Startuje telewizja w T-Mobile - serwis Strefa T-Mobile we współpracy z TVN

Newsy
Opinie: 18

Jeśli lubisz nasze newsy to polub także nasz profil na Facebooku - KLIKNIJ TUTAJ

3 grudnia T-Mobile Polska oraz TVN uruchomią nowy subskrypcyjny serwis wideo na żądanie (SVOD) Strefę T-Mobile. Strefa T-Mobile dostępna będzie na urządzeniach mobilnych z systemami operacyjnymi Android, iOS i Windows Phone, można z niej będzie korzystać poprzez przeglądarkę internetową na komputerach osobistych.

Strefa zapewnia dostęp na żywo do flagowych programów TVN (m.in. „Mam Talent!”, „MasterChef”, „Dzień Dobry TVN”), możliwość oglądania wybranych polskich i zagranicznych filmów fabularnych, a także wybrane, cieszące się popularnością kanały telewizyjne na żywo (m.in. TVN24, TVN Turbo i TVN Style). Dzięki usłudze Multiscreening klienci, posiadając jedno konto, będą mogli korzystać z usługi na wszystkich swoich urządzeniach mobilnych: laptopach, tabletach i smartfonach.

Obecni i nowi klienci T-Mobile będą mogli wybrać jeden z trzech pakietów: pakiet podstawowy Start, pakiet Kids dla najmłodszych odbiorców oraz przeznaczony dla najbardziej wymagającego odbiorcy Pakiet Multi.

Strefa T-Mobile w Player.pl bazuje na modelu miesięcznej subskrypcji, dzięki czemu klienci w każdej chwili mogą zdecydować o zakupie bądź rezygnacji z pakietu. Klienci T-Mobile mogą wypróbować przez miesiąc pakiet Multi bez żadnych opłat.

Pakiety umożliwiające dostęp do Strefy T-Mobile

Pakiet Start
W ramach pakietu podstawowego START, który będzie domyślnie aktywowany wszystkim nowym i przedłużającym umowę klientom T-Mobile, znajdą się 3 kanały na żywo (TVN Biznes i Świat, TVN Style oraz TVN Turbo), 10 odcinków wybranych bajek i pierwsze odcinki wybranych seriali, a także wybrane filmy.

Pakiet Kids
Pakiet Kids, w ramach którego oprócz trzech kanałów na żywo (TVN Biznes i Świat, TVN Style oraz TVN Turbo) znajdzie się ponad 400 odcinków popularnych i lubianych przez dzieci kreskówek, takich jak: „Świnka Peppa”, „Kucyki Pony”, „Baranek Shaun”, „Lego Ninjago”, „Pszczółka Maja” czy „Chuck i przyjaciele”. Kreskówki zostały starannie dobrane pod kątem dostosowania treści do najmłodszych widzów. Dodatkowo w ramach pakietu Kids nie są emitowane reklamy, opiekunowie mogą być więc całkowicie spokojni o bezpieczeństwo swoich podopiecznych. W pakiet Kids wliczono 5 godzin bezpłatnego transferu w T-Mobile. Jego cena wynosi 4,99 zł miesięcznie.

Pakiet Multi
Zawiera 16 kanałów tv na żywo w tym kanały z portfolio TVN (TVN24, TVN Biznes i Świat, TVN Turbo, TVN Style) kanały z rodziny AXN, KinoPolska i Filmbox. Dodatkowo biblioteka ponad 130 przebojów filmowych (takich jak „O północy w Paryżu”, „Jak zostać królem”, „Ciekawy przypadek Benjamina Buttona” czy „Dyktator”) z comiesięczną premierą prosto z kina (wśród pierwszych premier „Zacznijmy od nowa”, „Dawca Pamięci”, „Sin City 2: Damulka warta grzechu”, „Magia w blasku księżyca”). Każdego miesiąca biblioteka będzie rozszerzana o co najmniej 10 dodatkowych tytułów. W ramach pakietu użytkownik otrzyma dostęp do hitów serialowych, np. „House of Cards”, „Blacklist” („Czarna lista”), „Partnerki”, „The Bridge”, „Demony Da Vinci” czy nominowanego do nagrody Emmy, dostępnego w Polsce po raz pierwszy – „The 100”. A już wkrótce kolejne seriale, w tym m.in. wszystkie sezony „The Walking Dead”. Ofertę serialową uzupełniają pozycje, które zyskały już miano kultowych, np.: „Dwóch i Pół” czy „Przyjaciele” oraz wszystkie seriale TVN. W strefie T-Mobile transmitowane będą także najbardziej popularne show TVN („MasterChef”, „Ugotowani”, „Kuchenne Rewolucje”, „Top Model”, „Mam Talent!” i inne). Pierwszy raz w historii będzie je można oglądać na smartfonach na żywo, równolegle z ich telewizyjną emisją.
Transmisja danych na potrzeby pakietu jest nielimitowana a miesięczna opłata za pakiet wynosi 14,99 zł.

Wyniki badania zainteresowania usługami VOD i mobilnej telewizji na urządzeniach przenośnych:
Badanie zrealizowane przez firmę PBS metodą wywiadów bezpośrednich w listopadzie 2014 na reprezentatywnej, 1000-osobowej próbie Polaków w wieku 15+
Wyniki dla grupy 15-39 użytkowników Internetu:
Połowa respondentów potwierdza, że częściej niż kiedyś ogląda filmy, seriale i programy TV za pośrednictwem Internetu
65% respondentów chce mieć możliwość oglądania filmów, seriali, programów, gdy ma na to ochotę, niezależnie od ramówki telewizyjnej,
60% ankietowanych chce mieć możliwość oglądania ulubionych filmów, seriali, programów w wysokiej jakości za pośrednictwem Internetu
48% ankietowanych chce mieć możliwość oglądania ulubionych filmów, seriali, programów na urządzeniu mobilnym np. tablecie, telefonie.
65% ankietowanych zgadza się, że za dostęp za pośrednictwem Internetu do legalnych treści w dobrej jakości zazwyczaj trzeba zapłacić
37% badanych deklaruje chęć płacenia za legalny dostęp do seriali, programów, filmów w wysokiej jakości dostępnych za pośrednictwem Internetu.

Zdjęcia z konferencji:

Prezentacja: