„JA+ POWER LTE 2.0" - nowa oferta mobilnego internetu sieci Plus

Promocje
Opinie: 29
„JA+ POWER LTE 2.0" - nowa oferta mobilnego internetu sieci Plus

Plus wprowadza nową ofertę mobilnego Internet LTE bez limitu danych i z maksymalną prędkością. Nowa oferta to jeszcze większe podstawowe pakiety danych. Nowa oferta „JA+ POWER LTE 2.0" wchodzi do sprzedaży od czwartku 3 września i będzie dostępna zarówno w wersji ze sprzętem, jak i w tylko SIM, a dodatkowo także specjalna promocja dla studentów i wykładowców akademickich oraz zestaw szkolny – router LTE, laptop, tablet LTE – za 0 zł na start.

Nowa oferta „JA+ POWER LTE 2.0", to:

  • Do wyboru cztery abonamenty. Są to: 39,99 zł; 59,99 zł; 79,99 zł oraz 99,99 zł.
  • W ofercie „Tylko SIM" abonamenty są tańsze o 10 zł
  • 6 miesięcy za 0 zł otrzymują klienci innych operatorów przenoszący się do sieci Plus.
  • LTE bez limitu danych z maksymalną dostępną prędkością. Usługa ta jest dostępna w cenie abonamentu od 49,99 zł i można dzięki niej korzystać z Internetu LTE nawet po wykorzystaniu podstawowego pakietu danych.
  • Powiększone zostały podstawowe pakiety danych. W każdym abonamencie podniesiony został podstawowy pakiet GB i teraz jest to odpowiednio: 20, 40, 70 i 90 GB, z których można korzystać w każdej technologii (LTE/ HSPA) dostępu do Internetu.
  • W najniższym abonamencie za 39,99 zł z pakietem podstawowym 20 GB miesięcznie dostępna jest usługa dodatkowa „LTE Bez Limitu Danych". Po wykorzystaniu pakietu podstawowego za 10 zł miesięcznie można nadal korzystać z Internetu LTE z maksymalną prędkością do 5 Mb/s.
  • W ofercie smartDOM abonament miesięczny może być tańszy o 24,99 zł. W ofercie ze sprzętem można mieć Internet LTE od Plusa od 35 zł i od 25 zł w opcji „Tylko SIM" z pakietem podstawowym 40 GB.
  • Nadal dostępny jest pakiet nocny. W taryfach od 59,99 zł ze sprzętem i 49,99 zł w wersji „Tylko SIM" dostępny jest w godzinach 1.00-8.00 pakiet nocny 200 GB, za 2,90 zł miesięcznie.
  • Pakiety telewizji internetowej IPLA. W taryfach od 59,99 zł ze sprzętem i 49,99 zł w wersji „Tylko SIM" przez dwa miesiące w cenie abonamentu dostępne są trzy pakiety tematyczne największej telewizji internetowej IPLA. Później ich koszt to 10 zł miesięcznie, przy czym klienci najwyższego abonamentu otrzymują wszystkie trzy pakiety, a klienci niższych abonamentów jeden, przez siebie wybrany, który mogą raz w miesiącu zmienić.
  • Bezpieczny Internet czyli Ochrona Internetu i Plus Chmura 5 GB. W każdej taryfie można możliwość skorzystania z zaawansowanego pakietu antywirusowego chroniącego komputer oraz urządzenia mobilne (3 licencje na 3 wybrane urządzenia) oraz z podręcznej i bezpiecznej przestrzeni dyskowej „w chmurze" do przechowywania zdjęć, muzyki, filmów oraz innych plików. Usługa przez pierwszy miesiąc jest za darmo, później kosztuje 9 zł miesięcznie.
  • Dodatkowe bonusy za zakupy w e-sklepie Plusa. Klienci, którzy podpiszą umowę przez sklep internetowy otrzymują dodatkowe 10 GB miesięcznie do każdego abonamentu oraz 3 miesiące darmowego abonamentu.
  • Zestaw szkolny za 0 zł na start. Na zestaw ten składają się router LTE Huawei B315 oraz laptop HP 250 G3 15" i tablet LTE Huawei MediaPad T1, 8", a miesięczna łączna opłata w ramach programu smartDOM to 90 zł przez 24 miesiące, a przez kolejne 24 miesiące 65 zł .

W ramach nowych taryf Internetu Plusa dostępna jest także specjalna oferta dla studentów i nauczycieli akademickich:

  • Abonament za 39,99 zł.
  • Usługa LTE bez limitu danych z prędkością maksymalną już w ramach abonamentu.
  • Podstawowy pakiet danych 20 GB na wszystkie technologie.
  • Kieszonkowy router LTE Samsung za 1 zł.
  • Umowa podpisywana tylko na 12 miesięcy.

By skorzystać z promocji studenckiej trzeba okazać w punkcie sprzedaży sieci Plus swoją legitymację studencką lub nauczycielską oraz dowód osobisty.

Ofertę LTE Plusa wspierać będzie kampania reklamowa z udziałem mistrzów świata w siatkówce mężczyzn. Tym razem w spocie reklamowym wystąpili: trener naszej kadry narodowej Stephane Antiga oraz reprezentanci Polski Andrzej Wrona i Karol Kłos, który jest twarzą oferty internetowej.

Spot pt. „Siłownia":

 

Kampania została przygotowana przez agencję Scholz&Friends. Reżyserem spotu jest Bartosz Prokopowicz, a autorami scenariusza Weronika Zielińska i Agnieszka Niska-Wójcik. Za produkcję odpowiada Ryszard Kłosowski i TFP, a postprodukcję powierzono Rio de Post. Kampanie została zaplanowana przez Media Direction i będzie miała miejsce w stacjach telewizyjnych i radiowych, prasie, Internecie oraz na nośnikach zewnętrznych.

Prezentacja:

Materiały dodatkowe: