20 GB za darmo dla wszystkich od T-Mobile

Promocje
Opinie: 62

Każdy klient T-Mobile od18 marca będzie mógł otrzymać bezpłatnie 20 GB danych do wykorzystania przez 30 dni. 

W ramach startującej kampanii każdy klient T-Mobile już od 18 marca będzie mógł otrzymać bezpłatnie 20 GB danych do wykorzystania przez 30 dni. Wystarczy wysłać bezpłatny SMS o treści BEST pod numer 80120. Oferta dotyczy klientów indywidualnych i biznesowych, aktywowana może być dla ofert głosowych oraz internetowych.

Klienci usług na kartę oraz MIX będą mieli 30 dni na wykorzystanie promocyjnego pakietu, zaś abonamentowi – minimum pełen cykl rozliczeniowy.

T-Mobile przygotował także bezpłatne startery z pakietem 20GB ważnym przez 7 dni. Starter można będzie odebrać w salonach sprzedaży i za pośrednictwem strony www.najlepszasiec.pl. Warunkiem odebrania startera jest jego rejestracja, wyrażenie zgody na komunikację marketingową i zostawienie numeru kontaktowego.

Na klientów czeka także kilkanaście urządzeń tańszych nawet o 500 złotych:

  • laptop Lenovo IdeaPad 100S (64GB) + modem USB Huawei E3372h - dostępne za 99 zł na start (zamiast 649 zł) przy abonamencie 69,99 zł, pakiet danych – 50GB, Internet LTE bez limitu danych, 24 miesiące
  • laptop Lenovo IdeaPad 110 + router mobilny Huawei E5577C - za 399 zł na start (zamiast 799zł) przy abonamencie 69,99 zł, z 50GB, Internet LTE bez limitu danych, 36 miesięcy
  • tablet Lenovo TAB 3 8 - za złotówkę na start (zamiast 99 zł) i z abonamentem 59,99 zł i pakietem danych 50GB, 24 miesiące
  • tablet 2w1 Lenovo Miix 300 + router mobilny Huawei E5577C lub opcjonalnie router mobilny Alcatel Link Zone za 49 zł na start (zamiast 249 zł), w abonamencie 59,99 zł i 50 GB Internetu przy umowie na 24 miesiące

Najnowszej akcji T-Mobile towarzyszy dedykowana kampania reklamowa, której bohaterem jest Bogusław Linda. Nowy spot, nawiązujący do znanej z poprzednich reklam stylistyki T-Mobile, pojawi się w ogólnopolskiej telewizji już 18 marca. Tłem muzycznym nowej produkcji jest hit „Don’t worry be happy”, podkreślający filozofię T-Mobile.

Kampania, która obejmuje także działania w prasie, radio, OOH online i salonach operatora, będzie miała charakter dwuetapowy – po ogólnopolskiej kampanii telewizyjnej, działania będą prowadzone regionalnie. Co tydzień w kolejnych województwach pojawią się specjalne dedykowane wersje outdooru, prasy i kreacji internetowych. Za kreację i produkcję odpowiedzialna jest agencja Bridge2Fun. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom Mediavest Group (SMG), a działania reklamowe w Internecie wspiera Liquid Thread. Kampanię w mediach społecznościowych prowadzić będzie Agencja Warszawa. Materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide.

Materiały dodatkowe: