„Co tu dużo pleść - Nikt nie ma lepiej” - druga edycja kampanii Plecione weekendy

Newsy
Żródło: Heyah
Opinie: 10

W sierpniu w mediach pojawi się druga odsłona kampanii Heyah komunikująca wakacyjną ofertę Plecione weekendy.

Kreacja kampanii wykorzystuje dwuznaczność słowa „pleciemy”. W ten sposób Heyah promuje swoją ofertę, w której „W soboty i niedziele plecie się za darmo". Spoty telewizyjne nawiązują stylistyką do sielankowych filmów z lat 60-tych, w których panuje weekendowa beztroska typowa dla wypoczynku nad rzeką oraz na nadmorskiej plaży. Widzowie obejrzą jedyną w swoim rodzaju kronikę, w której kostiumy aktorów, czy wykorzystane w filmach deski surfingowe, okulary a nawet motor zostały wyplecione z wikliny.

W tej odsłonie kampanii Plecione weekendy pojawia się także nowe hasło: „Co tu dużo pleść - Nikt nie ma lepiej”. Podkreślone zostały wartości oferty Heyah, dzięki którym użytkownik dostaje najlepszą propozycję: darmowe soboty i niedziele, najtańszy pakiet minut i SMSów, 10% doładowania gratis w Heyah Klubie oraz najtańszy starter na rynku.
Spoty prezentujące ofertę „W soboty i niedziele pleciemy za darmo” będzie można obejrzeć w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz wybranych stacjach tematycznych. Kampania w prasie obejmie dzienniki ogólnopolskie i lokalne, dodatki do dzienników, a także tygodniki, dwutygodniki (m.in.: motoryzacyjne, sportowe, komputerowe, młodzieżowe) i wydawnictwa bezpłatne rozdawane w miejscowościach wypoczynkowych. W radiu oferta prezentowana będzie w stacjach ogólnopolskich i wybranych stacjach lokalnych. Outdoor to duże formy oraz ciekawe formy ambientowe, m.in. wiklinowe kosze, w których zostały umieszczone czerwone łapy na kioskach. W wybranych kinach rozstawione zostały standy komunikujące ofertę wraz z plażowymi koszami wiklinowymi. Komunikacja oferty będzie wsparta również kampanią w Internecie oraz działaniami BTL.

Kampanię przygotował zespół marketingu Heyah, przy współpracy agencji G7, agencji Engine, agencji S4 i domu mediowego Optimum Media OMD.

Opinie:

Opinie archiwalne (10):

Komentuj

Komentarze / 10

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: