„10% więcej za doładowanie Play” dla klientów PKO Banku Polskiego, Inteligo i Banku Pocztowego

Newsy
Żródło: PKO BP
Opinie: 1

Inteligo Financial Services i operator sieci Play wprowadzili specjalną promocję doładowań dla klientów bankowości elektronicznej Inteligo, PKO Banku Polskiego i Banku Pocztowego. Klienci mogą skorzystać z oferty „10% więcej za doładowanie Play” doładowując telefon komórkowy wyłącznie przez serwisy bankowości elektronicznej oraz w sieci ponad 2300 bankomatów PKO Banku Polskiego w całej Polsce.

Po każdym doładowaniu za minimum 30 zł dokonanym w serwisie bankowości elektronicznej Inteligo, iPKO, Pocztowy24 lub w bankomacie sieci PKO Banku Polskiego, użytkownik otrzyma bonus 10% do wykorzystania na krajowe połączenia głosowe, wideo, SMSy oraz MMSy w zależności od rodzaju taryfy. Bonus ważny jest 30 dni i przyznawany jest w ciągu 24 godzin po doładowaniu. Promocja dostępna jest tylko dla taryf: Play Karta, Nowy Play na Kartę oraz Play Fresh.

Promocja dla klientów Inteligo, PKO Banku Polskiego i Banku Pocztowego to dodatkowy bonus do nowej Oferty Promocyjnej Stan Darmowy w Play. Aktywując ją i wykonując doładowanie za minimum 30 zł, klient może rozmawiać przez 30 dni od daty doładowania za 0 gr/min. Stan darmowy dotyczy połączeń na polskie numery komórkowe. Promocja jest organizowana przez P4.

Opinie:

Opinie archiwalne (1):

Komentuj

Komentarze / 1

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    wibra pisze: 2010-03-01 21:51
    Jak to jest, że dla pośredników play zmniejsza marże i są one na poziomie 6-7% a doładowując przez bank klient zyzkuje 10%. Wniosek prosty - play swoich partnerów biznesowych traktuje nierówno. MTR jest dla nich źródłem przychodu, więc na outgoing calls mogą oddać kasę ... UKE mają za sobą więc mogą sobie pozwolić na takie manewry...
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: