PLAY - wyniki za 2012 r. - relacja ze specjalnej konferencji w Barcelonie - Aktualizacja 4

Newsy
Żródło: PLAY
Opinie: 3

PLAY na specjalnej konferencji w Barcelonie podał swoje wyniki finansowe i operacyjne za 2012 r. Operator zakończył zeszły rok z 8,7 mln klientów. To wzrost o około jedną czwartą w porównaniu z poprzednim rokiem. Udział w rynku wyniósł 16%. Spółka osiągnęła ponad 3,4 mld zł przychodu ze sprzedaży – o 29% więcej niż przed rokiem. EBITDA wzrosła z 874 mln zł w 2011 roku do ponad 1,2 mld zł w roku 2012, co daje wzrost 40%.

7 z 10 osób decydujących się na zmianę operatora i przeniesienie numeru do innej sieci wybrało PLAY. Dzięki między innymi Formule 4.0 spółka pozyskała ponad 1,6 mln nowych klientów, uzyskując łączną bazę 8,7 mln klientów po 5 latach działalności. W 2012 roku sieć miała już 1,1 mln klientów biznesowych, co daje wzrost o 107% w stosunku do poprzedniego roku.

PLAY w swoim komunikacie napisał także: "W roku 2013 roku polski rynek telekomunikacyjny czekają kolejne zmiany. Od stycznia obowiązują zrównane stawki MTR, co powinno przełożyć się na zaprzestanie stosowania zawyżonych marż na połączenia do PLAY. Z kolei wygrana PLAY w przetargu na rezerwację częstotliwości z pasma 1800 MHz pozwoli spółce na dalszy rozwój usług w zakresie dostępu do szerokopasmowego Internetu mobilnego."

Zapis wideo całej konferencji prasowej:

Zdjęcia z konferencji prasowej:

Prezentacja z konferencji PLAY w Barcelonie: