SmartFIRMA - program oszczędnościowy w ofercie Plus dla Firm

Promocje
Opinie: 1

Jeśli lubisz nasze newsy to polub także nasz profil na Facebooku - KLIKNIJ TUTAJ

Od 28.10 klienci biznesowi Plusa mogą korzystać z programu smartFIRMA, który pozwala na łączenie różnych usług i przynosi oszczędności finansowe. Można łączyć takie usługi jak telefonia komórkowa, Internet LTE i telefonia stacjonarna. W programie znajdują się także produkty PlusBanku i energia elektryczna od Plusa, a wszystko to wspiera portfolio dodatkowych usług wspierających i rozwijających biznes.

Od dziewięciu miesięcy klienci indywidualni mogą w ramach programu smartDOM łączyć produkty Plusa, Cyfrowego Polsatu i PlusBanku dzięki czemu mogą mniej płacić za swoje rachunki. Od 28 października możliwość tę otrzymują także klienci usług oferowanych przez sieć Plus dla biznesu. Można korzystać z telefonii komórkowej bez limitu, telefonii stacjonarnej bez limitu, Internetu LTE oraz portfolio usług dodatkowych wspierających biznes.

W ramach smartFIRMY:

  • można wybrać maksymalnie pięć produktów,
  • na cztery z nich otrzymuje się rabaty,
  • pierwszy i drugi produkt to zawsze telefonia komórkowa i Internet (wymiennie),
  • na drugi produkt jest rabat 50%,
  • trzeci produkt to zawsze telefonia stacjonarna, którą można dokupić za 1zł,
  • można otrzymać upusty 10 zł i 20 zł na dodatkowe karty telefonii komórkowej,
  • wszystkie upusty w ramach smartFIRMY przydzielane są na całą długość umowy.

smartFIRMA jest dla:

  • dla obecnych klientów, którzy posiadają produkt (Internet lub telefonię komórkową) z abonamentem minimum 39 zł netto.
  • dla nowych klientów, którzy zakupią minimum jedną aktywację telefonii komórkowej lub Internet dla firm z abonamentem minimum 39 zł netto (bez sprzętu) lub 49 zł netto (ze sprzętem)

Przykładowy zestaw usług przy wyborze ofert bez sprzętu (podane ceny są cenami netto):

Przykładowy zestaw usług przy wyborze ofert ze sprzętem (podane ceny są cenami netto):

SmartFIRMA obejmuje także bankowość oraz energię elektryczną.

smartFIRMA pozwala przenieść firmowy rachunek za prąd do Plusa i oszczędzić do 33% na energii w porównaniu do ofert innych sprzedawców. Klient korzystający z energii od Plusa ma zagwarantowaną stałą cenę energii przez cały okres umowy, nie będzie więc zaskoczony żadnym jej wzrostem. Plus oferuje 28,5 gr netto za kilowatogodzinę przy braku opłaty stałej, zwanej handlową. By skorzystać z oferty wystarczy jedna wizyta w punkcie sprzedaży sieci Plus i przyniesienie faktury od aktualnego sprzedawcy prądu, a Plus załatwi już wszelkie formalności w imieniu klienta.

Małe firmy mogą też zyskać dzięki wspólnej ofercie Plusa i PlusBanku. Za każde 500 zł wydane kartą firmową, PlusBank ureguluje za klienta 5% abonamentu w Plusie. W ten sposób można obniżyć abonament do 0 zł i to nawet na czterech telefonach. Dodatkowo, jeśli firma przeniesie numer telefonu do Plusa, otrzyma zwrot wpłacanego abonamentu na rachunek w PlusBanku przez 5 miesięcy. Można zyskać więc do 2100 zł. Klientom chcącym skorzystać z tych ofert PlusBank oferuje wyjątkowy rachunek dla małych firm – Mikro Biznes z pakietem usług dodatkowych oraz możliwością korzystania z usług biura rachunkowego ifirma.pl przez pierwszy miesiąc za darmo.

W ramach oferty Plusa dla firm i programu smartFIRMA można korzystać też z portfolio usług dodatkowych, pozwalających na rozwijanie biznesu. Są to miedzy innymi:

  • Ochrona Internetu dla trzech dowolnych urządzeń w firmie z Chmurą 5 GB - zapewnia ochronę zawartości przed zagrożeniami z Internetu, a najważniejsze dokumenty można przechowywać w chmurze.
  • NaviExpert – nawigacja w telefonie zapewniająca najświeższe dane o sytuacji na drodze.
  • Pakiet IPLA Plus w smartfonie z bezpłatną transmisją danych – 6 kanałów TV, w tym kanały informacyjne.
  • Ubezpieczenie sprzętu – specjalne pakiety obejmujące szybki czas naprawy, a nawet wymianę urządzenia lub nowe urządzenie w przypadku rabunku lub kradzieży.
  • Monitoring Plus - lokalizacja pracowników, raportowanie ich mobilności.
  • Zarządzanie flotą samochodową – monitoring geograficzny i techniczny aut z możliwością analiz statystyk na podstawie, których można optymalizować koszty w firmie.
  • Mobilny zespół – przełączanie połączeń przychodzących pod numer firmy bezpośrednio do pracowników według preferowanych reguł dystrybucji połączeń.
  • Nagrywanie rozmów – prowadzonych na telefonach komórkowych dla firm posiadających call center lub biuro obsługi klienta.
  • Przełączanie rozmów – bez konieczności udziału w połączeniu przychodzącym.
  • Zestaw sekretarsko – dyrektorski – możliwość decydowania, kto może się dodzwonić, a kto powinien połączyć się bezpośrednio z asystentką.
  • Zapowiedzi głosowe – komunikaty głosowe po połączeniu pod numer firmy usprawniający obsługę klientów.

Jeszcze w tym roku wprowadzone zostaną kolejne usługi dla biznesu, a będą to Porady prawne, Usługi księgowe oraz Help Desk dla firm.

Prezentacja:

Reklama:

Materiały dodatkowe: