„SUPERKARTA ZIMOWA II” przedłużona do 15 maja br.

Newsy
Żródło: Plus
Opinie: 30

Regulamin Promocji „SUPERKARTA ZIMOWA II”

§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Promocja „SUPERKARTA ZIMOWA II” obejmuje podmioty, które w czasie jej trwania zawrą z Polkomtel S.A. umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM (dalej zwaną „Umową”), stając się Abonentem w myśl „Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów” oraz wybiorą jeden z promocyjnych planów cenowych: Super25 Plus, Super45 Plus, o których mowa w § 1 pkt.7 niniejszego Regulaminu.
2. Promocyjna opłata aktywacyjna wynosi 15,00 zł brutto (12,29 netto).
Opłata aktywacyjna w sieci Plus GSM oferowana na warunkach ogólnych (poza promocją) wynosi 122,00 zł brutto.
3. Promocyjna opłata aktywacyjna w wysokości określonej w § 1 pkt.2 płatna jest wraz z pierwszym rachunkiem telefonicznym.
4. W Promocji „SUPERKARTA ZIMOWA II” nie istnieje możliwość zakupu aparatu telefonicznego po promocyjnej cenie.
5. Promocja „SUPERKARTA ZIMOWA II” trwa od 01.01.2006 do 15.05.2006 roku. Polkomtel S.A. zastrzega sobie prawo do wcześniejszego zakończenia Promocji „SUPERKARTA ZIMOWA II” bez podawania przyczyn.
6. Do wzięcia udziału w Promocji „SUPERKARTA ZIMOWA II” nie jest konieczne podejmowanie żadnych dodatkowych działań ze strony Abonenta, oprócz wymienionych w § 1pkt.1.
7. Abonent zawierający Umowę w Promocji „SUPERKARTA ZIMOWA II” może wybrać jeden z promocyjnych planów cenowych: Super25 Plus, Super45 Plus, zgodnie z poniższą specyfikacją:

  Super25 Plus Super45 Plus
Abonament 25 zł brutto 45 zł brutto
Liczba minut wliczonych w abonament, wymiennych na SMS 40 75
Liczba SMS wliczonych w abonament, wymiennych na minuty 160 300
Stawka za minutę krajowego połączenia 0,72 zł brutto
Stawka za krajową wiadomość SMS 0,18 zł brutto

8. Za usługi nie określone w §1 pkt.7 opłaty będą naliczane zgodnie z Cennikiem świadczenia usług telekomunikacyjnych Plus GSM, zgodnie z poniższą tabelą:

Promocyjny plan cenowy Super25 Plus Super45 Plus
Taryfy oferty podstawowej NowyPlus 25 NowyPlus 45

9. Wliczone w abonament minuty i SMS są nawzajem wymienne w stosunku 1:4 w obu promocyjnych planach cenowych. Oznacza to, że np. posiadając promocyjny plan cenowy Super25 Plus i wykorzystując 10 minut na połączenia pozostaje 30 minut na połączenia lub 120 SMS.
10. Wliczone w abonament minuty wykorzystać można na krajowe połączenia głosowe do sieci Plus GSM, krajowych sieci stacjonarnych lub do innych krajowych sieci komórkowych z wyjątkiem: połączeń z numerami specjalnymi w sieci Plus GSM, w szczególności w ramach usług: Numer Ulgowy, nie dotyczą połączeń z numerami Premium Rate, połączeń w ramach usługi dostępu do serwisów rozrywkowych i informacyjnych; natomiast wliczone w abonament SMS wykorzystać można do sieci komórkowych operatorów krajowych z wyjątkiem wiadomości SMS Premium, tj. wiadomości wysyłanych na numery z zakresu 7000-7999, 70000-79999 i 91000-91999.
11. Minuty lub SMS wliczone w abonament, określone w § 1 pkt.7, niewykorzystane w bieżącym okresie rozliczeniowym mogą zostać wykorzystane w ciągu 3 kolejnych okresów rozliczeniowych. Jako pierwsze w danym okresie rozliczeniowym wykorzystywane są minuty lub SMS niewykorzystane w poprzednich okresach rozliczeniowych.
12. Jeśli liczba minut lub SMS wliczonych w abonament nie zostanie wykorzystana w ciągu 4 kolejnych okresów rozliczeniowych wówczas Abonent traci prawo do ich niewykorzystanej części. W takim przypadku Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utracone minuty lub SMS wliczone w abonament.
13. Jeżeli Abonent dokona aktywacji w jednym z promocyjnych planów cenowych: Super25 Plus, Super45 Plus, a aktywacja ta nastąpi w okresie trwania okresu rozliczeniowego, wówczas ilość minut lub SMS wliczonych w abonament w pierwszym promocyjnym okresie rozliczeniowym będzie proporcjonalna do liczby dni pozostałych do końca danego okresu rozliczeniowego.

§ 2 OGRANICZENIA

1. Polkomtel S.A. zastrzega, iż w ciągu 6 miesięcy od dnia zawarcia Umowy na warunkach Promocji „SUPERKARTA ZIMOWA II”:
a) bez zgody Polkomtel S.A. w miejsce Abonenta nie może wstąpić osoba trzecia,
b) Abonent nie może zawiesić świadczenia usług ani spowodować zaprzestania świadczenia usług przez Polkomtel SA w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel SA dla Abonentów,
c) Abonent nie może rozwiązać Umowy ani spowodować jej rozwiązania ze swojej winy w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel SA dla Abonentów
2. W przypadku zmiany promocyjnego planu cenowego lub transferu numeru telefonicznego z jednego konta Abonenta na inne konto Abonenta jak też w przypadku przeniesienia praw i obowiązków wynikających z Umowy na innego Abonenta w okresie funkcjonowania promocyjnych planów cenowych, o których mowa w § 1 pkt 7 Regulaminu Promocji, niewykorzystane minuty i SMS wliczone w abonament z danego okresu rozliczeniowego oraz z poprzednich okresów rozliczeniowych przepadają i nie są zwracane w jakiejkolwiek formie. W tych okolicznościach Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utracone minuty i SMS.
3. Abonent biorący udział w Promocji „SUPERKARTA ZIMOWA II” nie może w zamian oferowanych warunków promocyjnych, żądać innego rodzaju usługi.
4. Z zastrzeżeniem § 2 pkt 2 Abonent, który zawarł Umowę w Promocji „SUPERKARTA ZIMOWA II” może w ciągu 6 miesięcy od daty aktywacji karty SIM zmienić promocyjny plan cenowy wyłącznie na jedną z taryf z oferty podstawowej Cennika świadczenia usług telekomunikacyjnych Plus GSM: NowyPlus 25, NowyPlus 45, NowyPlus 55, NowyPlus 85, NowyPlus 165. W przypadku zmiany promocyjnego planu cenowego na jedną z taryf z oferty podstawowej Cennika świadczenia usług telekomunikacyjnych Plus GSM o miesięcznej opłacie abonamentowej niższej lub równej posiadanemu planowi cenowemu - opłata za zmianę wynosi 25 zł brutto.
5. Z zastrzeżeniem § 2 pkt.2 i § 2 pkt.4 niniejszego Regulaminu, jakakolwiek zmiana planu cenowego jest możliwa z początkiem nowego okresu rozliczeniowego.

§ 3 WARUNKI SPECJALNE

Usługa „Dwa razy więcej, dwa razy taniej”

1. Abonent, który zawarł Umowę w Promocji „SUPERKARTA ZIMOWA II” ma automatycznie aktywowaną usługę „Dwa razy więcej, dwa razy taniej” („Usługa”) na promocyjnych warunkach.
2. Abonent, w ramach Usługi otrzymuje możliwość wykonywania krajowych połączeń głosowych do wszystkich sieci stacjonarnych i na numery w sieci Plus GSM (z wyłączeniem: połączeń z numerami Sami Swoi; połączeń w ramach usługi przekazywania połączeń; połączeń z numerami specjalnymi w sieci Plus GSM, w szczególności w ramach usługi Numer Ulgowy i usługi dostępu do serwisów rozrywkowych i informacyjnych; połączeń z numerami Premium Rate; połączeń wykonywanych w roamingu międzynarodowym; połączeń międzynarodowych; przesyłania faksów i danych, połączeń z siecią Internet: numery: 123, 321, +48 601 100 123, +48 601 100 321, oraz WAP: numery 234, +48 601 100 234) po promocyjnych stawkach za minutę połączenia, określonych w tabeli poniżej:

Stawki Super25 Plus Super45 Plus
Koszt minuty krajowego połączenia głosowego do sieci Plus i do sieci stacjonarnych w ramach Usługi 0,36 zł
brutto
0,36 zł
brutto

3. Korzystanie z Usługi podlega opłacie miesięcznej w wysokości 10 zł brutto.
4. Abonent, który zawarł Umowę w Promocji „SUPERKARTA ZIMOWA II” i wybrał jeden z promocyjnych planów cenowych: Super25 Plus lub Super45 Plus, ma prawo korzystać z Usługi bez ponoszenia opłaty miesięcznej , o której mowa w §3 pkt.3 przez 720 dni od dnia aktywacji karty SIM.
5. Liczba minut wliczonych w abonament na połączenia nie objęte Usługą, określona w § 1 pkt.7, podlega wymianie na liczbę minut wliczonych w abonament na połączenia w ramach Usługi w stosunku 1:2. Liczbę minut wliczonych w abonament na połączenia nie objęte Usługą, wymienną na liczbę minut wliczonych w abonament na połączenia objęte Usługą, wymiennych na liczbę SMS wliczonych w abonament dla poszczególnych promocyjnych planów cenowych przedstawia poniższa tabela:

  Super25 Plus Super45 Plus
Liczba minut wliczonych w abonament na połączenia do sieci obcych 40 75
wymienne na lub lub
liczba minut wliczonych w abonament na połączenia do sieci Plus i do sieci stacjonarnych w ramach Usługi 80 150
wymienne na lub lub
liczba SMS wliczonych w abonament 160 300

6. Po wykorzystaniu wszystkich minut i SMS wliczonych w abonament opłaty za połączenia głosowe w ramach Usługi będą naliczane zgodnie z § 3 pkt.2, a opłaty za połączenia głosowe nie objęte Usługą i SMS będą naliczane zgodnie z § 1 pkt.7 i 8.
7. Abonent może deaktywować Usługę poprzez:
a. telefoniczny kontakt z Działem Obsługi Klienta,
b. elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (znajdujące się w Internecie pod adresem http://www.plusgsm.pl).
Opłata za deaktywację Usługi wliczona jest w opłatę, o której mowa §3 pkt.3 (z zastrzeżeniem §3 pkt.4)
8. Po deaktywacji Usługi opłaty za połączenia głosowe będą naliczane zgodnie z § 1 pkt.7 i 8.
9. Po upływie 720 dni od dnia aktywacji karty SIM przy wyborze promocyjnego planu cenowego Super25 Plus lub Super45 Plus, Usługa będzie automatycznie deaktywowana. Po deaktywacji Usługi opłaty za połączenia głosowe będą naliczane zgodnie z § 1 pkt.7 i 8.
10. Po okresie, o którym mowa w § 3 pkt.9 oraz w przypadku określonym w § 3 pkt.7, Abonent może ponownie aktywować Usługę. Korzystanie z Usługi podlega opłacie miesięcznej określonej w §3 pkt.3. Aktywacji Usługi można dokonać poprzez:
a. telefoniczny kontakt z Działem Obsługi Klienta,
b. elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (znajdujące się w Internecie pod adresem http://www.plusgsm.pl).
Opłata za aktywację Usługi wliczona jest w opłatę, o której mowa w § 3 pkt.3.
11. Jakakolwiek zmiana promocyjnego planu cenowego (z zastrzeżeniem § 2 pkt. 4) w okresie, o którym mowa w § 3 pkt.4 powoduje, że Abonent traci prawo do korzystania z Usługi na warunkach promocyjnych określonych w § 3 pkt.2 i § 3 pkt. 4. W tych okolicznościach Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi.

§ 4 ŁĄCZENIE PROMOCJI

1. Promocja „SUPERKARTA ZIMOWA II” w czasie 6 miesięcy od dnia zawarcia Umowy nie może być łączona z innymi zniżkami lub promocjami oferowanymi przez Polkomtel S.A. z zastrzeżeniem treści § 4 pkt. 2.
2. Abonent, który zawarł Umowę w Promocji „SUPERKARTA ZIMOWA II” będzie mógł korzystać z innych zniżek i promocji skierowanych do Abonentów sieci Plus GSM, jeżeli w treści danego regulaminu promocji przewidziana będzie taka możliwość.

§ 5 AKTYWACJA KARTY SIM

1. W Promocji „SUPERKARTA ZIMOWA II” oferowane są karty SIM wstępnie aktywowane z przydzielonymi numerami telefonów oraz karty SIM standardowe umożliwiające wybór dostępnego dla danej karty SIM numeru telefonu.
2. W przypadku utraty karty SIM nabytej w ramach Promocji „SUPERKARTA ZIMOWA II” Abonent zobowiązany jest powiadomić Polkomtel S.A. o tym fakcie, a w przypadku kradzieży przedstawić dodatkowo dowód jej zgłoszenia organom ścigania.
3. Abonent powinien wystąpić do Polkomtel S.A. o aktywowanie następnej karty SIM w sieci Plus GSM w ciągu 7 dni od zgłoszenia do Polkomtel S.A. faktu utraty karty SIM. Wydanie i aktywowanie nowej karty SIM podlega opłacie 61,00 zł brutto.
4. W przypadku nie podjęcia działań określonych w § 5 pkt.3, działania Abonenta zmierzające do rozwiązania Umowy będą podlegały rygorom określonym w § 7 pkt.1 Regulaminu.

§ 6 INNE ZOBOWIĄZANIA

1. Abonent zobowiązuje się do nie używania w adapterach GSM kart SIM aktywowanych w sieci Plus GSM. Przez adapter GSM rozumie się urządzenie, które w sposób analogiczny jak telefon GSM wykorzystuje interfejs radiowy w standardzie GSM 900/1800 i zapewnia możliwość dołączania innych urządzeń telekomunikacyjnych w celu realizacji połączeń telekomunikacyjnych przez sieci operatorów komórkowych.
2. Abonent nie ma prawa za pomocą kart SIM działających w sieci Plus GSM, kierować do sieci Plus GSM ruchu z innych sieci telekomunikacyjnych.
3. Polkomtel SA ma prawo do rozwiązania Umowy zawartej w ramach niniejszej Promocji ze skutkiem natychmiastowym w przypadku stwierdzenia nie wywiązywania się Abonenta z zobowiązań określonych w pkt. 1 i 2 powyżej oraz żądania od Abonenta naprawienia szkody poprzez zapłatę kary umownej w wysokości 5000,00 zł, co nie wyłącza uprawnienia Polkomtel S.A. do żądania od Abonenta odszkodowania przewyższającego wysokość zastrzeżonej kary umownej na zasadach ogólnych.

§ 7 KARY UMOWNE

Polkomtel S.A. jest uprawniony żądać od Abonenta naprawienia szkody będącej wynikiem przyznania Abonentowi specjalnych warunków Umowy i wcześniejszego, niż wskazane w § 2 pkt.1 niniejszego Regulaminu:
a) rozwiązania Umowy przez Abonenta,
b) zawieszenia świadczenia usług przez Abonenta,
c) spowodowania rozwiązania Umowy z winy Abonenta, w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów,
d) spowodowania zaprzestania świadczenia usług przez Polkomtel SA w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów.
Naprawienie szkody będzie następowało poprzez zapłatę kary umownej w wysokości 500,00 zł.

§ 8 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Do świadczenia usług telekomunikacyjnych w ramach Umów zawartych na warunkach Promocji „SUPERKARTA ZIMOWA II” zastosowanie mają postanowienia „Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów”, o ile niniejszy Regulamin nie stanowi inaczej.

Opinie:

Opinie archiwalne (30):

Komentuj

Komentarze / 30

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    peacock pisze: 2006-04-29 04:00
    zima 15maja? to chyba tylko w plusie...
    0
  • Users Avatars Mini
    marcinb pisze: 2006-04-29 09:17
    zimowa w sam raz na lipiec, dziwie sie dlaczego plus nie zrobil z tego 'wiosennej I'
    0
  • Users Avatars Mini
    rcicho pisze: 2006-04-29 09:52
    Supekarta 25 zł mamy 40 minut a w Erze za 25 zł również 40 minut ale dają jeszcze telefon np. Samsung X200 za 1 zl. Tylko w Erze trzeba później 2 latka siedzieć na umowie. W abo Superkarta 45 zł mamy 75 minut a w nowej promocji Ery w abo za 45 zł minut az 90 i do tego dobry telefon. Tak wiec Superkarta żadaną rewelacja nie jest.
    0
  • Users Avatars Mini
    sebastiank pisze: 2006-04-29 12:29
    to wcale nie jest nie wiadomo jaka promocja - minuta wliczona w abonament 25 pln kosztyje 0,625 PLN
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-04-29 13:15
    No nie dziwię, się, że zima trzyma... ;-D
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-04-29 13:18
    rcicho - a coś więcej? Nic - telefon tylko - za to masz 2 latka. Natomiast tutaj za abonament rok oraz opcje pomniejszające koszty (zwiększające ilość "minut" raczej) - bo i strefa plusa i swojaki... Z 75 minut robi się 150/225 nawet! Tak więc powierzchowna ocena nie jst na korzyść Plusa. Ale dla kogoś kto liczy i dzwoni na stacjonarne i ew. w Plusie, oferty ciekawszej trudno szukać. Liczmy na nowe taryfy - może właśnie 15 maja??
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2006-04-29 13:23
    ***wlo: Oczywisicie, ze tak, ze przy opcjach dzownienia w sieci jest taniej ale to 0,30 zl wewnatrz sieci w ofercie postpaid jakas wielka rewelacja nie jest. Nalezy rowniez zauwazyc, ze plus zmiejszyl ilosc minut z 100 do 75 i z 50 do 40 do wszystkich w stosunku do tego co bylo na poczatku, dlatego jest to odgrzewana promocja ze stara nazwa jeszcze. A co jesli ktos dzwoni duzo na stacjonarne i do ery-heyah??? Albo mniej wiecej po rowno dzwoni do ery i plusa??
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2006-04-29 13:24
    Widziales oferte na 12 miescy w sklepie internetowym Ery? ceny nizsze, zwlaszcza polaczen wewnatrz sieci a do tego jeszcze 300 min bonusu do wszystkim (np. do Plusa i Orange ;))))) Dlatego nawet Orange w Twoim Planie oferuje ciekawsze rozwiazania dla osob chcacych dzwonic tanio wewnatrz sieci
    0
  • Users Avatars Mini
    rcicho pisze: 2006-04-29 13:46
    Wlo - rzeczą oczywistą jest ze jesli ktoś ma duzo znajomych w Plusie to powinien wybrać ofertę Plusa. Tak samo w przypadku dużej liczby znajomych w Orange powinien wybrać Twój Plan lub POPa. Jesli rzetelnie porównywać oferty to nalezy wziazc model w ktorym calkiem nowy klient dzwoni po równo do ERY, Plusa, Orange i stacjonarne.
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2006-04-29 13:59
    rcicho - a jesli dzwoni wszedzie po tyle samo to powinien wybrac tak taka :) no bo tam jest nawet taniej do orange niz w samym orange GO! :)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-04-29 14:03
    Ja też już mam dosyć kurczowego trzymania się jakiegoś operatora , siedzenia w gettcie Plusa czy innego operatora. Potem się okazuje , że jestem niewolnikiem (na własne życzenie) , bo "wszyscy znajomi w Plusie". Dotkliwie się to odczuwa podczas takich sytuacji jak w styczniu z Plusem. Zaczyna mnie to męczć. Minutka po 30-40 groszy do wszstkich i skończy się kurczowe trzymanie operatora. Już teraz w Heyah prz podwójnym doładowaniu jest minutka do wszystkich po 32 grosze. Oby tak niepromocyjnie...
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2006-04-29 17:24
    nazwy nie zmienili bo pewnie wejdzie całkiem nowa superkarta razem z nowymi taryfami pewnie od tego 15 maja...
    0
  • Users Avatars Mini
    Dan pisze: 2006-04-29 20:24
    Zimowa Superkarta do 15 maja... Takie rzeczy to tylko w ... Plusie! Ale sama promocja jest OK, właśnie kilka dni temu ją wziąłem bo dość dużo dzwonię do + i na stacjonarne i bardzo mi odpowiada że tylko na 6 m-cy.
    0
  • Users Avatars Mini
    rr67 pisze: 2006-04-29 20:40
    *mardall: nazwy nie zmienili ale to jest śmieszne, coś zimowego w maju :-) A reszta czyli konkrety niestety gorzej jak zwykle bo zmniejszenie minut w porównaniu do tego co było kiedyś...
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2006-04-29 21:27
    tymis - sam przyznasz, że zima w tym roku wyjątkowo długo trzymała ;-) a plus ma ambicje bycia jeszcze lepszym...
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2006-04-29 21:39
    niebawem okaże sie dlaczego promocja do 15 maja ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    rr67 pisze: 2006-04-29 22:55
    *mardall: zima tego roku rzeczywiście długo trzymała :-) "Zawsze" zdecydowanie lepszy wydźwięk ma hasło typu "lato w zimie" niż na odwrót ;-) Ambicje Plusa postrzegam bardziej w kategoriach urzędniczych niż w kategoriach walki o rynek. "Ktoś" powiedział, że Plus "ma" być pierwszy i tyle, a rynek i jego prawa jednak jakiś jest. Bez poważnych (czyt. konkurencyjnych) ofert nie ma na co liczyć. Patrząc na Komforty w biznesie (gdybym miał regon dla mnie lepszy jest MaxProfit) nie ma co liczyć...
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2006-04-30 00:11
    a ja jednak mam nadzieje, że nowe taryfy plusa będą całkiem sympatyczne, swoją drogą ciekawe jaką nazwę będą nosiły
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-04-30 01:11
    tkubon - to wtedy ta minimalna różnica decyduje jakiego operatora wybrać ;-) A rozstrzyga Idea - czyli stawka minuty poza sieć ;-) issa - też rozwiązanie, ale sam powiedz, czy znasz kogoś kto aktywował numer bez umowy? Ja znam dwóch gości takich tylko. Znasz dużo ludzi którzy nie przedłużają kontraktów? Ja znak może 10 takich, którzy po pierwszej promocji nie przedłużyli... mardall - Jeszcze Nowszy Plus. Nie wiedziałeś? Już przecież cennik można znaleźć w sieci ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2006-04-30 02:51
    ***wlo: No nie do konca. Ja kupuje kompleksowa obsluge u operatora a nie tylko cene minuty. A wiec np. jakosc obslugi BOK (w Erze bardzo dobra i bezplatna!!!), zasieg czesto ma decydujacy wplyw na terenach pozamiejskich, warunki dodatkowe, bonusy, ceny uslug dodanych itd. Wiec trzeba wszystko brac pod uwage i calosciowo patrzec.
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2006-04-30 12:23
    wlo - myślałem, że zgodnie z promocyjną tradycją plusa nazwa będzie brzmiała - Nowy Plus II
    0
  • Users Avatars Mini
    rr67 pisze: 2006-04-30 12:36
    Wczoraj o 20:55 chodziło mi oczywiście o Biznesklasę. Nie wiem skąd ja to wytrzasnąłem, jakieś ukryte pragnienia pod hasłem mogę więcej? ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2006-04-30 13:22
    tymis - ja Komforty odczytałem jakby były pisane z małej litery w potocznym słowa tego znaczeniu ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    rr67 pisze: 2006-04-30 14:05
    Rzeczywiście, jak taryfa biznesowa to musi być komfortowa ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    zyczliwy pisze: 2006-04-30 17:04
    tkubon - BOK w erze bezplatny?? ale chyba nie mowisz o polaczeniu z konsultantem ktore jest platne, zreszta tak jak i w Plusie
    0
  • Users Avatars Mini
    badenov pisze: 2006-05-01 14:26
    superkarta była wporzo, ale rok temu. Teraz widze znacznie lepsze oferty na rynku
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2006-05-01 14:29
    ****zyczliwy: Jest platne polaczenie z konsultantem w Erze???Od kiedy, bo nic o tym nie bylo i ile takie polaczenie kosztuje?
    0
  • Users Avatars Mini
    dejmo pisze: 2006-05-01 22:40
    zima długa, zima zła...
    0
  • Users Avatars Mini
    robur pisze: 2006-05-03 15:33
    Dziwne, ze nie zmienili nazwy wiosenna super karta. Mogliby zaczać odliczenia od początku i wogóle by było fajnie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    zwiadowcaa pisze: 2006-05-03 18:54
    Bezsens
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: