Akcja partnerska
Huawei jest aktualnie jednym z najważniejszych producentów smartfonów na świecie. W pierwszej połowie tego roku na rynek dostarczył już ponad 73 mln swoich telefonów! To ponad 20% więcej niż rok wcześniej. Dynamika wzrostu jest więc ogromna. Sukces wynika przede wszystkich z bardzo dużych inwestycji Huawei w poszukiwanie najnowszych rozwiązań technologicznych, z atrakcyjnych cen, ale przede wszystkich z tego, że te smartfony po prostu podobają się klientom.
Design dla Huawei jest ważny od wielu lat. Producent wydaje ogromne kwoty na projektowanie wyglądu swoich urządzeń. Smartfony i dodatkowe akcesoria Huawei są projektowane w specjalnych ośrodkach designu zlokalizowanych w najmodniejszych miastach naszego globu. Specjalne ośrodki Huawei Global Design Studios działają w Shenzen, ale także w San Diego, Londynie, Tokio i w Sztokholmie. W Paryżu zlokalizowano specjalny ośrodek nazwany Aesthetics Research Center. Miasto zostały wybrane nieprzypadkowo, bo przecież to od lat stolica mody, luksusu i właśnie symbol dobrego designu. Designerzy Huawei inspirują się w nim nowymi trendami i tłumaczą je na pomysły, materiały, kolory wykorzystywane przy projektowaniu nowych smartfonów.
Od kilku miesięcy Huawei kooperuje także z PANTONE Color Institute, sławną amerykańską firmą, która dobiera kolory produktów, analizuje trendy i projektuje nowe, modne barwy. Producent smartfonów przy projekcie swojego najnowszego flagowca współpracował także z kultową chińską marką modową Ricostru, a jednym z haseł zapowiadających premierę P10 było hasło: Color is a new black.
Design, kolory, trendy i moda to pojęcia, które są teraz kluczowe przy projektowaniu nowych mobilnych gadżetów i nie dotyczy to już wyłącznie najdroższych, flagowych produktów. Przykładem jest Huawei P10 lite – smartfon, który swoim designem dorównuje produktom z najwyższej półki, a ma atrakcyjniejszą cenę. Elegancja i prestiż w designie stają się bardziej dostępne, a nowy kolor P10 lite – szafirowy błękit – sprawia, że design przestaje być nudny i zachowawczy.
Huawei P10 lite jest dostępny w 4 pięknych kolorach. Każdy z nich sprawia, że smartfon możemy lepiej dopasować do naszej osobowości i stylu.
Barwy biała i czarna pozostaną dobrym wyborem dla tradycjonalistów. Czarne smartfony od lat są preferowane przez klientów biznesowych. Oni nie wyobrażają sobie smartfona w innym kolorze niż właśnie czarny. Odważniejsze osoby, które interesują się modą na pewno zachwycą się Huawei P10 lite w kolorze platynowego złota. w tym kolorze przypomina piękną biżuterię i bez wątpienia będzie świetnie wyglądał na wieczornym party na francuskim wybrzeżu. Najbardziej szalony i oryginalny jest P10 lite w kolorze szafirowego błękitu. To nowość wśród palety barw smartfonów Huawei. Podobny błękit jest także dostępny we flagowcu P10.
Nowe kolory oznaczają jedno - Huawei odważnie eksperymentuje z designem i kolorami, bo design jest na rynku mobilnym coraz ważniejszy. Tylko producent, którego produkty będą miały własne designerskie „DNA”, może odnosić sukcesu na rynku marek premium. O ten segment walczą najmocniej wszyscy najważniejsi producenci smartfonów. Klienci premium chcą korzystać z najnowszych rozwiązań technologicznych, z najlepszych kamer , ale jednocześnie smartfon ma pozostać pięknym gadżetem pasującym do naszego stylu.
Rola designu w Huawei została doceniona już kilka lat temu. Dzięki temu obecne produkty mobilne tej firmy zachwycają nas swoją doskonałością i elegancją. Ten świetny design znajdziemy także w smartfonie Huawei P10 lite. Klient szukający tańszego urządzenia otrzymuje szansę na obcowanie z przedmiotem zaprojektowanym z wyjątkową precyzją. Błękitny kolor obudowy to kwintesencja nowoczesnej elegancji. Smartfony przestają być nudne!