Virgin Mobile Polska zapowiedział dziś wprowadzenie nowej oferty #Freemium. WIADOMOŚĆ BĘDZIE AKTUALIZOWANA!
W ramach oferty otrzymujemy bezpłatny pakiet:
Środki dostępne w pakiecie możemy wykorzystać w ciągu 30 dni. Z pakietu, który odnawia się co 30 dni możemy korzystać nie podpisując umowy z operatorem.
Po wyczerpaniu bezpłatnego pakietu mamy możliwość dokupienia dodatkowych pakietów lub korzystania z usług zgodnie z cennikiem Virgin Mobile.
Dodatkowe pakiety minut:
Dodatkowe pakiety SMSów:
Dodatkowe pakiety na transmisję danych:
Dostępny będzie również starter z ofertą #Freemium w cenie 5 zł.
Z oferty będzie można skorzystać od 15 października.
Virgin Mobile na polskim rynku istnieje od sierpnia 2012 r. Operator zapowiadał, że w trzy lata od rynkowego startu pozyska 1 mln klientów. We wrześniu 2014 r. operator otrzymał 40 mln kolejnego dofinansowania (głównie od EBOiR). Wcześniej operator korzystał z funduszy Łukasza Wejcherta poprzez spółkę Dirlango. W maju szefową Virgin została Grażyna Piotrowska-Oliwa, była szefowa PTK Centertel. Firma zmieniła swoją siedzibę z warszawskiego biurowca do willi na Mokotowie.
Virgin Mobile Polska posiada obecnie 250 000 klientów . Ponownie plany zakładają, że w ciągu najbliższych trzech lat chciałby dojść do miliona. Od początku czerwca operator pozyskał około 70 000 nowych klientów.
Myślę, że #FREEMIUM jest ciekawym odświeżeniem polskiego rynku telekomunikacyjnego. Postanowiliśmy pozytywnie zaskoczyć naszych klientów i zaoferowaliśmy produkt zupełnie za darmo. Dodatkowe, płatne komponenty to świetna opcja dla tych, którzy są świadomi swoich potrzeb i cenią elastyczność. Liczymy na to, że poprzez tę ofertę uda nam się dotrzeć do nowej grupy odbiorców naszych usług – komentuje Grażyna Piotrowska-Oliwa, prezes Virgin Mobile Polska.
Kampania oferty Freemium obejmuje spoty telewizyjne, outdoor w największych polskich miastach i ich okolicach, a także promocję online – głównie kluczowe polskie portale ogólnotematyczne i lifestyle’owe. Za koncepcję kreatywną odpowiedzialna jest agencja Lubię To. Produkcja zlecona została Film Fiction, a reżyserią zajął się Filip Syczyński. Za zakup mediów po stronie Virgin Mobile odpowiadają Monika Mierzejewska i Agnieszka Flis. Planowanie kampanii telewizyjnej zlecono Mindshare, a online’u – Marketing Wizzards oraz Lubię To.