Leroy Merlin Polska, Orange, Sony - wdrożenie platformy dla sprzedawców na 9500 smartfonów

Newsy
Opinie: 15

W marcu 2017 roku wszyscy pracownicy sieci handlowej Leroy Merlin Polska zostaną wyposażeni w smartfony Sony ze specjalnym oprogramowaniem wspomagającym sprzedaż i komunikację wewnątrz firmy. Za wdrożenie odpowiada Orange oraz dział IT Leroy Merlin w Polsce.

Projekt Mobility to mobilna platforma dedykowana obsłudze sprzedażowej oraz budowaniu relacji z klientami i pracownikami. Po zakończeniu programu pilotażowego w pierwszym kwartale 2017 wszystkie sklepy Leroy Merlin Polska zostaną przyłączone do platformy.

Prace nad platformą Mobility trwały od 2015 roku.

Za opracowanie infrastruktury systemu odpowiada Orange Polska. Infrastruktura to m.in. wirtualne centralki dla sklepów i telefony dla wszystkich jej pracowników wraz z systemem umożliwiającym zarządzanie aplikacjami klienta i zapewniającym najwyższy poziom bezpieczeństwa teleinformatycznego. Orange sprzedał także usługi głosowe oraz transmisję danych.

Wszyscy pracownicy sieci sklepów Leroy Merlin Polska zostali wyposażeni w smartfony z dostępem do Internetu i aplikacjami (10) wspierającymi sprzedaż (aplikacje magazynowe, zakupowe), komunikację wewnętrzną (komunikatory, intranet) oraz zewnętrzną (kontakt z klientami i dostawcami).

Sony dostarczyło do Leroy 9500 smartfonów Sony Xperia XA oraz M5 (ten model wykorzystywano w pilotażu).

Cały proces wdrożenia platformy mobilnej „Mobility” zakończy się w marcu 2017 roku.

Wyposażając naszych pracowników w smartfony, zapewniamy Klientom szybszą obsługę, wygodniejszy model zakupu na terenie sklepu stacjonarnego, a ponadto możliwość kontaktu z wybranym sprzedawcą także poza sklepem, wzmacniając tym samym obsługę posprzedażową – mówi Krzysztof Kordulewski, prezes Leroy Merlin Polska.