„Zamień stacjonarny na NOMADIC” - kampania reklamowa Sferii

Newsy
Żródło: Sferia
Opinie: 1

15 lutego rozpoczęła się kampania reklamowa Sferii pt. „Zamień stacjonarny na NOMADIC”. W jej ramach przygotowane zostały specjalne promocje mi. dla klientów przenoszących numer od innego operatora.

Tak jak przy poprzedniej kreacji, kampanię reklamową przygotowała agencja Opus B. Jako dom mediowy wybrano ponownie Viseum. Do najważniejszych nośników należą mi. duże serwisy internetowe takie jak: gazeta.pl, wp.pl czy O2.pl, grono.pl prasa- mi. Gazeta Wyborcza, Dziennik, Metro oraz radio (mi. ESKA, Złote Przeboje) i telewizja regionalna. Dodatkowo akcję wzmocnią bilboardy, reklama w Metrze, Blacklighty oraz ulotki reklamowe. Nowością w porównaniu do poprzedniej kampanii będę dwa wydarzenia tj. Road Show oraz Happeningi.

W ramach kampanii został przygotowany specjalny pakiet promocji. W pierwszej kolejności zostają przedłużone promocje na abonament oraz telefon za złotówkę. W ofercie pozostają również bezpłatne połączenia w ramach pakietu rodzinnego czy firmowego. Dla klientów chcących zmienić operatora i jednocześnie przenieść numer telefoniczny będzie specjalna oferta promocyjna. Osoba przechodząca do sieci Sferia dostaje upust za pierwszy okres rozliczeniowy w wysokości do 50 zł. Dodatkowo wszystkie formalności związane ze zmianą operatora załatwiane są przez handlowców. Zostanie także wprowadzona promocja abonamentowa dla abonentów którzy polecą usługi Sferii innym. .

Od marca rusza również promocja na dzierżawę telefonu Nomadycznego przy usługach na czas nieokreślony. Do oferty zostanie także wprowadzony, już czwarty, model Nomadica – Hisense, który na początku będzie dostępny od 1 zł.

Materiały dodatkowe:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: