Premium Mobile ma prawie 10 tys. abonentów

Newsy
Żródło: Puls Biznesu
Opinie: 16

Premium Mobile o udziały rynkowe chce walczyć przede wszystkim ceną, bo — jak mówi w Pulsie Biznesu Dariusz Chlastawa, wiceprezes spółki — model biznesowy jest w gruncie rzeczy podobny do tanich linii lotniczych.

Oferujemy to, co wszyscy, tyle że taniej. Nie mamy kosztów infrastruktury, koszty centrali są bardzo ograniczone, nie chcemy też wydawać dużych pieniędzy na marketing — stawiamy na kampanie w internecie i marketing szeptany, rozwijamy sieć sprzedaży sklepów dealerskich, testowo prowadzimy też dwie własne placówki detaliczne na Podkarpaciu — mówi Chlastawa.

Pieniądze od nowego inwestora z Węgier posłużą do rozbudowy sieci sprzedaży, by oferta pojawiła się w większej liczbie sklepów.

Wyszliśmy z ofertą na rynek na początku roku, choć tak naprawdę to o klientów walczymy od lipca i na razie udaje nam się realizować założenia, zbliżamy się do granicy 10 tys. klientów. Wszyscy to klienci abonamentowi, 80 proc. — klienci indywidualni — twierdzi Dariusz Chlastawa.

W przyszłym roku chcemy mieć 100 tys. klientów. Nie musimy mieć bardzo dużej bazy, by projekt był rentowny, choć oczywiście marża na naszej działalności nie jest wysoka. Kluczowa jest kontrola kosztów — zapowiada Dariusz Chlastawa.