Multimedia Polska - sprzedaż gazu, nowe logo i nowe hasło sprzedażowe

Newsy
Opinie: 1

Grupa Multimedia Polska ogłosiły strategię rozwoju, której celem jest przekształcenie z operatora telekomunikacyjnego w ogólnopolskiego dostawcę zintegrowanych usług dla domu i firm.

Spółka rozpoczyna sprzedaż gazu. Klient, który zmieni sprzedawcę gazu na Multimedia, zyskuje 10% oszczędności w stosunku do dotychczasowych opłat oraz 3-letnią ochronę przed podwyżką cen. Będzie miał także możliwość obniżenia stawek w trakcie trwania umowy – w przypadku, gdy cena za gaz w taryfie Multimedia będzie niższa od jego obecnej ceny. Proces zmiany sprzedawcy następuje automatycznie – bez zmiany instalacji, licznika czy przerw w dostawie, a klient nadal otrzymuje jedną fakturę za prąd i gaz. Z oferty mogą skorzystać zarówno klienci indywidualni, MŚP, jak i duże firmy.

Multimedia promuje nową ofertę kompleksowego pakietu usług dla klientów w całej Polsce. Wybierając jedną z usług: telewizję cyfrową, internet, prąd lub gaz, klienci otrzymają nielimitowane rozmowy do sieci stacjonarnych i komórkowych oraz smsy za 1 zł miesięcznie przez rok. Możliwe jest również przeniesienie swojego dotychczasowego numeru telefonu do Multimedia.

21 kwietnia wprowadzamy odświeżone logo oraz nowe hasło - Multimedia. Tym żyje Twój dom - które będą towarzyszyły naszym działaniom marketingowym kierowanym do klientów indywidualnych. Ze względu na 25-letnią tradycję i przywiązanie klientów biznesowych do dotychczasowej identyfikacji zdecydowaliśmy o zachowaniu używanego obecnie znaku w komunikacji B2B. Jednocześnie rozpoczynamy kampanię reklamową w internecie i telewizji promującą naszą nową ofertę. Doskonale zdajemy sobie sprawę jak istotną rolę w procesie sprzedaży odgrywa e-commerce. Stworzyliśmy więc nową stronę internetową prezentującą w sposób kompleksowy i przejrzysty naszą ofertę oraz umożliwiającą prosty zakup oferowanych usług – mówi Michał Dolny, Dyrektor Departamentu Marketingu.

21 kwietnia startuje kampania reklamowa Multimedia, przygotowana przez agencję PZL. Kampania prowadzona będzie w największych stacjach telewizyjnych oraz internecie.

W spotach reklamowych zobaczymy grupkę chomików, mieszkających pod jednym dachem i w zaskakujący sposób korzystających z usług Multimedia.

Wartość tak kompleksowo atrakcyjnej oferty jest w naszych reklamach podkreślana bez pokazywania mieszkańców domu, bo każdy pewnie widział, jak się rozmawia przez telefon, gotuje obiad na gazie albo ogląda telewizję– mówi Kot Przybora, współzałożyciel agencji PZL i reżyser spotów. – Chcielibyśmy, żeby Multimedia kojarzyły się nie tylko z zaawansowaną technologią, ale przede wszystkim z miłym domem, w którym – częściowo dzięki tej technologii – mieszkańcy (widoczni – jak w starych, dobrych amerykańskich kreskówkach – jedynie w tle) stwarzają tak ciepły i bezstresowy nastrój, że nawet małe zwierzątka domowe czują się… no właśnie – jak u siebie w domu.

Za strategię komunikacji oraz ideę kreatywną nowej platformy odpowiada PZL. Za produkcję – Prime Time. Postprodukcję oraz animację postaci zrealizował Human Ark, za reżyserię animacji odpowiadał Kamil Polak. Udźwiękowienie powierzono HALO. Media zaplanował Maxus. Spoty wyreżyserował Kot Przybora. Za reklamy i działania w internecie odpowiada agencja Media Mocni i Grupa Unity. Za identyfikację wizualną odpowiada White Cat Studio.

Materiały dodatkowe: