005-01-29 14:10
    *issa aktualny e-mail wirt23@op.pl lub staly janda@plusnet.pl
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2005-01-29 14:16
    ... a co do tych pakietow w "przyszlosci" jako maja sie pojawic w plusie to info dla ** AK** ze to byly moje wlasne "wymysly" które tez tak okreslilem ps czytaj dokladnie ;-]
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2005-01-29 14:21
    ... pytanko czy na wlasnej stronie na Golu mozna zrobic korekte swojego e-mail ?????
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-29 14:45
    ***ICEWIND - prosze bardzo , "Simplus Doładowanie" na Twoim plusnecie :-) A korekty maila nie można zrobić , trzeba zgłosić prośbę o usunięcie całej strony o ile się nie mylę , i założyć nową.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-01-29 15:24
    issa - nie, trzeba napisać do admina żeby zmienił.
    0
  • Users Avatars Mini
    mib pisze: 2005-01-29 19:18
    co wy pier.dolicie??? kto pisze ze sluchawki sa tanie niech sie puknie w ten glupi leb, pamietam ze na poczatku ***wet pisal cos takiego. pewnie ze powinni dopacac do sluchawek zeby zyskac klientow, aby sprzedac uslugi.
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2005-01-29 21:05
    Chetnie bym zmigrowal ze swojej Moja 40 do Jedynej a tu nie pozwalaja :( W takim razie zaplace im kare umowna i przejde do Jednej Ideii ...
    0
  • Users Avatars Mini
    Adam pisze: 2005-01-29 22:02
    Ciekawi mnie tylko jedno: co teraz mają do powiedzenia osoby, które doradzały innym aby nie podpisywały aneksu do umowy? Czy te aneksy są jeszcze mozliwe-pytam z ciekawości. Ja podpisałem na kolejne 2 lata i ten telefon jest wykorzystywany na rozmowy z moją sympatią za 1 grosz :) -na maxa... Na początku cyklu rozliczeniowego zawsze wydzawaniam 70 minut z abonamentu a poźniej to już tylko do Niej... Na szczęscie Era wprowadziła w taktak-u pakiety za 20 groszy więc jak muszę dzwonić do innych to przekładam. Mam też fona w Idei i ta sieć moim skromnym zdaniem dba najlepiej o starych abonentów.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-01-29 23:46
    Adam - no a kto by podpisywał aneks na 24 miechy wiedząc, że niebawem będzie rewelacyjna oferta powalająca konkurencję tak, że ta nawet nie będzie iała szansy się podnieść po takim ciosie?
    0
  • Users Avatars Mini
    Adam pisze: 2005-01-30 02:57
    e tam ja mam już 13 :)
    0
  • Users Avatars Mini
    karolg pisze: 2005-01-30 13:42
    No w Jedynej chociaz te telefony były jakies w miare tanie, bo w tym nowym badziewiu co era wprowadzila raczej na to sie nie zanosi..
    0
  • Users Avatars Mini
    huzar pisze: 2005-01-30 18:54
    Generalnie proponuję żeby Era w ramach swojej strategii marketingowej przemianowała się na Idera , a później zwalniając swoich marketingowców szła konsekwentnie ścieżką plagiatu, którą już obrała. Prościej, taniej...
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: