#Freemium w Virgin Mobile - pakiet 300 MB, 30 SMSów i 30 minut za darmo

Promocje
Opinie: 60
#Freemium w Virgin Mobile

Virgin Mobile Polska zapowiedział dziś wprowadzenie nowej oferty #FreemiumWIADOMOŚĆ BĘDZIE AKTUALIZOWANA!

W ramach oferty otrzymujemy bezpłatny pakiet:

  • 300 MB,
  • 30 SMSów do wszystkich sieci,
  • 30 minut do wszystkich sieci komórkowych i stacjonarnych.

Środki dostępne w pakiecie możemy wykorzystać w ciągu 30 dni. Z pakietu, który odnawia się co 30 dni możemy korzystać nie podpisując umowy z operatorem.

Po wyczerpaniu bezpłatnego pakietu mamy możliwość dokupienia dodatkowych pakietów lub korzystania z usług zgodnie z cennikiem Virgin Mobile.

Dodatkowe pakiety minut:

  • 30 minut do wszystkich sieci za 3 zł,
  • 60 minut do wszystkich sieci za 5 zł,
  • 100 minut do wszystkich sieci za 8 zł,
  • nielimitowane połączenia do wszystkich sieci za 19 zł.

Dodatkowe pakiety SMSów:

  • 200 SMSów do wszystkich sieci za 3 zł,
  • nielimitowane SMSy do wszystkich sieci za 9 zł.

Dodatkowe pakiety na transmisję danych:

  • 300 MB za 4 zł,
  • 500 MB za 5 zł,
  • 1 GB za 8 zł,
  • 3 GB za 15 zł,
  • 10 GB za 25 zł.

Dostępny będzie również starter z ofertą #Freemium w cenie 5 zł.

Z oferty będzie można skorzystać od 15 października.

Virgin Mobile na polskim rynku istnieje od sierpnia 2012 r. Operator zapowiadał, że w trzy lata od rynkowego startu pozyska 1 mln klientów. We wrześniu 2014 r. operator otrzymał 40 mln kolejnego dofinansowania (głównie od EBOiR). Wcześniej operator korzystał z funduszy Łukasza Wejcherta poprzez spółkę Dirlango. W maju szefową Virgin została Grażyna Piotrowska-Oliwa, była szefowa PTK Centertel. Firma zmieniła swoją siedzibę z warszawskiego biurowca do willi na Mokotowie.

Virgin Mobile Polska posiada obecnie 250 000 klientów . Ponownie plany zakładają, że w ciągu najbliższych trzech lat chciałby dojść do miliona. Od początku czerwca operator pozyskał około 70 000 nowych klientów.

Myślę, że #FREEMIUM jest ciekawym odświeżeniem polskiego rynku telekomunikacyjnego. Postanowiliśmy pozytywnie zaskoczyć naszych klientów i zaoferowaliśmy produkt zupełnie za darmo. Dodatkowe, płatne komponenty to świetna opcja dla tych, którzy są świadomi swoich potrzeb i cenią elastyczność. Liczymy na to, że poprzez tę ofertę uda nam się dotrzeć do nowej grupy odbiorców naszych usług – komentuje Grażyna Piotrowska-Oliwa, prezes Virgin Mobile Polska.

Kampania oferty Freemium obejmuje spoty telewizyjne, outdoor w największych polskich miastach i ich okolicach,  a także promocję online – głównie kluczowe polskie portale ogólnotematyczne i lifestyle’owe. Za koncepcję kreatywną odpowiedzialna jest agencja Lubię To. Produkcja zlecona została Film Fiction, a reżyserią zajął się Filip Syczyński. Za zakup mediów po stronie Virgin Mobile odpowiadają Monika Mierzejewska i Agnieszka Flis. Planowanie kampanii telewizyjnej zlecono Mindshare, a online’u – Marketing Wizzards oraz Lubię To.

Materiały dodatkowe: